Bij mij is ze ook altijd zo veeleisend.quote:
Gemeen dit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij is ze ook altijd zo veeleisend.
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Deze was te makkelijk.
Tevens is mijn lens zojuist uitgevallen. Ach, ik moest toch nieuwe.
Maar jij mag datquote:
lompehorkquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Januari weer nieuwe halen
Dure shit
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Januari weer nieuwe halen
Dure shit
Ja, dat heb ik dus ook. Wait, wutquote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Ik heb elk half jaar een afspraak voor meting + nieuwe, en 3 weken geleden was ik daar nog, wordt ik net gebeld dat ze voor 12 december een afspraak voor me hebben gehaald. Wtf
quote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Wait, wut? Tevens: wordt ik
Vorige keer dat ze bij gemeten hadden, was 1 oog 1,25 achteruit gegaan.
dat je hem liet vallen niet dat dure gedeeltequote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik elk half jaar nieuwe lenzen nodig heb en dat die shit duur is?
Soms gebeurd dat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat je hem liet vallen niet dat dure gedeelte
links niks en rechts -1. Maar ik moet me ogen maar weer es door laten meten, zie nu ook niet veel meer xdquote:
Hoe lang geleden is dat?quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
links niks en rechts -1. Maar ik moet me ogen maar weer es door laten meten, zie nu ook niet veel meer xd
Ah das best wat. Met mn lenzen links -2,0 en rechts -1,50quote:
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah das best wat. Met mn lenzen links -2,0 en rechts -1,50
Met m'n bril links -2,25 en rechts -1,75
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |