waarom vandaag niet dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
Kut, vandaag ook geen Chinees. Maandag dan.
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettentquote:
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag op feestje eten, morgen op het werk eten.
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Ja ik ben er ook niet blij mee maar het is een familiefeestje... Zo snel mogelijk weer weg dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Feest? Wat is dat nou weer? Je moet gewoon anti-sociaal op zaterdag achter de pc hangen. Dat doe ik ook.
Binnenhouden graagquote:
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ikquote:
Probleem opgeostquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal niet zoveel moeite kosten denk ik
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.
wij gaan nog vereenzamen q.
Bier drinken!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Wat moet ik DAN doen op een zaterdagavond?!
Wortelsapje voor Q. dan.quote:
De watte?!!?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettent
quote:
Ik was okay. Ooit. Schijnt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wortelsapje voor Q. dan.En RIP aan de nabestaanden van de bierbrouwerij
Ik ben er ook nog!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
teegje is teegje niet meer. ze heeft tegenwoordig en een vriendje en blijkbaar een sociaal leven.
wij gaan nog vereenzamen q.
Ooooooquote:
Nu wil ik ook een vloer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n vloer is supermooi na het schuren![]()
Hoe wat waar?quote:
Nu wil ik ook een vloer!quote:
de romantiekquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend naar de all you can eat friettent
Zie je wel Teegje is Teegje nogquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet blij mee maar het is een familiefeestje... Zo snel mogelijk weer weg dus.
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.quote:
Ik gaf een klein beetje overquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.
Hier, neem een kutkonijn om je mond mee af te vegen.quote:
Kutnijn verdwijnt of in de oven of in de braadpan. Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier, neem een kutkonijn om je mond mee af te vegen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
Kutnijn verdwijnt of in de oven of in de braadpan. Dat zal hem leren!
Now we´re getting somewherequote:
Het water loopt mij spontaan in de mond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Now we´re getting somewhere![]()
Of anders:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb nu ook hongerquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het water loopt mij spontaan in de mond.
Had je er kruiden op moeten doen he?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik slechts een verdrietig stukje smakeloze kip
Had besteld, zit op mn werk namelijk. Maar ik maak het wel goed zodra ik klaar ben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je er kruiden op moeten doen he?
Date en de konijnen waren niet mee. Date kan toch niet zomaar mijn familie ontmoeten!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familiefeestje, samen met date en de kutkonijnen. Met zijn allen naar een kringverjaardag het gelukkige gezinnetje uithangen.
Dus hij zat thuis met de nijnen te wachten tot je thuiskwam?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Date en de konijnen waren niet mee. Date kan toch niet zomaar mijn familie ontmoeten!
Pappa past op de kids terwijl mamma de bloemetjes buiten zet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
Dus hij zat thuis met de nijnen te wachten tot je thuiskwam?
[ afbeelding ]
Lekker gek met een roseetje in de handquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pappa past op de kids terwijl mamma de bloemetjes buiten zet.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Lekker gek met een roseetje in de hand
En maandag gaat ze naar de kapper.quote:
Kort, rood en pittig FTW!quote:
Trendy en met de tijd mee, dat is de nieuwe T!quote:
Nee ookal niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij zat thuis met de nijnen te wachten tot je thuiskwam?
[ afbeelding ]
Net zoals je ook nooit aan een relatie zou gaan beginnen.quote:Op zondag 9 december 2012 08:43 schreef Tegan het volgende:
Nee ookal niet.
En mijn haar gaat er helemaal niet af!
Gelukkig is ze slechts aan het daten.quote:Op zondag 9 december 2012 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals je ook nooit aan een relatie zou gaan beginnen.
Ik zou naar PSV-Twente gaan en daarna naar de kroeg. De koorts en ontstoken keel denken daar anders over echter.quote:Op zondag 9 december 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
zo!
Ik ga lekker mijn dag verspillen met de lizzie bennet diaries
en daarna naar de kroeg
klinkt als een heerlijke zondag toch
ik ga ook niet meer naar de kroegquote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou naar PSV-Twente gaan en daarna naar de kroeg. De koorts en ontstoken keel denken daar anders over echter.
Ik ben niet gezond, ik ben ziek! Anders zou ik geen paracetamol pakken he?quote:Voor gezonde volwassenen is de maximale dosis per etmaal 6-8x 500 mg
quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dosering paracetamol:
[..]
Ik ben niet gezond, ik ben ziek! Anders zou ik geen paracetamol pakken he?
dan mag je het dus niet gebruiken, zo moeilijk is het toch nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dosering paracetamol:
[..]
Ik ben niet gezond, ik ben ziek! Anders zou ik geen paracetamol pakken he?
quote:
Hoera voor ziek zijn!quote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou naar PSV-Twente gaan en daarna naar de kroeg. De koorts en ontstoken keel denken daar anders over echter.
ik help je met alle plezier, maar ben dus blijkbaar geen nerdquote:
laaaamequote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik help je met alle plezier, maar ben dus blijkbaar geen nerd
Het werkt iig redelijk tegen de algehele beroerdheid en pijn.quote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mag je het dus niet gebruiken, zo moeilijk is het toch niet
jij bent zo vaak ziek, dat zou je nu wel moeten wetenquote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijg je van griep ook een gevoelige/pijnlijke huid?Het aan/uittrekken van kleding is echt een vervelend gevoel nu.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jij bent zo vaak ziek, dat zou je nu wel moeten weten
Maar nee, dat kan kloppen. Ik krijg dan ook zere gewrichten.
Yup, als je echt griep hebt dan weet je het echt wel. De gemiddelde Nederlander krijgt zo'n 1 keer in de 5 jaar griep. Mensen die beweren 2 tot 3 keer per jaar griep hebben zijn mensen die in de aanstelmodus gaan zodra ze een snotneus hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Krijg je van griep ook een gevoelige/pijnlijke huid?Het aan/uittrekken van kleding is echt een vervelend gevoel nu.
Dat soort vriendinnen hebben verschillende vrienden van mequote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, als je echt griep hebt dan weet je het echt wel. De gemiddelde Nederlander krijgt zo'n 1 keer in de 5 jaar griep. Mensen die beweren 2 tot 3 keer per jaar griep hebben zijn mensen die in de aanstelmodus gaan zodra ze een snotneus hebben.
Vertel ze de volgende keer meer dat ze daar bergen geld mee kan verdienen. De wetenschap wacht met smart op medische wonderen die meerdere malen per jaar griep hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat soort vriendinnen hebben verschillende vrienden van me. Die beweren zonder snotneus nog wel dat ze griep hebben. Hoogtepunt was wel een aantal jaar geleden toen we naar een meerdaags festival gingen. Zat ze op de heenweg met stralende lach te verkondigen dat ze de griep had en dat ze daarom wel op zondag al naar huis ging ipv maandagochtend.....
![]()
Anyhow, ik ga in mijn nest liggen.
Hadden meer mensen dat besef maar.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik al drie jaar niet meer echt de griep gehad. Minstens. Ik voel me weleens verrot, maar dat is iets anders
Zwaar klote.quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik als kind voor het laatst de griep gehad. Zou niet meer weten hoe dat voelt.
maar dat nemen mensen niet serieus hè. Nee, ik kan vandaag niet, ik voel me verrot.quote:
Griep staat ook bovenaan de top 10 van 'geaccepteerde redenen om niet te gaan werken/afspreken met familie, vrienden etc'.quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
maar dat nemen mensen niet serieus hè. Nee, ik kan vandaag niet, ik voel me verrot.
Ah aansteller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |