quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Ik kijk nu al uit naar de politieke discussies onder het eten.quote:
Okee, okee ik betaal wel.quote:
Ik was al bezig.quote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Ja ik moest snel denken voordat iemand 'm zou kapen
Gewoon kosten delen, zoals alle bazen doen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de politieke discussies onder het eten.
[..]
Okee, okee ik betaal wel.
Daar had ik wel iemand voor aangezien jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Ja ik moest snel denken voordat iemand 'm zou kapen
duurt lang enzoquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon kosten delen, zoals alle bazen doen.
[..]
Daar had ik wel iemand voor aangezien ja
Bij mij is ze ook altijd zo veeleisend.quote:
Gemeen dit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij is ze ook altijd zo veeleisend.
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Deze was te makkelijk.
Tevens is mijn lens zojuist uitgevallen. Ach, ik moest toch nieuwe.
Maar jij mag datquote:
lompehorkquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Januari weer nieuwe halen
Dure shit
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Januari weer nieuwe halen
Dure shit
Ja, dat heb ik dus ook. Wait, wutquote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Ik heb elk half jaar een afspraak voor meting + nieuwe, en 3 weken geleden was ik daar nog, wordt ik net gebeld dat ze voor 12 december een afspraak voor me hebben gehaald. Wtf
quote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Wait, wut? Tevens: wordt ik
Vorige keer dat ze bij gemeten hadden, was 1 oog 1,25 achteruit gegaan.
dat je hem liet vallen niet dat dure gedeeltequote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik elk half jaar nieuwe lenzen nodig heb en dat die shit duur is?
Soms gebeurd dat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat je hem liet vallen niet dat dure gedeelte
links niks en rechts -1. Maar ik moet me ogen maar weer es door laten meten, zie nu ook niet veel meer xdquote:
Hoe lang geleden is dat?quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
links niks en rechts -1. Maar ik moet me ogen maar weer es door laten meten, zie nu ook niet veel meer xd
Ah das best wat. Met mn lenzen links -2,0 en rechts -1,50quote:
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah das best wat. Met mn lenzen links -2,0 en rechts -1,50
Met m'n bril links -2,25 en rechts -1,75
quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.
Mijn bril weet ik eigenlijk niet, die is al heel oud. Minimaal 5 jaar al, daar wil ik ook een nieuwe voor halen.
Mijn bril is ook best oud, jaartje of 3. Maar binnenkort nieuwe halen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.
Mijn bril weet ik eigenlijk niet, die is al heel oud. Minimaal 5 jaar al, daar wil ik ook een nieuwe voor halen.
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
Blackberry's zijn fijn om mee te typen, verder zijn ze kut.
ik gebruik mijn blackberry alleen om meet e smsen en whatsappen verder doe ik alles op mijn ipod.quote:
Tijd gaat inderdaad errug rap! Ik heb al 12 jaar een bril volgens mijquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Mijn bril is ook best oud, jaartje of 3. Maar binnenkort nieuwe halen.![]()
Lenzen heb ik nu totaal iets van 3 jaar en een bril alweer bijna 5 jaar. Tijd gaat snel.
Dan gebruik je dus nog steeds een blackberryquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik gebruik mijn blackberry alleen om meet e smsen en whatsappen verder doe ik alles op mijn ipod.
Haha wow! Nee ik sinds de eerste klas, niet zo heel lang dus. Laatkomerquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd gaat inderdaad errug rap! Ik heb al 12 jaar een bril volgens mij.
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gebruik je dus nog steeds een blackberry
haha loserquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.
Op telefoons met touchscreen kan ik niet normaal typen.
Nu klink ik eigenlijk best oud, fuckquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha wow! Nee ik sinds de eerste klas, niet zo heel lang dus. Laatkomer
Autist.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.
Op telefoons met touchscreen kan ik niet normaal typen.
Tschuss sjattiequote:
Sowiesoquote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nu toch van jou sjattie
Ben je ook een dikke ginger?quote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nu toch van jou sjattie
Ja maar dat zegt niks.quote:
En ik ben er trots op.quote:
Walvisquote:
broeder vergeet dat ding, stap opzij ze wil een handtekeningquote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
alle dikzakken willen op me lijken
quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
broeder vergeet dat ding, stap opzij ze wil een handtekening
Volgens mij spytooled hij gewoon op "paint"quote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij reageert echt alleen op paint-posts he
Neuhquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij reageert echt alleen op paint-posts he
Dacht ik dus ook..quote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
janiks om chagrijnig om te worden
nja volgende keer is ie het vergetenquote:Op zondag 9 december 2012 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook..
Maar kon iig effe niks goed doen bij hem.
Naja, fijne dag gewenst en weg gegaan.
Deed ook echt heel bot tegen mn vriendin, maar die 2 liggen elkaar toch al niet zo goed..
Hoop het maar voor hem..quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja volgende keer is ie het vergeten
lasergamen tochquote:Op zondag 9 december 2012 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Ja ik merk het inderdaad.
Waar is Joe heen dan?
dankuquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct. Ik bevestig het nogmaals.
Preciesquote:Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is woensdag al en het moet wel groeien
Even doorgeven aan de polisi.quote:Op zondag 9 december 2012 23:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik kwam even melden dat ik ga slapen en komende week weinig op fok ben ivm werk sport en vuurwerk verhandelen/afsteken :p dus fijne avond iedereen
maakt niet uit heb het toch nog niet binnenquote:
dankje jij ook, groetjes aan vinnie en joey als die er vanavond nog zijnquote:
Trustenquote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dankje jij ook, groetjes aan vinnie en joey als die er vanavond nog zijn
Sommige vissen zijn wel mooiquote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vind kikkers vies. Net als vissen, die wil ik ook niet aanraken.
Dezequote:Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Om naar te kijken, in een mooi aquarium.
Behalve dolfijnen enzo, die wil ik wel aanraken!
(teken)Film cliché.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
nee echt, je vangt ze, rietje in de bek en blazen maar!
waanzin jongenquote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
nee echt, je vangt ze, rietje in de bek en blazen maar!
Niks waanzin.quote:
ja ze verdiend hetquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja echt he
Lekker fokken dat kind!
Waarommm?quote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
Mijn paint is trouwens af.
Ik post hem om 23:55
Zodat mensen geen tijd hebben om het te verbeteren?quote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
ik was bezig maar het lukte niet, volgende keer beterquote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
Jij snapt hem mijn kerel.quote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodat mensen geen tijd hebben om het te verbeteren?
Natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2012 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij snapt hem mijn kerel.
Jij snapt hem.
spannenddquote:Op zondag 9 december 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen testen of hij de batterij nog langer mee gaat
Kimquote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Taxxxx!
Zeg doe jij eigenlijk iets met corso?
Pxequote:
Brothaquote:
Je weet niet of je aan corso doet maar komt wel uit de Bollenstreek? Juist..quote:Op zondag 9 december 2012 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kim!
Uhm nog geen idee
[..]
Pxe
Prr
[..]
Brotha
miauwwquote:Op zondag 9 december 2012 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kim!
Uhm nog geen idee
[..]
Pxe
Prr
[..]
Brotha
ja je moet toch je reputatie van postcountgeiler hoog houdenquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel als ik continu aan het internetten ben trouwens. Maar we zullen het meemaken.
Klopt want weet nog niet of ik moet werkenquote:Op zondag 9 december 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je weet niet of je aan corso doet maar komt wel uit de Bollenstreek? Juist..
Prr prrrquote:
Brooooooooothaaaaaaaaaquote:
prr prrrquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt want weet nog niet of ik moet werken!
[..]
Prr prrr
[..]
Brooooooooothaaaaaaaaa
Maar ik bedoel meer meebouwenquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt want weet nog niet of ik moet werken!
[..]
Prr prrr
[..]
Brooooooooothaaaaaaaaa
Preciesquote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je moet toch je reputatie van postcountgeiler hoog houden
maaaaauwwwwwwwquote:
Nopequote:
Doenquote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
Nou, dan ga ik maar mn paint posten denk ik..
*tromgeroffel*quote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
Puik planquote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
*aait*quote:Op zondag 9 december 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
maaaaauwwwwwww![]()
[..]
Nopebeetje moeilijk met me diensten enzo.. en is niks voor mij
[..]
Doen
Ahh wat jammer, ik hoopte een mede corsoziel in je te vindenquote:Op zondag 9 december 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
maaaaauwwwwwww![]()
[..]
Nopebeetje moeilijk met me diensten enzo.. en is niks voor mij
[..]
Doen
wij zijn gewoon mensen die prr en miauw zeggen hoorquote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
Door jullie gemiauw en geprrrrrr heb ik zin om een kat te aaien.
je weet duidelijk niet waar mijn kat ligtquote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Gaat bij pxe liggen*
-als een kat-
Allrighty
quote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Gaat bij pxe liggen*
-als een kat-
Allrighty
Weet ikquote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wij zijn gewoon mensen die prr en miauw zeggen hoor
Succes, die van mij ligt in een zwaar absurde houding nu.quote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Gaat bij pxe liggen*
-als een kat-
Allrighty
dafuq?quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Die van mij ligt altijd zo van; lik me.
Die van mij ehh.. niet.quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Gelukkig gaat het onderwerp niet over een poes, anders zou dit heel fout zijnquote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
Nope geen ideequote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet duidelijk niet waar mijn kat ligt
Oh maar wij hebben een kat en poes thuis hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het onderwerp niet over een poes, anders zou dit heel fout zijn
Mijn onderwerp wel hoor?quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het onderwerp niet over een poes, anders zou dit heel fout zijn
Kat en poes is hetzelfde.quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh maar wij hebben een kat en poes thuis hoor.
lig zoals je wil liggenquote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wil je dat ik anders ga liggen dan?
Dat wist je niet?quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
Een blanke die Cleveland inspreekt.
My whole life was a lie
Yayquote:
Het was lasergamen maar was wel gezellig...quote:
Nee, wist alleen dat Seth Peter, Stewie, Brian en Quagmire insprak.quote:
ja ik gebruikte je gewoon alles.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?Ben ik niet goed genoeg meer nu Taexon terug is
?
Jawel, kat en poes is hetzelfde. Kater en kat/poes echter niet.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet. De kat heeft ballen en de poes zes tieten.
ben benieuwdquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay
[..]
Het was lasergamen maar was wel gezellig...maar speel liever een potje paintball!
We hebben wel van de 6 potjes 5 gewonnen
Hahaquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik gebruikte je gewoon alles.
Sry
Nu voel ik me als de ginger van Appelquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik gebruikte je gewoon alles.
Sry
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, kat en poes is hetzelfde. Kater en kat/poes echter niet.
* Taexon duwt kif wegquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?Ben ik niet goed genoeg meer nu Taexon terug is
?
kat is zowel kater als poesquote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
ben je ookquote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu voel ik me als de ginger van Appel
dat was voor tax terug was ja.quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je zo lief was
Tax verandert je in een wild beest. Dat is niet goed voor mijquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was voor tax terug was ja.
Tax zijn schuld
Dat is ongeveer wat iemand net ook zei... zulke dingenquote:
Niet alleen mijn schuldquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was voor tax terug was ja.
Tax zijn schuld
het spijt mequote:Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tax verandert je in een wild beest. Dat is niet goed voor mij
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 10 december 2012 00:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat iemand net ook zei... zulke dingen![]()
en hij heeft nu blauwe ballen.
[..]
Niet alleen mijn schuld
quote:Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tax verandert je in een wild beest. Dat is niet goed voor mij
geen bruine zak?quote:Op maandag 10 december 2012 00:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat iemand net ook zei... zulke dingen![]()
en hij heeft nu blauwe ballen.
[..]
Niet alleen mijn schuld
Zou ook kunnenquote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geen bruine zak?
Oh sry
beter, vieze zakken ook altijdquote:Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou ook kunnenkijk niet naar andermans zak
Misschien moeten ze een zakkenwasser laten langs komen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter, vieze zakken ook altijd
ja of zelf eens wassenquote:Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een zakkenwasser laten langs komen.
Elke dag gewoon wassen zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een zakkenwasser laten langs komen.
70's showquote:
Precies.quote:Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Elke dag gewoon wassen zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |