Ik heb het eerste boek gelezen en vond het op z'n zachtst gezegd erg matig. Manier van schrijven is niet mijn stijl. Mede daardoor kon ik echt niet meeleven met protagonist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef koei het volgende:
[..]
Elk boek daarvan heeft een duidelijk begin en eind, dus die vergelijking gaat niet op. Alleen bij de verfilming van het laatste boek hebben ze het idd verpest.
Heb zojuist het laatste boek van The hunger games uitgelezen! Dat is ook een toffe serie, hoewel het laatste boek wel wat minder is.
*mjammmmmmmm*quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maak morgen of zondag weer lasagne
MORGEN DUS KTNXBAIquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maak morgen of zondag weer lasagne
Wat is er mis met jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moeten we zaterdag wel ff langs de super want ik heb natuurlijk nix in huis
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoor bij elke moron actie die ik doe al gelijk "WAT IS ER MIS MET JOU" in mijn hoofd
/trauma
Ligt er even aan hoe laat ik thuis ben! Ik rag wel een berichtje hierquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Hoe laat kunnen we aanschuiven Shar?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
HEY! DOE FF NORMAAL... Je weet wat er gebeurd als ik klachten ontvang heh... HEH!!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
HEY! DOE FF NORMAAL... Je weet wat er gebeurd als ik klachten ontvang heh... HEH!!
YAYquote:
Wat? Fruitert? Kaal?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YAY
Maar ik vind het nog steeds een goede opmerking dat als fruit stom doet jij hem kaal gaat scherenplus dat je dan gelijk je eigen baard mee kan nemen
Dat zei eendquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat? Fruitert? Kaal?
Hell
Fucking
[ afbeelding ]
Dan moet Eend eerst langs mij!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zei eendMaar zolang fruit niet stom doet is eendje ook lief
Welnee johquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan moet Eend eerst langs mij!
En Fruit mag best een beetje stom doen soms zonder het risico z'n haar te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |