quote:
Precies wat degene zei die me op hem wees. En die gaf ik ook al gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nice. Hij klinkt als Bill Withers.
Als dat geen compliment is
owjee begin er gelijk van te trillenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]oei, nou je bent dus nu de Lul bv, je weet niet wie Danny is, nou nou en poe poe, jij krijgt een vette note van Gert
zou me nu maar gedeisd houden, gewoon een goede raad hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:45 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
owjee begin er gelijk van te trillen
kennen ze mij dan nog niet tietquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou me nu maar gedeisd houden, gewoon een goede raad hoorwant wie weet nu NIET wie Danny is, berucht en beroemd op heel FOK hoor
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:47 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
kennen ze mij dan nog niet tiet
lol ik hou nog steeds van jequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]Jij bent van het Masterplan he BV
jij was al beroemd
Er zijn hier al meer nieuwkomers beland dan in twee jaar RLS SCquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind het gewoon een goed idee van Scrut, het maakt het topic gewoon veel toegankelijker voor nieuwkomers. Nee hoor, prima idee, ik zeg doen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Er zijn hier al meer nieuwkomers beland dan in twee jaar RLS SC![]()
Ik blijf bij PeeBeetje en Oop.
Ik blijf ook bij Oop maar meer om hem te beschermenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
dacht dat je mij ging beschermen tegen sommige users hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ik blijf ook bij Oop maar meer om hem te beschermen
quote:
Ja hallo, we gaan niet 2 verschillende versies van dit topic draaien hè, er komt gewoon een geheel niet gestyled Oop-topicquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij grote meid geen bescherming nodigquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat je mij ging beschermen tegen sommige users hier
vertel dat maar aan Danny & Gertquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Jij grote meid geen bescherming nodig
hè, getverquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu maar weer even spacen op deze
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens een stuk hasj gekocht, lekkah
Gewoon een frisse nieuwe start voor ons allemaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hallo, we gaan niet 2 verschillende versies van dit topic draaien hè, er komt gewoon een geheel niet gestyled Oop-topic
Ik doe gezellig meequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu maar weer even spacen op deze
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens een stuk hasj gekocht, lekkah
Dienstmededeling voor Danny en Gert Tita is grote meidquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vertel dat maar aan Danny & Gert
Goede shop gevonden met goedkope maar lekkere hasj. Wiet verdraag ik niet meer nu ik nog maar slechts sporadisch gebruik.quote:
Wow eindelijk een foto die ik nog niet eerder heb gezien, een drinkende Oopquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen kijkt Oop onder het genot van een flesje Cara hoe Robbie 'Kong' Green aan het gooien is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |