quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schřne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 08-12-2012 om 20:32:00Vraag aan De Boer: waarom kies je voor Schřne en niet voor Enoh? 'Omdat we een type-Schřne nodig hebben'. #ajagro reageer retweet
Boilesen zit ook gewoon in de A selectie, 6 dus. Of als je de selectie tegen Groningen bedoelt dan zijn het er 4, Poulsen is geblesseerd namelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer, Eriksen, Poulsen, Schöne en dan reken ik voor het gemak Andersen erbij.
Heb het al gemeld bij de moderatorsquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen zit ook gewoon in de A selectie, 6 dus. Of als je de selectie tegen Groningen bedoelt dan zijn het er 4, Poulsen is geblesseerd namelijk.
En selectie dan weer wel met hoofdletter. A422quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zag het al, belachelijke kut TT weer.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Evert geeft commentaar, wat een genot.
Dit. Jostie dat het is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Evert geeft commentaar, wat een genot.
Het was rood en geen pingelquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef CaasS het volgende:
Overtreding op Boerrigter was toch rood? Was namelijk in scoringspositie met die aanname.
Ok lag dus niet aan mij.quote:
met 10 man stond het al 3-0 voor rustquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok lag dus niet aan mij.
Was wel tevreden met de pingel....met 10 man was Groningen waarschijnlijk voor de goal gaan hangen. Ze proberen nu in ieder geval te voetballen. Beter dan Vitesse en VVV laatst.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok lag dus niet aan mij.
Was wel tevreden met de pingel....met 10 man was Groningen waarschijnlijk voor de goal gaan hangen. Ze proberen nu in ieder geval te voetballen. Beter dan Vitesse en VVV laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |