abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 21:47:54 #101
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_125172040
Ik denk dat "het mannelijke model" menselijk is en geen kater ;)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  donderdag 11 april 2013 @ 22:53:20 #102
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_125175916
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef RVanW het volgende:
Hallo,

Voor de fotoshoot van mijn afstudeercollectie ben ik op zoek naar een Sphynx kat om mee te fotograferen. De kat zal samen met het mannelijke model op de foto staan. De shoot vindt plaats op zaterdag18 mei. Zou je het leuk vinden als jouw kat hier aan mee doet en daardoor hele mooie professionele foto's krijgt? Laat het dan weten.
Mailen kan naar: info@roosvanwoudenberg.com
Lijkt me wel grappig op zich. Alleen weet ik echt niet of Momo een beetje leuk is voor modelfoto's. Ze doet nooit wat je wil en heeft een raar bekkie :)
Maar goed, het ligt eraan wat je precies wil natuurlijk.
Momo vindt alles prima, zolang het maar aandacht is :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_125202520
Vanaf Zeewolde is Den Haag te ver om nog leuk te zijn voor de katten, sorry :)
I had a signature once. It was awful.
pi_125204564
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Vanaf Zeewolde is Den Haag te ver om nog leuk te zijn voor de katten, sorry :)
Vanuit Zeeland ook. :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 19:12:00 #105
6067 Turbomuis
pi_125205454
Vanuit Eindhoven is Den Haag ook ver, maar Momo houdt van op reis, dus sja, dan is het niet zo erg :)
  maandag 15 april 2013 @ 12:32:48 #106
6067 Turbomuis
pi_125306202
Gisteren was het een prachtdag, en we hebben tot laat bij de vuurkorf gezeten. Tot grote vreugde van Momo :)

pi_125307364
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren was het een prachtdag, en we hebben tot laat bij de vuurkorf gezeten. Tot grote vreugde van Momo :)

[ link | afbeelding ]
Wat een schattige foto, ze kijkt echt genietend naar dat warme vuur.
  maandag 15 april 2013 @ 21:32:06 #108
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
  zondag 21 april 2013 @ 15:47:15 #109
6067 Turbomuis
pi_125557019
Momo lekker in het zonnetje

Het zou me trouwens niet verbazen als haar tanden er allemaal uit moeten nu. Volgende week heb ik vrij, dan ga ik denk ik langs de dierenarts. Ben wel benieuwd trouwens, of haar verstopte neus niet op de 1 of andere manier met haar slecht gebit in verband staat.
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:32:51 #110
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_125646229
Mocht er héél toevallig iemand uit Brabant (liefst binnen de driehoek Den Bosch/ Eindhoven/ Tilburg) zijn die heel graag een week of twee (31 mei t/m 16 juni) een lief maar wel druk sphynxje genaamd Sushi te logeren wil hebben...?! :D

Het lijdend voorwerp

In mijn omgeving komt niemand het uit i.v.m. eigen huisdieren of in de gaten houden dat Sushi niet kan ontsnappen etc. Ik heb me al in verschillende pensions verdiept maar ben er nog niet helemaal uit of ik dat wil.

Snoezepoes is volledig ingeënt en gesteriliseerd, uiteraard.

Als je interesse hebt, stuur even een DM! Dan kunnen we even wat meer informatie uitwisselen :) .
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:19:03 #111
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_125656055
Oh, ik heb toch iemand in mijn eigen omgeving gevonden! :D Gelukkig! Vond het toch geen fijn idee om Sushi naar een pension te brengen waar ze mogelijk ongezien te lang in de zon zou zitten o.i.d....
pi_125671876
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh, ik heb toch iemand in mijn eigen omgeving gevonden! :D Gelukkig! Vond het toch geen fijn idee om Sushi naar een pension te brengen waar ze mogelijk ongezien te lang in de zon zou zitten o.i.d....
Fijn dat je al iemand hebt gevonden!

Lief en ik zitten nu al een tijdlang te zwijmelen bij de foto's in dit topic. Helaas kunnen we in ons appartement geen kat nemen omdat we erg bang zijn dat er dan op de gaskachel gesprongen wordt (en dan is er van de kussentjes op z'n pootjes nog maar weinig over vrees ik :X ). Maar mocht je nog een keer wanhopig op zoek zijn naar een vakantie-adres in de zomer (als de kachel toch niet aanstaat), dan valt daar wmb wel over te praten. En we wonen alvast in de goede regio ;)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 24 april 2013 @ 10:34:35 #113
6067 Turbomuis
pi_125672330
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Lief en ik zitten nu al een tijdlang te zwijmelen bij de foto's in dit topic. Helaas kunnen we in ons appartement geen kat nemen omdat we erg bang zijn dat er dan op de gaskachel gesprongen wordt (en dan is er van de kussentjes op z'n pootjes nog maar weinig over vrees ik :X ). Maar mocht je nog een keer wanhopig op zoek zijn naar een vakantie-adres in de zomer (als de kachel toch niet aanstaat), dan valt daar wmb wel over te praten. En we wonen alvast in de goede regio ;)
Nou, ik ben ook op zoek... Maar dan wel naar iemand die een weekje in ons huis wil....
Dus: liefhebbers? :)
pi_125673149
Ooow, je maakt me echt aan het twijfelen! Maar dat komt echt niet heel handig uit ;( (zie PB).
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 24 april 2013 @ 18:16:23 #115
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_125687206
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Leuk, goed om te weten! :D
pi_125825728
FOTOSPAM! 15 redenen waarom sphynxen zulke heerlijke katten zijn!

Ze slapen zo lief samen...

Maar hun oude theemuts was net te klein.

Dus nu een nieuwe, waarin het veel beter past!

Pootjes strekken....

Zo knus samen!

Elkaar als kussentje gebruiken

In dromenland....

Welbekend, in het zonnetje liggen is heerlijk... Mijn donkere bureau wordt natuurlijk heel warm als het zonnetje erop staat, dus wat ligt dat fijn!

Een echte sphynx-pose ;)

Ik, ondeugend? Neuh.

Samen water drinken

Dan nog foto's tijdens onze recente vakantie. Daar hadden we een infraroodsauna en dát is effe lekker! Te temperatuur zet je dan heel laag, de deur laat je open zodat ze vrijwillig in en uit kunnen, maar dat is even lekker samen genieten....

En dan nog een foto van Spot buiten, stevig in de handen van mijn man, terwijl hij gefascineerd naar de eendjes kijkt :D
  zondag 28 april 2013 @ 16:56:53 #117
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125831743
Oh wat een heerlijke spam, en wat leuk dat ze mee op vakantie gingen.
Vrienden van me nemen hun sphynxen ook altijd mee :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 28 april 2013 @ 17:38:04 #118
6067 Turbomuis
pi_125832860
Die van Spot in de sauna, geweldig, hoe relaxt kan het worden :)

Mooie beesten hoor, zo'n donkere komt er hier ook nog wel 's heb ik zo 't idee :)
pi_125841578
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:38 schreef Turbomuis het volgende:
Die van Spot in de sauna, geweldig, hoe relaxt kan het worden :)

Mooie beesten hoor, zo'n donkere komt er hier ook nog wel 's heb ik zo 't idee :)
GMTA
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 28 april 2013 @ 23:03:58 #120
176471 oh-oh
pi_125848273
Ik mik mijn nakerds er ook nog es bij, gewoon omdat het kan :P

Blij dat ze weer naakt kunnen racen buiten!

En mijn ouwe bloterik die geniet onder de douche O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 29 april 2013 @ 10:53:01 #121
6067 Turbomuis
pi_125857810

Zonaanbidder pur sang. Geweldige foto :)
  maandag 29 april 2013 @ 10:58:30 #122
176471 oh-oh
pi_125857976
:D Ze liggen haast nooit bij elkaar die twee, alle combi's komen voorbij, maar die twee samen eigenlij echt zelden O+
( Groucho Marx )
  maandag 29 april 2013 @ 11:04:50 #123
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_125858186
Die foto waar de witte naar de camera rent en de zwarte wegrent is echt leuk :D
pi_126000478
Nou

iemand ook dat de sphynx zich als een papegaai gedraagt en op je schouder blijft zitten, ook al loop je lekker door de kamer?
pi_126010724
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Ordos20 het volgende:
Nou

iemand ook dat de sphynx zich als een papegaai gedraagt en op je schouder blijft zitten, ook al loop je lekker door de kamer?
Standaard hier. Vooral Rani doet dat. :)
pi_126013671
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
FOTOSPAM! 15 redenen waarom sphynxen zulke heerlijke katten zijn!

Ze slapen zo lief samen...
[ afbeelding ]

Maar hun oude theemuts was net te klein.
[ afbeelding ]

Dus nu een nieuwe, waarin het veel beter past!
[ afbeelding ]

Pootjes strekken....
[ afbeelding ]

Zo knus samen!
[ afbeelding ]

Elkaar als kussentje gebruiken
[ afbeelding ]

In dromenland....
[ afbeelding ]

Welbekend, in het zonnetje liggen is heerlijk... Mijn donkere bureau wordt natuurlijk heel warm als het zonnetje erop staat, dus wat ligt dat fijn!
[ afbeelding ]

Een echte sphynx-pose ;)
[ afbeelding ]

Ik, ondeugend? Neuh.
[ afbeelding ]

Samen water drinken
[ afbeelding ]

Dan nog foto's tijdens onze recente vakantie. Daar hadden we een infraroodsauna en dát is effe lekker! Te temperatuur zet je dan heel laag, de deur laat je open zodat ze vrijwillig in en uit kunnen, maar dat is even lekker samen genieten....
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan nog een foto van Spot buiten, stevig in de handen van mijn man, terwijl hij gefascineerd naar de eendjes kijkt :D
[ afbeelding ]
Wat een dropjes!!! En wat leuk dat ze mee op vakantie gingen, was dat niet even stressen zo'n vreemde omgeving?
pi_126036323
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:39 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

Wat een dropjes!!! En wat leuk dat ze mee op vakantie gingen, was dat niet even stressen zo'n vreemde omgeving?
Neehoor, binnen een half uur lagen ze weer samen te slapen :)
pi_126218580

:)
pi_126227978
Leeuwenstaartjes O+ Lief!!!!
pi_126231081
Ik adoreer deze katten O+ Alleen mijn vriend is er absoluut niet weg van ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_126231383
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[ afbeelding ]
OMG, deze is echt geweldig :D _O-

Ik post zelden, maar geniet echt van alle foto's die voorbij komen O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_126239093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Leeuwenstaartjes O+ Lief!!!!
Alleen Xena. Het is net een kwast. :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:06:58 #133
6067 Turbomuis
pi_126522341
Gisteren een tuigje gekocht voor Momo. Ze was er niet heel blij mee, ze stond en zat telkens heel awkward. En als blikken konden doden...

pi_126983339
Nou, lekker met momo op pad naar den Haag. En nu dus lekker aan het kijken hoe ze me gaat in de fotoshoot :-)
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:21:56 #135
6067 Turbomuis
pi_127752278
Momo's eerste ervaring als model! Het ging haar prima af, en de hele tijd aandacht, wat wil ze nog meer :)

Fotograaf - Lonneke van der Palen
Hair/make-up artist: Carlos Saidel
Model: Florian van Zandwijk
Designs: Roos van Woudenberg

pi_127752574
Tof!
Die foto waar je kat op doek staat afgebeeld achter dat kastje vind ik wel heel gaaf. Leuk contrast: een naakte kat met een langharige kerel. _O-
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:30:55 #137
6067 Turbomuis
pi_127752634
nee, die op dat doek is niet Momo, dat was een poster die ze al had. Momo piept ergens heel klein uit de jas :)
pi_127752817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:30 schreef Turbomuis het volgende:
nee, die op dat doek is niet Momo, dat was een poster die ze al had. Momo piept ergens heel klein uit de jas :)
:D Had ik niet gezien! Vond het al zo'n afwijkende foto. :P
pi_127762474
Het vrouwelijke model is knapper dan het mannelijke :P Wel tof hoor!!!!!!
pi_127764699
Wat een leuke foto's weer.

Wat is Momo een leuk model zeg.

Ik vind de lapjespoes van vencodark erg mooi. Ben de naam even vergeten, maar de vlekjes en het subtiele donslaagje maakt het helemaal af. O+
Maar de andere zijn ook heel mooi hoor :D

Ik wil zo graag een sphynx...ooit.
pi_127777986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef miek221 het volgende:
Wat een leuke foto's weer.

Wat is Momo een leuk model zeg.

Ik vind de lapjespoes van vencodark erg mooi. Ben de naam even vergeten, maar de vlekjes en het subtiele donslaagje maakt het helemaal af. O+
Maar de andere zijn ook heel mooi hoor :D

Ik wil zo graag een sphynx...ooit.
Bedankt, ze heet Rani. :) Zij heeft een ander soort koppie dan bijvoorbeeld Momo van hierboven. Komt omdat zij en haar siblings niet 100% sphynxjes zijn. Hun opa was namelijk een gewone huis,- tuin -en keukenkat. ;) Dus dat 'zachte' in haar gezichtje is meer gewone kat. Zo zien wij het althans. :) Maar van karakter is ze helemaal sphynx. O+
pi_127780894
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 04:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bedankt, ze heet Rani. :) Zij heeft een ander soort koppie dan bijvoorbeeld Momo van hierboven. Komt omdat zij en haar siblings niet 100% sphynxjes zijn. Hun opa was namelijk een gewone huis,- tuin -en keukenkat. ;) Dus dat 'zachte' in haar gezichtje is meer gewone kat. Zo zien wij het althans. :) Maar van karakter is ze helemaal sphynx. O+
Mijn vriend vind Rani, en andere lapjes sphynxen ook de mooiste om te zien, dus als er ooit eentje komt, hij is al van tegenin gaan, naar twijfelmodus gegaan, dan is het waarschijnlijk een lapjespoes. :)
pi_128235583
Het is zover. Vriend staat ervoor open om eens bij een cattery te gaan kijken voor een Sphynx. *O* Hij hoorde mij er veel over praten de laatste tijd, ik heb hem een beetje lekker gemaakt met foto's uit dit topic, en laatst stelde hij voor om zo'n beruchte bloterik in het echt te gaan aanschouwen. Nu ben ik via marktplaats bij Cattery Zene Hebe gekomen en mag ik dit weekend komen kijken.
Op de website staat dat alle katten op allerlei mogelijke ziektes worden getest, waaronder hcm. Ik lees overal dat dit erg belangrijk is.

Nu vroeg ik me af of iemand hier bekend is met deze cattery, en of er tips zijn, waar ik rekening mee moet houden in mijn zoektocht naar toch misschien een kale huisgenoot.

(als ik niet open en bloot mag vragen naar cattery's haal ik deze vraag wel weer weg)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:39:54 #144
406356 Shmeker
I do this for a living.
pi_128236371
Mijn lange lul!
I am a kind of a big deal.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:30:27 #145
6067 Turbomuis
pi_128238196
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef miek221 het volgende:
Het is zover. Vriend staat ervoor open om eens bij een cattery te gaan kijken voor een Sphynx. *O* Hij hoorde mij er veel over praten de laatste tijd, ik heb hem een beetje lekker gemaakt met foto's uit dit topic, en laatst stelde hij voor om zo'n beruchte bloterik in het echt te gaan aanschouwen. Nu ben ik via marktplaats bij Cattery Zene Hebe gekomen en mag ik dit weekend komen kijken.
Op de website staat dat alle katten op allerlei mogelijke ziektes worden getest, waaronder hcm. Ik lees overal dat dit erg belangrijk is.

Nu vroeg ik me af of iemand hier bekend is met deze cattery, en of er tips zijn, waar ik rekening mee moet houden in mijn zoektocht naar toch misschien een kale huisgenoot.

(als ik niet open en bloot mag vragen naar cattery's haal ik deze vraag wel weer weg)
Ik had je wel een keer verwacht om te komen proefaaien :)
pi_128243614
Dat wil ik ook nog steeds hoor. Ik ben een beetje onwennig daarin, zomaar bij iemand langs gaan die ik niet echt ken. Lijkt me leuk om medekatten gekken te ontmoeten, dus we kunnen wel een keer een datum prikken, gingen we een mini meet van maken toch?

Vriend geeft ook aan dat het waarschijnlijk bij kijken blijft, maar stelt ook voor om vast een potje te maken, omdat hij denkt dat als de kat bijvoorbeeld een keer "vecht" met de andere katten, dat de sphynx gelijk helemaal open ligt. Dus beetje dubbele signalen. Wie weet dat bezoekjes bij andere sphynxen hem kunnen overtuigen.
Is het ook zo dat sphynxen sneller wondjes hebben omdat ze geen haar hebben?

De reden dat we toch gaan kijken, is omdat hij vorige week een nestje kittens was tegengekomen, en er misschien eentje wilde, maar eigenlijk zouden we geen kat meer nemen tot er minder zouden zijn. Daarom kon ik ook geen sphynx nemen. Dus dat vertelde ik hem, en toen kwam het idee om dan eens een kijkje te gaan nemen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:48:17 #147
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_128245408
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef miek221 het volgende:

Is het ook zo dat sphynxen sneller wondjes hebben omdat ze geen haar hebben?

Ja, dat wel. Althans... zichtbaar sowieso. Sushi heeft af en toe een kras in d'r nek staan vanwege het krabben.
pi_128245467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Althans... zichtbaar sowieso. Sushi heeft af en toe een kras in d'r nek staan vanwege het krabben.
Dat is waar, echter: die zijn binnen no-time genezen en weer weg. Want het mag dan een KLEIN beetje gevoeliger zijn voor krassen (het is echt niet zo teer als je denkt!), het geneest als een ik weet niet wat.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:51:08 #149
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_128245496
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat is waar, echter: die zijn binnen no-time genezen en weer weg. Want het mag dan een KLEIN beetje gevoeliger zijn voor krassen (het is echt niet zo teer als je denkt!), het geneest als een ik weet niet wat.
Zeker, maar als die andere kat een vechtersbaas is kan ik me wel voorstellen dat de Sphynx goed van zich af moet kunnen bijten :) .
pi_128245661
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Zeker, maar als die andere kat een vechtersbaas is kan ik me wel voorstellen dat de Sphynx goed van zich af moet kunnen bijten :) .
Das waar, momo heeft eigenlijk alleen eens een keer een kras als ze te heftig aan het krabben is, en de nagel net iets te scherp is (wij zouden met ons tere mensenhuidje helemaal open liggen, bij mo zijnhet enkel wat oppervlakkige krasjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')