Lijkt me wel grappig op zich. Alleen weet ik echt niet of Momo een beetje leuk is voor modelfoto's. Ze doet nooit wat je wil en heeft een raar bekkiequote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef RVanW het volgende:
Hallo,
Voor de fotoshoot van mijn afstudeercollectie ben ik op zoek naar een Sphynx kat om mee te fotograferen. De kat zal samen met het mannelijke model op de foto staan. De shoot vindt plaats op zaterdag18 mei. Zou je het leuk vinden als jouw kat hier aan mee doet en daardoor hele mooie professionele foto's krijgt? Laat het dan weten.
Mailen kan naar: info@roosvanwoudenberg.com
Vanuit Zeeland ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Vanaf Zeewolde is Den Haag te ver om nog leuk te zijn voor de katten, sorry
Wat een schattige foto, ze kijkt echt genietend naar dat warme vuur.quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren was het een prachtdag, en we hebben tot laat bij de vuurkorf gezeten. Tot grote vreugde van Momo
[ link | afbeelding ]
Fijn dat je al iemand hebt gevonden!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, ik heb toch iemand in mijn eigen omgeving gevonden!Gelukkig! Vond het toch geen fijn idee om Sushi naar een pension te brengen waar ze mogelijk ongezien te lang in de zon zou zitten o.i.d....
Nou, ik ben ook op zoek... Maar dan wel naar iemand die een weekje in ons huis wil....quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Fijn dat je al iemand hebt gevonden!
Lief en ik zitten nu al een tijdlang te zwijmelen bij de foto's in dit topic. Helaas kunnen we in ons appartement geen kat nemen omdat we erg bang zijn dat er dan op de gaskachel gesprongen wordt (en dan is er van de kussentjes op z'n pootjes nog maar weinig over vrees ik). Maar mocht je nog een keer wanhopig op zoek zijn naar een vakantie-adres in de zomer (als de kachel toch niet aanstaat), dan valt daar wmb wel over te praten. En we wonen alvast in de goede regio
Leuk, goed om te weten!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Fijn dat je al iemand hebt gevonden!
Lief en ik zitten nu al een tijdlang te zwijmelen bij de foto's in dit topic. Helaas kunnen we in ons appartement geen kat nemen omdat we erg bang zijn dat er dan op de gaskachel gesprongen wordt (en dan is er van de kussentjes op z'n pootjes nog maar weinig over vrees ik). Maar mocht je nog een keer wanhopig op zoek zijn naar een vakantie-adres in de zomer (als de kachel toch niet aanstaat), dan valt daar wmb wel over te praten. En we wonen alvast in de goede regio
GMTAquote:Op zondag 28 april 2013 17:38 schreef Turbomuis het volgende:
Die van Spot in de sauna, geweldig, hoe relaxt kan het worden
Mooie beesten hoor, zo'n donkere komt er hier ook nog wel 's heb ik zo 't idee
Standaard hier. Vooral Rani doet dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Ordos20 het volgende:
Nou
iemand ook dat de sphynx zich als een papegaai gedraagt en op je schouder blijft zitten, ook al loop je lekker door de kamer?
Wat een dropjes!!! En wat leuk dat ze mee op vakantie gingen, was dat niet even stressen zo'n vreemde omgeving?quote:Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
FOTOSPAM! 15 redenen waarom sphynxen zulke heerlijke katten zijn!
Ze slapen zo lief samen...
[ afbeelding ]
Maar hun oude theemuts was net te klein.
[ afbeelding ]
Dus nu een nieuwe, waarin het veel beter past!
[ afbeelding ]
Pootjes strekken....
[ afbeelding ]
Zo knus samen!
[ afbeelding ]
Elkaar als kussentje gebruiken
[ afbeelding ]
In dromenland....
[ afbeelding ]
Welbekend, in het zonnetje liggen is heerlijk... Mijn donkere bureau wordt natuurlijk heel warm als het zonnetje erop staat, dus wat ligt dat fijn!
[ afbeelding ]
Een echte sphynx-pose
[ afbeelding ]
Ik, ondeugend? Neuh.
[ afbeelding ]
Samen water drinken
[ afbeelding ]
Dan nog foto's tijdens onze recente vakantie. Daar hadden we een infraroodsauna en dát is effe lekker! Te temperatuur zet je dan heel laag, de deur laat je open zodat ze vrijwillig in en uit kunnen, maar dat is even lekker samen genieten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog een foto van Spot buiten, stevig in de handen van mijn man, terwijl hij gefascineerd naar de eendjes kijkt
[ afbeelding ]
Neehoor, binnen een half uur lagen ze weer samen te slapenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Wat een dropjes!!! En wat leuk dat ze mee op vakantie gingen, was dat niet even stressen zo'n vreemde omgeving?
OMG, deze is echt geweldigquote:Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
En dan nog een foto van Spot buiten, stevig in de handen van mijn man, terwijl hij gefascineerd naar de eendjes kijkt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:30 schreef Turbomuis het volgende:
nee, die op dat doek is niet Momo, dat was een poster die ze al had. Momo piept ergens heel klein uit de jas
Bedankt, ze heet Rani.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef miek221 het volgende:
Wat een leuke foto's weer.
Wat is Momo een leuk model zeg.
Ik vind de lapjespoes van vencodark erg mooi. Ben de naam even vergeten, maar de vlekjes en het subtiele donslaagje maakt het helemaal af.![]()
Maar de andere zijn ook heel mooi hoor![]()
Ik wil zo graag een sphynx...ooit.
Mijn vriend vind Rani, en andere lapjes sphynxen ook de mooiste om te zien, dus als er ooit eentje komt, hij is al van tegenin gaan, naar twijfelmodus gegaan, dan is het waarschijnlijk een lapjespoes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 04:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedankt, ze heet Rani.Zij heeft een ander soort koppie dan bijvoorbeeld Momo van hierboven. Komt omdat zij en haar siblings niet 100% sphynxjes zijn. Hun opa was namelijk een gewone huis,- tuin -en keukenkat.
Dus dat 'zachte' in haar gezichtje is meer gewone kat. Zo zien wij het althans.
Maar van karakter is ze helemaal sphynx.
Ik had je wel een keer verwacht om te komen proefaaienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef miek221 het volgende:
Het is zover. Vriend staat ervoor open om eens bij een cattery te gaan kijken voor een Sphynx.Hij hoorde mij er veel over praten de laatste tijd, ik heb hem een beetje lekker gemaakt met foto's uit dit topic, en laatst stelde hij voor om zo'n beruchte bloterik in het echt te gaan aanschouwen. Nu ben ik via marktplaats bij Cattery Zene Hebe gekomen en mag ik dit weekend komen kijken.
Op de website staat dat alle katten op allerlei mogelijke ziektes worden getest, waaronder hcm. Ik lees overal dat dit erg belangrijk is.
Nu vroeg ik me af of iemand hier bekend is met deze cattery, en of er tips zijn, waar ik rekening mee moet houden in mijn zoektocht naar toch misschien een kale huisgenoot.
(als ik niet open en bloot mag vragen naar cattery's haal ik deze vraag wel weer weg)
Ja, dat wel. Althans... zichtbaar sowieso. Sushi heeft af en toe een kras in d'r nek staan vanwege het krabben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef miek221 het volgende:
Is het ook zo dat sphynxen sneller wondjes hebben omdat ze geen haar hebben?
Dat is waar, echter: die zijn binnen no-time genezen en weer weg. Want het mag dan een KLEIN beetje gevoeliger zijn voor krassen (het is echt niet zo teer als je denkt!), het geneest als een ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Althans... zichtbaar sowieso. Sushi heeft af en toe een kras in d'r nek staan vanwege het krabben.
Zeker, maar als die andere kat een vechtersbaas is kan ik me wel voorstellen dat de Sphynx goed van zich af moet kunnen bijtenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat is waar, echter: die zijn binnen no-time genezen en weer weg. Want het mag dan een KLEIN beetje gevoeliger zijn voor krassen (het is echt niet zo teer als je denkt!), het geneest als een ik weet niet wat.
Das waar, momo heeft eigenlijk alleen eens een keer een kras als ze te heftig aan het krabben is, en de nagel net iets te scherp is (wij zouden met ons tere mensenhuidje helemaal open liggen, bij mo zijnhet enkel wat oppervlakkige krasjes)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zeker, maar als die andere kat een vechtersbaas is kan ik me wel voorstellen dat de Sphynx goed van zich af moet kunnen bijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |