Precies!quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
En als ze huilen en over de grond rollen is 't modern.
Ann heeft meer concurrentie van Denden en Fred dan Kalila en Viviquote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
Waarom nu geen An. Gewoon, om het verschil te laten zien?
Heb ik sinds dit jaar ook heel erg. Vraag me af of ze altijd zo heeft gepraatquote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Mag Euv volgend jaar weg? Ik voel me altijd erg ongemakkelijk als ze praat.
D'r commentaar is ook nog nooit zo onsamenhangend geweest als dit seizoen volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Mag Euv volgend jaar weg? Ik voel me altijd erg ongemakkelijk als ze praat.
Vorig seizoen is het begonnen. Drankprobleem als echte Rus denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik sinds dit jaar ook heel erg. Vraag me af of ze altijd zo heeft gepraat
Ik kan mij ook echt niet herinneren dat ik haar zo irritant vondquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik sinds dit jaar ook heel erg. Vraag me af of ze altijd zo heeft gepraat
En toch vind ik dat ze vanavond tegenvalt...quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef livelink het volgende:
Voor mij is Kalila de winnares van SYTYCD. Week na week is het gegroeid en je kunt gewoon niet om haar heen, zo goed is ze.
Vind ook niet dat de choreografen rekening houden met Kalila.. Ze heeft niet echt kunnen shinen vanavond vind ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ze vanavond tegenvalt...
Viel me ook al op jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Ewelina het volgende:
Wie was dat lelijke wijf naast An wat zo gretig de camera inkeek?
ze is zeker gegroeid en staat terecht in de finale, maar voor mij is ze niet de winnares.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef livelink het volgende:
Voor mij is Kalila de winnares van SYTYCD. Week na week is het gegroeid en je kunt gewoon niet om haar heen, zo goed is ze.
Dat zou misschien ook kunnen komen omdat ze niet zo flexibel als Vivian is?quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ook niet dat de choreografen rekening houden met Kalila.. Ze heeft niet echt kunnen shinen vanavond vind ik
Nou... kijk Frederic eens gaan zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze helpen DenDen nu wel erg in het zadel met deze choreo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |