btw wie is danny ghehehehehequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen dat ik DANNY WEL GA LASTIG VALLEN ALS HET MOETdesnoods stuur ik mijn Advocaatje;lleefjenog erop af
Nice. Hij klinkt als Bill Withers.quote:
Nieuwkomers, of gewoon af en toe een kloon heb ik geen moeite mee, maar wat een gelul het blijft zoals het is, desnoods ga ik Gert elke dag stalkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind het gewoon een goed idee van Scrut, het maakt het topic gewoon veel toegankelijker voor nieuwkomers. Nee hoor, prima idee, ik zeg doen
quote:
Precies wat degene zei die me op hem wees. En die gaf ik ook al gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Nice. Hij klinkt als Bill Withers.
Als dat geen compliment is
owjee begin er gelijk van te trillenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]oei, nou je bent dus nu de Lul bv, je weet niet wie Danny is, nou nou en poe poe, jij krijgt een vette note van Gert
zou me nu maar gedeisd houden, gewoon een goede raad hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:45 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
owjee begin er gelijk van te trillen
kennen ze mij dan nog niet tietquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou me nu maar gedeisd houden, gewoon een goede raad hoorwant wie weet nu NIET wie Danny is, berucht en beroemd op heel FOK hoor
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:47 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
kennen ze mij dan nog niet tiet
lol ik hou nog steeds van jequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]Jij bent van het Masterplan he BV
jij was al beroemd
Er zijn hier al meer nieuwkomers beland dan in twee jaar RLS SCquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind het gewoon een goed idee van Scrut, het maakt het topic gewoon veel toegankelijker voor nieuwkomers. Nee hoor, prima idee, ik zeg doen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Er zijn hier al meer nieuwkomers beland dan in twee jaar RLS SC![]()
Ik blijf bij PeeBeetje en Oop.
Ik blijf ook bij Oop maar meer om hem te beschermenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
dacht dat je mij ging beschermen tegen sommige users hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ik blijf ook bij Oop maar meer om hem te beschermen
quote:
Ja hallo, we gaan niet 2 verschillende versies van dit topic draaien hè, er komt gewoon een geheel niet gestyled Oop-topicquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |