Jepquote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zo'n dans waarbij je je afvraagt wat het verschil nou is tussen modern en jazz.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef iFok. het volgende:
Vivian veel beter: haar bewegingen zijn veel strakker, explosiever. Kalila valt tegen vandaag..
Als ze rennen is het jazzquote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zo'n dans waarbij je je afvraagt wat het verschil nou is tussen modern en jazz.
Precies!quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
En als ze huilen en over de grond rollen is 't modern.
Ann heeft meer concurrentie van Denden en Fred dan Kalila en Viviquote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
Waarom nu geen An. Gewoon, om het verschil te laten zien?
Heb ik sinds dit jaar ook heel erg. Vraag me af of ze altijd zo heeft gepraatquote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Mag Euv volgend jaar weg? Ik voel me altijd erg ongemakkelijk als ze praat.
D'r commentaar is ook nog nooit zo onsamenhangend geweest als dit seizoen volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Mag Euv volgend jaar weg? Ik voel me altijd erg ongemakkelijk als ze praat.
Vorig seizoen is het begonnen. Drankprobleem als echte Rus denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik sinds dit jaar ook heel erg. Vraag me af of ze altijd zo heeft gepraat
Ik kan mij ook echt niet herinneren dat ik haar zo irritant vondquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik sinds dit jaar ook heel erg. Vraag me af of ze altijd zo heeft gepraat
En toch vind ik dat ze vanavond tegenvalt...quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef livelink het volgende:
Voor mij is Kalila de winnares van SYTYCD. Week na week is het gegroeid en je kunt gewoon niet om haar heen, zo goed is ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |