quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 08-12-2012 om 20:32:00Vraag aan De Boer: waarom kies je voor Schøne en niet voor Enoh? 'Omdat we een type-Schøne nodig hebben'. #ajagro reageer retweet
Boilesen zit ook gewoon in de A selectie, 6 dus. Of als je de selectie tegen Groningen bedoelt dan zijn het er 4, Poulsen is geblesseerd namelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer, Eriksen, Poulsen, Schöne en dan reken ik voor het gemak Andersen erbij.
Heb het al gemeld bij de moderatorsquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen zit ook gewoon in de A selectie, 6 dus. Of als je de selectie tegen Groningen bedoelt dan zijn het er 4, Poulsen is geblesseerd namelijk.
En selectie dan weer wel met hoofdletter. A422quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zag het al, belachelijke kut TT weer.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Evert geeft commentaar, wat een genot.
Dit. Jostie dat het is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Evert geeft commentaar, wat een genot.
Het was rood en geen pingelquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef CaasS het volgende:
Overtreding op Boerrigter was toch rood? Was namelijk in scoringspositie met die aanname.
Ok lag dus niet aan mij.quote:
met 10 man stond het al 3-0 voor rustquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok lag dus niet aan mij.
Was wel tevreden met de pingel....met 10 man was Groningen waarschijnlijk voor de goal gaan hangen. Ze proberen nu in ieder geval te voetballen. Beter dan Vitesse en VVV laatst.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok lag dus niet aan mij.
Was wel tevreden met de pingel....met 10 man was Groningen waarschijnlijk voor de goal gaan hangen. Ze proberen nu in ieder geval te voetballen. Beter dan Vitesse en VVV laatst.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Prima overwinning. Nummer vijf op rij.
Inhaalrace is al begonnen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Prima overwinning. Nummer vijf op rij.
Veel balbezit, eerste helft weinig kansen. 2e helft behoorlijk wat kansen maar geen scherpte op het eind. Toen stond het al 2-0 dus was weinig aan de hand. De Jong miste een penalty en in de tweede helft schoot Schone een 2e penalty er wel in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Had mijn laatste werkdag vandaag *zucht kan ik eindelijk Ajax wedstrijden kijken maar dan is er winterstop tering![]()
hoe speelden ze? en is Derk weer de oude?
OUCH! die laatste! telt wel als een goal voor mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veel balbezit, eerste helft weinig kansen. 2e helft behoorlijk wat kansen maar geen scherpte op het eind. Toen stond het al 2-0 dus was weinig aan de hand. De Jong miste een penalty en in de tweede helft schoot Schone een 2e penalty er wel in.
Boerrigter gewoon hetzelfde zoals altijd, hij was alleen nu het eindstation in de 16 meter en haalde goed in de draai uit;
[ afbeelding ]
Andersen maakte zijn debuut en raakte nog de paal;
[ afbeelding ]
Ook nog 2 ballen op de lat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
OUCH! die laatste! telt wel als een goal voor mij
thanks voor het verslag kort en krachtig en de gifs ook
Van Rhijn had ook nog een mooi schot op de latquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
OUCH! die laatste! telt wel als een goal voor mij
thanks voor het verslag kort en krachtig en de gifs ook
quote:Debutant Lucas Andersen dichtbij treffer; 33ste speler in eerste elftal dit seizoen
Lucas Andersen mocht in de slotfase van het duel tegen FC Groningen zijn debuut maken in het eerste elftal van Ajax. De 18-jarige speler, die zowel op het middenveld als in de aanval uit de voeten kan, was dichtbij een bekroning van zijn debuut met een doelpunt, zoals vele groten bij Ajax hem voorgingen. Zijn inzet belandde echter op de paal.
Andersen is al de 33ste speler dit seizoen, waar Frank de Boer een beroep op heeft gedaan in officiële wedstrijden van Ajax. De Jong, Blind, Eriksen, Van Rhijn, Alderweireld, Vermeer, Schöne, Boerrigter, Moisander, Poulsen, Sana, Lukoki, Babel, Fischer, Dijks, Enoh, Hoesen, Veltman, Sulejmani, Serero, Sporkslede, Van der Wiel, Cillessen, Janssen, Klaassen, Denswil, Anita, Ligeon, Koppers, De Sa, Boccara en Özbiliz gingen hem voor.
Andersen kan je niet over oordelen, Hoessen werd overgeslagen en Lukoki moet elke dag op voorzetten gaan trainen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Class het volgende:
Kon het weer niet zien, Schone beter dan Poulsen neem ik aan? En was hoe was Andersen // Hoesen // Lukoki?
Ik vind dat je Boerrigter tekort doet, hij begint beter in vorm te raken en was de gevaarlijkste aanvaller van de voorste 3.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veel balbezit, eerste helft weinig kansen. 2e helft behoorlijk wat kansen maar geen scherpte op het eind. Toen stond het al 2-0 dus was weinig aan de hand. De Jong miste een penalty en in de tweede helft schoot Schone een 2e penalty er wel in.
Boerrigter gewoon hetzelfde zoals altijd, hij was alleen nu het eindstation in de 16 meter en haalde goed in de draai uit;
[ afbeelding ]
Andersen maakte zijn debuut en raakte nog de paal;
[ afbeelding ]
Schone vond ik goed spelen, voetballend beter dan Poulsen. Hoesen had het zwaar, speelde vrij matig. Kan 3 wedstrijden in de week fysiek ook nog niet aan.quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Class het volgende:
Kon het weer niet zien, Schone beter dan Poulsen neem ik aan? En was hoe was Andersen // Hoesen // Lukoki?
Ja kan toch? Ik vond hem niet veel meer geslaagde acties hebben dan voorgaande weken. Ging 1 keer naar binnen en schoot nipt over en hij maakte de gol.quote:Op zondag 9 december 2012 00:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat je Boerrigter tekort doet, hij begint beter in vorm te raken en was de gevaarlijkste aanvaller van de voorste 3.
Dat wil Fischer ook, maar dat wordt wel eens vergeten door zijn teamgenoten die niet goed vrijlopen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ik bij Andersen wel vind opvallen, ook in de jeugd, is dat hij drang naar voren heeft. Wil altijd vooruit voetballen.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Als je de aannames van Siggy slecht vindt, dan moet je die van Hoesen van vandaag dramatisch vinden, jordii,
Hij gaat ook vaak te ver, dom balverlies of gewoon vastlopen ipv doorpassen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wil Fischer ook, maar dat wordt wel eens vergeten door zijn teamgenoten die niet goed vrijlopen.
Fischer dacht vandaag dat hij door spelers heen kon lopen, dat heeft weinig met teamgenoten te maken al heb je wel gelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wil Fischer ook, maar dat wordt wel eens vergeten door zijn teamgenoten die niet goed vrijlopen.
Hij speelde wel een paar keer zijn man uit waar grote kansen en ik dacht ook uiteindelijk de 1-0 uitkwamquote:Op zondag 9 december 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fischer dacht vandaag dat hij door spelers heen kon lopen, dat heeft weinig met teamgenoten te maken al heb je wel gelijk.
Het zag er vandaag sowieso onsamenhangend uit. Veel acties waren berust op toeval (en talent?) maar echt florissant zag het er allemaal niet uit.quote:Op zondag 9 december 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fischer dacht vandaag dat hij door spelers heen kon lopen, dat heeft weinig met teamgenoten te maken al heb je wel gelijk.
Moet je naar barca gaan, is het warmer.quote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zag er vandaag sowieso onsamenhangend uit. Veel acties waren berust op toeval (en talent?) maar echt florissant zag het er allemaal niet uit.
Ik had op wat meer actie gehoopt, zodat ik wat vaker mijn voeten kon bewegen. God, wat had ik het koud in het stadion
Als ik rijker was geweest wel jaquote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je naar barca gaan, is het warmer.
Niet 33 maar 34 spelers dus, ze waren even vergeten dat Sigthorsson ook nog heeft gespeeld.quote:Debutant Lucas Andersen dichtbij treffer; 34ste speler in eerste elftal dit seizoen
Lucas Andersen mocht in de slotfase van het duel tegen FC Groningen zijn debuut maken in het eerste elftal van Ajax. De 18-jarige speler, die zowel op het middenveld als in de aanval uit de voeten kan, was dichtbij een bekroning van zijn debuut met een doelpunt, zoals vele groten bij Ajax hem voorgingen. Zijn inzet belandde echter op de paal.
Andersen is al de 34ste speler dit seizoen, waar Frank de Boer een beroep op heeft gedaan in officiële wedstrijden van Ajax. De Jong, Blind, Eriksen, Van Rhijn, Alderweireld, Vermeer, Schöne, Boerrigter, Moisander, Poulsen, Sana, Lukoki, Babel, Fischer, Dijks, Enoh, Hoesen, Veltman, Sulejmani, Serero, Sporkslede, Van der Wiel, Cillessen, Janssen, Klaassen, Sigthorsson, Denswil, Anita, Ligeon, Koppers, De Sa, Boccara en Özbiliz gingen hem voor.
Of ik had gewoon een betere opleiding moeten volgenquote:Op zondag 9 december 2012 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je drugs dealen of een geldwagen overvallen.
Of trouwen met een rijke vrouw.quote:Op zondag 9 december 2012 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of ik had gewoon een betere opleiding moeten volgen
Op de wc had iedereen ook schijt en stonden vanaf de deur al te snuivenquote:Op zondag 9 december 2012 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je drugs dealen of een geldwagen overvallen.
Vooral die gasten die hun shirtjes uittrokkenquote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op de wc had iedereen ook schijt en stonden vanaf de deur al te snuiven![]()
Ja inderdaad, het is altijd zo stil normaal tijdens een wedstrijdquote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
Die minuut stilte trouwenskippenvel en ik weet niet warom
quote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op de wc had iedereen ook schijt en stonden vanaf de deur al te snuiven![]()
Niet doeeeeeeeen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is altijd zo stil normaal tijdens een wedstrijd
Sorry, maar hij was zo makkelijkquote:
Moet nog gebeuren. Hopelijk krijgen wij ook 2 penalty's cadeauquote:
Zag ik vandaag ook een paar keer ja, dan gaf Eriksen een prachtige pass door de verdediging van Groningen heen en dan hoort daar normaal een spits te staan, maar Hoesen bleef gewoon bij de verdediger staan en probeerde niks.quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder penalties had Ajax ook gewonnen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet nog gebeuren. Hopelijk krijgen wij ook 2 penalty's cadeau
Eens. Hij was erg statisch vandaag. Normaal zie ik hem continu vrij willen lopen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef PeeJie_ het volgende:
Ach, voor Hoesen is het nog net even teveel, twee wedstrijden in de week, waarvan dinsdag een vrij zware wedstrijd was. Komt nog wel, na de winterstop kunnen we knallen
Gaan we zo beginnen? Ik kan mij nog wel een wedstrijd in de arena voor de geest halen waarin wij achterlijk genaaid werden door Blom.quote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Zonder penalties had Ajax ook gewonnen.
Althans dat zeiden Feyenooiters ook vorig seizoen in de Kuip toen Feyenooit een verzonnen penalty kreeg..
Begin dan niet met deze post:quote:Op zondag 9 december 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen? Ik kan mij nog wel een wedstrijd in de arena voor de geest halen waarin wij achterlijk genaaid werden door Blom.
Maar enfin, ik ben hier niet om ruzie te maken ofzo.
Bedankt.quote:Op zondag 9 december 2012 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet nog gebeuren. Hopelijk krijgen wij ook 2 penalty's cadeau
Het kan ook op een normale manier en niet op een aanvallende toon zoals die van hem. Daarbij is er een verschil tussen cynisme en iets echt menen. Jammer dat sommigen het onderscheid niet kunnen maken.quote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Begin dan niet met deze post:
[..]
Bedankt.
quote:Op zondag 9 december 2012 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het kan ook op een normale manier en niet op een aanvallende toon zoals die van hem. Daarbij is er een verschil tussen cynisme en iets echt menen. Jammer dat sommigen het onderscheid niet kunnen maken.
Sarcastisch bedoel je? Maar dit is mijn laatste post hierover, jij bent degene die zich het meeste aangevallen voelt hoorquote:Op zondag 9 december 2012 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het kan ook op een normale manier en niet op een aanvallende toon zoals die van hem. Daarbij is er een verschil tussen cynisme en iets echt menen. Jammer dat sommigen het onderscheid niet kunnen maken.
Nee hoor. Ironie bedoel ik.quote:Op zondag 9 december 2012 00:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoel je? Maar dit is mijn laatste post hierover, jij bent degene die zich het meeste aangevallen voelt hoor
quote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Ga gewoon weg als je niks te melden hebt.
Bron: http://www.fkvojvodina.co(...)+potpisujem+za+ajaksquote:Meleg: If I pass medical in January, I will sign for Ajax
Vezista Vojvodina Dejan Meleg (18), said that the next month is likely to become a new member of the Dutch Ajax.
He made his debut for Vojvodina last season, but with the signing of the contract with manager Mihailo Stankovic, of which Vojvodina is considered harmful and by players and by the club, did not play until the seventh round of the season and the game against Partizan.
Therefore, the most talented player championship Vo¨inih generation of young people and youth national team of Serbia so he could leave his home club after just seven games played in red and white jersey on which not scored a single goal.
- For a long time I was in contact with Ajax. According to the latest agreement, soon me expecting a medical examination and, if all goes well, will be followed by the signing of the contract. All that needs to happen in early January - said Meleg.
Reminder, Vojvodina have already left this winter Almami Moreira and Milan Bojovic Melega and besides, it's now free to do and captain Miroslav Vulićević, whose contract has expired.
- After Vojvodina, where I spent three and a half years, and especially since I was the captain, I do not see myself in any other club in Serbia. I plan to go abroad, and there has been some activity. Only under the condition that it backfires, I'd take to extend the contract in Vojvodina. Of course, if you need me - said Vulićević.
Speaking of signings word, now there is a mention of Liberty and Thiago Eliomar of maple, and the return Kačara Medojevic and probably will not happen.
Die wilden ze eigenlijk ook 'optrainen' voor na de winterstop, toch? Komt goed.quote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef PeeJie_ het volgende:
Ach, voor Hoesen is het nog net even teveel, twee wedstrijden in de week, waarvan dinsdag een vrij zware wedstrijd was. Komt nog wel, na de winterstop kunnen we knallen
Als er geen club komt zal 'ie vast wel weer met één jaartje willen verlengen. Vraag is of Ajax dat moet willen.quote:
Die mag na de winterstop wel hard aan de slag wil hij nog ergens een contract in de wacht willen slepen, hij is wel transfervrij dat scheelt.quote:
Denk het sowieso wel. Als hij echt matig blijft dan kan hij altijd nog z'n zakken gaan vullen in Qatar ofzoquote:
Hij heeft zelf volgens mij ook een keer gezegd dat hij geen spelers in de weg wil zitten, lijkt me dus duidelijk dat hij in de zomer gewoon weer ergens anders moet gaan spelen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Maar Babel hebben we op dit moment niet echt nodig ..
Een leuke wissel op dit moment! Maar meer dan dat ook niet. De vraag is in die zin dan ook een beetje, wil hij dat zelf? Ik denk het niet.
Moeten wij nog spelers aanschaffen tijdens de winterstop?
quote:Op zondag 9 december 2012 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ebecilio zal ook wel worden verkocht. Hopelijk ontvangt Ajax nog paar miljoen.
fixedquote:Op zondag 9 december 2012 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ebecilio zal ook wel worden verkocht. Hopelijk ontvangt Ajax nog paar euro's.
Dat voelt dan alsof je 2 miljoen van de staatsloterij heb gewonnenquote:Op zondag 9 december 2012 03:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ozbiliz heeft Overmars 1 miljoen voor geregeld. Ebecilio minimaal 2 miljoen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |