Dit is leuk gedaan.quote:
Klonk veelbelovend, tot ik me realiseerde dat ik aan Kat in plaats van Wertheim dacht.quote:Langzaam maar zeker zuigt Micha het publiek mee in een draaikolk van springerige argumenten, speldenprikken, schijnbare déjà vu's, en taalkundige fata morgana's. Hij zet redeneringen op die tot het uiterste gaan... Achter de slimme schijnbewegingen die zijn optreden typeren, gaat juist veel engagement schuil. En dat maakt hem des te boeiender.
Deze keer ben ik het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Deze show is geniaal, dames en heren.
Absoluut geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Deze show is geniaal, dames en heren.
Volgens de VPRO-gids zou het al afgelopen moeten zijn (23.35).quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
Vandaar ook de tekst toenstraks in beeld: gaat oneindig door, zoiets was het toch?
O ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
Vandaar ook de tekst toenstraks in beeld: gaat oneindig door, zoiets was het toch?
0:05 volgens de rest.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens de VPRO-gids zou het al afgelopen moeten zijn (23.35).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |