Thanksquote:
I wish I couldquote:Op maandag 10 december 2012 10:25 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, Etcie, je had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Vanwege het niet uit kunnen checken?quote:Op maandag 10 december 2012 10:25 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, Etcie, je had beter in bed kunnen blijven vandaag.
En de restquote:Op maandag 10 december 2012 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege het niet uit kunnen checken?
Ah.quote:
quote:
Eindelijk? Hoe lang duurde het dan?quote:Op maandag 10 december 2012 11:00 schreef MaJo het volgende:
Meuningben echt zo moe, zou liever de hele dag in bed blijven liggen
Tinu, wat vervelend zo'n ruzie met je zus, is nooit leuk! En is ze zwanger dat je het over hormonen hebt?
Vanavond borrel van mijn broer die eindelijk is afgestudeerd, dat is wel gezellig![]()
Oh en Noa heeft vannacht in het mandje van vito geplast![]()
Doet me aan Sjakie en de Chocoladefabriek denken...quote:Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
De hele dag in bed lijkt mij ook wel wat eigenlijk
Gezelligquote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me aan Sjakie en de Chocoladefabriek denken...
[ afbeelding ]
Goedemorgen...
Gaat het nu over de borrel of dat mandje?quote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk? Hoe lang duurde het dan?
quote:Op maandag 10 december 2012 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat het nu over de borrel of dat mandje?
Ik denk alle studies bij elkaar zo'n 15 jaarquote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk? Hoe lang duurde het dan?
Wij hebben gisteren aflevering 6 gezien, het seizoen is stukken beter dan ik van tevoren had verwachtquote:Op maandag 10 december 2012 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
De één-na-laatste aflevering van Dexter kijken
Maar wel al eerder iets afgerond of telkens opnieuw begonnen?quote:Op maandag 10 december 2012 11:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk alle studies bij elkaar zo'n 15 jaar
quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef B.ertha het volgende:
Curieus...
Ik plaats een bestelling en krijg op het laatst de melding
"orderdatum: 10-12-2012 13:49:22
status: Betaling afgerond"
Ik heb niet betaaldIk heb gekozen voor afhalen in de winkel en ik ben benieuwd of ik daar alsnog moet betalen.
Zou bij mij een beetje afhangen van het soort bedrijf, en het bedrag waar het om gaat.... maar meestal ben ik ook gewoon eerlijk. Voelt toch prettigerquote:Op maandag 10 december 2012 13:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben dan nog wel eerlijk / dom genoeg om naderhand alsnog te betalen. Maar ik ben verdomde nieuwsgierig nu!
En wat er misschien nog komt.quote:
Roddels zijn er zoquote:Op maandag 10 december 2012 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond eten met m'n werkgever. Of zoals een collega opmerkte: jullie hebben een date..
huhhuhquote:Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Nee helemaal niet, carriere maken interesseert me echt niet
Same here!quote:Op maandag 10 december 2012 14:28 schreef Mark het volgende:
Hier idem, als ik het geld niet nodig had ging ik echt wel iets anders doen
Bladiebla....quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Soempie het volgende:
Hier kreeg ik laatst te horen van iemand dat als je niet werkt je geen ambitie hebt.Dat het niet meer mogelijk is jezelf te ontwikkelen, enz.
en dat werd gezegd door iemand die erg "druk"is is met zijn of haar werk en zo nergens anders tijd voor heeft?quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Soempie het volgende:
Hier kreeg ik laatst te horen van iemand dat als je niet werkt je geen ambitie hebt.Dat het niet meer mogelijk is jezelf te ontwikkelen, enz.
Dat durf ik niet te zeggen. In elk geval was het iemand met weinig voorstellingsvermogen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat werd gezegd door iemand die erg "druk"is is met zijn of haar werk en zo nergens anders tijd voor heeft?
hokjes zijn wel makkelijk jaquote:Op maandag 10 december 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. In elk geval was het iemand met weinig voorstellingsvermogen.![]()
Maargoed, M. slaapt, ik ga een informatief boek lezen.
Het is ook hard nodig. Ik moest het Het Peterprincipe opzoeken.quote:
Ik zou dat ook moeten doenquote:Op maandag 10 december 2012 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook hard nodig. Ik moest het Het Peterprincipe opzoeken.![]()
Maar dan voel ik me altijd zo dom omdat ik niks weetquote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef Mark het volgende:
Misschien moeten jullie eens mee doen aan een quiz op dit forum, is goed voor je Algemene kennis
quote:
quote:
Ik zou hopen dat hij terugkomt met je auto, maar dat ben ik hequote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is nu met m'n auto weg voor de APK. Ik word er gewoon een beetje nerveus van.
En hopelijk komt hij zo thuis met een kerstboom.
Potver.quote:Op maandag 10 december 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat hij terugkomt met je auto, maar dat ben ik he
quote:Op maandag 10 december 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat hij terugkomt met je auto, maar dat ben ik he
Nooit iets afgerondquote:Op maandag 10 december 2012 12:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar wel al eerder iets afgerond of telkens opnieuw begonnen?
De aanhouder wintquote:Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit iets afgerondvorig jaar bachelor gehaald, nu master
Doe ik even meequote:
quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Soempie het volgende:
Netjesquote:Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit iets afgerondvorig jaar bachelor gehaald, nu master
Absoluut! En omdat hij zoveel verschillende studies heeft gedaan weet hij nu ook veel over verschillende onderwerpenquote:
Terug bij je oude werk? Is er toch wel iets geregeld dus?quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik heb op dit moment best moeite met de gedachte dat ik over 7 weken weer aan het werk moet..
quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Terug bij je oude werk? Is er toch wel iets geregeld dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik daar terug kan komen of niet, mijn verlof stopt sowieso. Het is dus of een flinke terugval in inkomen of aan het werk...
huh?quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 16:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Oh.... duimen dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik daar terug kan komen of niet, mijn verlof stopt sowieso. Het is dus of een flinke terugval in inkomen of aan het werk...
Zou wel ruk zijn als het niet lukt, moet je gaan solliciteren terwijl thuisblijven misschien wel veel fijner lijkt eerst nog![]()
![]()
Dat dus...quote:Op maandag 10 december 2012 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh.... duimen dus!
Zou wel ruk zijn als het niet lukt, moet je gaan solliciteren terwijl thuisblijven misschien wel veel fijner lijkt eerst nog![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 16:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Het ziet er hoopvol uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik daar terug kan komen of niet, mijn verlof stopt sowieso. Het is dus of een flinke terugval in inkomen of aan het werk...Wanneer verwacht je meer duidelijkheid?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Nice.quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgende week vrijdag m'n auto ophalen
altijd prettig zo'n meevallerquote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice.![]()
Hier is m'n auto glansrijk door de keuring gekomen. Zelfs geen aandachtspunten voor later dit jaar.
Nee, de halve dag.quote:Op maandag 10 december 2012 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he slaapkop, weer de hele dag op bed gelegen![]()
Ik wel, geen probleem.quote:Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zou het overdag ook geen volle dag volhouden in bed (weet ik uit ervaring)
Eigen mond eerst.quote:Op maandag 10 december 2012 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Feeeeeeeeeeeed the wooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooorld
Daar heb je dus vrij weinig aan, behalve dat je soms op Fok! punten kunt scoren in de AKQquote:Op maandag 10 december 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut! En omdat hij zoveel verschillende studies heeft gedaan weet hij nu ook veel over verschillende onderwerpen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Even een weekend gevlucht van allesmorgen vol aan de bak en hoop aan het inde van de dag antwoorden te hebben...
Het is dan ook een erg mooie foto.quote:Leuk trouwens dat in één keer achter elkaar een hoop SC'ers mijn foto 'like-ten' op FB
toch niet die lelijke mok he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Even een weekend gevlucht van allesmorgen vol aan de bak en hoop aan het inde van de dag antwoorden te hebben...
Leuk trouwens dat in één keer achter elkaar een hoop SC'ers mijn foto 'like-ten' op FB
Kut....quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
Well, geen vast contract voor mij binnenkortNiet dat het niet geprobeerd is trouwens. De werkgever van mijn werkgever had het gewoon erbij gezet tussen de rest van het budgetgebeuren. Maar laat de boekhouder dat gezien hebben.
'Dat klopt niet!'
- 'Onder de streep klopt het wel!'
'Niks mee te maken, dat kopt niet, dus dat hoort er niet'
Fuuuuuu
Grijs is een enge kleur voor zwart/wit denkers en werkers.quote:
Nee tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
Well, geen vast contract voor mij binnenkortNiet dat het niet geprobeerd is trouwens. De werkgever van mijn werkgever had het gewoon erbij gezet tussen de rest van het budgetgebeuren. Maar laat de boekhouder dat gezien hebben.
'Dat klopt niet!'
Fuuuuuu
Degene waar ik gedetacheerd ben. Mijn detacheerder is Randstad, ik heb echt zelden contact met die mensenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft jou detacheerder dat gezegd of degene waar je gedetacheerd bent?
Eehm, heel binnenkort?quote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het ziet er hoopvol uit.Wanneer verwacht je meer duidelijkheid?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:29 schreef MaJo het volgende:
Lekker bezig vaizmoeite met het stoppen?
Borrel was gezelligwel weet ik dat we nooit meer zo'n P+R constructie bij het transferium gaan doen
de reis heeft twee keer langer geduurd dan wanneer we rechtstreeks waren gegaan. Dat had ik al wel verwacht maar mijn moeder wilde geld besparen maar achteraf baalde ze ook wel
Mijn leidinggevende zei het, en hij wil me echt niet kwijt dus ik ga er niet vanuit dat het einde oefening zal zijn. Er is nog te veel werk, ik doe het te goed en ze zijn te blij met mequote:Op dinsdag 11 december 2012 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu ken ik natuurlijk de hele context niet maar dan hangt het er naar mijn idee erg vanaf hoe diegene (en wie) het gezegd heeft. Of ze vinden het op dit moment jammer voor je en willen niet dat je 3 maanden na een soort van valse belofte thuis moet gaan zitten of het is een eerste hint/waarschuwing dat het na juni wel eens einde oefening kan zijn.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja dat wel. In het allerergste geval lig ik er in juni 3 maanden uit.
Mijn werkgever zei dat hij het begreep als ik nu verder wilde gaan kijken, denk dat ik dat ook maar eens moet gaan doen...
quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
HerkenbaarZuigt ontzettend, maar is beter dan niets ...
Kind krijgen overbrugt die drie maanden![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
HerkenbaarZuigt ontzettend, maar is beter dan niets ...
Kind krijgen overbrugt die drie maanden![]()
Dan heeft mijn lichaam mij iets ook niet verteldquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
(of ze heeft ons 2 a 3 maanden al iets niet verteld...)
Ontkenningquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heeft mijn lichaam mij iets ook niet verteld
heb gisteravond een deel van die docu gezien. Was best heftig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1311883
Mooi... stil....
Tijd voor een borrel.
gaat over medewerkers van defensie die moeten gaan vertellen dat iemand gesneuveld is en hoe de familie en vrienden daarop reageerden, inclusief Generaal van Uhm die verteld over het moment dat hij te horen kreeg dat zijn zoon gesneuveld was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb het niet gezien. Moet ik terugkijken?
Ik zal kijken of ik deze vanavond kan zien. Lijkt me heel.... indrukwekkend. Bij gebrek aan een beter woordquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1311883
Mooi... stil....
Tijd voor een borrel.
K*t is dat. Vooral het "ja maar het hoort niet in dat hokje dus het kan niet"quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
'Dat klopt niet!'
Fuuuuuu
Alle 50 tinten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
K*t is dat. Vooral het "ja maar het hoort niet in dat hokje dus het kan niet"
Grijs is overigens een mooie kleur
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb gisteravond een deel van die docu gezien. Was best heftig.
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb het niet gezien. Moet ik terugkijken?
Maakt wel wat los.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik deze vanavond kan zien. Lijkt me heel.... indrukwekkend. Bij gebrek aan een beter woord
Auwquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:59 schreef Etcetera het volgende:
Daar zit je dan met je master, stomme trut
Geef haar een Oquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en in het kader van FAIL: vanmiddag Sinterklaas vieren met collega's, terwijl er in het hele land geen chocoladeletters meer te krijgen zijn.... 3 x raden wat er op mijn lootje stond![]()
"Stompkaarsen en een chocoladeletter" seriously, hoe onorigineel ben je dan?
Je weet dat dat niet in het algemeen geldt hequote:
Mjah, ik probeer er niet te veel bij stil te staan, denk dat ik maar eens ga proberen te netwerken. Poging zoveelquote:Maar balen joh, dat er ergens een boekhouder moeilijk doet terwijl je weet dat je welkom bent om te blijvenHopelijk kunnen ze ergens wat creatiefs bedenken.
Ja dat begreep ik wel hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet in het algemeen geldt hezij was een van de redenen dat mijn laatste studiejaar kut was
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geef haar een O(kerstkrans dus)
Hema had ze nog bij onsquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik wel hoor
[..]![]()
Ik probeer de Hema straks nog even, die hebben soms nog over. Of de V&D.
Hier lagen op sinterklaasavond alleen nog maar een handjevol letters 'U'quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hema had ze nog bij onsDe supermarkt trouwens ook.
Voor de luie mens: http://www.jamin.nl/onlin(...)st.html#.UMcMMfYf6Lwquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Of je knutselt van chocoladerepen een letter? Wel origineel
Bij gebrek aan letters de stomp en de kaarsen splitsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en in het kader van FAIL: vanmiddag Sinterklaas vieren met collega's, terwijl er in het hele land geen chocoladeletters meer te krijgen zijn.... 3 x raden wat er op mijn lootje stond![]()
"Stompkaarsen en een chocoladeletter" seriously, hoe onorigineel ben je dan?
Hier in huis kun je beter geen antwoord geven op de vraag "wat voor kaars is dat?"quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Die ziet ze in elk geval niet aankomen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier in huis kun je beter geen antwoord geven op de vraag "wat voor kaars is dat?"(Hagelslag is ook geen verstandig antwoord op de vraag wat je op brood wilt)
Dat eerste snap ik nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier in huis kun je beter geen antwoord geven op de vraag "wat voor kaars is dat?"(Hagelslag is ook geen verstandig antwoord op de vraag wat je op brood wilt)
Ik snap het precies andersom niet. Ik weet ook niet wat een stompkaars is..maar ik snap de hagelslagopmerking niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik nietBij het tweede krijg je extraextraextra veel op je brood zeker
Ik denk dat je een knal voor je harses krijgt als je naar een stompkaars vraagtquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik nietBij het tweede krijg je extraextraextra veel op je brood zeker
een bed overnemen lijkt me geen probleem, maar het matras van een ander? Nee dank jequote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
Bed verkocht
Nog 90 euro voor gevangen, en diegene wil het matras er ook bij hebben
Och, als zij het ook als logeerbed gaat gebruiken...quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en bed overnemen lijkt me geen probleem, maar het matras van een ander? Nee dank je
studenten hebben meestal geen logeerbedquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Och, als zij het ook als logeerbed gaat gebruiken...
Het is een studente gok ik, want ze komt m met een bakfiets ophalen, dus is een mooi goedkope oplossing
Ik ben helemaal niet nieuwsgierigquote:Op dinsdag 11 december 2012 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk trouwens dat in één keer achter elkaar een hoop SC'ers mijn foto 'like-ten' op FB
Ik had altijd een matras onder mn bed liggen voor logeesquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
studenten hebben meestal geen logeerbed
Yepquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat je een knal voor je harses krijgt als je naar een stompkaars vraagt
En dat je geslagen wordt als je om hagelslag vraagt?
Logees liggen sowieso eigenlijk altijd op een soort tweedehands matras.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had altijd een matras onder mn bed liggen voor logees
Daar kan zij mijn matras voor gebruiken, ik zou zelf niet permanent op een tweedehands matras gaan liggen inderdaad, maar voor logees; prima
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn baby rendeert echt totaal niet qua slaap vandaag, ik investeer ruim een uur om haar in slaap te krijgen en krijg er drie kwartier voor terug
LB, jij bent toch specialist?quote:Voorbeeld 2: u hebt 3 maanden een auto van uw werkgever, wel bijtelling
U rijdt van 1 januari tot en met 31 maart een auto van de werkgever. U rijdt in die periode 200 privékilometers. Omgerekend naar een heel kalenderjaar zou u 12/3 x 200 = 800 privékilometers rijden. Uw werkgever moet over januari, februari en maart de bijtelling bij uw loon tellen.
Sorry, alleen 'specialist' op een andere afdelingquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
LB, jij bent toch specialist?
he jammer, dan ga ik de belastingdienst maar eens bellen denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sorry, alleen 'specialist' op een andere afdeling![]()
Van auto's en bijtelling ed heb ik echt nul verstand
Mijn baby rendeert echt totaal niet qua slaap vandaag, ik investeer ruim een uur om haar in slaap te krijgen en krijg er drie kwartier voor terug
Goed puntquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
he jammer, dan ga ik de belastingdienst maar eens bellen denk ik.
Als ze 4 minuten tijd vraagt, heb je blijkbaar een moeilijke vraag gesteldquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef TradeMarkie het volgende:
ze is binnen 4 minuten bij me terug, ik wacht wel even, met de timer ernaast natuurlijk
Ze klonk best leuk en het antwoord is ook leuk, ik hoef alleen over december te betalen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu je moet gaan bellen is is het en leuker en makkelijker er ook niet meer bij
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze klonk best leuk en het antwoord is ook leuk, ik hoef alleen over december te betalen.
Die ene is wel heel leuk jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er werken toch alleen maar leuke mensen bij de belastingtelefoon?
Oeh!quote:Naast zijn rol in The Hobbit-trilogie zal McKellen zich ook weer opmaken voor zijn rol als Magneto in de vierde X-Men-film.
Bummer...quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
'Dat klopt niet!'
Fuuuuuu
ik had een onbekende vrouwelijke vrienschapsverzoek en het eerste wat in me op kwam was jijquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig(maar stuur toch maar een vriendschapsverzoekje
)
Nog steeds in de USA of ben je je koffers al aan het pakken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik had een onbekende vrouwelijke vrienschapsverzoek en het eerste wat in me op kwam was jijmaar nu pas toegevoegd want ja wist dat dus niet zeker
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik had een onbekende vrouwelijke vrienschapsverzoek en het eerste wat in me op kwam was jijmaar nu pas toegevoegd want ja wist dat dus niet zeker
Ja, dan weet ik ook wie je bent...quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens een foto gaan regelen
Ligt er bij jou nog sneeuw dan?quote:
Dankzij de 'recent toegevoegde vrienden' van PS heb ik jou nu ook gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens een foto gaan regelen
Same herequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankzij de 'recent toegevoegde vrienden' van PS heb ik jou nu ook gevonden
En ja, dat is ook puur nieuwsgierigheid
Dat is waarquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Nog niet, het is nog niet geaccepteerd he
Het ging ook echt zo van "ah joh, 767 vriendenquote:
ditquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo van "ah joh, 767 vriendenZo vind ik haar nooit!
Oh wacht, een groepje recent toegevoegd. Hendig
"
Ik had meteen door dat je bij recent toegevoegd moest kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo van "ah joh, 767 vriendenZo vind ik haar nooit!
Oh wacht, een groepje recent toegevoegd. Hendig
"
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:20 schreef B.ertha het volgende:
Oof opent facebook: 26 nieuwe vriendschapsverzoeken
Hoezo? Zij zegt zelf dat ze je heeft toegevoegdquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou voel ik me schuldig voor er over vertellen
Ze mag toch weigerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou voel ik me schuldig voor er over vertellen
Ons allemaal niet want wij SC'ers zijn allemaal liefquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze mag toch weigeren
Niet waar, dat mag niet. Mij niet, tenminste![]()
Hmmm klinkt me bekend in de oren maar kan het even niet plaatsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weten jullie nog, vroeger, toen Ophelia hier nog in de SC kwam
Er valt weinig spannends te beleven hoor. Tot ik me begon te vervelen in mijn verlof deed ik er überhaupt niets meequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankzij de 'recent toegevoegde vrienden' van PS heb ik jou nu ook gevonden
En ja, dat is ook puur nieuwsgierigheid
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weten jullie nog, vroeger, toen Ophelia hier nog in de SC kwam
dat ben je ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er verschijnen nu opeens allemaal nieuwe vriendschappen op mijn TL
Ik voel me toch een beetje speciaal
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hmm, baby aan de borst + AB kwijt = verplicht Lingo kijken
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:20 schreef B.ertha het volgende:
Oof opent facebook: 26 nieuwe vriendschapsverzoeken
Hoi doei.quote:
Ik vrees dat ik weer kan rekenen op een banketstaaf oidquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n kerstpakket is leuk dit jaar.
Wat vreterij, een paar biertjes en wat onzin, prima dus
Arm kind...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij krijgen al jaren zo'n bon waar je via een website 3e wereld zaken en andere nutteloze meuk mee kan bestellen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik weer kan rekenen op een banketstaaf oid
Gelukkig krijgt mn vriend meestal wel leuke kerstpakketten.
Ik denk dat wanneer je een samengesteld pakket krijgt, vind ik zelf ook de leukste pakketten, er ook zat anderen zijn die vinden dat het meuk is en liever zelf iets willen uitkiezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat me niet om de waarde of de inhoud, maar ik vind dit te makkelijk en blijken van weinig betrokkenheid.
Bedoel je samenstellen als ontwerpen of samenstellen als in dozen vullen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je een samengesteld pakket krijgt, vind ik zelf ook de leukste pakketten, er ook zat anderen zijn die vinden dat het meuk is en liever zelf iets willen uitkiezen.
Het lijkt me zo leuk om kerstpakkettensamensteller te zijn.
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:44 schreef MaJo het volgende:
Net terug van Balthazar in Tivoli, wat een fantastisch concertSowieso hebben ze voor mij de beste plaat van dit jaar afgeleverd en ze komen zeker in mijn top3 van beste concerten van het jaar
Wat ook bijzonder was was dat mijn vader mee was, die vond het ook heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ja maar met AB had ik hem uit kunnen zetten. Weet je wel wat erna kwam?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een troost, er is/ was verder ook niet veel soeps op tv.
quote:Op woensdag 12 december 2012 05:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
voor de ladies
http://www.bootybreak.com/Loopt echt heel erg vast hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 05:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
voor de ladies
http://www.bootybreak.com/Is die site er ook voor mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Maar kerstpakketten hebben ook weinig meer met betrokkenheid te maken toch? Ik bedoel, een onbetrokken werkgever komt er ook niet onderuit om pakketten uit te delen... En dan snap ik wel dat je in een grote organisatie kiest voor iets dat de werknemer dan zelf persoonlijk kan maken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij krijgen al jaren zo'n bon waar je via een website 3e wereld zaken en andere nutteloze meuk mee kan bestellen.
Geen reet aan en dus doneer ik 'm maar aan een goed doel, dat mag ook...
Het gaat me niet om de waarde of de inhoud, maar ik vind dit te makkelijk en blijken van weinig betrokkenheid.
Nee?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja maar met AB had ik hem uit kunnen zetten. Weet je wel wat erna kwam?
Dit, ergens ook wel weer fascinerend moet ik eerlijk zeggen...quote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee?Wat is er erger dan Lingo? Een programma met Bert van Leeuwen?
Het vorige bedrijf waar ik werkte gaf alle uitzendkrachten en gedetacheerde medewerkers die er langer dan een half jaar zaten ook een kerstpakket. (zo'n uitzoekboekje) Niet spectaculair maar toch wel erg tof. Dat wordt vaak niet gedaan en vind ik toch wel een vorm van betrokkenheid uitstralen.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar kerstpakketten hebben ook weinig meer met betrokkenheid te maken toch? Ik bedoel, een onbetrokken werkgever komt er ook niet onderuit om pakketten uit te delen... En dan snap ik wel dat je in een grote organisatie kiest voor iets dat de werknemer dan zelf persoonlijk kan maken.
Oei!quote:Op woensdag 12 december 2012 08:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit, ergens ook wel weer fascinerend moet ik eerlijk zeggen...
Oh ja, dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 december 2012 08:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou ongepast en seksistisch zijn
Mja, da's waar. Maar ik voel me weinig meer gewaardeerd door een banketstaaf dan wanneer ik niks zou krijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het vorige bedrijf waar ik werkte gaf alle uitzendkrachten en gedetacheerde medewerkers die er langer dan een half jaar zaten ook een kerstpakket. (zo'n uitzoekboekje) Niet spectaculair maar toch wel erg tof. Dat wordt vaak niet gedaan en vind ik toch wel een vorm van betrokkenheid uitstralen.
Eens en herkenbaarquote:Op woensdag 12 december 2012 09:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, da's waar. Maar ik voel me weinig meer gewaardeerd door een banketstaaf dan wanneer ik niks zou krijgen
Bij kerstpakketten gaat het, denk ik, voornamelijk om het idee, de geste.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, da's waar. Maar ik voel me weinig meer gewaardeerd door een banketstaaf dan wanneer ik niks zou krijgen
je hebt ze niet eens meteen op marktplaats gezet, you're to kindquote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik heb de kerstgedachte weer uitgedragen voor dit jaar.
Er kwam een stapel badkamerradiatoren retour van een werk, bleek dat die helemaal niet aan ons geleverd/gefactureerd waren, had naar een ander bedrijf op een heel andere locatie gemoeten.
Dus de groothandel maar even gezegd dat ze ze hier op kunnen halen morgen.
Nee, dat doe ik als ze er vrijdag nog staanquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt ze niet eens meteen op marktplaats gezet, you're to kind
Echt? Kerstpakketten zitten vaak vol met zooi die ik niet gebruik, in de praktijk heb ik nog niet eens aan de helft iets... Paar keer een Pluim gehad, of een Bongo, dan kun je het gewoon volledig benuttenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij kerstpakketten gaat het, denk ik, voornamelijk om het idee, de geste.
Je zult nooit iedereen tevreden krijgen met wat je ook doet als werkgever, maar ik heb liever iets fysieks, hoe klein eventueel ook, dan een bon...
Echt.quote:
Zo weinig keus dat er niets leuks bij zit? Ik ben een keer uit eten geweest, een keer naar Walibi, ik heb een keer een gourmetstel gekozen... Toch leuker dan een paar mokken die te lelijk zijn voor woorden, een zak toastjes, een blikje zalm, een pak koekjes en een fles wijn...quote:Op woensdag 12 december 2012 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt.
De waarde van de bon hier is ook niet al te hoog, dus zo veel keus is er sowieso al niet.
Ja, de keuze is niet reuze (de zaken die jij noemt heb ik nog nooit kunnen kiezen, dat was boven het budget...) en daarom doneer ik het ook naar een goed doel.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo weinig keus dat er niets leuks bij zit? Ik ben een keer uit eten geweest, een keer naar Walibi, ik heb een keer een gourmetstel gekozen... Toch leuker dan een paar mokken die te lelijk zijn voor woorden, een zak toastjes, een blikje zalm, een pak koekjes en een fles wijn...
Oh maar chips met dipsaus vind ik ook zeker niet erg om in een kerstpakket te krijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de keuze is niet reuze en daarom doneer ik het ook naar een goed doel.
En misschien ben ik wat ouderwets en vind ik bijv. een zak chips met een pot dipsaus daarom wel leuker dan een bon...
Iedereen 1000 euro. Niemand die klaagt.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat weer de conclusie bevestigd dat je het nooit goed kan doen met een kerstpakket
Wedden dat er mensen zijn die klagen dat ze liever loonsverhoging krijgen?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen 1000 euro. Niemand die klaagt.
Dat doneren leverde een aantal jaar geleden ook weer een rel op toen bleek dat één van te kiezen instanties onder leiding stond van een van de bewindslieden van het bedrijf waar ik werk.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh maar chips met dipsaus vind ik ook zeker niet erg om in een kerstpakket te krijgen.
Wel goed dat je het dan doneert.
Da's belastingtechnisch gezien dan weer niet handig van die mensen...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wedden dat er mensen zijn die klagen dat ze liever loonsverhoging krijgen?
Wel weer voor de pensioenopbouw en WW enzo...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's belastingtechnisch gezien dan weer niet handig van die mensen...
Ja, dat zijn populaire onderwerpen tegenwoordig...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel weer voor de pensioenopbouw en WW enzo...
En dan ervan uitgaan dat je er 20 jaar blijft werken. Dat is dus 20*12=240 maanden. Krijg je een loonsverhoging van ~4 euro per maandquote:Op woensdag 12 december 2012 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wedden dat er mensen zijn die klagen dat ze liever loonsverhoging krijgen?
ik las al zoiets, succes...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt een ongelooflijke kutdag
quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef iamredleader het volgende:
Nee, weinig volluk![]()
En ik ga gelijk weer door, nog een paar laatste dingetjes afronden en dan naar IJsselstein, bij de oud-collega's van team Utrecht SinterKerst vieren / mijn afscheid "vieren"
Ja.quote:
quote:
als ik zelf kerstman ben krijg ik ook altijd goede cadeausquote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef lubje25 het volgende:
Voor mezelf maar een paar cd's gekocht als kerstpakket![]()
Maandag naar een optreden van Glen Hansard geweest, was super gaaf. Die heb ik nu op CD gekocht
ik vind 100 euro voor een kerstpakket al veel. Ik word denk ik ook maar ambtenaarquote:Op woensdag 12 december 2012 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan kerstpakket krijg dit jaar. Wrs een goede doelenpakket en daarnaast een geldbedrag aan bonnen. Ik ben wel benieuwd. Bij de rechtbank kregen we altijd een traditioneel pakket en VVV-bonnen. (¤ 100,00) en ook wel een keer ¤ 250. Dat was bizar veel.
Gisteren de kerstboom opgezet en er huis in kerstsfeer gebracht. Gezellig nu ik huis. Ook voor de laatste keer naar consultatiebureau geweest met Lennon. Time flies.
maar wel een stuk reëlerquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ja vaak iets dat door bijv mensen met down is gemaakt. Alhoewel ze vorig jaar ook een pluim van ¤ 35 hebben gekregen. Ik wacht geduldig af.
Peace krijgt altijd een bedrag van ¤ 35 extra bij zijn salaris in december. Is ook niet echt leuk...
dat klinkt als defensie in vroeger jarenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan klinkt het meer als: het geld moet op anders krijgen we volgend jaar minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |