Kijkende naar de ups en downs van Omie moet dat haast wel, of zou Oop de oorzaak zijn ?quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?
zolang t maar geen krokodil isquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?
Met alcohol in een vent weet je nooit waar je bentquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
Niks mis met weed en hash...beter dan alcohol....
gvr Bende B ik zit net te drinkenquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
zolang t maar geen krokodil is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
gvr Bende B ik zit net te drinken
Jah, 50% soms, moet ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt van die ice-o-lator hasj. Dat is gemeen spul
Daar ga je hele zinnen van zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt van die ice-o-lator hasj. Dat is gemeen spul
+1quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ik kijk de stream niet meer...heb 2 dgn geleden over Oop gedroomd....ben er klaar mee dus....
whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ik kijk de stream niet meer...heb 2 dgn geleden over Oop gedroomd....ben er klaar mee dus....
whahahahahahahahquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ja, dat is wel een goede reden om de stream uit te houden.quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
tiet wil je AUB niet schrijven wat ik net wil doen :-(quote:
*zucht* 2 zielen 1 gedachten, zal het dan toch voorbestemd zijn BVquote:Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
tiet wil je AUB niet schrijven wat ik net wil doen :-(
jullie vast welquote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
*zucht* 2 zielen 1 gedachten, zal het dan toch voorbestemd zijn BV
Ow das meer een droom die werkelijkheid wordtquote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik zag Omie in een blijf van mijn lijf huis
Door jou opmerking heb ik net Maroc in een zwaar shagje gedaan. Heb nog een hoop van die zooi liggen hier.quote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pollen Nepal, goedkope shit maar erg fijn.
Da's niet een onwaarschijnlijk scenario.quote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik zag Omie in een blijf van mijn lijf huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |