Veel plezierquote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Met gevaar voor eigen leven ga ik zo naar een tuincentrum, koopzondag.
Ik vond jullie geweldig, heb het goed verder
Kom je als kasplantje terug??quote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Met gevaar voor eigen leven ga ik zo naar een tuincentrum, koopzondag.
Ik vond jullie geweldig, heb het goed verder
quote:Op zondag 9 december 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
Pino, leef je uit, de zwangerschap van Sander is een paar keer mislukt.
Leuk gedaanquote:
Ik vertrok al als kasplantjequote:Op zondag 9 december 2012 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kom je als kasplantje terug??
hahahahahahahahahaha!!!
Wat zeggen ze in Griekenland?quote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Voormekaar! of zoals de Tjechen zeggen! Ajetoo!
gewoon kaarsjesquote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vertrok al als kasplantje![]()
Lampjes uitverkocht, kan ik morgen weer naar een ander tuincentrum. Bummer!
Voor in de kersemusboom of voor aan het huis?quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vertrok al als kasplantje![]()
Lampjes uitverkocht, kan ik morgen weer naar een ander tuincentrum. Bummer!
Niet verstandig hier. Ben nogal een chaoot, en géén groot fan van brandquote:
Voor de boom. Ik wil 2 strengen van 200 lampjes, maar die waren op. Of ik had ¤40 per streng af moeten tikken en dat vertik ikquote:Op zondag 9 december 2012 17:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor in de kersemusboom of voor aan het huis?
Het is trouwens ''a je to'', in het Tjechisch.quote:
Van die kleine minilampjes?quote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de boom. Ik wil 2 strengen van 200 lampjes, maar die waren op. Of ik had ¤40 per streng af moeten tikken en dat vertik ik
ook niks bij de action?quote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef minthy het volgende:
Voor de boom. Ik wil 2 strengen van 200 lampjes, maar die waren op. Of ik had ¤40 per streng af moeten tikken en dat vertik ik
Hilarische woordspeling maak je daar _____OOOOOOO______quote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Van die kleintjes ja, hoe meer hoe beterquote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van die kleine minilampjes?
Wij hebben van die in de vorm van kaarsjes. Nostalgie.
Is ook nog een optie, net als de Blokker, Marskramer en aanverwante winkelsquote:
Was niet eens bewust...quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hilarische woordspeling maak je daar _____OOOOOOO______
Lekker!quote:
Verkapte ik ga 4 weken op vakantie en jullie niet postquote:Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef MK84 het volgende:
Morgen voor 4 weken op vakantie, maar nu er zoveel over Serious Request te horen is vind ik het toch wel jammer dat ik het niet kan volgen...
Nee, als dat zo zou zijn had ik ook wel verteld dat het daar nu 30 graden.quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verkapte ik ga 4 weken op vakantie en jullie niet post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |