Yayquote:
Het was lasergamen maar was wel gezellig...quote:
Nee, wist alleen dat Seth Peter, Stewie, Brian en Quagmire insprak.quote:
ja ik gebruikte je gewoon alles.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?Ben ik niet goed genoeg meer nu Taexon terug is
?
Jawel, kat en poes is hetzelfde. Kater en kat/poes echter niet.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet. De kat heeft ballen en de poes zes tieten.
ben benieuwdquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay
[..]
Het was lasergamen maar was wel gezellig...maar speel liever een potje paintball!
We hebben wel van de 6 potjes 5 gewonnen
Hahaquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik gebruikte je gewoon alles.
Sry
Nu voel ik me als de ginger van Appelquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik gebruikte je gewoon alles.
Sry
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, kat en poes is hetzelfde. Kater en kat/poes echter niet.
* Taexon duwt kif wegquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is deze?Ben ik niet goed genoeg meer nu Taexon terug is
?
kat is zowel kater als poesquote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
ben je ookquote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu voel ik me als de ginger van Appel
dat was voor tax terug was ja.quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je zo lief was
Tax verandert je in een wild beest. Dat is niet goed voor mijquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was voor tax terug was ja.
Tax zijn schuld
Dat is ongeveer wat iemand net ook zei... zulke dingenquote:
Niet alleen mijn schuldquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat was voor tax terug was ja.
Tax zijn schuld
het spijt mequote:Op maandag 10 december 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tax verandert je in een wild beest. Dat is niet goed voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |