SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manolev die even 3 man het bos instuurt![]()
![]()
Manogod
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Brama werd er HELEMAAL uitgelopen door Lensie
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
FfsJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet echt. groningen stond met 11 man voor de goal. Wat logisch is natuurlijk, maar zorgt nou niet bepaald voor een leuke wedstrijd.quote:![]()
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar! Voorlopig staan ze alle 5 binnen 5 punten van elkaar ofzoquote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef ValHallen het volgende:
Wat is Twente toch een tergend kutteam zegDie gaan nevernooit kampioen worden.
Blijkbaar doet "Jouw cluppie" het dan niet heel veel beter of zelfs slechter.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dit. Wel toevallig allemaal fan van dezelfde club.quote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar!![]()
Zie genoeg Ajacieden/Feyenoorders dat posten. Dus zeker niet allemaal fan van dezelfde clubquote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit. Wel toevallig allemaal fan van dezelfde club.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Mijn club zit al weken in een stijgende lijn en vernederde vorige week PSVAUquote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar! Voorlopig staan ze alle 5 binnen 5 punten van elkaar ofzoBlijkbaar doet "Jouw cluppie" het dan niet heel veel beter of zelfs slechter.
![]()
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 9 december 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om al die uitspraken constant te lezen over <Random clubnaam> gaan nooit kampioen worden dit jaar! Voorlopig staan ze alle 5 binnen 5 punten van elkaar ofzoBlijkbaar doet "Jouw cluppie" het dan niet heel veel beter of zelfs slechter.
![]()
Je zou ook gewoon kunnen kijken hoe en wat voor voetbal ze spelen.
Twente is heel matig.![]()
Nee we gaan niet zoals tegen Ajax spelen maar meer op de aanval. Nou ik zie het
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat boeit dat nou wat voor voetbal er gespeeld wordt? Voorlopig stonden ze tot aan deze wedstrijd boven aan. Na 34 wedstrijden ben je dan gewoon kampioen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.![]()
Twente is heel matig.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Veel.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat boeit dat nou wat voor voetbal er gespeeld wordt?![]()
Ik zie het verschil welquote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee we gaan niet zoals tegen Ajax spelen maar meer op de aanval. Nou ik zie hetWhat can change the nature of a man?![]()
Die zijn al heel vaak goed weggekomen deze competitie.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.![]()
Twente is heel matig.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou wat voor voetbal er gespeeld wordt? Voorlopig stonden ze tot aan deze wedstrijd boven aan. Na 34 wedstrijden ben je dan gewoon kampioen hoor.![]()
![]()
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Lunice het volgende:
Brama is van het niveau Nec of Groningen.![]()
Als je een tijdje geluk hebt aan het begin van de competitie, dan is het logisch dat dat niet een jaar lang goed blijft gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de kampioen beslist door het behaalde punten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
"2011 Gillette Speler van het Jaar"quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Lunice het volgende:
Brama is van het niveau Nec of Groningen.
Nu jij weer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Na rust de 1-2 en dan heb ik het wel weer gehad met deze matige pot .![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"2011 Gillette Speler van het Jaar"
Nu jij weer.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"2011 Gillette Speler van het Jaar"
Nu jij weer.![]()
![]()
Dit een matige pot noemenquote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Na rust de 1-1 en dan heb ik het wel weer gehad met deze matige pot .
Is gewoon heel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |