abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126013671
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
FOTOSPAM! 15 redenen waarom sphynxen zulke heerlijke katten zijn!

Ze slapen zo lief samen...
[ afbeelding ]

Maar hun oude theemuts was net te klein.
[ afbeelding ]

Dus nu een nieuwe, waarin het veel beter past!
[ afbeelding ]

Pootjes strekken....
[ afbeelding ]

Zo knus samen!
[ afbeelding ]

Elkaar als kussentje gebruiken
[ afbeelding ]

In dromenland....
[ afbeelding ]

Welbekend, in het zonnetje liggen is heerlijk... Mijn donkere bureau wordt natuurlijk heel warm als het zonnetje erop staat, dus wat ligt dat fijn!
[ afbeelding ]

Een echte sphynx-pose ;)
[ afbeelding ]

Ik, ondeugend? Neuh.
[ afbeelding ]

Samen water drinken
[ afbeelding ]

Dan nog foto's tijdens onze recente vakantie. Daar hadden we een infraroodsauna en dát is effe lekker! Te temperatuur zet je dan heel laag, de deur laat je open zodat ze vrijwillig in en uit kunnen, maar dat is even lekker samen genieten....
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan nog een foto van Spot buiten, stevig in de handen van mijn man, terwijl hij gefascineerd naar de eendjes kijkt :D
[ afbeelding ]
Wat een dropjes!!! En wat leuk dat ze mee op vakantie gingen, was dat niet even stressen zo'n vreemde omgeving?
pi_126036323
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

Wat een dropjes!!! En wat leuk dat ze mee op vakantie gingen, was dat niet even stressen zo'n vreemde omgeving?
Neehoor, binnen een half uur lagen ze weer samen te slapen :)
I had a signature once. It was awful.
pi_126218580

:)
pi_126227978
Leeuwenstaartjes O+ Lief!!!!
pi_126231081
Ik adoreer deze katten O+ Alleen mijn vriend is er absoluut niet weg van ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_126231383
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:

En dan nog een foto van Spot buiten, stevig in de handen van mijn man, terwijl hij gefascineerd naar de eendjes kijkt :D
[ afbeelding ]
OMG, deze is echt geweldig :D _O-

Ik post zelden, maar geniet echt van alle foto's die voorbij komen O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_126239093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Leeuwenstaartjes O+ Lief!!!!
Alleen Xena. Het is net een kwast. :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:06:58 #133
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_126522341
Gisteren een tuigje gekocht voor Momo. Ze was er niet heel blij mee, ze stond en zat telkens heel awkward. En als blikken konden doden...

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_126983339
Nou, lekker met momo op pad naar den Haag. En nu dus lekker aan het kijken hoe ze me gaat in de fotoshoot :-)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:21:56 #135
6067 Turbomuis
pi_127752278
Momo's eerste ervaring als model! Het ging haar prima af, en de hele tijd aandacht, wat wil ze nog meer :)

Fotograaf - Lonneke van der Palen
Hair/make-up artist: Carlos Saidel
Model: Florian van Zandwijk
Designs: Roos van Woudenberg

pi_127752574
Tof!
Die foto waar je kat op doek staat afgebeeld achter dat kastje vind ik wel heel gaaf. Leuk contrast: een naakte kat met een langharige kerel. _O-
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:30:55 #137
6067 Turbomuis
pi_127752634
nee, die op dat doek is niet Momo, dat was een poster die ze al had. Momo piept ergens heel klein uit de jas :)
pi_127752817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:30 schreef Turbomuis het volgende:
nee, die op dat doek is niet Momo, dat was een poster die ze al had. Momo piept ergens heel klein uit de jas :)
:D Had ik niet gezien! Vond het al zo'n afwijkende foto. :P
pi_127762474
Het vrouwelijke model is knapper dan het mannelijke :P Wel tof hoor!!!!!!
pi_127764699
Wat een leuke foto's weer.

Wat is Momo een leuk model zeg.

Ik vind de lapjespoes van vencodark erg mooi. Ben de naam even vergeten, maar de vlekjes en het subtiele donslaagje maakt het helemaal af. O+
Maar de andere zijn ook heel mooi hoor :D

Ik wil zo graag een sphynx...ooit.
pi_127777986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef miek221 het volgende:
Wat een leuke foto's weer.

Wat is Momo een leuk model zeg.

Ik vind de lapjespoes van vencodark erg mooi. Ben de naam even vergeten, maar de vlekjes en het subtiele donslaagje maakt het helemaal af. O+
Maar de andere zijn ook heel mooi hoor :D

Ik wil zo graag een sphynx...ooit.
Bedankt, ze heet Rani. :) Zij heeft een ander soort koppie dan bijvoorbeeld Momo van hierboven. Komt omdat zij en haar siblings niet 100% sphynxjes zijn. Hun opa was namelijk een gewone huis,- tuin -en keukenkat. ;) Dus dat 'zachte' in haar gezichtje is meer gewone kat. Zo zien wij het althans. :) Maar van karakter is ze helemaal sphynx. O+
pi_127780894
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 04:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bedankt, ze heet Rani. :) Zij heeft een ander soort koppie dan bijvoorbeeld Momo van hierboven. Komt omdat zij en haar siblings niet 100% sphynxjes zijn. Hun opa was namelijk een gewone huis,- tuin -en keukenkat. ;) Dus dat 'zachte' in haar gezichtje is meer gewone kat. Zo zien wij het althans. :) Maar van karakter is ze helemaal sphynx. O+
Mijn vriend vind Rani, en andere lapjes sphynxen ook de mooiste om te zien, dus als er ooit eentje komt, hij is al van tegenin gaan, naar twijfelmodus gegaan, dan is het waarschijnlijk een lapjespoes. :)
pi_128235583
Het is zover. Vriend staat ervoor open om eens bij een cattery te gaan kijken voor een Sphynx. *O* Hij hoorde mij er veel over praten de laatste tijd, ik heb hem een beetje lekker gemaakt met foto's uit dit topic, en laatst stelde hij voor om zo'n beruchte bloterik in het echt te gaan aanschouwen. Nu ben ik via marktplaats bij Cattery Zene Hebe gekomen en mag ik dit weekend komen kijken.
Op de website staat dat alle katten op allerlei mogelijke ziektes worden getest, waaronder hcm. Ik lees overal dat dit erg belangrijk is.

Nu vroeg ik me af of iemand hier bekend is met deze cattery, en of er tips zijn, waar ik rekening mee moet houden in mijn zoektocht naar toch misschien een kale huisgenoot.

(als ik niet open en bloot mag vragen naar cattery's haal ik deze vraag wel weer weg)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:39:54 #144
406356 Shmeker
I do this for a living.
pi_128236371
Mijn lange lul!
I am a kind of a big deal.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:30:27 #145
6067 Turbomuis
pi_128238196
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef miek221 het volgende:
Het is zover. Vriend staat ervoor open om eens bij een cattery te gaan kijken voor een Sphynx. *O* Hij hoorde mij er veel over praten de laatste tijd, ik heb hem een beetje lekker gemaakt met foto's uit dit topic, en laatst stelde hij voor om zo'n beruchte bloterik in het echt te gaan aanschouwen. Nu ben ik via marktplaats bij Cattery Zene Hebe gekomen en mag ik dit weekend komen kijken.
Op de website staat dat alle katten op allerlei mogelijke ziektes worden getest, waaronder hcm. Ik lees overal dat dit erg belangrijk is.

Nu vroeg ik me af of iemand hier bekend is met deze cattery, en of er tips zijn, waar ik rekening mee moet houden in mijn zoektocht naar toch misschien een kale huisgenoot.

(als ik niet open en bloot mag vragen naar cattery's haal ik deze vraag wel weer weg)
Ik had je wel een keer verwacht om te komen proefaaien :)
pi_128243614
Dat wil ik ook nog steeds hoor. Ik ben een beetje onwennig daarin, zomaar bij iemand langs gaan die ik niet echt ken. Lijkt me leuk om medekatten gekken te ontmoeten, dus we kunnen wel een keer een datum prikken, gingen we een mini meet van maken toch?

Vriend geeft ook aan dat het waarschijnlijk bij kijken blijft, maar stelt ook voor om vast een potje te maken, omdat hij denkt dat als de kat bijvoorbeeld een keer "vecht" met de andere katten, dat de sphynx gelijk helemaal open ligt. Dus beetje dubbele signalen. Wie weet dat bezoekjes bij andere sphynxen hem kunnen overtuigen.
Is het ook zo dat sphynxen sneller wondjes hebben omdat ze geen haar hebben?

De reden dat we toch gaan kijken, is omdat hij vorige week een nestje kittens was tegengekomen, en er misschien eentje wilde, maar eigenlijk zouden we geen kat meer nemen tot er minder zouden zijn. Daarom kon ik ook geen sphynx nemen. Dus dat vertelde ik hem, en toen kwam het idee om dan eens een kijkje te gaan nemen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:48:17 #147
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_128245408
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef miek221 het volgende:

Is het ook zo dat sphynxen sneller wondjes hebben omdat ze geen haar hebben?

Ja, dat wel. Althans... zichtbaar sowieso. Sushi heeft af en toe een kras in d'r nek staan vanwege het krabben.
pi_128245467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Althans... zichtbaar sowieso. Sushi heeft af en toe een kras in d'r nek staan vanwege het krabben.
Dat is waar, echter: die zijn binnen no-time genezen en weer weg. Want het mag dan een KLEIN beetje gevoeliger zijn voor krassen (het is echt niet zo teer als je denkt!), het geneest als een ik weet niet wat.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:51:08 #149
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_128245496
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat is waar, echter: die zijn binnen no-time genezen en weer weg. Want het mag dan een KLEIN beetje gevoeliger zijn voor krassen (het is echt niet zo teer als je denkt!), het geneest als een ik weet niet wat.
Zeker, maar als die andere kat een vechtersbaas is kan ik me wel voorstellen dat de Sphynx goed van zich af moet kunnen bijten :) .
pi_128245661
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Zeker, maar als die andere kat een vechtersbaas is kan ik me wel voorstellen dat de Sphynx goed van zich af moet kunnen bijten :) .
Das waar, momo heeft eigenlijk alleen eens een keer een kras als ze te heftig aan het krabben is, en de nagel net iets te scherp is (wij zouden met ons tere mensenhuidje helemaal open liggen, bij mo zijnhet enkel wat oppervlakkige krasjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')