quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.
Mijn bril weet ik eigenlijk niet, die is al heel oud. Minimaal 5 jaar al, daar wil ik ook een nieuwe voor halen.
Mijn bril is ook best oud, jaartje of 3. Maar binnenkort nieuwe halen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, elk half jaar is het nog veranderd tot nu toe. En ik heb zo'n 3 of 4 jaar lenzen.
Mijn bril weet ik eigenlijk niet, die is al heel oud. Minimaal 5 jaar al, daar wil ik ook een nieuwe voor halen.
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
Blackberry's zijn fijn om mee te typen, verder zijn ze kut.
ik gebruik mijn blackberry alleen om meet e smsen en whatsappen verder doe ik alles op mijn ipod.quote:
Tijd gaat inderdaad errug rap! Ik heb al 12 jaar een bril volgens mijquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Mijn bril is ook best oud, jaartje of 3. Maar binnenkort nieuwe halen.![]()
Lenzen heb ik nu totaal iets van 3 jaar en een bril alweer bijna 5 jaar. Tijd gaat snel.
Dan gebruik je dus nog steeds een blackberryquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik gebruik mijn blackberry alleen om meet e smsen en whatsappen verder doe ik alles op mijn ipod.
Haha wow! Nee ik sinds de eerste klas, niet zo heel lang dus. Laatkomerquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd gaat inderdaad errug rap! Ik heb al 12 jaar een bril volgens mij.
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gebruik je dus nog steeds een blackberry
haha loserquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.
Op telefoons met touchscreen kan ik niet normaal typen.
Nu klink ik eigenlijk best oud, fuckquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha wow! Nee ik sinds de eerste klas, niet zo heel lang dus. Laatkomer
Autist.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem nu weer gebruiken.
Op telefoons met touchscreen kan ik niet normaal typen.
Tschuss sjattiequote:
Sowiesoquote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nu toch van jou sjattie
Ben je ook een dikke ginger?quote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nu toch van jou sjattie
Ja maar dat zegt niks.quote:
En ik ben er trots op.quote:
Walvisquote:
broeder vergeet dat ding, stap opzij ze wil een handtekeningquote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
alle dikzakken willen op me lijken
quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
broeder vergeet dat ding, stap opzij ze wil een handtekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |