Die meid moet dan wel karma heten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Weleens een relatie gehad? Srs vraagquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...
Het gaat om het creëren van een spanningsveldquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alonequote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens een relatie gehad? Srs vraag
Want bij jou heeft het wel gewerktquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
Srs, dat eeuwige advies van lief zijn, wees jezelf. Zo werkt het niet.
Plaats vrouwen niet zo op een voetstukquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Exact. En verder wat Smack10 in zijn laatste 2 posts zegt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Klinkt paradoxaal.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee mentorzone, Sinosappel wordt mijn vrouwelijke mentor die mij leert hoe ik mannelijk kan worden.
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.
Waarom?quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betaomegamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
Precies ik dacht dat der vriend dus echt letterlijk gepoept had..quote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef Piye het volgende:
Mensen die scheten laten schijten noemen.Anticlimax topic.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Genitale wratten, rotte tanden, een hernia, ranzige scheten..
Ook al kun je er niks aan doen Tora, jij en je vriend (en broertje) zijn wel een stel wanproducten.
Dit.quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Genitale wratten, rotte tanden, een hernia, ranzige scheten..
Ook al kun je er niks aan doen Tora, jij en je vriend (en broertje) zijn wel een stel wanproducten.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij hebt vast veel (echte) vrienden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |