Dit ja.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Theoden het volgende:
Nu de Saints even een tikje aan de Giants uitdelen aub
Als zowel Brees als Eli een paar fikken tikken krijgen, dan is die wedstrijd geslaagd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Theoden het volgende:
Nu de Saints even een tikje aan de Giants uitdelen aub
Voor mijn gevoel ook, maar ik kijk nog niet zo lang.quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Eagles, first win in 70 days. Wel een mooie.
Het lijjkt me dat er dit jaar veel spannende close call matches zijn en veel overtime. Of is dat slechts mijn gevoel?
ESPN doe MIA-SF ipv NO-NYG
Als de ball uit de handen van de receiver wordt geslagen mag je die oppakken, dan is het een fumble. Als de aanvaller de bal niet vangt en hij komt op de grond is de bal dood.quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef emokid het volgende:
Wanneer is een bal na een gefaalde reception nog op te pikken voor een TO? En wanneer is het een incomplete pass?
I see. Thanks.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Als de ball uit de handen van de receiver wordt geslagen mag je die oppakken, dan is het een fumble. Als de aanvaller de bal niet vangt en hij komt op de grond is de bal dood.
quote:
hoe kan je iets uitlachen wat niet te zien is?quote:Op maandag 10 december 2012 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Zie nu pas de score van seahawks.
Even met z'n alle lachen om de cardinals.
Jup, NFL gamepass. Gratis HD streams via de officiële site. Redzone is een kanaal die alle wedstrijden bijhoudt. Superchill.quote:Op maandag 10 december 2012 00:21 schreef emokid het volgende:
Wat is Redzone? Soort zap door alle live wedstrijden?
Ah tof. Ik keek al wedstrijden via Gamepass maar zie Redzone nu pas.quote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Nagil het volgende:
[..]
Jup, NFL gamepass. Gratis HD streams via de officiële site. Redzone is een kanaal die alle wedstrijden bijhoudt. Superchill.
Brees is een dome babyquote:Op maandag 10 december 2012 01:05 schreef emokid het volgende:
De Saints.. Ik gok dat ze nomaliter wat beter zijn? en dan met name Brees?
quote:
Lekker overwinning inderdaad. Al gaat het nog lastig worden met Ravens, Falcons en Eagles. Bovendien zijn de Redskins echt red hot.quote:
Valt me toch op dat de Giants aan het eind van het seizoen weer lekker op stoom komen. Zwaar programma, maar ik geef ze wel een kans, zeker als ze nog kunnen verbeteren.quote:Op maandag 10 december 2012 09:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lekker overwinning inderdaad. Al gaat het nog lastig worden met Ravens, Falcons en Eagles. Bovendien zijn de Redskins echt red hot.
Verspreid over twee dagen, maar nooit twee games tegelijkertijd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef emokid het volgende:
Wat baal ik dat ik zo laat ben begonnen met kijken. Ik maar denken dat het NHL seizoen 'gewoon' zou beginnen rond oktober.. Kan echter nog een boel mooie dingen meekrijgen in de NFL denk ik.
Worden de wildcard games tegelijkertijd gespeeld?
Ah, dus ook de playoffs bevatten geen 'simultaneous' games? Best wel ideaal dan. Nog meer games om te kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 18:44 schreef Nagil het volgende:
Nee, zaterdag en zondag 2 wedstrijden achter elkaar, ook de divisional playoffs de week erna. Heerlijke weekendjes football zijn dat, zeker ook omdat er dan geen sunday night game is.
quote:The NFL announced the first big change because of flex scheduling for the season on Monday. It's a doozy.
The Week 16 matchup between the San Francisco 49ers and the Seattle Seahawks in Seattle on Dec. 23 has been moved to NBC's "Sunday Night Football". The game replaces the matchup between the New York Jets and the San Diego Chargers. (Football fans everywhere respond: "Thanks.")
The San Diego Chargers-New York Jets game, originally scheduled for Sunday night, will move to 1:00 PM ET on CBS and the New York Giants-Baltimore Ravens game will move to 4:25 PM ET on FOX.
Niners-Seahawks is a game worthy of a big stage. Russell Wilson vs. Colin Kaepernick. Jim Harbaugh vs. Pete Carroll. Two of the nastiest defenses in football in the toughest place to play in the league.
Oh, and the NFC West division title may be on the line.
No matter what happens in Week 15, the Seahawks-49ers game will have huge playoff implications. But it could essentially decide first place in the division if Seattle beats Buffalo this Sunday and the 49ers lose in New England on Sunday night.
Ik blijf er bij als je iemand wil stoppen moet je dat lekker doen. Al dat gezeik over dat het onsportief is begrijp ik echt niet. Learn to play zeggen we danquote:Op maandag 10 december 2012 01:26 schreef PirE het volgende:
58-0 in Seattle, new franchise record voor points scored voor de Seahawks. Niet echt sportief maar dit deed Carroll ook in College met USC, rubbing it in
Joe Buck schitterde gisteren met zijn kennis aan indie bandjes. Zat tegen Troy Aikman te namedroppen met 'M83, Passion Pit, Phoenix..'.quote:Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de indeling van de commentatoren. Ik heb een gloeiende hekel aan het commentaar van Joe Buck en Troy Aikman, maar mijn gevoel zegt dat ze alle belangrijke wedstrijden krijgen toegewezen. gisteren zaten ze bv. weer bij NO@NYG en ze hebben al meer toppers mogen doen. Ook valt me op dat ze alleen maar bij NFC wedstrijden zitten.
Het is iig zo dat als het uit-team NFC is de wedstrijd door Fox wordt uitgezonden, en als het uit-team AFC is zendt CBS het uit (behalve de night-games natuurlijk).quote:Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de indeling van de commentatoren. Ik heb een gloeiende hekel aan het commentaar van Joe Buck en Troy Aikman, maar mijn gevoel zegt dat ze alle belangrijke wedstrijden krijgen toegewezen. gisteren zaten ze bv. weer bij NO@NYG en ze hebben al meer toppers mogen doen. Ook valt me op dat ze alleen maar bij NFC wedstrijden zitten.
Tony Siragusaquote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef Nagil het volgende:
Ik zie graag Tony Siragusa in het MetLife-stadion, dan denk ik altijd dat ik de Sopranos aan het kijken ben.
En de NFC East is nou net de divisie die ze het meest uitzenden op ESPNAquote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef Guard het volgende:
En dan doen Joe en Troy natuurlijk ook nog een van de twee divisional games in de NFC, waarschijnlijk de game met een of meerdere NFC East teams, dat is vrij standaard voor duo Snip en Snap.
Het gaat er meer om dat de Seahawks met een 40+ point lead een gevaarlijke play met een route door het midden callen waarbij Rice echt keihard neergehaald wordt door een Zona verdediger, dat soort high risk plays zou ik niet callen met zo'n voorsprong. Het gooien an sich maakt me geen zak uit, met balbezit milk je de klok een stuk sneller.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik blijf er bij als je iemand wil stoppen moet je dat lekker doen. Al dat gezeik over dat het onsportief is begrijp ik echt niet. Learn to play zeggen we dan
Ik heb er ook geen moeite mee. De Hakws haalden na Lynch's 3de TD hun QB en Starting RB eruit. Daarna kregen ze 2x keer de bal via een turnover op de helft van de Cardinals. Ze hadden toen ook gewoon voor TD's kunnen gaan maar speelden conservatief en schopten 2 FG's. Dit was allemaal nog gewoon in de 3rd quarter. Het had véél erger kunnen zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik blijf er bij als je iemand wil stoppen moet je dat lekker doen. Al dat gezeik over dat het onsportief is begrijp ik echt niet. Learn to play zeggen we dan
Ik had ooit zijn breakthroughgame in college op video, tegen Clemson, maar ben die kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:45 schreef emokid het volgende:
Toch Green Bay-Detroit gekeken. Die Calvin Johnson is een beest van een speler, en dit is vermoed ik een van zijn minste wedstrijden van het seizoen..
'Son of a gun'quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had ooit zijn breakthroughgame in college op video, tegen Clemson, maar ben die kwijtgeraakt![]()
3 maal is scheepsrecht?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Nagil het volgende:
Dan moeten de Broncos er maar voor zorgen dat de Pats de Superbowl niet halen dit jaar, of weer Patriots Giants Superbowl
Rot even een eind op.quote:NFL Commissioner Roger Goodell spoke Wednesday in Dallas after the December Special League Meeting, which was held in large part to discuss issues that later will be raised with the NFL Competition Committee, including the elimination of low blocks and the implementation of mandatory pads.
The intense race for the playoffs is in full gear. Check out the latest situation in the postseason chase. More ...
But Goodell mentioned one issue that is sure to draw the attention of most fans: Expanding the playoffs.
"Right now we're with 12 teams obviously. We'll look at probably 14 or 16 teams," Goodell said.
Goodell made it clear that the competition committee has considered such expansion in the past, and it clearly hasn't happened. The benefits of more playoff games are obvious: more teams involved in the race late in the season, and theoretically more television money.
Wie zijn je vrienden? Joe Buck en Troy Aikman?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Waar kan ik zien wie het commentaar doet komende zondag. Giants - Falcons is op Fox dus kan zijn dat mijn vrienden het commentaar gaan doen.
Zekerquote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie zijn je vrienden? Joe Buck en Troy Aikman?
Tuurlijk doen Jut en Jul dat, NFC East team bij Fox, belangrijke wedstrijd (playoff implications).....quote:Op donderdag 13 december 2012 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Waar kan ik zien wie het commentaar doet komende zondag. Giants - Falcons is op Fox dus kan zijn dat mijn vrienden het commentaar gaan doen.
Heerlijk leesvoer. Fitzgerald met 11 targets en 1 catch.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef SteveBudin het volgende:
BQBL met wederom de Cardinals in de hoofdrol![]()
http://www.grantland.com/(...)anks-to-john-skelton
Ja, Fitz zal nog wel eens met weemoed terugdenken aan Warner.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heerlijk leesvoer. Fitzgerald met 11 targets en 1 catch.Cardinals offence is echt schitterend. Hierbij lijkt Brady Quinn elite.
30 minuten na deze post stopt mijn ventilator en is mijn laptop zo goed als onbruikbaar.quote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef emokid het volgende:
RG3 speelt niet helaas. Ik ga Green Bay-Chicago checken. Heb er zin in
Ik hou er persoonlijk van om juist een hele wedstrijd te zien omda je er dan echt inkomt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Nagil het volgende:
Ben een Giants fan maar met al die heerlijke matchups zet ik weer mooi RedZone op.
Heb de Packers @ Bears op ESPNA opstaan en Redzone op de laptop, best of both worldsquote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik hou er persoonlijk van om juist een hele wedstrijd te zien omda je er dan echt inkomt.
Ga nu heerlijk zitten voor Giants-Falcons, kijk er al 2 dagen naar uit
Niks nieuws toch.quote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Crossby mist maar weer eens een FG
De afgelopen week zijn ze er mee weg gekomen maar zou in deze wedstrijd wel eens cruciaal kunnen zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 19:47 schreef Sasman het volgende:
[..]
Niks nieuws toch.
Tevens, persoonlijk vind ik dat een goede kicker hebben in de NFL heel hard onderschat word.
Dat moet dan een wel een tie wordenquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ravens en Giants aardig bezig hun seizoen weg te gooien, en volgende week moeten ze tegen elkaar...
tussenstanden.quote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Schakel net in, wat zijn dat voor standen?
quote:
49érs vind ik ook wel goeie kans maken.quote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Sasman het volgende:
Broncos gaan dus gewoon de Super Bowl winnen als je de rest bezig ziet. Alleen nog wat concurrentie van Patriots maar voor de rest...
TD 2 pt conversion -> OT....quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bears gaan de playoffs nog missen na 7-1 start
Dat bedoel ik, behalve Cutler, Forte en Marshall is er niemand die voor offensieve productie zorgtquote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
TD 2 pt conversion -> OT....
oh wacht :p de bears niet veel zien doen 2e helft.
Het was wel grounding, dus terechtquote:Op zondag 16 december 2012 21:47 schreef Sasman het volgende:
Tjonge tjonge...Zo een late flag bij INDI-HOUS omdat die van Houston zo aan't janken waren voor hun intentional grounding, en dan krijgen ze die nogBende wijven.
je kunt het ook anders bekijken: Falconsquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Silver_Shark het volgende:
is deze al langs gekomen? :
Giants!!
Meestal zijn dat late flags, omdat er overlegd moet worden, er moet gevraagd worden of de ball wel de l.o.s. haaldequote:Op zondag 16 december 2012 21:50 schreef Sasman het volgende:
[..]
En dat konden ze niet 15 seconden eerder beslissen? Nee?
En n u een PI van Shields geen flag.quote:Op zondag 16 december 2012 21:52 schreef Guard het volgende:
Lol veel P.I.'s van de Bears offense, of eigenlijk alleen van #17
Die is lekker bezig ja, als je een featured back bent in een Shanahan team is een prestatie op zichquote:Op zondag 16 december 2012 21:58 schreef The_Playmaker het volgende:
Doug Martin krijgt alle aandacht maar wat is Alfred Morris aan een sterk rookie seizoen bezig!
waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Slim van de Ravens om bij een achterstand van 18 punten geen 2-pointer te proberen
ah zat ff verkeerd te rekenenquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Om het een 2 posession game te maken met nog 5 minuten te gaan?
hebben die al gespeeld dan? die heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef Dos37 het volgende:
Onwerkelijk zo slecht het vandaag was van de Giants.
de niners verliezen heluhmaal niks!quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Nou hopelijk verliezen de Niners vandaag (of volgende week) en de #2 seed zit er nog in ook voor de Packers. De NFC North zit in de pocket. Ondanks all blessures.
Khoop het omgekeerde...Maar dan voor de Broncos dat de Niners winnen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Nou hopelijk verliezen de Niners vandaag (of volgende week) en de #2 seed zit er nog in ook voor de Packers. De NFC North zit in de pocket. Ondanks all blessures.
Mark Sanchez = Mr. Monday Nightquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Lekkers monday night game ook met al die toppers dit weekend, NYJ@TEN
wat jij zegt klopt gewoon niet, de Jets hebben geen realistische kans op de playoffs aangezien de jets Sanchez hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zit even de playoff picture te bekijken, maar als de Steelers verliezen hebben de Jets echt realistische playoff kansen. De Jets! Dat kan toch niet waar zijn...de JETS!
Lekkers monday night game ook met al die toppers dit weekend, NYJ@TEN
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, maar de komende 3 tegenstanders zijn de Titans, Chargers en Bills. Dus ondanks Sanchez kunnen ze best op 9-7 eindigenquote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef Nagil het volgende:
[..]
wat jij zegt klopt gewoon niet, de Jets hebben geen realistische kans op de playoffs aangezien de jets Sanchez hebben.
Krijgt die Quarterblack snaps?quote:
Wilson is killing me in my fantasy playoff matchup...quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef PirE het volgende:
TD Seahawks, Russell Wilson himself![]()
![]()
![]()
![]()
31-7 lead.
quote:When the 2-11 Chiefs and the 3-10 Raiders get together, you throw out the record books.
You also look under any rock for something interesting to say.
The Raiders just put quarterback Terrelle Pryor in the game for Carson Palmer, and he promptly authored a crisp three-and-out, which included an incomplete pass.
Raiders coach Dennis Allen apparently made it clear to the CBS crew doing the game that Palmer is his “quarterback of the future,” and that Pryor is a wrinkle.
The Raiders are up 3-0 in the second quarter, with Sebastian Janikowski hitting what could be the game-clinching field goal.
Inderdaad, voor 1x go Patriotsquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als de Seahawks winnen(en dat kan nu al bijna niet meer fout) ben ik voor 1 keer in mn leven voor de Patriots. Volgende week SF@SEA op SNF! Zal wel een stunt zijn als ze de niners van een divisie titel afhouden
Geweldigquote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef popolon het volgende:
Look who's open, Miller time!die play, 23 fakes van Ben.
Gewoon 105 punten de laatste 2 wedstrijden, met nog een quarter te gaan.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 00:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Gewoon 105 punten de laatste 2 wedstrijden, met nog een quarter te gaan.
Chiefs en Jaguars schamen zich niet daar een heel seizoen over te doen
hahah,commentator vind het niet zo leukquote:Op maandag 17 december 2012 00:40 schreef PirE het volgende:
30 point lead en een fake punt van de Seahawks... 1 st down Seahawks
Het is ook niet netjes. Ik denk dat Pete voor 61 punten ging om zo het record van vorige week te verbreken.quote:Op maandag 17 december 2012 00:42 schreef gold-rush het volgende:
[..]
hahah,commentator vind het niet zo leuk
Secondary van de Cardinals is wel 1 van de betere in de NFL en met een goede secondary kom je ver tegen one-dimensional teams zoals de Lions.quote:Op maandag 17 december 2012 00:59 schreef BobW het volgende:
Lions
Cards hebben geen offense maar 2 keer een pick six en een muffed catch...
Doen ze toch maar niet bij nader inzienquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 01:35 schreef Nagil het volgende:
Wat voor league zit je dat je Jones benchet, tering. Dan verdien je het haast om te verliezen.
Weer een blunder van Brown!
Dat is dus puur op emotie je speler benchen, het ultieme teken van een slechte fantasy football speler. Tenzij je overloaded met superWR's zit doe je zoiets niet.quote:Op maandag 17 december 2012 01:41 schreef Moonlighter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In de 5 weken hiervoor had hij in totaal 15punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |