quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Ik kijk nu al uit naar de politieke discussies onder het eten.quote:
Okee, okee ik betaal wel.quote:
Ik was al bezig.quote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Ja ik moest snel denken voordat iemand 'm zou kapen
Gewoon kosten delen, zoals alle bazen doen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de politieke discussies onder het eten.
[..]
Okee, okee ik betaal wel.
Daar had ik wel iemand voor aangezien jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
Ja ik moest snel denken voordat iemand 'm zou kapen
duurt lang enzoquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon kosten delen, zoals alle bazen doen.
[..]
Daar had ik wel iemand voor aangezien ja
Bij mij is ze ook altijd zo veeleisend.quote:
Gemeen dit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij is ze ook altijd zo veeleisend.
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Deze was te makkelijk.
Tevens is mijn lens zojuist uitgevallen. Ach, ik moest toch nieuwe.
Maar jij mag datquote:
lompehorkquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Januari weer nieuwe halen
Dure shit
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Januari weer nieuwe halen
Dure shit
Ja, dat heb ik dus ook. Wait, wutquote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Ik heb elk half jaar een afspraak voor meting + nieuwe, en 3 weken geleden was ik daar nog, wordt ik net gebeld dat ze voor 12 december een afspraak voor me hebben gehaald. Wtf
quote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Wait, wut? Tevens: wordt ik
Vorige keer dat ze bij gemeten hadden, was 1 oog 1,25 achteruit gegaan.
dat je hem liet vallen niet dat dure gedeeltequote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik elk half jaar nieuwe lenzen nodig heb en dat die shit duur is?
Soms gebeurd dat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat je hem liet vallen niet dat dure gedeelte
links niks en rechts -1. Maar ik moet me ogen maar weer es door laten meten, zie nu ook niet veel meer xdquote:
Hoe lang geleden is dat?quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
links niks en rechts -1. Maar ik moet me ogen maar weer es door laten meten, zie nu ook niet veel meer xd
Ah das best wat. Met mn lenzen links -2,0 en rechts -1,50quote:
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah das best wat. Met mn lenzen links -2,0 en rechts -1,50
Met m'n bril links -2,25 en rechts -1,75
quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.
Mijn bril weet ik eigenlijk niet, die is al heel oud. Minimaal 5 jaar al, daar wil ik ook een nieuwe voor halen.
Mijn bril is ook best oud, jaartje of 3. Maar binnenkort nieuwe halen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.
Mijn bril weet ik eigenlijk niet, die is al heel oud. Minimaal 5 jaar al, daar wil ik ook een nieuwe voor halen.
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
Blackberry's zijn fijn om mee te typen, verder zijn ze kut.
ik gebruik mijn blackberry alleen om meet e smsen en whatsappen verder doe ik alles op mijn ipod.quote:
Tijd gaat inderdaad errug rap! Ik heb al 12 jaar een bril volgens mijquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Mijn bril is ook best oud, jaartje of 3. Maar binnenkort nieuwe halen.![]()
Lenzen heb ik nu totaal iets van 3 jaar en een bril alweer bijna 5 jaar. Tijd gaat snel.
Dan gebruik je dus nog steeds een blackberryquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik gebruik mijn blackberry alleen om meet e smsen en whatsappen verder doe ik alles op mijn ipod.
Haha wow! Nee ik sinds de eerste klas, niet zo heel lang dus. Laatkomerquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd gaat inderdaad errug rap! Ik heb al 12 jaar een bril volgens mij.
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gebruik je dus nog steeds een blackberry
haha loserquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.
Op telefoons met touchscreen kan ik niet normaal typen.
Nu klink ik eigenlijk best oud, fuckquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha wow! Nee ik sinds de eerste klas, niet zo heel lang dus. Laatkomer
Autist.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.
Op telefoons met touchscreen kan ik niet normaal typen.
Tschuss sjattiequote:
Sowiesoquote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nu toch van jou sjattie
Ben je ook een dikke ginger?quote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nu toch van jou sjattie
Ja maar dat zegt niks.quote:
En ik ben er trots op.quote:
Walvisquote:
broeder vergeet dat ding, stap opzij ze wil een handtekeningquote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
alle dikzakken willen op me lijken
quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
broeder vergeet dat ding, stap opzij ze wil een handtekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |