Mooi is dat, hè?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef Copycat het volgende:
De stress was zo hoog dat zelfs de aanvullende titel is gebleven.
Te makkelijk wel.quote:
Scherp gezien!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Hop staat hier bij de Sacrada Familia en heeft net een opruiende tekst op de muur aan de overkant gespoten.
zo hequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nog eens iets nieuwers dan Marvin wil luisteren
Goed hè en dat terwijl we gewoon afgesproken hebben om pas onze slag te slaan bij nr 100quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef Copycat het volgende:
De stress was zo hoog dat zelfs de aanvullende titel is gebleven.
Zo'n typisch soulverhaal ook. Pas net, op latere leeftijd dus, ontdekt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo hedeze sla ik even op, echte soul en het klinkt
dit kon zo 30 jaar terug van Motown afkomstig zijn
dikke vinger, echt gaat mooi niet door dan ga ik wel Danny mailenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed hè en dat terwijl we gewoon afgesproken hebben om pas onze slag te slaan bij nr 100
zit bij Joetoep nummer 2, er staan er 11 op, vind hem nu al top na 1 nummer, hoor nu nummer 2 kan zo van otis redding zijn qua begin introquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n typisch soulverhaal ook. Pas net, op latere leeftijd dus, ontdekt.
lol niet gedragen als een kleuter is toch ook niet roepen: meester ze doen het weerquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dikke vinger, echt gaat mooi niet door dan ga ik wel Danny mailener wordt niks veranderd, geen gezeik en geen geleuter , we gedragen ons niet als een kleuter
er zijn uitzonderingen dat ik DANNY WEL GA LASTIG VALLEN ALS HET MOETquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:39 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
lol niet gedragen als een kleuter is toch ook niet roepen: meester ze doen het weer
ga jij nou maar je puntjes en je komma`s tellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:39 schreef Copycat het volgende:
Maar onze rijmelarij maakt een baby nog niet blij.
Nou zeg, ik vind het gewoon een goed idee van Scrut, het maakt het topic gewoon veel toegankelijker voor nieuwkomers. Nee hoor, prima idee, ik zeg doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dikke vinger, echt gaat mooi niet door dan ga ik wel Danny mailener wordt niks veranderd, geen gezeik en geen geleuter , we gedragen ons niet als een kleuter
btw wie is danny ghehehehehequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen dat ik DANNY WEL GA LASTIG VALLEN ALS HET MOETdesnoods stuur ik mijn Advocaatje;lleefjenog erop af
Nice. Hij klinkt als Bill Withers.quote:
Nieuwkomers, of gewoon af en toe een kloon heb ik geen moeite mee, maar wat een gelul het blijft zoals het is, desnoods ga ik Gert elke dag stalkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind het gewoon een goed idee van Scrut, het maakt het topic gewoon veel toegankelijker voor nieuwkomers. Nee hoor, prima idee, ik zeg doen
quote:
Precies wat degene zei die me op hem wees. En die gaf ik ook al gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nice. Hij klinkt als Bill Withers.
Als dat geen compliment is
owjee begin er gelijk van te trillenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]oei, nou je bent dus nu de Lul bv, je weet niet wie Danny is, nou nou en poe poe, jij krijgt een vette note van Gert
zou me nu maar gedeisd houden, gewoon een goede raad hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:45 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
owjee begin er gelijk van te trillen
kennen ze mij dan nog niet tietquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou me nu maar gedeisd houden, gewoon een goede raad hoorwant wie weet nu NIET wie Danny is, berucht en beroemd op heel FOK hoor
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:47 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
kennen ze mij dan nog niet tiet
lol ik hou nog steeds van jequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]Jij bent van het Masterplan he BV
jij was al beroemd
Er zijn hier al meer nieuwkomers beland dan in twee jaar RLS SCquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind het gewoon een goed idee van Scrut, het maakt het topic gewoon veel toegankelijker voor nieuwkomers. Nee hoor, prima idee, ik zeg doen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Er zijn hier al meer nieuwkomers beland dan in twee jaar RLS SC![]()
Ik blijf bij PeeBeetje en Oop.
Ik blijf ook bij Oop maar meer om hem te beschermenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
dacht dat je mij ging beschermen tegen sommige users hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ik blijf ook bij Oop maar meer om hem te beschermen
quote:
Ja hallo, we gaan niet 2 verschillende versies van dit topic draaien hè, er komt gewoon een geheel niet gestyled Oop-topicquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij grote meid geen bescherming nodigquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat je mij ging beschermen tegen sommige users hier
vertel dat maar aan Danny & Gertquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Jij grote meid geen bescherming nodig
hè, getverquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu maar weer even spacen op deze
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens een stuk hasj gekocht, lekkah
Gewoon een frisse nieuwe start voor ons allemaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hallo, we gaan niet 2 verschillende versies van dit topic draaien hè, er komt gewoon een geheel niet gestyled Oop-topic
Ik doe gezellig meequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dienstmededeling voor Danny en Gert Tita is grote meidquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vertel dat maar aan Danny & Gert
Goede shop gevonden met goedkope maar lekkere hasj. Wiet verdraag ik niet meer nu ik nog maar slechts sporadisch gebruik.quote:
Wow eindelijk een foto die ik nog niet eerder heb gezien, een drinkende Oopquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen kijkt Oop onder het genot van een flesje Cara hoe Robbie 'Kong' Green aan het gooien is
[ afbeelding ]
hoor je wel meer, komt door die hoge THC-gehaltesquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede shop gevonden met goedkope maar lekkere hasj. Wiet verdraag ik niet meer nu ik nog maar slechts sporadisch gebruik.
Medicinaal hequote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Gert het volgende:
Er zitten hier dus gewoon mensen openlijk DRUGS te gebruiken.
En ondertussen maar kankeren op opa die af en toe een biertje tegen de dorst neemt.
Ik verdraag gelukkig allesquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede shop gevonden met goedkope maar lekkere hasj. Wiet verdraag ik niet meer nu ik nog maar slechts sporadisch gebruik.
Met de nadruk op af en toequote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Gert het volgende:
En ondertussen maar kankeren op opa die af en toe een biertje tegen de dorst neemt.
Klopt. Daarbij rook ik ook geen tabak meer en dan gaat me dat echt te ver om dat puur te roken. Word je helemaal paranoia van.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
hoor je wel meer, komt door die hoge THC-gehaltes
quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
hoor je wel meer, komt door die hoge THC-gehaltes
tenminste daar ga ik vanuit, alhoewel je bij hasj ook behoorlijke gehaltes hebt, vroeger was dat meestal hoger dan bij wiet, maar tegenwoordig reist het bij sommige wiet de pan uit
Tabac is THE SHIT voor je lichaamquote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Daarbij rook ik ook geen tabak meer en dan gaat me dat echt te ver om dat puur te roken. Word je helemaal paranoia van.
Wat voor merk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
idd ik zie al rare dingen genoeg bij oopquote:Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef Toverheks het volgende:
blowen gewoon niet aan beginnen, ga je rare dingen van zien enzo
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
Niks mis met weed en hash...beter dan alcohol....
Kijkende naar de ups en downs van Omie moet dat haast wel, of zou Oop de oorzaak zijn ?quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?
zolang t maar geen krokodil isquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?
Met alcohol in een vent weet je nooit waar je bentquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
Niks mis met weed en hash...beter dan alcohol....
gvr Bende B ik zit net te drinkenquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
zolang t maar geen krokodil is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
gvr Bende B ik zit net te drinken
Jah, 50% soms, moet ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt van die ice-o-lator hasj. Dat is gemeen spul
Daar ga je hele zinnen van zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt van die ice-o-lator hasj. Dat is gemeen spul
+1quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ik kijk de stream niet meer...heb 2 dgn geleden over Oop gedroomd....ben er klaar mee dus....
whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ik kijk de stream niet meer...heb 2 dgn geleden over Oop gedroomd....ben er klaar mee dus....
whahahahahahahahquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ja, dat is wel een goede reden om de stream uit te houden.quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
tiet wil je AUB niet schrijven wat ik net wil doen :-(quote:
*zucht* 2 zielen 1 gedachten, zal het dan toch voorbestemd zijn BVquote:Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
tiet wil je AUB niet schrijven wat ik net wil doen :-(
jullie vast welquote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
*zucht* 2 zielen 1 gedachten, zal het dan toch voorbestemd zijn BV
Ow das meer een droom die werkelijkheid wordtquote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik zag Omie in een blijf van mijn lijf huis
Door jou opmerking heb ik net Maroc in een zwaar shagje gedaan. Heb nog een hoop van die zooi liggen hier.quote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pollen Nepal, goedkope shit maar erg fijn.
Da's niet een onwaarschijnlijk scenario.quote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik zag Omie in een blijf van mijn lijf huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |