SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manolev die even 3 man het bos instuurt![]()
![]()
Manogod
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Brama werd er HELEMAAL uitgelopen door Lensie
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
FfsJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet echt. groningen stond met 11 man voor de goal. Wat logisch is natuurlijk, maar zorgt nou niet bepaald voor een leuke wedstrijd.quote:![]()
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar! Voorlopig staan ze alle 5 binnen 5 punten van elkaar ofzoquote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef ValHallen het volgende:
Wat is Twente toch een tergend kutteam zegDie gaan nevernooit kampioen worden.
Blijkbaar doet "Jouw cluppie" het dan niet heel veel beter of zelfs slechter.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dit. Wel toevallig allemaal fan van dezelfde club.quote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar!![]()
Zie genoeg Ajacieden/Feyenoorders dat posten. Dus zeker niet allemaal fan van dezelfde clubquote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit. Wel toevallig allemaal fan van dezelfde club.
Mijn club zit al weken in een stijgende lijn en vernederde vorige week PSVAUquote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar! Voorlopig staan ze alle 5 binnen 5 punten van elkaar ofzoBlijkbaar doet "Jouw cluppie" het dan niet heel veel beter of zelfs slechter.
![]()
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar! Voorlopig staan ze alle 5 binnen 5 punten van elkaar ofzoBlijkbaar doet "Jouw cluppie" het dan niet heel veel beter of zelfs slechter.
![]()
Je zou ook gewoon kunnen kijken hoe en wat voor voetbal ze spelen.
Twente is heel matig.![]()
Nee we gaan niet zoals tegen Ajax spelen maar meer op de aanval. Nou ik zie het
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat boeit dat nou wat voor voetbal er gespeeld wordt? Voorlopig stonden ze tot aan deze wedstrijd boven aan. Na 34 wedstrijden ben je dan gewoon kampioen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.![]()
Twente is heel matig.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Veel.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat boeit dat nou wat voor voetbal er gespeeld wordt?![]()
Ik zie het verschil welquote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee we gaan niet zoals tegen Ajax spelen maar meer op de aanval. Nou ik zie hetWhat can change the nature of a man?![]()
Die zijn al heel vaak goed weggekomen deze competitie.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.![]()
Twente is heel matig.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou wat voor voetbal er gespeeld wordt? Voorlopig stonden ze tot aan deze wedstrijd boven aan. Na 34 wedstrijden ben je dan gewoon kampioen hoor.![]()
![]()
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Lunice het volgende:
Brama is van het niveau Nec of Groningen.![]()
Als je een tijdje geluk hebt aan het begin van de competitie, dan is het logisch dat dat niet een jaar lang goed blijft gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de kampioen beslist door het behaalde punten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
"2011 Gillette Speler van het Jaar"quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Lunice het volgende:
Brama is van het niveau Nec of Groningen.
Nu jij weer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Na rust de 1-2 en dan heb ik het wel weer gehad met deze matige pot .![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"2011 Gillette Speler van het Jaar"
Nu jij weer.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"2011 Gillette Speler van het Jaar"
Nu jij weer.![]()
![]()
Dit een matige pot noemenquote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Na rust de 1-1 en dan heb ik het wel weer gehad met deze matige pot .
Is gewoon heel vermakelijk.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit een matige pot noemen
![]()
Matige pot dit.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Is nog bezigquote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat was de leukste wedstrijd dit weekend?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Heerenveen Rodaquote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat was de leukste wedstrijd dit weekend?![]()
IIk snap sowieso niet waarom die Ajacieden kijken. Lopen alleen maar te kankeren elke weekquote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is gewoon heel vermakelijk.
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
Suus en dat jurkje mogen op korte termijn dood.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heerenveen-Rodaquote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat was de leukste wedstrijd dit weekend?![]()
Jordi vindt alles waar Ajax niet aan meedoet niet leuk. Laat hem joh.quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
terechte voorsrpongDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is gewoon heel vermakelijk.Ik weet genoeg.quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV![]()
Wat een helden. Verreweg beste team van de Eredivisie.![]()
Na deze wedstrijd, mocht het zo blijven, klopt het gewoon weer. Maar goed, dat snappen de meeste users hier niet helemaal.quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dat zagen we vorige week:)quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV![]()
Wat een helden. Verreweg beste team van de Eredivisie.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd, mocht het zo blijven, klopt het gewoon weer. Maar goed, dat snappen de meeste users hier niet helemaal.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:
I
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die Ajacieden kijken. Lopen alleen maar te kankeren elke weekDe enige die loopt te janken ben jij.
![]()
Twee punten verschil 'verreweg' noemen is vrij debiel.quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd, mocht het zo blijven, klopt het gewoon weer. Maar goed, dat snappen de meeste users hier niet helemaal.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jordi vindt alles waar Ajax niet aan meedoet niet leuk. Laat hem joh.Waar heb jij het over? Hou die onzin even op psv.netwerk.to joh.
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
![]()
Huhuhuhu saaie pot. Huil Huil. Donder op danquote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]De enige die loopt te janken ben jij.
Jankbal.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Huhuhuhu saaie pot. Huil Huil. Donder op danJankbal.
![]()
![]()
Mening mag gewoon gegeven worden hoor. Als je daar niet tegen kan moet je naar PSV-netwerk gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
![]()
Als je bovenaan staat ben je de beste. (Tot op dat moment, kan na 34 wedstrijden best anders zijn inderdaad)quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die zie ik bij jou ook niet anders.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
nee, maak je dadelijk even zwart op ajax.netwerk.toquote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Waar heb jij het over? Hou die onzin even op psv.netwerk.to joh.
![]()
Zie je, je blijft maar doorgaan met janken. Ik heb 1 keer iets in een zin gezegd, meer niet.quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
![]()
het gaat weer nergens over hier
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dat boeit me niet, hij mag best zijn mening geven. Maar dan moet hij niet aankomen met die post, want dat slaat nergens op.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mening mag gewoon gegeven worden hoor. Als je daar niet tegen kan moet je naar PSV-netwerk gaan.
Lul toch niet altijd met je bekende vriendjes mee joh. Durf een keer een andere mening te hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mening mag gewoon gegeven worden hoor. Als je daar niet tegen kan moet je naar PSV-netwerk gaan.![]()
Negeer die debiel gewoon joh.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lul toch niet altijd met je bekende vriendjes mee joh. Durf een keer een andere mening te hebben.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zie je, je blijft maar doorgaan met janken. Ik heb 1 keer iets in een zin gezegd, meer niet.
Ik quote deze even voor hetquote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, hij mag best zijn mening geven. Maar dan moet hij niet aankomen met die post, want dat slaat nergens op.gehalte
![]()
Ja dat punt had je al gemaakt jaquote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een verschrikkelijke pot. Dit moet dan een topper zijn?!
Klassiekers zijn 10x spannender![]()
Dat is gewoon een mening. En dat mag gewoon. Je moet niet janken.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, hij mag best zijn mening geven. Maar dan moet hij niet aankomen met die post, want dat slaat nergens op.Goed argumentquote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lul toch niet altijd met je bekende vriendjes mee joh. Durf een keer een andere mening te hebben.
Verder gezeik hierover mag weer in feedback, dit gaat helemaal nergens over.![]()
![]()
Of Heerenveen - Rodaquote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Klassiekers zijn 10x spannender![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mening. En dat mag gewoon. Je moet niet janken.
[..]
Goed argument
Verder gezeik hierover mag weer in feedback, dit gaat helemaal nergens over.Ga toch weg man
Dus ik moet eerst bij jou verifiëren of mijn mening ergens op slaat en dan mag ik het posten? Begrijp ik het zo goed?quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, hij mag best zijn mening geven. Maar dan moet hij niet aankomen met die post, want dat slaat nergens op.
Anders krijg jij even lekker de tering joh, gek.![]()
Eigenlijk wel ja. Kom er teveel tegen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inzake debielen moet jij je gedeisd houden.![]()
ik zou niet meer kijken als ik jou wasquote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Klassiekers zijn 10x spannenderDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |