waarom vandaag niet dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
Kut, vandaag ook geen Chinees. Maandag dan.
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettentquote:
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag op feestje eten, morgen op het werk eten.
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Ja ik ben er ook niet blij mee maar het is een familiefeestje... Zo snel mogelijk weer weg dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Binnenhouden graagquote:
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ikquote:
Probleem opgeostquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ik
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.
wij gaan nog vereenzamen q.
Bier drinken!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?!
Wortelsapje voor Q. dan.quote:
De watte?!!?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettent
quote:
Ik was okay. Ooit. Schijnt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wortelsapje voor Q. dan.En RIP aan de nabestaanden van de bierbrouwerij
Ik ben er ook nog!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.
wij gaan nog vereenzamen q.
Ooooooquote:
Nu wil ik ook een vloer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n vloer is supermooi na het schuren![]()
Hoe wat waar?quote:
Nu wil ik ook een vloer!quote:
de romantiekquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettent
Zie je wel Teegje is Teegje nogquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet blij mee maar het is een familiefeestje... Zo snel mogelijk weer weg dus.
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.quote:
Ik gaf een klein beetje overquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.
Hier, neem een kutkonijn om je mond mee af te vegen.quote:
Kutnijn verdwijnt of in de oven of in de braadpan. Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier, neem een kutkonijn om je mond mee af te vegen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
Kutnijn verdwijnt of in de oven of in de braadpan. Dat zal hem leren!
Now we´re getting somewherequote:
Het water loopt mij spontaan in de mond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Now we´re getting somewhere![]()
Of anders:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb nu ook hongerquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het water loopt mij spontaan in de mond.
Had je er kruiden op moeten doen he?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik slechts een verdrietig stukje smakeloze kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |