Niks schokkends aan.quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef nikk het volgende:
Omdat ze niet op tijd vertrokken. Schokkend.
Opgepakt omdat ze de rust verstoorden, en de rust verstoorden ze door niet weg te willen gaan. Dat bekladden zooi zal wel 1 persoon vanaf komen met een waarschuwing of boete voor vandalisme.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Beetje vaag bericht eigenlijk, werden ze nou opgepakt omdat ze niet weg wilden, of omdat ze bekladden en de rust verstoorden?
Het bericht in de OP bedoel ik dus, niet die hierboven.
Dit zijn Hindoestanen, oelewapper. Voortaan het bericht lezen voordat je wat begint te roepen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Toch raar dat ze zo ontzettend begaan zijn met het slachtoffer als het iemand uit hun eigen omgeving betreft maar als een grensrechter door een stel bontkraagjes wordt doodgetrapt dan hoor je ze nergens over. Blijkbaar is het voor deze fijne mensen dan ineens geen zinloos geweld.
Dragen Hindoestanen dan nooit bontkragen?quote:Op zondag 9 december 2012 19:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit zijn Hindoestanen, oelewapper. Voortaan het bericht lezen voordat je wat begint te roepen.
Dat hoor je mij niet beweren, maar je weet heel goed naar wie 'meneertje' refereert met bontkraagjes. Helaas voor hem zijn het geen Marokkanen, hoe graag hij ook op de hele volk wil bashen in dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dragen Hindoestanen dan nooit bontkragen?
Bekladden dus.quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
beklad? Ze wilden zijn afbeelding schilderen op de muren. Niks meer.
Ja, die vormt nu de regering ...quote:Op zondag 9 december 2012 19:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
Is niet de partij van Wilders de allergrootste van NL ? das toch niet voor niets?
Waar zijn de rest van de 19? En waar heb je dit vandaan gehaald?quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit is in ieder geval 1 van de 20
[ afbeelding ]
je zal zo maar in de krant staan hihih
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
De andere 19 weet ik niet, maar deze heb ik in de Tequote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Waar zijn de rest van de 19? En waar heb je dit vandaan gehaald?
Hoppakee, zo de trap af gooien.quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen kun je blijkbaar niet oelewapper. Ik had het over iemand uit hun eigen omgeving, heb niet over afkomst gesproken.quote:Op zondag 9 december 2012 19:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit zijn Hindoestanen, oelewapper. Voortaan het bericht lezen voordat je wat begint te roepen.
Gek dan dat ik het net zo opvatte als Jellereppe. En ik denk dat we gewoon gelijk hebben, want waarom zouden deze mensen zich specifiek over het grensrechterincident moeten uitspreken, en, hoe weet jij dat ze dat niet hebben gedaan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je blijkbaar niet oelewapper. Ik had het over iemand uit hun eigen omgeving, heb niet over afkomst gesproken.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je blijkbaar niet oelewapper. Ik had het over iemand uit hun eigen omgeving, heb niet over afkomst gesproken.
Misschien moet je de bovenstaande post nogmaals bekijken. Je leest niks over 'iemand in je omgeving'. Een tip kan zijn dat je de volgende keer je zinnen wat duidelijker gaat proberen te formuleren. Niet elke mens kan ruiken dat je het hebt over 'iemand in je eigen omgeving'.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Toch raar dat ze zo ontzettend begaan zijn met het slachtoffer als het iemand uit hun eigen omgeving betreft maar als een grensrechter door een stel bontkraagjes wordt doodgetrapt dan hoor je ze nergens over. Blijkbaar is het voor deze fijne mensen dan ineens geen zinloos geweld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |