Thanksquote:
I wish I couldquote:Op maandag 10 december 2012 10:25 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, Etcie, je had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Vanwege het niet uit kunnen checken?quote:Op maandag 10 december 2012 10:25 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, Etcie, je had beter in bed kunnen blijven vandaag.
En de restquote:Op maandag 10 december 2012 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege het niet uit kunnen checken?
Ah.quote:
quote:
Eindelijk? Hoe lang duurde het dan?quote:Op maandag 10 december 2012 11:00 schreef MaJo het volgende:
Meuningben echt zo moe, zou liever de hele dag in bed blijven liggen
Tinu, wat vervelend zo'n ruzie met je zus, is nooit leuk! En is ze zwanger dat je het over hormonen hebt?
Vanavond borrel van mijn broer die eindelijk is afgestudeerd, dat is wel gezellig![]()
Oh en Noa heeft vannacht in het mandje van vito geplast![]()
Doet me aan Sjakie en de Chocoladefabriek denken...quote:Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
De hele dag in bed lijkt mij ook wel wat eigenlijk
Gezelligquote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me aan Sjakie en de Chocoladefabriek denken...
[ afbeelding ]
Goedemorgen...
Gaat het nu over de borrel of dat mandje?quote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk? Hoe lang duurde het dan?
quote:Op maandag 10 december 2012 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat het nu over de borrel of dat mandje?
Ik denk alle studies bij elkaar zo'n 15 jaarquote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk? Hoe lang duurde het dan?
Wij hebben gisteren aflevering 6 gezien, het seizoen is stukken beter dan ik van tevoren had verwachtquote:Op maandag 10 december 2012 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
De één-na-laatste aflevering van Dexter kijken
Maar wel al eerder iets afgerond of telkens opnieuw begonnen?quote:Op maandag 10 december 2012 11:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk alle studies bij elkaar zo'n 15 jaar
quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef B.ertha het volgende:
Curieus...
Ik plaats een bestelling en krijg op het laatst de melding
"orderdatum: 10-12-2012 13:49:22
status: Betaling afgerond"
Ik heb niet betaaldIk heb gekozen voor afhalen in de winkel en ik ben benieuwd of ik daar alsnog moet betalen.
Zou bij mij een beetje afhangen van het soort bedrijf, en het bedrag waar het om gaat.... maar meestal ben ik ook gewoon eerlijk. Voelt toch prettigerquote:Op maandag 10 december 2012 13:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben dan nog wel eerlijk / dom genoeg om naderhand alsnog te betalen. Maar ik ben verdomde nieuwsgierig nu!
En wat er misschien nog komt.quote:
Roddels zijn er zoquote:Op maandag 10 december 2012 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond eten met m'n werkgever. Of zoals een collega opmerkte: jullie hebben een date..
huhhuhquote:Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Nee helemaal niet, carriere maken interesseert me echt niet
Same here!quote:Op maandag 10 december 2012 14:28 schreef Mark het volgende:
Hier idem, als ik het geld niet nodig had ging ik echt wel iets anders doen
Bladiebla....quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Soempie het volgende:
Hier kreeg ik laatst te horen van iemand dat als je niet werkt je geen ambitie hebt.Dat het niet meer mogelijk is jezelf te ontwikkelen, enz.
en dat werd gezegd door iemand die erg "druk"is is met zijn of haar werk en zo nergens anders tijd voor heeft?quote:Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Soempie het volgende:
Hier kreeg ik laatst te horen van iemand dat als je niet werkt je geen ambitie hebt.Dat het niet meer mogelijk is jezelf te ontwikkelen, enz.
Dat durf ik niet te zeggen. In elk geval was het iemand met weinig voorstellingsvermogen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat werd gezegd door iemand die erg "druk"is is met zijn of haar werk en zo nergens anders tijd voor heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |