't gaat nu meer om het principe dat sommige mensen twijfelen aan zijn kwaliteiten als coach. En zeggen dat het tactisch geen mastermind is? heb je die wedstrijden in de Champions League in 2010/11 tegen Barcelona gezien? Zij hadden eigenlijk tegen United in de finale moeten staanquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geloof anders ook niet dat Wenger 0,0 invloed heeft op het bestuur. En tactisch is hij ook geen mastermind. Leuk hoor zo'n overwinning tegen Reading maar om nu te doen of het lek boven is.
Hij heeft alleen invloed op wie hij haalt. Niet op wie er weg gaat. Hij mag ook max. bedrag uitgeven. Daarom geen 1 goede spits, maar 2 mindere. En mijn mening is niet gebaseerd op wedstrijd tegen Reading maar over de hele situatie daar. Mensen onderschatten de top van Arsenal gewoon. Ze hebben veel macht en denken alleen aan hun zelf. Ze maken zelf liever een miljoen winst dan bijvoorbeeld niets. Al die winst dat Arsenal maakt gaat niet naar het club Arsenal hoor. Meer dan de helft gaat gewoon direct naar hun eigen zak.quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geloof anders ook niet dat Wenger 0,0 invloed heeft op het bestuur. En tactisch is hij ook geen mastermind. Leuk hoor zo'n overwinning tegen Reading maar om nu te doen of het lek boven is.
Je bedoelt die wedstrijd waarin we alleen maar verdedigde, Busquets een eigen goal maakte en Bendtner toevallig een kans kreeg nadat we thuis met aanvallend voetbal 2-1 hadden gewonnen? Dat vond ik zelf tactisch niet heel sterk. Voor de rest vind ik Wenger een toptrainer, alleen wisselt ie vaak te laat. Maar zijn oog voor talent en het laten doorstromen ervanquote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
't gaat nu meer om het principe dat sommige mensen twijfelen aan zijn kwaliteiten als coach. En zeggen dat het tactisch geen mastermind is? heb je die wedstrijden in de Champions League in 2010/11 tegen Barcelona gezien? Zij hadden eigenlijk tegen United in de finale moeten staan
Ik bedoelde meer de heenwedstrijd, maar in de terugwedstrijd stond het ook gewoon sterk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Maraten het volgende:
[..]
Je bedoelt die wedstrijd waarin we alleen maar verdedigde, Busquets een eigen goal maakte en Bendtner toevallig een kans kreeg nadat we thuis met aanvallend voetbal 2-1 hadden gewonnen? Dat vond ik zelf tactisch niet heel sterk. Voor de rest vind ik Wenger een toptrainer, alleen wisselt ie vaak te laat. Maar zijn oog voor talent en het laten doorstromen ervan![]()
Overigens Fellaini maar 3 wedstrijden geschorst?!In NL krijgt een Fernandez al 10 wedstrijden voor een vergelijkbaar kopstootje ipv 3 acties! Een Chery voor een domme tackle ookal 3...
Nog nachtmerries van man, wat is Arsenal toen genaaid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de heenwedstrijd, maar in de terugwedstrijd stond het ook gewoon sterk.
Alleen werd Van Persie onterecht weggestuurd
en toen werd daarna ook Real nog best wel genaaid met die rode kaart voor Pepe, terwijl hij Alves niet eens raaktequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nog nachtmerries van man, wat is Arsenal toen genaaid.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en toen werd daarna ook Real nog best wel genaaid met die rode kaart voor Pepe, terwijl hij Alves niet eens raakte
en dan gaan ze in de finale tegen United opeens de vermoorde onschuld uithangen.
kutcatalanen
Blijkbaar was alleen de kopstoot te zien? Onzin, je zag die elleboog en die slag in zijn gezicht ook overduidelijk. Hadden gerust 7+ wedstrijdjes mogen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:39 schreef Steven184 het volgende:
Fellaini had van mij wel het dubbele mogen krijgen in plaats van de drie wedstrijdjes schorsing die hij nu heeft gekregen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en toen werd daarna ook Real nog best wel genaaid met die rode kaart voor Pepe, terwijl hij Alves niet eens raakte
en dan gaan ze in de finale tegen United opeens de vermoorde onschuld uithangen.
kutcatalanen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Blijkbaar was alleen de kopstoot te zien? Onzin, je zag die elleboog en die slag in zijn gezicht ook overduidelijk. Hadden gerust 7+ wedstrijdjes mogen zijn.
Zeker, jammer want het is echt een goeie voetballer maar die maniertjes maken hem toch wat minderquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..], die mag heel blij zijn met 3 wedstrijden.
viel reuze mee, er was ook geen impact op het been te zien, geen noppen zichtbaar, als je de beelden terug kijkt, dan raakte hij hem niet en toen hij zag dat Pepe rood had, wilde hij maar wat snel van die brancard afquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]![]()
.
Die schopte bijna zijn been doormidden.. 'Niet raakte'
Hij schopt vol op het been van Alves manquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
viel reuze mee, er was ook geen impact op het been te zien, geen noppen zichtbaar, als je de beelden terug kijkt, dan raakte hij hem niet en toen hij zag dat Pepe rood had, wilde hij maar wat snel van die brancard af
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 19-12-2012 om 14:03:42Arsenal-West Ham United op Tweede Kerstdag is afgelast, wegens aangekondigde metrostaking. reageer retweet
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 19-12-2012 om 14:05:37Mario Balotelli accepteert disciplinaire boete Manchester City en komt overeen 340 duizend pond aan de club terug te betalen. reageer retweet
je ziet wel dat er voor zo'n harde beweging 0,0 impact optreedt tussen beiden?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij schopt vol op het been van Alves man. Zijn been had in 2en kunnen liggen. Wat een domme post zeg
.
Kijk nou:
Het is toch niet nodig om te gaan rollen en huilen van de pijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij schopt vol op het been van Alves man. Zijn been had in 2en kunnen liggen. Wat een domme post zeg
.
Kijk nou:
om dan amper 1 minuut later alweer van je brancard af te willenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:52 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig om te gaan rollen en huilen van de pijn.
Noem dat maar 0,0 impactquote:Op woensdag 19 december 2012 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je ziet wel dat er voor zo'n harde beweging 0,0 impact optreedt tussen beiden?
dan KAN hij hem niet geraakt hebben als het ook zo hard was als jij en een paar anderen zeggen
Nou ja, als iemand je zo raakt mag je dat best doen van mij. Een ijzeren nop van Pepe op je scheenbeen lijkt mij niet zo fijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:52 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig om te gaan rollen en huilen van de pijn.
Tja als blijkt dat er geen grote beschadiging is dan kan dat gewoon weer verder spelen, ook al doet het pijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
om dan amper 1 minuut later alweer van je brancard af te willen
ben je soms blind? als hij hem zo hard raakt als jij beweert, dan zou je minimaal een trilling van zijn been moeten zien, maar dat is niet zo. Dus kun je constateren dat hij niet geraakt werd en dat het dus geen rood was. OF dat hij hem helemaal niet zo hard raakte en dat dat nepjanken om hem rood aan te smeren gewoon weer een trucje wasquote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Noem dat maar 0,0 impact.
[..]
Nou ja, als iemand je zo raakt mag je dat best doen van mij. Een ijzeren nop van Pepe op je scheenbeen lijkt mij niet zo fijn.
[..]
Tja als blijkt dat er geen grote beschadiging is dan kan dat gewoon weer verder spelen, ook al doet het pijn.
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo'n overtreding proberen goed te praten en doen alsof het niet zoveel was...
Tja, als iemand zo'n plaat voor zijn kop heeft dan heeft niks meer zin. Ongelooflijkquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je soms blind? als hij hem zo hard raakt als jij beweert, dan zou je minimaal een trilling van zijn been moeten zien, maar dat is niet zo. Dus kun je constateren dat hij niet geraakt werd en dat het dus geen rood was. OF dat hij hem helemaal niet zo hard raakte en dat dat nepjanken om hem rood aan te smeren gewoon weer een trucje was
man o man, discussiëren met Barcelona-aanhangers is me toch moeilijk zeg...
nee, niks rationaliseren.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, als iemand zo'n plaat voor zijn kop heeft dan heeft niks meer zin. Ongelooflijk. En dan aankomen met: 'met een Barcelona aanhanger bla bla... '
Het inkomen van Pepe: Rood.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, niks rationaliseren.
bekijk het op een logische manier.
het inkomen van Pepe = geel.
raakt hij hem? volgens impactbeelden niet = geel.
het janken van Alves, komt dit door verkeerd landen? nee = geel.
1. hij raakt hem NIET. dus alleen geel voor het inkomen, want redelijk gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het inkomen van Pepe: Rood.
Raakt hij hem: Overduidelijk, dus rood.
Het janken van Alves, komt dit door de trap van Pepe? ja = rood.
Sim-pel.
1: Als je niet eens ziet dat hij geraakt wordt dan ben je blijkbaar blind. Daarnaast is het inkomen alleen al rood. Hij gaat verdomme met hoog been, gestrekt been, noppen vooruit op volle snelheid richting het scheenbeen van Alves, over de bak heen met het doel om Alves te blesseren.. Hoe kan dit in godsnaam geen rood zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 18:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1. hij raakt hem NIET. dus alleen geel voor het inkomen, want redelijk gevaarlijk.
2. ik had het over een gele kaart voor Alves, omdat hij ligt te janken omdat hij niet geraakt wordt
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
1: Als je niet eens ziet dat hij geraakt wordt dan ben je blijkbaar blind. Daarnaast is het inkomen alleen al rood.
2: Dat weet ik. Maar hij werd wel geraakt dus daarom lag hij te janken. Geen geel voor Alves dus, maar rood voor Pepe.
Om te beginnen was dit in de wedstrijd zelf was dit gewoon duidelijk te zien. Daarnaast is er alleen een filmpje van de Madrileense pers geweest waarin ze de boel belazerd hadden en wat frames weggeknipt hadden zodat het leek alsof hij niet geraakt werd.. Dat is algemeen bekend man. Nu moet je het niet gaan omdraaien met loze kreten dat andere mensen het aangepast kunnen hebben zodat Pepe hem wel raaktquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hier wordt hij NIET geraakt, welk beeld vetrouw je nu?
die waarin hij wel geraakt wordt, kan ook zo bewerkt worden
vooroordeel ten opzichte van Pepe, omdat hij in het verleden ook al zware overtredingen heeft begaan.
Tevens; Alle Catalanen in deze video ook een kaart graag, omdat ze met zijn 10'en naar de scheidsrechter toelopen en naar Pepe wijzen en om kaarten vragen. Je bent collega's van elkaar
1. Ik heb het ook live op TV gezien, en hij raakte hem niet volgens de beelden van de NOS...quote:Op woensdag 19 december 2012 18:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Om te beginnen was dit in de wedstrijd zelf was dit gewoon duidelijk te zien. Daarnaast is er alleen een filmpje van de Madrileense pers geweest waarin ze de boel belazerd hadden en wat frames weggeknipt hadden zodat het leek alsof hij niet geraakt werd.. Dat is algemeen bekend man. Nu moet je het niet gaan omdraaien met loze kreten dat andere mensen het aangepast kunnen hebben zodat Pepe hem wel raakt.
Tja kaarten vragen ben ik ook geen fan van. Al doet elke Madrid speler precies hetzelfde. En ja, ook bij Barca doen ze dat en daar houd ik ook niet van. Hoewel het in dit geval wel gerechtvaardigd is omdat iemand zijn been bijna in 2 stukken lag door een debiele actie,
1: Ook volgens de beelden van de NOS werd hij geraakt. Bij alle beelden werd hij geraakt alleen bij een online filmpje van de Madrileense pers niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1. Ik heb het ook live op TV gezien, en hij raakte hem niet volgens de beelden van de NOS...
Ik keur het wel af dat je een collega een blessure wilt bezorgen, maar je moet het wel relativeren, want midden in de lucht KAN je iemand been niet breken als jullie allebei geen contactpunten met de grond hebben... dus geel was voldoende geweest.
2. voor het kaarten vragen heb je 1 aanvoerder, niet het hele team. In deze wedstrijd stond op een gegeven moment ook Valdes nog bij de andere 16 om bij de scheidsrechter te komen. dat en het toneelspel van voetballers vind ik erger dan elke andere blessure die je iemand kan bezorgen
is zeker zo dat Spanje dat erg doet, maar Barcelona is daarin toch wel de grootste boosdoener. in de WK-finale van 2010 zag je de Real Madrid spelers dat amper doenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
1: Ook volgens de beelden van de NOS werd hij geraakt. Bij alle beelden werd hij geraakt alleen bij een online filmpje van de Madrileense pers niet.
Daarnaast denk ik dat Niels Kokmeijer het niet helemaal eens is met de rest van je punt..
2:Eigenlijk heb je helemaal niemand voor kaarten vragen maar goed.. Dit gebeurd net zo erg bij Real Madrid en bij vele andere Spaanse ploegen. Dat is blijkbaar gewoon een Spaanse mentaliteit en zeker niet alleen bij Barcelona. En ook het toneelspel van Real en andere Spaanse teams is er. Allebei niet goed, maar weer niet alleen bij Barcelona.
Er stonden dan ook maar een paar spelers van Real in en gaat dat maar over één partij. Daarnaast zie ik bijna elke wedstrijd van Real Madrid en het is daar minstens net zo erg als bij Barcelona hoor. Met aanstellen en kaarten vragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is zeker zo dat Spanje dat erg doet, maar Barcelona is daarin toch wel de grootste boosdoener. in de WK-finale van 2010 zag je de Real Madrid spelers dat amper doen
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er stonden dan ook maar een paar spelers van Real in en gaat dat maar over één partij. Daarnaast zie ik bijna elke wedstrijd van Real Madrid en het is daar minstens net zo erg als bij Barcelona hoor. Met aanstellen en kaarten vragen.
Tja dan heb je blijkbaar inderdaad een plaat voor je kop. Ik zie nu ook dat je een gastje van 15 jaar bent en ik daar dus mee in 'discussie' ben gegaanquote:
nu maak je jezelf dus belachelijk. Leeftijd betrekken in een onderwerp van 2 jaar oudquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja dan heb je blijkbaar inderdaad een plaat voor je kop. Ik zie nu ook dat je een gastje van 15 jaar bent en ik daar dus mee in 'discussie' ben gegaan. Vandaar dat het niet al te intelligent overkomt allemaal. Daar kun je ook niks aan doen. Kom over een paar jaar maar weer eens terug.
Nee dat is een volwassen uitspraakquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja dan heb je blijkbaar inderdaad een plaat voor je kop. Ik zie nu ook dat je een gastje van 15 jaar bent en ik daar dus mee in 'discussie' ben gegaan. Vandaar dat het niet al te intelligent overkomt allemaal. Daar kun je ook niks aan doen. Kom over een paar jaar maar weer eens terug.
Ik heb je ook beoordeeld op je argumemten. Maar die sloegen nergens op. Nu begreep ik dus waaromquote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nu maak je jezelf dus belachelijk. Leeftijd betrekken in een onderwerp van 2 jaar oud
Ik ben dan wel 15, maar in ieder geval in die zin veel volwassener dan jij/u bent, want ik beoordeel anderen alleen op argumenten. Dat kun jij blijkbaar niet, jammer hoor.
dit is misschien nog wel dommer dan wat je net zeiquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb je ook beoordeeld op je argumemten. Maar die sloegen nergens op. Nu begreep ik dus waarom.
Dit is inderdaad het Premier League topic die nu redelijk vervuild is.. Sorry!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee dat is een volwassen uitspraak
Tering, dat is wel het meest tragische wat je kan zeggen.
Tevens is dit toch echt het Premier League topic dus doe dit allemaal lekker in DM ofzo ipv er een hele pagina aan te besteden
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is misschien nog wel dommer dan wat je net zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |