hoe kan je iets uitlachen wat niet te zien is?quote:Op maandag 10 december 2012 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Zie nu pas de score van seahawks.
Even met z'n alle lachen om de cardinals.
Jup, NFL gamepass. Gratis HD streams via de officiële site. Redzone is een kanaal die alle wedstrijden bijhoudt. Superchill.quote:Op maandag 10 december 2012 00:21 schreef emokid het volgende:
Wat is Redzone? Soort zap door alle live wedstrijden?
Ah tof. Ik keek al wedstrijden via Gamepass maar zie Redzone nu pas.quote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Nagil het volgende:
[..]
Jup, NFL gamepass. Gratis HD streams via de officiële site. Redzone is een kanaal die alle wedstrijden bijhoudt. Superchill.
Brees is een dome babyquote:Op maandag 10 december 2012 01:05 schreef emokid het volgende:
De Saints.. Ik gok dat ze nomaliter wat beter zijn? en dan met name Brees?
quote:
Lekker overwinning inderdaad. Al gaat het nog lastig worden met Ravens, Falcons en Eagles. Bovendien zijn de Redskins echt red hot.quote:
Valt me toch op dat de Giants aan het eind van het seizoen weer lekker op stoom komen. Zwaar programma, maar ik geef ze wel een kans, zeker als ze nog kunnen verbeteren.quote:Op maandag 10 december 2012 09:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lekker overwinning inderdaad. Al gaat het nog lastig worden met Ravens, Falcons en Eagles. Bovendien zijn de Redskins echt red hot.
Verspreid over twee dagen, maar nooit twee games tegelijkertijd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef emokid het volgende:
Wat baal ik dat ik zo laat ben begonnen met kijken. Ik maar denken dat het NHL seizoen 'gewoon' zou beginnen rond oktober.. Kan echter nog een boel mooie dingen meekrijgen in de NFL denk ik.
Worden de wildcard games tegelijkertijd gespeeld?
Ah, dus ook de playoffs bevatten geen 'simultaneous' games? Best wel ideaal dan. Nog meer games om te kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 18:44 schreef Nagil het volgende:
Nee, zaterdag en zondag 2 wedstrijden achter elkaar, ook de divisional playoffs de week erna. Heerlijke weekendjes football zijn dat, zeker ook omdat er dan geen sunday night game is.
quote:The NFL announced the first big change because of flex scheduling for the season on Monday. It's a doozy.
The Week 16 matchup between the San Francisco 49ers and the Seattle Seahawks in Seattle on Dec. 23 has been moved to NBC's "Sunday Night Football". The game replaces the matchup between the New York Jets and the San Diego Chargers. (Football fans everywhere respond: "Thanks.")
The San Diego Chargers-New York Jets game, originally scheduled for Sunday night, will move to 1:00 PM ET on CBS and the New York Giants-Baltimore Ravens game will move to 4:25 PM ET on FOX.
Niners-Seahawks is a game worthy of a big stage. Russell Wilson vs. Colin Kaepernick. Jim Harbaugh vs. Pete Carroll. Two of the nastiest defenses in football in the toughest place to play in the league.
Oh, and the NFC West division title may be on the line.
No matter what happens in Week 15, the Seahawks-49ers game will have huge playoff implications. But it could essentially decide first place in the division if Seattle beats Buffalo this Sunday and the 49ers lose in New England on Sunday night.
Ik blijf er bij als je iemand wil stoppen moet je dat lekker doen. Al dat gezeik over dat het onsportief is begrijp ik echt niet. Learn to play zeggen we danquote:Op maandag 10 december 2012 01:26 schreef PirE het volgende:
58-0 in Seattle, new franchise record voor points scored voor de Seahawks. Niet echt sportief maar dit deed Carroll ook in College met USC, rubbing it in
Joe Buck schitterde gisteren met zijn kennis aan indie bandjes. Zat tegen Troy Aikman te namedroppen met 'M83, Passion Pit, Phoenix..'.quote:Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de indeling van de commentatoren. Ik heb een gloeiende hekel aan het commentaar van Joe Buck en Troy Aikman, maar mijn gevoel zegt dat ze alle belangrijke wedstrijden krijgen toegewezen. gisteren zaten ze bv. weer bij NO@NYG en ze hebben al meer toppers mogen doen. Ook valt me op dat ze alleen maar bij NFC wedstrijden zitten.
Het is iig zo dat als het uit-team NFC is de wedstrijd door Fox wordt uitgezonden, en als het uit-team AFC is zendt CBS het uit (behalve de night-games natuurlijk).quote:Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de indeling van de commentatoren. Ik heb een gloeiende hekel aan het commentaar van Joe Buck en Troy Aikman, maar mijn gevoel zegt dat ze alle belangrijke wedstrijden krijgen toegewezen. gisteren zaten ze bv. weer bij NO@NYG en ze hebben al meer toppers mogen doen. Ook valt me op dat ze alleen maar bij NFC wedstrijden zitten.
Tony Siragusaquote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef Nagil het volgende:
Ik zie graag Tony Siragusa in het MetLife-stadion, dan denk ik altijd dat ik de Sopranos aan het kijken ben.
En de NFC East is nou net de divisie die ze het meest uitzenden op ESPNAquote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef Guard het volgende:
En dan doen Joe en Troy natuurlijk ook nog een van de twee divisional games in de NFC, waarschijnlijk de game met een of meerdere NFC East teams, dat is vrij standaard voor duo Snip en Snap.
Het gaat er meer om dat de Seahawks met een 40+ point lead een gevaarlijke play met een route door het midden callen waarbij Rice echt keihard neergehaald wordt door een Zona verdediger, dat soort high risk plays zou ik niet callen met zo'n voorsprong. Het gooien an sich maakt me geen zak uit, met balbezit milk je de klok een stuk sneller.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik blijf er bij als je iemand wil stoppen moet je dat lekker doen. Al dat gezeik over dat het onsportief is begrijp ik echt niet. Learn to play zeggen we dan
Ik heb er ook geen moeite mee. De Hakws haalden na Lynch's 3de TD hun QB en Starting RB eruit. Daarna kregen ze 2x keer de bal via een turnover op de helft van de Cardinals. Ze hadden toen ook gewoon voor TD's kunnen gaan maar speelden conservatief en schopten 2 FG's. Dit was allemaal nog gewoon in de 3rd quarter. Het had véél erger kunnen zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik blijf er bij als je iemand wil stoppen moet je dat lekker doen. Al dat gezeik over dat het onsportief is begrijp ik echt niet. Learn to play zeggen we dan
Ik had ooit zijn breakthroughgame in college op video, tegen Clemson, maar ben die kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:45 schreef emokid het volgende:
Toch Green Bay-Detroit gekeken. Die Calvin Johnson is een beest van een speler, en dit is vermoed ik een van zijn minste wedstrijden van het seizoen..
'Son of a gun'quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had ooit zijn breakthroughgame in college op video, tegen Clemson, maar ben die kwijtgeraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |