SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
Deathlift or Die.![]()
Wat een pot voetbal geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand een gifje van Tevez & goal van persie voor in de OP?graag op anoniem![]()
De gols;![]()
![]()
![]()
Mancini en Tevez;![]()
![]()
Overige gifs van City - United;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een wedstrijd, fuck city
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
De gols;
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mancini en Tevez;
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Overige gifs van City - United;held jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem![]()
gebeurde van alles op en buiten het veld
mooie goals...goede uitslag
die tevez...wat een galbakmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Het is allemaal wel behoorlijkquote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
wtfcheck die 3e gast van links vooraan
-volk
know'm sayin?
word? word.![]()
of die daarachter, of die man helemaal rechtsquote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
wtfcheck die 3e gast van links vooraan
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Je ziet op de grond ook al meer muntjes liggen, die zijn al een tijd aan het mikken geweest dus...quote:know'm sayin?
word? word.![]()
En dan ook nog RvP die de winnende maakt... Nu nog ff PSV zien winnen en het is helemaal een kankerweekend.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Trieste reactie van mij hè.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nederland produceert altijd magistrale spitsen. Jammer dat het in de verdedigende lijnen minder het geval is.quote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef TLC het volgende:
Dost en van Persie de matchwinnaars dit weekend
sd![]()
![]()
Heitinga mocht ook nog meedoen zie ik![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Blij dat United gewonnen heeft. Iemand een link naar een goede samenvatting? Ik word gek van al die neppe filmpjes op YouTube.![]()
Rio heeft wel weer laten zien dat hij boven die geintjes van de City "supporters" staattwitter:rioferdy5 twitterde op zondag 09-12-2012 om 17:33:55what a result,3points! Sweet! Whoever threw that coin,what a shot! Can't believe it was a copper 2p....could have at least been a £1 coin! reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op zondag 09-12-2012 om 18:24:55Respect to Joe Hart for protecting that idiot who ran on!! Love the banter between fans but there is a point when it goes too far...calm it! reageer retweet
Dat komt zo wel bij match of the dayquote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Blij dat United gewonnen heeft. Iemand een link naar een goede samenvatting? Ik word gek van al die neppe filmpjes op YouTube.One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.![]()
Op Sport 1 staat ook nog een samenvattinkje.quote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Rio heeft wel weer laten zien dat hij boven die geintjes van de City "supporters" staattwitter:rioferdy5 twitterde op zondag 09-12-2012 om 17:33:55what a result,3points! Sweet! Whoever threw that coin,what a shot! Can't believe it was a copper 2p....could have at least been a £1 coin! reageer retweet
[..]twitter:rioferdy5 twitterde op zondag 09-12-2012 om 18:24:55Respect to Joe Hart for protecting that idiot who ran on!! Love the banter between fans but there is a point when it goes too far...calm it! reageer retweet
Dat komt zo wel bij match of the dayOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
En als je sport 1 hebt komt deze wedstrijd van de week nog wel een paar keer voorbij, vanacht ook vast wel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op Sport 1 staat ook nog een samenvattinkje.One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.![]()
Heerlijk gewoon dit seizoen al gewonnen bij Chelsea en City. 6 punten voor en de tijd waarin het goed gaat moet nog komen.
Sport 1 voetbal. 1-0 Fulham.quote:Op maandag 10 december 2012 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom wordt Fulham - Newcastle niet uitgezonden op Sport1?sig verwijderd door FA![]()
Zo dan. Die zit er lekker in
1-1 Ben Afra.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Lekker goaltjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Arfa. Geweldige voetballer blijft dat tochquote:Op maandag 10 december 2012 22:11 schreef RubenSosa het volgende:
Zo dan. Die zit er lekker in
1-1 Ben Afra.![]()
![]()
Zeker welquote:Op maandag 10 december 2012 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Arfa. Geweldige voetballer blijft dat tochMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Mooi die reactie van Duff richting het newcastle publiek dat hem heel de tijd uitfluit.
2-1 FulhamMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Berbagod heeft het vandaag niet zo.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Was een erg leuke wedstrijd! Erg open, veel kansen, hard maar eerlijk voetbal. En drie punten!
"Steve Sidwell, the Ginger Iniesta" op de tribunes.![]()
![]()
Terecht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:59 schreef BramKVO het volgende:
Fellaini speler van de maand in de PL.![]()
Meh Suarez heeft een grotere indruk gemaakt. Is zowat bij 75% van de doelpunten van Liverpool betrokken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:59 schreef BramKVO het volgende:
Fellaini speler van de maand in de PL.![]()
Kunnen we de thread titel veranderen in Engels Voetbal in plaats van Premier League? Ik wil nog even Arsenal uitlachen na hun League Cup resultaaat tegen Bradford.![]()
![]()
twitter:NUFCOfficial twitterde op zaterdag 15-12-2012 om 12:45:08#NUFC (4-3-3) v #Mcfc: Krul; Simpson, Williamson, Coloccini (c), Santon; Perch, Tiote, Anita; Cisse, Ba, Gutierrez. #BPL #newcastle reageer retweet
twitter:MCFC twitterde op zaterdag 15-12-2012 om 12:45:32TEAM NEWS: Hart, Zabaleta, Kolo Toure, Nastasic, Clichy, Garcia, Yaya Toure, Nasri, Silva, Tevez, Aguero #nufcvcity #MCFC reageer retweet
![]()
quote:
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik dacht al joh, wie is dat. (schakelde later in).quote:
Ach heeft die ook weer een snabbeltje.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Commentator dat was Jack Charlton
Dan doe je Kolarov erin wanneer Nasri een blessure heeft
Gooi dan Balotelli of Dzeko erin, niet die bagger linksback.RvP; Feyenoord
Kolarov speelt linkshalf nu.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
Dan doe je Kolarov erin wanneer Nasri een blessure heeft
Gooi dan Balotelli of Dzeko erin, niet die bagger linksback.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Lekker potje voetbal hoor.RvP; Feyenoord
Ah commentator leest hier mee
Nee joh, die kennen fok niet. Je kan toch ook "vragen" stellen via twitter. Dus zal wel op die manier zijn.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee joh, die kennen fok niet. Je kan toch ook "vragen" stellen via twitter. Dus zal wel op die manier zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die man zal toch ijdel genoeg zijn om zichzelf eens te googlen. Dan ziet hij ook z'n fantopic op fok en dan kant hij de site dus.![]()
1-0 RvPPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
2-0 Cleverly
Christian Benteke
Liverpool
RvP; Feyenoord
0-2 Villa wat een absoluut genot is het seizoen van Liverpool
Blijf het sneu vinden voor Liverpool (fans met name), hoop toch elk jaar dat ze weer eens structureel om de titel gaan spelen. Zo veel geld verkwisten aan middelmaat![]()
1-0 QPR, komt ie dan die eerste zege?![]()
![]()
absoluut heerlijke goal, RvP en Rooney
Al ergens een gifje beschikbaar?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:15 schreef Dos37 het volgende:
absoluut heerlijke goal, RvP en RooneyVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde weer een dramatische pot.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
Hij wandelt simpel door de verdediging heen zeg.
Inderdaad, Liverpool.![]()
![]()
Harryquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:25 schreef Grifte het volgende:
QPR 2-0 Fulham, het lijkt toch te gebeuren, die eerste overwinning van het seizoen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gozer in het publiek met een gebreide trui aan en daarop een rendier. Wat
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jammerquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:25 schreef Grifte het volgende:
QPR 2-0 Fulham, het lijkt toch te gebeuren, die eerste overwinning van het seizoenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
hij was redelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
Was het een mooie goal van V Persie?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Lol , fellaini zal wel een paar weken geschorst worden.
Al moet dat hopelijk voor die stoke verdediger zachter aangevoeld hebben met dat boshaarsd![]()
Doet het nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Haha, hebben we poppel ook weerquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Fellaini deugt echt niet.
Benteke was weer geweldig trouwens tegen Liverpool. Verrassend hoe die zich heeft ontwikkeld de laatste maanden.![]()
Leuke assist, maar verdedigend was Liverpool echt ongelofelijk matigquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Haha, hebben we poppel ook weer
Benteke was weer geweldig trouwens tegen Liverpool. Verrassend hoe die zich heeft ontwikkeld de laatste maanden.![]()
Lekker potje West Brom - West Ham al doet de stand anders vermoeden met 0-0Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Voor de nationale ploeg wel goed dat ie meestal links taat natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef sausagin het volgende:
1-0 Vertonghen
Hij staat vandaag eindelijk CV ipv altijd LB.![]()
Hij kan tot 9 weken geschorst worden , Everton zal de 4de plaats kunnen vergeten.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Fellaini nog wat duidelijker trouwens, kijkt eerst even of de scheids kijkt en dan haalt hij uit.sd![]()
Abramovich gaat weer massaal shoppen in januari : Falcao, Walcott en Fellaini
Maar 3 match ban voor Fellaini overigens
[ Bericht 26% gewijzigd door sausagin op 17-12-2012 19:06:02 ]sd![]()
21.00uur Reading vs Arsenal
Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Wilshere, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Podolski
Subs: Mannone, Koscielny, Coquelin, Ramsey, Rosicky, Gervinho, Giroud![]()
Reading: Federici; Cummings, Shorey, Gorkss, Mariappa; Leigertwood, Tabb, Kebe, McAnuff; Hunt, Pogrebnyak
Subs: Taylor, Gunter, Harte, Pearce, McCleary, Robson-Kanu, Le Fondre![]()
![]()
Hopelijk, alleen nu 7-5Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die pass van Cazorla
Wilshere krijgt noppen vol in zijn zaakje.... en zonet al een knie in zijn rug.. het zit hem niet mee.know'm sayin?
word? word.![]()
Gaat bij vlagen heel goed
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Loopt lekkereindelijk weer een keer! Reading is dan ook vrij zwak. Zou het leuk vinden als Giroud nog even speelt en een goal maakt.
Hehe ja daar dacht ik ook even aan, maar zij hebben nu wel een stuk minder tijd daarvoor.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Nee geen Ramsey!!!!!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Oh nay, nu knijp ik hem echt. Ze gaan hem ook nog contractverlenging aanbiedenquote:terwijl ie al tot 2016 vastligt geloof ik...
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Vind Mertesacker gewoon goed spelen dt seizoen hoor. Vermaelen en Koscielny hebben (ook) al flinke ketsers gemaakt in ieder geval.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja Per is lekker bezig, het lijkt dit seizoen wel omgedraaid met hem en Verms en Kos.quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vind Mertesacker gewoon goed spelen dt seizoen hoor. Vermaelen en Koscielny hebben (ook) al flinke ketsers gemaakt in ieder geval.know'm sayin?
word? word.![]()
Opzich wel ja, maar Mertesacker is toch wel erg langzaam met de offside trap. Vandaag ook al de oorzaak geweest van een aantal kansen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vind Mertesacker gewoon goed spelen dt seizoen hoor. Vermaelen en Koscielny hebben (ook) al flinke ketsers gemaakt in ieder geval.
Persoonlijk zie ik liever Koscielny, mits in vorm.![]()
Die supporter met de lange haren, is dat die gast die het shirt van RvP kreeg na zijn hattrick uit tegen Chelsea?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Geen idee, maar wat een figuurquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die supporter met de lange haren, is dat die gast die het shirt van RvP kreeg na zijn hattrick uit tegen Chelsea?!!
know'm sayin?
word? word.![]()
Merte is denk ik dit seizoen bij arsenal wel denk ik beste verdediger geweest. Wat raar is aangezien Verm en Kos vorig seizoen wel sterk waren , vooral Koscielny was zeer goed.
Maar ik denk toch dat complementair gezien Kos-Verm een beter duo is dan Merte-verm of merte-kos. In de verdediging is het ook belangrijk dat je als duo het goed doet , ik denk dat dus dat verm-kos complementair gezien toch het beste is. Vorig seizoen deden het toch aardig , maar dit seizoen hebben ze niet veel samengespeeld?sd![]()
netjes van Arsenal
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Fijne overwinning, vijfde op 2 punten van plaats 3. Dat waren vorig jaar een punt of 7/8?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mensen die twijfelen aan Wenger.
Hij is 1 van de beste trainer op aarde. Hij kan er niets aan doen dat de andere mensen boven hem alleen aan hun zelf denken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
als je geen respect voor die man hebt, dan ben je gewoon een malloot.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef mrstylo het volgende:
Mensen die twijfelen aan Wenger.
Hij is 1 van de beste trainer op aarde. Hij kan er niets aan doen dat de andere mensen boven hem alleen aan hun zelf denken.
Iedereen kan zien dat hij een geweldige trainer is, hij krijgt alleen niet de middelen die een kampioensploeg sowieso nodig heeft..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alsof hij niet Fabregas, RVP en nu Walcott wil(de) houden.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je geen respect voor die man hebt, dan ben je gewoon een malloot.
Iedereen kan zien dat hij een geweldige trainer is, hij krijgt alleen niet de middelen die een kampioensploeg sowieso nodig heeft...
Mensen snappen gewoon niet wat er speelt in de top (bestuur) daar."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
en van hun vertrek kan je hem ook moeilijk de schuld geven... kom op, hij heeft het er financieel niet voor het zeggen inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof hij niet Fabregas, RVP en nu Walcott wil(de) houden.
Mensen snappen gewoon niet wat er speelt in de top (bestuur) daar.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik geloof anders ook niet dat Wenger 0,0 invloed heeft op het bestuur. En tactisch is hij ook geen mastermind. Leuk hoor zo'n overwinning tegen Reading maar om nu te doen of het lek boven is.quote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof hij niet Fabregas, RVP en nu Walcott wil(de) houden.
Mensen snappen gewoon niet wat er speelt in de top (bestuur) daar.know'm sayin?
word? word.![]()
't gaat nu meer om het principe dat sommige mensen twijfelen aan zijn kwaliteiten als coach. En zeggen dat het tactisch geen mastermind is? heb je die wedstrijden in de Champions League in 2010/11 tegen Barcelona gezien? Zij hadden eigenlijk tegen United in de finale moeten staanquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geloof anders ook niet dat Wenger 0,0 invloed heeft op het bestuur. En tactisch is hij ook geen mastermind. Leuk hoor zo'n overwinning tegen Reading maar om nu te doen of het lek boven is.
Hij heeft alleen invloed op wie hij haalt. Niet op wie er weg gaat. Hij mag ook max. bedrag uitgeven. Daarom geen 1 goede spits, maar 2 mindere. En mijn mening is niet gebaseerd op wedstrijd tegen Reading maar over de hele situatie daar. Mensen onderschatten de top van Arsenal gewoon. Ze hebben veel macht en denken alleen aan hun zelf. Ze maken zelf liever een miljoen winst dan bijvoorbeeld niets. Al die winst dat Arsenal maakt gaat niet naar het club Arsenal hoor. Meer dan de helft gaat gewoon direct naar hun eigen zak.quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geloof anders ook niet dat Wenger 0,0 invloed heeft op het bestuur. En tactisch is hij ook geen mastermind. Leuk hoor zo'n overwinning tegen Reading maar om nu te doen of het lek boven is.
Maar wie wil je voor Wenger hebben?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zeg helemaal niet dat Wenger weg moet, maar ik geloof ook niet dat hem niets te verwijten valt in deze.know'm sayin?
word? word.![]()
Je bedoelt die wedstrijd waarin we alleen maar verdedigde, Busquets een eigen goal maakte en Bendtner toevallig een kans kreeg nadat we thuis met aanvallend voetbal 2-1 hadden gewonnen? Dat vond ik zelf tactisch niet heel sterk. Voor de rest vind ik Wenger een toptrainer, alleen wisselt ie vaak te laat. Maar zijn oog voor talent en het laten doorstromen ervanquote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
't gaat nu meer om het principe dat sommige mensen twijfelen aan zijn kwaliteiten als coach. En zeggen dat het tactisch geen mastermind is? heb je die wedstrijden in de Champions League in 2010/11 tegen Barcelona gezien? Zij hadden eigenlijk tegen United in de finale moeten staan![]()
Overigens Fellaini maar 3 wedstrijden geschorst?!In NL krijgt een Fernandez al 10 wedstrijden voor een vergelijkbaar kopstootje ipv 3 acties! Een Chery voor een domme tackle ookal 3...
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Ik bedoelde meer de heenwedstrijd, maar in de terugwedstrijd stond het ook gewoon sterk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Maraten het volgende:
[..]
Je bedoelt die wedstrijd waarin we alleen maar verdedigde, Busquets een eigen goal maakte en Bendtner toevallig een kans kreeg nadat we thuis met aanvallend voetbal 2-1 hadden gewonnen? Dat vond ik zelf tactisch niet heel sterk. Voor de rest vind ik Wenger een toptrainer, alleen wisselt ie vaak te laat. Maar zijn oog voor talent en het laten doorstromen ervan![]()
Overigens Fellaini maar 3 wedstrijden geschorst?!In NL krijgt een Fernandez al 10 wedstrijden voor een vergelijkbaar kopstootje ipv 3 acties! Een Chery voor een domme tackle ookal 3...
Alleen werd Van Persie onterecht weggestuurd
Nog nachtmerries van man, wat is Arsenal toen genaaid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de heenwedstrijd, maar in de terugwedstrijd stond het ook gewoon sterk.
Alleen werd Van Persie onterecht weggestuurdknow'm sayin?
word? word.![]()
en toen werd daarna ook Real nog best wel genaaid met die rode kaart voor Pepe, terwijl hij Alves niet eens raaktequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nog nachtmerries van man, wat is Arsenal toen genaaid.
en dan gaan ze in de finale tegen United opeens de vermoorde onschuld uithangen.
kutcatalanen
Fellaini had van mij wel het dubbele mogen krijgen in plaats van de drie wedstrijdjes schorsing die hij nu heeft gekregen.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en toen werd daarna ook Real nog best wel genaaid met die rode kaart voor Pepe, terwijl hij Alves niet eens raakte
en dan gaan ze in de finale tegen United opeens de vermoorde onschuld uithangen.
kutcatalanenDie raakte hij gewoon, er waren alleen allemaal filmpjes online waar mensen frames ertussen uit hadden gehaald.
![]()
Die uitwedstrijd tegen Barcelona verloren we wel redelijk terecht toch? Volgens mij slechts één schot op goal gehad (Bendtner?), dat had dan de 1-1 moeten zijn. Was wel een grote kans als ik het me correct herinner.
Thuiswedstrijd was wel goud. Kijk nog wel eens filmpjes uit het publiek terug van het doelpunt van Arshavin. KippenvelBlijkbaar was alleen de kopstoot te zien? Onzin, je zag die elleboog en die slag in zijn gezicht ook overduidelijk. Hadden gerust 7+ wedstrijdjes mogen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:39 schreef Steven184 het volgende:
Fellaini had van mij wel het dubbele mogen krijgen in plaats van de drie wedstrijdjes schorsing die hij nu heeft gekregen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en toen werd daarna ook Real nog best wel genaaid met die rode kaart voor Pepe, terwijl hij Alves niet eens raakte
kutcatalanen![]()
.
Die schopte bijna zijn been doormidden.. 'Niet raakte'![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Blijkbaar was alleen de kopstoot te zien? Onzin, je zag die elleboog en die slag in zijn gezicht ook overduidelijk. Hadden gerust 7+ wedstrijdjes mogen zijn., die mag heel blij zijn met 3 wedstrijden.
![]()
Zeker, jammer want het is echt een goeie voetballer maar die maniertjes maken hem toch wat minderquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..], die mag heel blij zijn met 3 wedstrijden.
![]()
Hoewel het natuurlijk niet goed te praten is, had wel niemand medelijden met Ryan Shawcross
all your heroes are whores![]()
viel reuze mee, er was ook geen impact op het been te zien, geen noppen zichtbaar, als je de beelden terug kijkt, dan raakte hij hem niet en toen hij zag dat Pepe rood had, wilde hij maar wat snel van die brancard afquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]![]()
.
Die schopte bijna zijn been doormidden.. 'Niet raakte'
Hij schopt vol op het been van Alves manquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
viel reuze mee, er was ook geen impact op het been te zien, geen noppen zichtbaar, als je de beelden terug kijkt, dan raakte hij hem niet en toen hij zag dat Pepe rood had, wilde hij maar wat snel van die brancard af. Zijn been had in 2en kunnen liggen. Wat een domme post zeg
.
Kijk nou:
![]()
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 19-12-2012 om 14:03:42Arsenal-West Ham United op Tweede Kerstdag is afgelast, wegens aangekondigde metrostaking. reageer retweet
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 19-12-2012 om 14:05:37Mario Balotelli accepteert disciplinaire boete Manchester City en komt overeen 340 duizend pond aan de club terug te betalen. reageer retweet
![]()
je ziet wel dat er voor zo'n harde beweging 0,0 impact optreedt tussen beiden?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij schopt vol op het been van Alves man. Zijn been had in 2en kunnen liggen. Wat een domme post zeg
.
Kijk nou:
dan KAN hij hem niet geraakt hebben als het ook zo hard was als jij en een paar anderen zeggen
Het is toch niet nodig om te gaan rollen en huilen van de pijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij schopt vol op het been van Alves man. Zijn been had in 2en kunnen liggen. Wat een domme post zeg
.
Kijk nou:![]()
om dan amper 1 minuut later alweer van je brancard af te willenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:52 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig om te gaan rollen en huilen van de pijn.
Noem dat maar 0,0 impactquote:Op woensdag 19 december 2012 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je ziet wel dat er voor zo'n harde beweging 0,0 impact optreedt tussen beiden?
dan KAN hij hem niet geraakt hebben als het ook zo hard was als jij en een paar anderen zeggen.
Nou ja, als iemand je zo raakt mag je dat best doen van mij. Een ijzeren nop van Pepe op je scheenbeen lijkt mij niet zo fijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:52 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig om te gaan rollen en huilen van de pijn.Tja als blijkt dat er geen grote beschadiging is dan kan dat gewoon weer verder spelen, ook al doet het pijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
om dan amper 1 minuut later alweer van je brancard af te willen
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo'n overtreding proberen goed te praten en doen alsof het niet zoveel was...
![]()
ben je soms blind? als hij hem zo hard raakt als jij beweert, dan zou je minimaal een trilling van zijn been moeten zien, maar dat is niet zo. Dus kun je constateren dat hij niet geraakt werd en dat het dus geen rood was. OF dat hij hem helemaal niet zo hard raakte en dat dat nepjanken om hem rood aan te smeren gewoon weer een trucje wasquote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Noem dat maar 0,0 impact.
[..]
Nou ja, als iemand je zo raakt mag je dat best doen van mij. Een ijzeren nop van Pepe op je scheenbeen lijkt mij niet zo fijn.
[..]
Tja als blijkt dat er geen grote beschadiging is dan kan dat gewoon weer verder spelen, ook al doet het pijn.
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo'n overtreding proberen goed te praten en doen alsof het niet zoveel was...
man o man, discussiëren met Barcelona-aanhangers is me toch moeilijk zeg..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tja, als iemand zo'n plaat voor zijn kop heeft dan heeft niks meer zin. Ongelooflijkquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je soms blind? als hij hem zo hard raakt als jij beweert, dan zou je minimaal een trilling van zijn been moeten zien, maar dat is niet zo. Dus kun je constateren dat hij niet geraakt werd en dat het dus geen rood was. OF dat hij hem helemaal niet zo hard raakte en dat dat nepjanken om hem rood aan te smeren gewoon weer een trucje was
man o man, discussiëren met Barcelona-aanhangers is me toch moeilijk zeg.... En dan aankomen met: 'met een Barcelona aanhanger bla bla... '
![]()
![]()
nee, niks rationaliseren.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, als iemand zo'n plaat voor zijn kop heeft dan heeft niks meer zin. Ongelooflijk. En dan aankomen met: 'met een Barcelona aanhanger bla bla... '
bekijk het op een logische manier.
het inkomen van Pepe = geel.
raakt hij hem? volgens impactbeelden niet = geel.
het janken van Alves, komt dit door verkeerd landen? nee = geel."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Het inkomen van Pepe: Rood.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, niks rationaliseren.
bekijk het op een logische manier.
het inkomen van Pepe = geel.
raakt hij hem? volgens impactbeelden niet = geel.
het janken van Alves, komt dit door verkeerd landen? nee = geel.
Raakt hij hem: Overduidelijk, dus rood.
Het janken van Alves, komt dit door de trap van Pepe? ja = rood.
Sim-pel.![]()
1. hij raakt hem NIET. dus alleen geel voor het inkomen, want redelijk gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het inkomen van Pepe: Rood.
Raakt hij hem: Overduidelijk, dus rood.
Het janken van Alves, komt dit door de trap van Pepe? ja = rood.
Sim-pel.
2. ik had het over een gele kaart voor Alves, omdat hij ligt te janken omdat hij niet geraakt wordt
1: Als je niet eens ziet dat hij geraakt wordt dan ben je blijkbaar blind. Daarnaast is het inkomen alleen al rood. Hij gaat verdomme met hoog been, gestrekt been, noppen vooruit op volle snelheid richting het scheenbeen van Alves, over de bak heen met het doel om Alves te blesseren.. Hoe kan dit in godsnaam geen rood zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 18:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1. hij raakt hem NIET. dus alleen geel voor het inkomen, want redelijk gevaarlijk.
2. ik had het over een gele kaart voor Alves, omdat hij ligt te janken omdat hij niet geraakt wordt![]()
2: Dat weet ik. Maar hij werd wel geraakt dus daarom lag hij te janken. Geen geel voor Alves dus, maar rood voor Pepe.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
1: Als je niet eens ziet dat hij geraakt wordt dan ben je blijkbaar blind. Daarnaast is het inkomen alleen al rood.
2: Dat weet ik. Maar hij werd wel geraakt dus daarom lag hij te janken. Geen geel voor Alves dus, maar rood voor Pepe.
Hier wordt hij NIET geraakt, welk beeld vetrouw je nu?
die waarin hij wel geraakt wordt, kan ook zo bewerkt worden
vooroordeel ten opzichte van Pepe, omdat hij in het verleden ook al zware overtredingen heeft begaan.
Tevens; Alle Catalanen in deze video ook een kaart graag, omdat ze met zijn 10'en naar de scheidsrechter toelopen en naar Pepe wijzen en om kaarten vragen. Je bent collega's van elkaar
Om te beginnen was dit in de wedstrijd zelf was dit gewoon duidelijk te zien. Daarnaast is er alleen een filmpje van de Madrileense pers geweest waarin ze de boel belazerd hadden en wat frames weggeknipt hadden zodat het leek alsof hij niet geraakt werd.. Dat is algemeen bekend man. Nu moet je het niet gaan omdraaien met loze kreten dat andere mensen het aangepast kunnen hebben zodat Pepe hem wel raaktquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hier wordt hij NIET geraakt, welk beeld vetrouw je nu?
die waarin hij wel geraakt wordt, kan ook zo bewerkt worden
vooroordeel ten opzichte van Pepe, omdat hij in het verleden ook al zware overtredingen heeft begaan.
Tevens; Alle Catalanen in deze video ook een kaart graag, omdat ze met zijn 10'en naar de scheidsrechter toelopen en naar Pepe wijzen en om kaarten vragen. Je bent collega's van elkaar.
Tja kaarten vragen ben ik ook geen fan van. Al doet elke Madrid speler precies hetzelfde. En ja, ook bij Barca doen ze dat en daar houd ik ook niet van. Hoewel het in dit geval wel gerechtvaardigd is omdat iemand zijn been bijna in 2 stukken lag door een debiele actie,![]()
1. Ik heb het ook live op TV gezien, en hij raakte hem niet volgens de beelden van de NOS...quote:Op woensdag 19 december 2012 18:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Om te beginnen was dit in de wedstrijd zelf was dit gewoon duidelijk te zien. Daarnaast is er alleen een filmpje van de Madrileense pers geweest waarin ze de boel belazerd hadden en wat frames weggeknipt hadden zodat het leek alsof hij niet geraakt werd.. Dat is algemeen bekend man. Nu moet je het niet gaan omdraaien met loze kreten dat andere mensen het aangepast kunnen hebben zodat Pepe hem wel raakt.
Tja kaarten vragen ben ik ook geen fan van. Al doet elke Madrid speler precies hetzelfde. En ja, ook bij Barca doen ze dat en daar houd ik ook niet van. Hoewel het in dit geval wel gerechtvaardigd is omdat iemand zijn been bijna in 2 stukken lag door een debiele actie,
Ik keur het wel af dat je een collega een blessure wilt bezorgen, maar je moet het wel relativeren, want midden in de lucht KAN je iemand been niet breken als jullie allebei geen contactpunten met de grond hebben... dus geel was voldoende geweest.
2. voor het kaarten vragen heb je 1 aanvoerder, niet het hele team. In deze wedstrijd stond op een gegeven moment ook Valdes nog bij de andere 16 om bij de scheidsrechter te komen. dat en het toneelspel van voetballers vind ik erger dan elke andere blessure die je iemand kan bezorgen
1: Ook volgens de beelden van de NOS werd hij geraakt. Bij alle beelden werd hij geraakt alleen bij een online filmpje van de Madrileense pers niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1. Ik heb het ook live op TV gezien, en hij raakte hem niet volgens de beelden van de NOS...
Ik keur het wel af dat je een collega een blessure wilt bezorgen, maar je moet het wel relativeren, want midden in de lucht KAN je iemand been niet breken als jullie allebei geen contactpunten met de grond hebben... dus geel was voldoende geweest.
2. voor het kaarten vragen heb je 1 aanvoerder, niet het hele team. In deze wedstrijd stond op een gegeven moment ook Valdes nog bij de andere 16 om bij de scheidsrechter te komen. dat en het toneelspel van voetballers vind ik erger dan elke andere blessure die je iemand kan bezorgen
Daarnaast denk ik dat Niels Kokmeijer het niet helemaal eens is met de rest van je punt..
2:Eigenlijk heb je helemaal niemand voor kaarten vragen maar goed.. Dit gebeurd net zo erg bij Real Madrid en bij vele andere Spaanse ploegen. Dat is blijkbaar gewoon een Spaanse mentaliteit en zeker niet alleen bij Barcelona. En ook het toneelspel van Real en andere Spaanse teams is er. Allebei niet goed, maar weer niet alleen bij Barcelona.![]()
is zeker zo dat Spanje dat erg doet, maar Barcelona is daarin toch wel de grootste boosdoener. in de WK-finale van 2010 zag je de Real Madrid spelers dat amper doenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
1: Ook volgens de beelden van de NOS werd hij geraakt. Bij alle beelden werd hij geraakt alleen bij een online filmpje van de Madrileense pers niet.
Daarnaast denk ik dat Niels Kokmeijer het niet helemaal eens is met de rest van je punt..
2:Eigenlijk heb je helemaal niemand voor kaarten vragen maar goed.. Dit gebeurd net zo erg bij Real Madrid en bij vele andere Spaanse ploegen. Dat is blijkbaar gewoon een Spaanse mentaliteit en zeker niet alleen bij Barcelona. En ook het toneelspel van Real en andere Spaanse teams is er. Allebei niet goed, maar weer niet alleen bij Barcelona.
Er stonden dan ook maar een paar spelers van Real in en gaat dat maar over één partij. Daarnaast zie ik bijna elke wedstrijd van Real Madrid en het is daar minstens net zo erg als bij Barcelona hoor. Met aanstellen en kaarten vragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is zeker zo dat Spanje dat erg doet, maar Barcelona is daarin toch wel de grootste boosdoener. in de WK-finale van 2010 zag je de Real Madrid spelers dat amper doen![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er stonden dan ook maar een paar spelers van Real in en gaat dat maar over één partij. Daarnaast zie ik bijna elke wedstrijd van Real Madrid en het is daar minstens net zo erg als bij Barcelona hoor. Met aanstellen en kaarten vragen.
Tja dan heb je blijkbaar inderdaad een plaat voor je kop. Ik zie nu ook dat je een gastje van 15 jaar bent en ik daar dus mee in 'discussie' ben gegaanquote:. Vandaar dat het niet al te intelligent overkomt allemaal. Daar kun je ook niks aan doen. Kom over een paar jaar maar weer eens terug.
![]()
nu maak je jezelf dus belachelijk. Leeftijd betrekken in een onderwerp van 2 jaar oudquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja dan heb je blijkbaar inderdaad een plaat voor je kop. Ik zie nu ook dat je een gastje van 15 jaar bent en ik daar dus mee in 'discussie' ben gegaan. Vandaar dat het niet al te intelligent overkomt allemaal. Daar kun je ook niks aan doen. Kom over een paar jaar maar weer eens terug.
Ik ben dan wel 15, maar in ieder geval in die zin veel volwassener dan jij/u bent, want ik beoordeel anderen alleen op argumenten. Dat kun jij blijkbaar niet, jammer hoor."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee dat is een volwassen uitspraakquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja dan heb je blijkbaar inderdaad een plaat voor je kop. Ik zie nu ook dat je een gastje van 15 jaar bent en ik daar dus mee in 'discussie' ben gegaan. Vandaar dat het niet al te intelligent overkomt allemaal. Daar kun je ook niks aan doen. Kom over een paar jaar maar weer eens terug.
Tering, dat is wel het meest tragische wat je kan zeggen.
Tevens is dit toch echt het Premier League topic dus doe dit allemaal lekker in DM ofzo ipv er een hele pagina aan te besteden
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ik heb je ook beoordeeld op je argumemten. Maar die sloegen nergens op. Nu begreep ik dus waaromquote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nu maak je jezelf dus belachelijk. Leeftijd betrekken in een onderwerp van 2 jaar oud
Ik ben dan wel 15, maar in ieder geval in die zin veel volwassener dan jij/u bent, want ik beoordeel anderen alleen op argumenten. Dat kun jij blijkbaar niet, jammer hoor..
![]()
dit is misschien nog wel dommer dan wat je net zeiquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb je ook beoordeeld op je argumemten. Maar die sloegen nergens op. Nu begreep ik dus waarom.
Dit is inderdaad het Premier League topic die nu redelijk vervuild is.. Sorry!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee dat is een volwassen uitspraak
Tering, dat is wel het meest tragische wat je kan zeggen.
Tevens is dit toch echt het Premier League topic dus doe dit allemaal lekker in DM ofzo ipv er een hele pagina aan te bestedenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is misschien nog wel dommer dan wat je net zei![]()
![]()
De hand van BenitezChelsea geeft nog voor de winterstop alle kans op überhaupt een prijs dit jaar weg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Niet weer een onterechte penalty.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Haha een tijdstraf. Dat gebeurd bij ons ook altijd in de zesde klasse reserve
Het is vroeg kerst bij Arsenal, laatst ook al 2 penalty's cadeau.RvP; Feyenoord
Nee de scheids volgt de regels als een speler zelf van het veld stapt dan mag een speler er pas in als het spel stil ligt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Nederlander in de basis strakstwitter:premierleague twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 15:09:10Man City hand a #BPL debut to @Karim_Rekik_44, who starts at left-back v Reading. Full line-ups from all 1500 GMT kick-offs shortly. reageer retweet
Goede zaak.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:12 schreef Dos37 het volgende:
Nederlander in de basis strakstwitter:premierleague twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 15:09:10Man City hand a #BPL debut to @Karim_Rekik_44, who starts at left-back v Reading. Full line-ups from all 1500 GMT kick-offs shortly. reageer retweet
![]()
1-0 winst, maar met het schaamrood op de kaken.Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Staat Arsenal nu voorlopig derde? :p (Chelsea heeft wel nog 2 wedstrijden te goed)
Tottenham zie ik vandaag wel winnen. Maar ik zie Everton punten verliezen.
Arsenal doet dus nu wel terug helemaal mee voor de top 4. Everton en WBA zie ik wel afzakken , dus zal weer chelsea , tottenham en arsenal gevecht worden voor plaats 3 en 4.sd![]()
Hij is op z'n 17de gehaald van Feyenoord.quote:
Sorry hoor maar Vilhena debuteerde op z'n 17de dus je kan niet zeggen dat hij daar opgeleid is ofzo.
Wel goede scouting van Man C![]()
![]()
Welk deel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:40 schreef sausagin het volgende:
2-1 Wba via Lukaku. WBA gedeeltelijk 3de plaats momenteelsig verwijderd door FA![]()
Die reacties.quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt was overtreding.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Wat kut team is het ook
Ik begin nu echt te twijfelen aan de integriteit van Manchester City. Vorig jaar kopen ze de Premier League titel van QPR. Nu wordt elke cruciale wedstrijd hoe dan ook gewonnen, ook als ze slecht spelen en de overwinning niet in zicht is. Het is op zich niet vreemd dat ze in de CL compleet weggespeeld worden door iedereen. Het team is zeer slecht en zeer matig, maar in de Premier League hebben ze toch een bepaalde invloed waarmee ze punten cadeau krijgen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee Twente is normaal wil je zeggenquote:
RvP; Feyenoord
Het is alleen leuk als het bij je eigen team gebeurd. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee Twente is normaal wil je zeggenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Twente en Ajax zijn de enige twee topclubs in Nederland die op eigen kracht hun financiën op orde hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee Twente is normaal wil je zeggen
PSV heeft Gemeentegeld nodig, Vitesse die Russische oliebaas en Feyenoord, hoewel niet echt een topclub natuurlijk, heeft Pim Blokland die ze even 30 miljoen euro toestopt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Swansea: Vorm; Tiendalli, Chicho, Williams, Davies; Britton, Agustien, Dyer, De Guzman; Routledge, Michu
Subs: Tremmel, Graham, Monk, Shechter, Moore, Sung-Yeung, Richards
United: De Gea; Jones, Evans, Vidic, Evra; Valencia, Carrick, Cleverley, Young; Rooney, van Persie
Subs: Lindegaard, Büttner, Fletcher, Giggs, Scholes, Hernandez, Welbeck![]()
Tien minuten geleden.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hoe komt die toch altijd weer aan mooie clubs.. En die stellen hem dan nog op ook. Tot ze zien dat hij eigenlijk er niet veel van kan en dan gaat hij weer naar een andere (mooie) club.quote:![]()
Niet weten dat Rooney hekel heeft aan RVP, omdat hij alle aandacht krijgt.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: