Heerlijk leesvoer. Fitzgerald met 11 targets en 1 catch.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef SteveBudin het volgende:
BQBL met wederom de Cardinals in de hoofdrol![]()
http://www.grantland.com/(...)anks-to-john-skelton
Ja, Fitz zal nog wel eens met weemoed terugdenken aan Warner.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heerlijk leesvoer. Fitzgerald met 11 targets en 1 catch.Cardinals offence is echt schitterend. Hierbij lijkt Brady Quinn elite.
30 minuten na deze post stopt mijn ventilator en is mijn laptop zo goed als onbruikbaar.quote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef emokid het volgende:
RG3 speelt niet helaas. Ik ga Green Bay-Chicago checken. Heb er zin in
Ik hou er persoonlijk van om juist een hele wedstrijd te zien omda je er dan echt inkomt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Nagil het volgende:
Ben een Giants fan maar met al die heerlijke matchups zet ik weer mooi RedZone op.
Heb de Packers @ Bears op ESPNA opstaan en Redzone op de laptop, best of both worldsquote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik hou er persoonlijk van om juist een hele wedstrijd te zien omda je er dan echt inkomt.
Ga nu heerlijk zitten voor Giants-Falcons, kijk er al 2 dagen naar uit
Niks nieuws toch.quote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Crossby mist maar weer eens een FG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |