waarom vandaag niet dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
Kut, vandaag ook geen Chinees. Maandag dan.
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettentquote:
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag op feestje eten, morgen op het werk eten.
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Ja ik ben er ook niet blij mee maar het is een familiefeestje... Zo snel mogelijk weer weg dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Binnenhouden graagquote:
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ikquote:
Probleem opgeostquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ik
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.
wij gaan nog vereenzamen q.
Bier drinken!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?!
Wortelsapje voor Q. dan.quote:
De watte?!!?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettent
quote:
Ik was okay. Ooit. Schijnt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wortelsapje voor Q. dan.En RIP aan de nabestaanden van de bierbrouwerij
Ik ben er ook nog!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.
wij gaan nog vereenzamen q.
Ooooooquote:
Nu wil ik ook een vloer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n vloer is supermooi na het schuren![]()
Hoe wat waar?quote:
Nu wil ik ook een vloer!quote:
de romantiekquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettent
Zie je wel Teegje is Teegje nogquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet blij mee maar het is een familiefeestje... Zo snel mogelijk weer weg dus.
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.quote:
Ik gaf een klein beetje overquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.
Hier, neem een kutkonijn om je mond mee af te vegen.quote:
Kutnijn verdwijnt of in de oven of in de braadpan. Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier, neem een kutkonijn om je mond mee af te vegen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
Kutnijn verdwijnt of in de oven of in de braadpan. Dat zal hem leren!
Now we´re getting somewherequote:
Het water loopt mij spontaan in de mond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Now we´re getting somewhere![]()
Of anders:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb nu ook hongerquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het water loopt mij spontaan in de mond.
Had je er kruiden op moeten doen he?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik slechts een verdrietig stukje smakeloze kip
Had besteld, zit op mn werk namelijk. Maar ik maak het wel goed zodra ik klaar ben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je er kruiden op moeten doen he?
Date en de konijnen waren niet mee. Date kan toch niet zomaar mijn familie ontmoeten!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.
Dus hij zat thuis met de nijnen te wachten tot je thuiskwam?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Date en de konijnen waren niet mee. Date kan toch niet zomaar mijn familie ontmoeten!
Pappa past op de kids terwijl mamma de bloemetjes buiten zet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
Dus hij zat thuis met de nijnen te wachten tot je thuiskwam?
[ afbeelding ]
Lekker gek met een roseetje in de handquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pappa past op de kids terwijl mamma de bloemetjes buiten zet.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Lekker gek met een roseetje in de hand
En maandag gaat ze naar de kapper.quote:
Kort, rood en pittig FTW!quote:
Trendy en met de tijd mee, dat is de nieuwe T!quote:
Nee ookal niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij zat thuis met de nijnen te wachten tot je thuiskwam?
[ afbeelding ]
Net zoals je ook nooit aan een relatie zou gaan beginnen.quote:Op zondag 9 december 2012 08:43 schreef Tegan het volgende:
Nee ookal niet.
En mijn haar gaat er helemaal niet af!
Gelukkig is ze slechts aan het daten.quote:Op zondag 9 december 2012 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals je ook nooit aan een relatie zou gaan beginnen.
Ik zou naar PSV-Twente gaan en daarna naar de kroeg. De koorts en ontstoken keel denken daar anders over echter.quote:Op zondag 9 december 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
zo!
Ik ga lekker mijn dag verspillen met de lizzie bennet diaries
en daarna naar de kroeg
klinkt als een heerlijke zondag toch
ik ga ook niet meer naar de kroegquote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou naar PSV-Twente gaan en daarna naar de kroeg. De koorts en ontstoken keel denken daar anders over echter.
Ik ben niet gezond, ik ben ziek! Anders zou ik geen paracetamol pakken he?quote:Voor gezonde volwassenen is de maximale dosis per etmaal 6-8x 500 mg
quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dosering paracetamol:
[..]
Ik ben niet gezond, ik ben ziek! Anders zou ik geen paracetamol pakken he?
dan mag je het dus niet gebruiken, zo moeilijk is het toch nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dosering paracetamol:
[..]
Ik ben niet gezond, ik ben ziek! Anders zou ik geen paracetamol pakken he?
quote:
Hoera voor ziek zijn!quote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou naar PSV-Twente gaan en daarna naar de kroeg. De koorts en ontstoken keel denken daar anders over echter.
ik help je met alle plezier, maar ben dus blijkbaar geen nerdquote:
laaaamequote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik help je met alle plezier, maar ben dus blijkbaar geen nerd
Het werkt iig redelijk tegen de algehele beroerdheid en pijn.quote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mag je het dus niet gebruiken, zo moeilijk is het toch niet
jij bent zo vaak ziek, dat zou je nu wel moeten wetenquote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijg je van griep ook een gevoelige/pijnlijke huid?Het aan/uittrekken van kleding is echt een vervelend gevoel nu.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jij bent zo vaak ziek, dat zou je nu wel moeten weten
Maar nee, dat kan kloppen. Ik krijg dan ook zere gewrichten.
Yup, als je echt griep hebt dan weet je het echt wel. De gemiddelde Nederlander krijgt zo'n 1 keer in de 5 jaar griep. Mensen die beweren 2 tot 3 keer per jaar griep hebben zijn mensen die in de aanstelmodus gaan zodra ze een snotneus hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijg je van griep ook een gevoelige/pijnlijke huid?Het aan/uittrekken van kleding is echt een vervelend gevoel nu.
Dat soort vriendinnen hebben verschillende vrienden van mequote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, als je echt griep hebt dan weet je het echt wel. De gemiddelde Nederlander krijgt zo'n 1 keer in de 5 jaar griep. Mensen die beweren 2 tot 3 keer per jaar griep hebben zijn mensen die in de aanstelmodus gaan zodra ze een snotneus hebben.
Vertel ze de volgende keer meer dat ze daar bergen geld mee kan verdienen. De wetenschap wacht met smart op medische wonderen die meerdere malen per jaar griep hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat soort vriendinnen hebben verschillende vrienden van me. Die beweren zonder snotneus nog wel dat ze griep hebben. Hoogtepunt was wel een aantal jaar geleden toen we naar een meerdaags festival gingen. Zat ze op de heenweg met stralende lach te verkondigen dat ze de griep had en dat ze daarom wel op zondag al naar huis ging ipv maandagochtend.....
![]()
Anyhow, ik ga in mijn nest liggen.
Hadden meer mensen dat besef maar.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik al drie jaar niet meer echt de griep gehad. Minstens. Ik voel me weleens verrot, maar dat is iets anders
Zwaar klote.quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik als kind voor het laatst de griep gehad. Zou niet meer weten hoe dat voelt.
maar dat nemen mensen niet serieus hè. Nee, ik kan vandaag niet, ik voel me verrot.quote:
Griep staat ook bovenaan de top 10 van 'geaccepteerde redenen om niet te gaan werken/afspreken met familie, vrienden etc'.quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
maar dat nemen mensen niet serieus hè. Nee, ik kan vandaag niet, ik voel me verrot.
Ah aansteller!
Alles goed hier! En met jou en je parasiet?quote:
Fijn!quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed hier! En met jou en je parasiet?
Goed om te horen. Zeker gezien de fysieke klachten die je zonder parasiet ook al hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef L-E het volgende:
Fijn!
Met mij prima, met de parasiet ook. Echt niets te klagen.
Mooie manier om er tegenaan te kijken.quote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef L-E het volgende:
Die klachten zijn idd wat erger nu, dankzij parasiet. Maar als dat het ergste is in mijn leven heb ik het nog steeds erg goed, dus mij hoor je niet.
hoe moet je er anders tegenaan kijken dan?quote:Op zondag 9 december 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie manier om er tegenaan te kijken.
Van bovenafquote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe moet je er anders tegenaan kijken dan?
Zeiken over ieder dingetje waar je last van hebt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef dawg het volgende:
hoe moet je er anders tegenaan kijken dan?
ik denk dat dat vaker voorkomt bij mensen die nooit wat hebben eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeiken over ieder dingetje waar je last van hebt bijvoorbeeld.
Oeh, dat kan ik goed! Mag ik, mag ik?quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeiken over ieder dingetje waar je last van hebt bijvoorbeeld.
Het is een combi denk ik van persoonlijkheid en wat je gewend bent qua fysieke klachten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef dawg het volgende:
ik denk dat dat vaker voorkomt bij mensen die nooit wat hebben eigenlijk.
nee weet ik niet zeker.
Je doet niet anders dus waarom vraag je nu in enen om toestemming?quote:
Nee, twee keer. Nu ook.quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Zeg Q, jij hebt toch ook drie keer per jaar de griep?
Drie keer per jaar verkouden. Tsk, tsk, het is wat.quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Zeg Q, jij hebt toch ook drie keer per jaar de griep?
Toen je zeikte je ook al over van alles anders.quote:
De meeste mensen kijken ook RTL 4 en wonen in een VINEX-wijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Goed voor je weerstand. Bij de meeste mensen dan.
Over taalfouten onder andere, inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen je zeikte je ook al over van alles anders.
Het is de drank.quote:
Ik knijp iedere dag weer in mijn handen dat Den Haag een VVD burgemeester heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Q. het volgende:
Vraag maar aan de ex-buurtbewoners van CL. Die kunnen ook niet schrijven. Komt allemaal door de thee van Ome Aleid.
Zoals ik nuquote:Op zondag 9 december 2012 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste mensen kijken ook RTL 4 en wonen in een VINEX-wijk.
Ik wil Opstelten terug. Ook al was die al 6 jaar weg toen ik hier kwam wonen, dat maakt natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik knijp iedere dag weer in mijn handen dat Den Haag een VVD burgemeester heeft.
Geen tv? Hoe moet je dan GTST kijken? Of de hi-la-rische programma's van de TROS en andere briljante omroepen?quote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik woon in een sociale-huur-flat en heb geen TV.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Het enige wat ik echt mis is Sterren springen op het ijs.
ik krijg dat ook, daar voel ik eigenlijk zelfs meestal het eerste aan dat ik ziek wordtquote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Getverquote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik woon in een sociale-huur-flat en heb geen TV.
nee hoor ik vind het ook heerlijk. Tenminste als er wat op is. Lekker FOK! erbijquote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik dan nog echt de enige die graag tv kijkt? Ik heb de halve ochtend Family Guy zitten kijken
Maar dan moet ik het echt aanzetten. Nu loop ik een beetje rond te klooien met een half oog op iets wat toch bezig isquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik de hele ochtend family-guy wil kijken komt dat helemaal goed hoor, ook zonder TV.
Ik kijk dan liever Sterren zakken door het ijs en sterven een langzame dood aan onderkoeling.quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Het enige wat ik echt mis is Sterren springen op het ijs.
Ik zou zeggen: Bel John de Mol, voordat iemand je voor is!quote:Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kijk dan liever Sterren zakken door het ijs en sterven een langzame dood aan onderkoeling.
Helaas bestaat dat programma nog niet.
Goed plan, zal hem eens smsen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Bel John de Mol, voordat iemand je voor is!
Eerder Eyeworksquote:Op maandag 10 december 2012 00:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Bel John de Mol, voordat iemand je voor is!
Nou ja, ik moet het van de homo-kok "bedrijfsrestaurant" noemenquote:
Afgelopen zondag ineens op fb allemaal foto's van kerstbomen die men dit weekend heeft opgezetquote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
eerste wat je hoort als je op je werk komt, keihard All I want for christmas in de kantine
.
Als je al geen maandaghumeur had.
*staat vast in de startblokken*quote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet het van de homo-kok "bedrijfsrestaurant" noemen.
Ja jezus godverdomme, wat een mafkezen zeg. Ik ga ze allemaal blokkeren.quote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afgelopen zondag ineens op fb allemaal foto's van kerstbomen die men dit weekend heeft opgezet
Ja ik kon niet achterblijven.quote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afgelopen zondag ineens op fb allemaal foto's van kerstbomen die men dit weekend heeft opgezet
Ach, sowieso is FBquote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 10 december 2012 09:29 schreef L-E het volgende:
Ja jezus godverdomme, wat een mafkezen zeg. Ik ga ze allemaal blokkeren.
Ik lees al 3x maagdenhumeurquote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
eerste wat je hoort als je op je werk komt, keihard All I want for christmas in de kantine
.
Als je al geen maandaghumeur had.
Dat valt bij mij nog wel mee. Al komen de kinderen nu langzaam wel. En iedereen die ineens gaat samenwonen en trouwen en zwanger isquote:Op maandag 10 december 2012 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, sowieso is FB
katten
eten
katten
katten
eten
gekopieerd wijze uitspraak van een ander
katten
eten
eten
katten.
Doe datquote:
Kinderen is bij mij wel uitgeroeidquote:Op maandag 10 december 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat valt bij mij nog wel mee. Al komen de kinderen nu langzaam wel. En iedereen die ineens gaat samenwonen en trouwen en zwanger is
Same shit.Treurnis alomquote:Op maandag 10 december 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet het van de homo-kok "bedrijfsrestaurant" noemen.
Valt best mee hoor, tis wel een redelijk gezellige ruimte bij ons. Barretje erbijquote:
Ik heb geen FBquote:Op maandag 10 december 2012 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, sowieso is FB
katten
eten
katten
katten
eten
gekopieerd wijze uitspraak van een ander
katten
eten
eten
katten.
Uitroeien!quote:Op maandag 10 december 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen is bij mij wel uitgeroeid.
Maar de katten beginnen echt de zooi over te nemen nu
Ik wel, vond het altijd ok, iig beter dan Hyves, maar het is verhyvesedquote:
Ik heb niets tegen katten, maar verbaas me echt hoeveel posts er sinds redelijk recent opeens over katten gaan.quote:
Nouja het hele idee waarmee het een beetje begon van "contacten onderhouden/vinden van ver weg / internationaal" enzo. Dat is er allang uit. Tis vooral nu 'zie mij een goed leven hebben'quote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, vond het altijd ok, iig beter dan Hyves, maar het is verhyvesed.
Maar die naamquote:Op maandag 10 december 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, tis wel een redelijk gezellige ruimte bij ons. Barretje erbij.
Ik heb gewoon geen mensen in mijn vriendenkring, noch op FB, die het in hun hoofd halen glitterplaatjes te posten. Dat doe je toch echt jezelf aanquote:Op maandag 10 december 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Al die gedeelde plaatjes
Poeziealbumplaatjes
Met glitters
Ik heb ook niets tegen katten, wel de mensen die ze hebben en erover praten/postenquote:Op maandag 10 december 2012 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niets tegen katten, maar verbaas me echt hoeveel posts er sinds redelijk recent opeens over katten gaan.
Ik gebruik het voornamelijk voor events idd. Maar het valt wel op hoe weinig boeiende dingen mensen willen delen. Ik post echt alleen maar als ik iets doe waarvan ik denk dat de meeste mensen het niet elke dag doenquote:Op maandag 10 december 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het hele idee waarmee het een beetje begon van "contacten onderhouden/vinden van ver weg / internationaal" enzo. Dat is er allang uit. Tis vooral nu 'zie mij een goed leven hebben'
Daarom ben ik ermee gestopt. Het voegt voor mij echt 0,0 toe.quote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, vond het altijd ok, iig beter dan Hyves, maar het is verhyvesed.
Ik krijg bij sommige mensen nog steeds te zien waar zij op reageren. Allemaal religieuze shit ook. Huppeldehup heeft gereageerd op een foto van JesusLovesU ofzo. Ik krijg het niet weg! GET IT OFF!quote:Op maandag 10 december 2012 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen mensen in mijn vriendenkring, noch op FB, die het in hun hoofd halen glitterplaatjes te posten. Dat doe je toch echt jezelf aan
Mensen die een eigen Hyves pagina openen voor hun katquote:Op maandag 10 december 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen katten, wel de mensen die ze hebben en erover praten/posten![]()
Grappig hoe dat altijd loopt. Maarja 1 schaap over de dam en er volgen er meer "want mijn kat is veel leuker dan de jouwe dus dat moeten we wel laten zien"
Sja, wat moet je anders?quote:Op maandag 10 december 2012 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar die naam
"Designated eating area".
Tis vertwittertquote:Op maandag 10 december 2012 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik het voornamelijk voor events idd. Maar het valt wel op hoe weinig boeiende dingen mensen willen delen. Ik post echt alleen maar als ik iets doe waarvan ik denk dat de meeste mensen het niet elke dag doen.
O dat heb ik uitstaan hoorquote:Op maandag 10 december 2012 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg bij sommige mensen nog steeds te zien waar zij op reageren. Allemaal religieuze shit ook. Huppeldehup heeft gereageerd op een foto van JesusLovesU ofzo. Ik krijg het niet weg! GET IT OFF!
Ach, heb er niets op tegen, maar vind het wel een beetje apart. Het lijkt idd wel besmettelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen katten, wel de mensen die ze hebben en erover praten/posten![]()
Grappig hoe dat altijd loopt. Maarja 1 schaap over de dam en er volgen er meer "want mijn kat is veel leuker dan de jouwe dus dat moeten we wel laten zien"
Hoe zet je het uitquote:Op maandag 10 december 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat heb ik uitstaan hoor
Intereseert mij t nou waar iemand op reageert als t geen bekende is van mij?
tijdelijke hype hopen we maar opquote:Op maandag 10 december 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Ach, heb er niets op tegen, maar vind het wel een beetje apart. Het lijkt idd wel besmettelijk.
Kijk, dat zijn dingen die je niet elke dag hebt!quote:Op maandag 10 december 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:
En ik bleef net met m'n minibeugel aan m'n lip hangen en nu zit ik lekker bloed te drinken
En je hebt niet beide in je lijst staan?quote:Op maandag 10 december 2012 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zet je het uit
Ik kon een tijdje terug een heel gesprek meelezen van een vriendin met haar buurvrouw over het oppassen en de krentenbaard en weet ik veel wat
Met foto, en dan een random iemand er in taggen!quote:Op maandag 10 december 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn dingen die je niet elke dag hebt!
Snel, facebook het!
Zelfs StBaby doet t. En dan mekkeren over kinderfoto'squote:Op maandag 10 december 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
Ik herken het katten-deel niet zo. Mijn fb-vrienden hebben blijkbaar geen katten.
Babs en kattenfoto's?quote:Op maandag 10 december 2012 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs StBaby doet t. En dan mekkeren over kinderfoto's![]()
Foto van m'n lip!quote:Op maandag 10 december 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn dingen die je niet elke dag hebt!
Snel, facebook het!
Nou ja die vriendin wel, maar haar buurvrouw nietquote:Op maandag 10 december 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt niet beide in je lijst staan?
Volgens mij kun je dat bij je instellingen uitzetten. iets met "vrienden van vrienden" ergens.
Snel! We hangen aan je lippen!quote:
Die heb ik niet op fb.quote:Op maandag 10 december 2012 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die # steedsquote:Op maandag 10 december 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Of twitterende mensen (met link naar fb) en dan de hele tijd de stand van het voetbal doorgeven
Dat heb ik dan weer niet, en heb best wat voetbalfans op FBquote:Op maandag 10 december 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Of twitterende mensen (met link naar fb) en dan de hele tijd de stand van het voetbal doorgeven
???quote:Op maandag 10 december 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar soms is FB ook leuk hoor!
Anders zit ik helemaal in een sociaal vacuum
Ik alleen nog zakelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, en heb best wat voetbalfans op FB.
Twitter doe ik echt helemaal niets mee.
Dat lastfm vind ik ook niet heel leuk op fb, tbh. Kan dat niet gewoon op twitter blijven?quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik alleen nog zakelijk.
O ja, en prive is m'n last fm gekoppeld aan twitter en dan door naar FB. Dus dat is dan iedere maandag een top 3. Maar verder is m'n twitter vrij dood.
Of van die mensen die hun status eerst op facebook posten, en dan op twitter, maar hun twitteraccount aan facebook gekoppeld hebben waardoor het 2x op facebook staatquote:Op maandag 10 december 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat soort dingen valt idd echt in de categorie, iedereen doet het, niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lastfm vind ik ook niet heel leuk op fb, tbh. Kan dat niet gewoon op twitter blijven?
Opzich best cool iigquote:Op maandag 10 december 2012 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja heb ze zelfs nog groter gezien.... moest toch ergens beginnen
Zou Rival een Bop-It hebben?quote:Op maandag 10 december 2012 10:06 schreef L-E het volgende:
rival, koop eens wat afdekplaatjes voor aan de muur joh.
denk dat we een winnaar hebben...quote:Op maandag 10 december 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich best cool iig.
Nou nog een systeem dat ze koud houdt en gaan met het feest.
normaal staat daar een bankje voorquote:Op maandag 10 december 2012 10:06 schreef L-E het volgende:
rival, koop eens wat afdekplaatjes voor aan de muur joh.
Hahaha cool!quote:Op maandag 10 december 2012 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat we een winnaar hebben...
[ afbeelding ]
Die is wel gaafquote:Op maandag 10 december 2012 09:50 schreef rival het volgende:
Ik heb mijn kerstboom op facebook gezet.
[ afbeelding ]
dat zijn van die dingen die niet direct tijdens het klussen in orde zijn gemaakt.quote:
1tje, come onquote:Op maandag 10 december 2012 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lastfm vind ik ook niet heel leuk op fb, tbh. Kan dat niet gewoon op twitter blijven?
Nee Babs, geen excuses!!quote:
Ik heb er een stuk of zes joh.quote:Op maandag 10 december 2012 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn van die dingen die niet direct tijdens het klussen in orde zijn gemaakt.
"oh dat doe ik een andere keer nog wel"
yeah right
Ik heb er geen plek voor, en snap sowieso het hele nut van dat ding niet.quote:Op maandag 10 december 2012 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er ook ergens een, ook net iets groter
nooit gebruikt
dit jaar doen we geen kerstboomvorig jaar ook niet
die dingen zijn in verhouding super duur en ik ben er toch echt te weinig voor thuis
belangrijker vind ik die "ombouw" over de verwarming... die moet ik echt gaan vernieuwen. heb de tekening al een jaartje liggenquote:Op maandag 10 december 2012 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of zes joh.
Op zolder, waar ze geduldig in de verpakking al drie jaar wachten tot wij er iets mee doen.
oogt gezellig.quote:Op maandag 10 december 2012 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb er geen plek voor, en snap sowieso het hele nut van dat ding niet.
kerstsfeerquote:Op maandag 10 december 2012 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"mijn kat/kind is wel heel bijzonder en heel anders dan anderen"quote:
Daar moet je iets aan doen idd.quote:Op maandag 10 december 2012 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
belangrijker vind ik die "ombouw" over de verwarming... die moet ik echt gaan vernieuwen. heb de tekening al een jaartje liggen
O zoals iedere moeder haar kind het mooiste en speciaalste kind van de wereld vindt?quote:
Tradities hebben in de huidige tijd zelden nog nutquote:Op maandag 10 december 2012 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was leuk om Babs gekend te hebben, maar sinds die verbouwing is hij zichzelf niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
O zoals iedere moeder haar kind het mooiste en speciaalste kind van de wereld vindt?
Well babe... Jessie paints a picture of how it's gonna be!
ik vind hem wel cutequote:
Grinch!quote:Op maandag 10 december 2012 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie reden om er niet aan te beginnen.
eens!quote:Op maandag 10 december 2012 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie reden om er niet aan te beginnen.
Kijk! Jij snapt em!quote:Op maandag 10 december 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"mijn kat/kind is wel heel bijzonder en heel anders dan anderen"
uhuh.
Ik heb er gewoon niets mee. Beetje gemaakt gezellig doen enzo. Ik eet vaak genoeg met de familie, geen kerst voor nodig.quote:Op maandag 10 december 2012 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Grinch!
waarom vind je kerstsfeer niet leuk
Wees gerust, kinderen zullen er nooit komen! (ook geen hond of een stationwagon).quote:Op maandag 10 december 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was leuk om Babs gekend te hebben, maar sinds die verbouwing is hij zichzelf niet meer
Ik heb er ook weinig mee. Geforceerd aan tafel zitten, alles moet gezellig zijn, alles moet speciaal zijn en tot in de puntjes geregeld.... waardoor er met Kerst meestal de grootste chagrijnige ruzies ontstaan. No thanks.quote:Op maandag 10 december 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niets mee. Beetje gemaakt gezellig doen enzo. Ik eet vaak genoeg met de familie, geen kerst voor nodig.
Maar dat is toch ook kerstsfeerquote:Op maandag 10 december 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Geef mij maar een ongedwongen kerst zooi met vrienden of zo.
Gelukkig is die van mij al 8,5quote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind een kat tegenwoordig tuttiger dan de gemiddelde hond
Ja mijn moeder gaat ook altijd proberen iedereen zo lang mogelijk aan tafel te houden met kerst. Met 100 gangen waar iedere keer een half uur tussen zit ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig mee. Geforceerd aan tafel zitten, alles moet gezellig zijn, alles moet speciaal zijn en tot in de puntjes geregeld.... waardoor er met Kerst meestal de grootste chagrijnige ruzies ontstaan. No thanks.
Geef mij maar een ongedwongen kerst zooi met vrienden of zo.
dat zou ik wel voor em over hebben.... maar fulltime baan en hond gaan gewoon niet samen...quote:Op maandag 10 december 2012 11:06 schreef L-E het volgende:
Ik ben te lui voor een hond. Door weer en wind naar buiten enzo.
Vind ik inderdaad niet netjes. Ben je 15?quote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja mijn moeder gaat ook altijd proberen iedereen zo lang mogelijk aan tafel te houden met kerst. Met 100 gangen waar iedere keer een half uur tussen zit ofzo.
Tijdje geleden heb ik dat een keer opgelost door tussendoor weg te lopen en te gaan computeren. Vonden ze niet tof ofzo. Heel raar.
Je zoekt ze er op uit he.quote:Op maandag 10 december 2012 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beest met Asperger, een beest zonder achterpoten en een beest met een scheef gebit.
Klopt. Zou in onze levensstijl ook niet passen inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2012 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou ik wel voor em over hebben.... maar fulltime baan en hond gaan gewoon niet samen...
Toen wel ja.quote:Op maandag 10 december 2012 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad niet netjes. Ben je 15?
inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad niet netjes. Ben je 15?
Owja dat is wel kutquote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja mijn moeder gaat ook altijd proberen iedereen zo lang mogelijk aan tafel te houden met kerst. Met 100 gangen waar iedere keer een half uur tussen zit ofzo.
Tijdje geleden heb ik dat een keer opgelost door tussendoor weg te lopen en te gaan computeren. Vonden ze niet tof ofzo. Heel raar.
goh, je zal maar een avondje aan tafel moeten met je familiequote:Op maandag 10 december 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig los ik dat ook zo op.quote:Op maandag 10 december 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat is wel kut
ik heb gewoon gezegd dat ik niet kom met kerst
jij hebt een kind die je aan het werk kan zetten toch!quote:Op maandag 10 december 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Zou in onze levensstijl ook niet passen inderdaad.
Mwa. Hoeft het geen kerst voor te zijn eigenlijk.quote:
Die moet mijn voeten masseren enzo, die heeft geen tijd voor een hond!quote:Op maandag 10 december 2012 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt een kind die je aan het werk kan zetten toch!
Ja. Hele dag stressen enzo en moeilijk moeilijk, en dan met een bokkenpruik op 3 uur aan tafel moeten zitten. Als dat dit jaar weer zo gaat, doe ik gewoon weer zo'n puberactie hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
goh, je zal maar een avondje aan tafel moeten met je familie
en dan ook echt achter de PC gaan zitten.....
Elk jaar weer grappig hoe m'n moeder een mailtje stuurt met of ik nog kom. Dus voor kerst afgezegd (want echt geezn in in), zeg ik van evt de 28e zou wel kunnen.quote:Op maandag 10 december 2012 11:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja tegenwoordig los ik dat ook zo op.
Maar tegenwoordig houden ze het dan ook simpeler, anders weten ze van te voren dat ik niet kom.
Ik ging altijd met de ex er vantussen met kerstquote:Op maandag 10 december 2012 11:10 schreef L-E het volgende:
Ik hou van kerst sinds ik het vier zoals ik dat wil. Van samen zijn met leuke mensen, van lekker eten, van kaarsjes en de geur van een dennenboom. Zonder gezeik van familie.
Och ik zit de 24e en 26e ook alleen. Zelfde vorig jaar. Dus ben het gewend.quote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Zit nu ook met eerste kerstdag alleen, vorig jaar ookEens zien wat voor weer het is en of iemand zin heeft om naar het strand te gaan ofzo.
oh! vind je dat niet heel jammer?quote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Zit nu ook met eerste kerstdag alleen, vorig jaar ookEens zien wat voor weer het is en of iemand zin heeft om naar het strand te gaan ofzo.
Als je niet gaat is de term verplichting niet echt aan de orde.quote:Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
jd met de ex er vantussen met kerst Londen, Parijs, Berlijn, Praag. Om de familieverplichtingen te ontvluchten en gewoon een leuke tijd tye hebben. Hetgeen ons niet in dank werd afgenomen. Ja jam
Wij vieren het steeds in Limburg. Mijn familie hier vindt dat niet bepaald leuk. Maar dat is dan idd jammer.quote:Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging altijd met de ex er vantussen met kerstLonden, Parijs, Berlijn, Praag. Om de familieverplichtingen te ontvluchten en gewoon een leuke tijd tye hebben. Hetgeen ons niet in dank werd afgenomen. Ja jammer dan.
Je kunt best aan verplichtingen ontkomen, dus dat is niet waarquote:Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je niet gaat is de term verplichting niet echt aan de orde.
Pikstraf?quote:Op maandag 10 december 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt best aan verplichtingen ontkomen, dus dat is niet waar![]()
Staan alleen conequenties tegenover.
Ik had dan van die typische doorsnee ouders waar moeder dan de hele dag zwoegt in de keuken en 's avonds niet meer te genieten is want moe en vader dan moppert op het eten omdat er altijd wel IETS aan is en moeder dan weer nog chagrijniger wordt. En dat je dan nog 4 gangen moet.quote:Op maandag 10 december 2012 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn familie is best chill met kerst eigenlijk
Nee ik ging toch juist MET de pik op vakantiequote:
Aan de ene kant vind ik het heel kansloos en sneu.quote:Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh! vind je dat niet heel jammer?
En dan het gedoe vantevoren wie de grootouders wanneer onder z'n hoede neemtquote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dan van die typische doorsnee ouders waar moeder dan de hele dag zwoegt in de keuken en 's avonds niet meer te genieten is want moe en vader dan moppert op het eten omdat er altijd wel IETS aan is en moeder dan weer nog chagrijniger wordt. En dat je dan nog 4 gangen moet.
Tegenwoordig: Lekker cliche gourmetten. Kook allemaal zelf maar!
Ik ben net in Praag geweest en nu verpest je mijn herinnering. Dat maakt je niet een leuker persoon.quote:Op maandag 10 december 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
in Praag man. Met zingende kertkoortjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |