Vind ook niet dat de choreografen rekening houden met Kalila.. Ze heeft niet echt kunnen shinen vanavond vind ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ze vanavond tegenvalt...
Viel me ook al op jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Ewelina het volgende:
Wie was dat lelijke wijf naast An wat zo gretig de camera inkeek?
ze is zeker gegroeid en staat terecht in de finale, maar voor mij is ze niet de winnares.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef livelink het volgende:
Voor mij is Kalila de winnares van SYTYCD. Week na week is het gegroeid en je kunt gewoon niet om haar heen, zo goed is ze.
Dat zou misschien ook kunnen komen omdat ze niet zo flexibel als Vivian is?quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ook niet dat de choreografen rekening houden met Kalila.. Ze heeft niet echt kunnen shinen vanavond vind ik
Nou... kijk Frederic eens gaan zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze helpen DenDen nu wel erg in het zadel met deze choreo
Ja.quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Pheno het volgende:
Stop eens met draaien van die cAMERA HONDENLUL.
MemMemquote:
Ik wilde eigenlijk zeggen "Ik wist niet dat Fredje een b-boy is!"quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef iFok. het volgende:
Jezus, Fredje!![]()
Van Denden had ik het verwacht, maar FredDie moet sowieso eerste worden!
Nou, nee. Denden veel soepeler. Maar Fred is het meest gegroeid.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef F_JD het volgende:
Fredje was hier zelfs gewoon baas over Denden. Goed zeg
Dat vind ik niet. Denden heeft een eigen style. Dat zie je bij Fredje minder. Fred is overall wel beterquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef F_JD het volgende:
Fredje was hier zelfs gewoon baas over Denden. Goed zeg
Er komen nog solo'squote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef leilab het volgende:
Laatste dans en ik ben van mening dat fred de winnaar is.
Dat mocht toen ook wel ja. In mijn ogen de beste van het seizoen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef leilab het volgende:
Hmm , verdiende staande ovatie maar waarom was die er niet bij het optrden van vivian en fred twee weken geleden?
Dat is al vanaf seizoen 1.quote:
ditquote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Denden heeft een eigen style. Dat zie je bij Fredje minder. Fred is overall wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |