Precies, een druk sociaal leven is dodelijk vermoeiend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Trots daar deel van mogen uit te maken.
Kernachtige samenvatting.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Het voordeel van geld is dat anderen het graag willen hebben.
Youtube linkje?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:32 schreef Disana het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat hij het is in die Sire-campagne voor 30 in de bebouwde kom, die man aan het bed van dat meisje.
Elke dag half 8 DWDD, 11 uur P&Wquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
Pijnlijk treffende analyse natuurlijk.
En elke zondag SBSquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elke dag half 8 DWDD, 11 uur P&W
Dat is dus maar de helft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elke zondag om 9 uur de Koos-plaatjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En elke zondag SBSHij heeft gelijk.
En toch is het soms wel lekker, dat voorspelbarequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elke zondag om 9 uur de Koos-plaatjes
En nu dit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is leuk gedaan.quote:
Klonk veelbelovend, tot ik me realiseerde dat ik aan Kat in plaats van Wertheim dacht.quote:Langzaam maar zeker zuigt Micha het publiek mee in een draaikolk van springerige argumenten, speldenprikken, schijnbare déjà vu's, en taalkundige fata morgana's. Hij zet redeneringen op die tot het uiterste gaan... Achter de slimme schijnbewegingen die zijn optreden typeren, gaat juist veel engagement schuil. En dat maakt hem des te boeiender.
Deze keer ben ik het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Deze show is geniaal, dames en heren.
Absoluut geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Deze show is geniaal, dames en heren.
Volgens de VPRO-gids zou het al afgelopen moeten zijn (23.35).quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
Vandaar ook de tekst toenstraks in beeld: gaat oneindig door, zoiets was het toch?
O ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
Vandaar ook de tekst toenstraks in beeld: gaat oneindig door, zoiets was het toch?
0:05 volgens de rest.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens de VPRO-gids zou het al afgelopen moeten zijn (23.35).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |