Mmmmmmm...quote:
Het is in het kader van opa's menu vanavond, maar als ik zelf mocht kiezen dan was het zeker niet de haring.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doelt vast niet op die haringen
Hebberd als ik ben wil ik de harinkjes er ook bij!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is in het kader van opa's menu vanavond, maar als ik zelf mocht kiezen dan was het zeker niet de haring.![]()
Oop is een Escamperquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Anniebab het volgende:
Waar in de stad woont opaatje? Ongeveer?
Naast Gertquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Anniebab het volgende:
Waar in de stad woont opaatje? Ongeveer?
Uhuh, ik woon ook bijna naast paleis Noordeinde.quote:
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.quote:
Net gedaan. 3 stuksquote:
Goed van je Coos, daar hoef je, je op jouw leeftijd ook helemaal niet voor te schamenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef Coos het volgende:
[..]
.
edit. en heb nog een brado gekocht voor straks![]()
3 haringmeisjes?quote:
Jij moest dus ook googlen. Ik ken wel een bokking. Ik dacht dat dat hetzelfde was, maar toch niet helemaal dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:01 schreef Jian het volgende:
Goed van je Coos, daar hoef je, je op jouw leeftijd ook helemaal niet voor te schamen![]()
Zit bij Wim die draaitquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:10 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
nummertje 100 bijna in zicht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze keer extra veel smilie`s, gewoon omdat het kan
Ik sta geheel en al achter dit bril-fucking-jante voorstel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed voorstel, lijkt me. Wat jullie?
Gewoon de 100 vol maken lijkt mij en dan doen wat jij voorsteld, ik zeg maar wat!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat ik graag meedenk om dit forum succesvol te maken zou ik een voorstel willen doen de naam van deze reeks te wijzigen. Mij is namelijk ter ore gekomen dat veel FOK!kers denken dat zij ons hier bezighouden met het kijken naar een stream waarop ontblote Duitse opaatjes te zien zijn. U begrijpt waarschijnlijk wel dat de mogelijkheid onmiddellijk geconfronteerd te worden met screencaps van naakte bejaarde kerels, vele users er van weerhoudt dit topic te bezoeken.
Het lijkt mij dus een goed idee de naam van deze reeks te verduidelijken door er "Stream van Opaatje uit Den Haag" van te maken. Dat we daarbij de nummering weer vanaf #1 kunnen beginnen, spreekt voor zich en heeft als bijkomend voordeel dat de drempel meteen lager is voor nieuwe users. Een nummer boven de 90 wekt toch de indruk dat je als nieuwe poster te maken krijgt met een (te) hecht clubje die het misschien niet zo op nieuwkomers begrepen heeft.
Mwah, gewoon vanaf het volgende topic lijkt me beter.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gewoon de 100 vol maken lijkt mij en dan doen wat jij voorsteld, ik zeg maar wat!
"Stream van Opaatje uit Den Haag" dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, gewoon vanaf het volgende topic lijkt me beter.
Stel het voor aan de mods!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, gewoon vanaf het volgende topic lijkt me beter.
Top !!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat ik graag meedenk om dit forum succesvol te maken zou ik een voorstel willen doen de naam van deze reeks te wijzigen. Mij is namelijk ter ore gekomen dat veel FOK!kers denken dat zij ons hier bezighouden met het kijken naar een stream waarop ontblote Duitse opaatjes te zien zijn. U begrijpt waarschijnlijk wel dat de mogelijkheid onmiddellijk geconfronteerd te worden met screencaps van naakte bejaarde kerels, vele users er van weerhoudt dit topic te bezoeken.
Het lijkt mij dus een goed idee de naam van deze reeks te verduidelijken door er "Stream van Opaatje uit Den Haag" van te maken. Dat we daarbij de nummering weer vanaf #1 kunnen beginnen, spreekt voor zich en heeft als bijkomend voordeel dat de drempel meteen lager is voor nieuwe users. Een nummer boven de 90 wekt toch de indruk dat je als nieuwe poster te maken krijgt met een (te) hecht clubje die het misschien niet zo op nieuwkomers begrepen heeft.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop de mods ook. Vooral Gert.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:53 schreef Copycat het volgende:
De mode hier houden wel van dit soort geniale en klantvriendelijke initiatieven.
haha, dit geeft behoorlijk wat stress bij deze en gene.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
Maar degene die de lapo heeft regelt de nieuwe TT en nr 1 effe.
Iemand in Den Haag gaat vanavond niet op stap, denk ik zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
haha, dit geeft behoorlijk wat stress bij deze en gene.
Hoi, jij steunt Scrut's voorstel toch ook?quote:
Om over sommige anderen nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
haha, dit geeft behoorlijk wat stress bij deze en gene.
Vind het een top plan van Scrut'squote:Op zaterdag 8 december 2012 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, jij steunt Scrut's voorstel toch ook?
Gelukkig heeft dit forum een aantal mods dat over een gezonde dosis common sense beschikt en kunnen we deze brainfart gewoon richting /dev/null sturen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn dat m'n voorstel met zoveel enthousiasme wordt begroet. Het lijkt me dat de moderators dat meenemen in hun besluit.
Oh, die gaan daar wel in mee hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn dat m'n voorstel met zoveel enthousiasme wordt begroet. Het lijkt me dat de moderators dat meenemen in hun besluit.
Tegen opa zei je net iets heel anders, toch? Dat de moderators een stelletje slampampers zijn die je volledig in je zak hebt zitten, meende ik op te vangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dit forum een aantal mods dat over een gezonde dosis common sense beschikt en kunnen we deze brainfart gewoon richting /dev/null sturen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dit forum een aantal mods dat over een gezonde dosis common sense beschikt en kunnen we deze brainfart gewoon richting /dev/null sturen.
Volgens mij zit jij nog midden in een slechte psychedelische tripquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen opa zei je net iets heel anders, toch? Dat de moderators een stelletje slampampers zijn die je volledig in je zak hebt zitten, meende ik op te vangen.
That's the spiritquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Als je dan zo nodig moet ga dan naar hetbloementjesjurk RLS SC.
Ben in korte tijd helemaal verknocht aan Oop en die willen deserteren moeten ze de tyfus slaan.
Huisarts had gezegd 3 x daags een vrouw. Maar omdat halverwege de middag al opgeconsumeerd te hebben gaat zelfs mij te ver.quote:
Opa denkt dat jij een Marokkaan bent.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ben in korte tijd helemaal verknocht aan Oop en die willen deserteren moeten ze de tyfus slaan.
Kijk, een mod heb ik al in mijn zak. Two to go.quote:
Zit ie er niet ver naast. Dat was ik in mijn vorige leven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa denkt dat jij een Marokkaan bent.
Welke huisarts heb jij? en neemt-ie nog nieuwe patienten aan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:12 schreef Coos het volgende:
Huisarts had gezegd 3 x daags een vrouw.
Dat hoort bij vis hè. Bij iedere gerecht een ander kleurtje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Anniebab het volgende:
Opa heeft een Fc Volendam trainingpak aan oranje- zwart
Er staat Ajax op, dus waarschijnlijk is het een uit-outfit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Anniebab het volgende:
Dat trekt hij speciaal aan voor zijn vrouw. Zij blowt nogal veel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Anniebab het volgende:
Whehehe..........dat had je niet eens hoeven posten, zo duidelijk was het bij voorbaat al dat jij dit zou vragen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welke huisarts heb jij? en neemt-ie nog nieuwe patienten aan?
Haha jajaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat trekt hij speciaal aan voor zijn vrouw. Zij blowt nogal veel.![]()
I know, ik ben een open boekquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Whehehe..........dat had je niet eens hoeven posten, zo duidelijk was het bij voorbaat al dat jij dit zou vragen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welke huisarts heb jij? en neemt-ie nog nieuwe patienten aan?
Zou hij weten waar mijn huis woont? Btw: ik lust hem rauw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het echt ronduit lachwekkend dat die ouwe zit te klagen over die agressieve Marokkanen. Onlangs zat hij nog op te scheppen hoe hij een tegenstander bij het darten voor z'n bek sloeg omdat die hem irriteerde. Daarnaast wil hij ook nog een aantal FOK!kers de tyfus slaan.
Aha, terwijl ik dit typ zegt hij dat Beequeen op haar bek geslagen moet worden. Hij gaat haar samen met Hop in Utrecht opzoeken.
Sjiek hendig.quote:
Misschien heeft PB je adres in haar archief.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij weten waar mijn huis woont? Btw: ik lust hem rauw.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Jij lust ze wel he PB?
Dat zou me nog niks verbazen ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien heeft PB je adres in haar archief.
Don't flatter yourself.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou me nog niks verbazen ook.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga mosselen eten bij mijn zus. Smakelijk allemaal.![]()
Oop moest lachen om het idee dat jij de mossel van je zus ging etenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mosselen eten bij mijn zus. Smakelijk allemaal.
Had wraps met kip, sla paprika, eet ze!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel dan ook de rest even. Wat een hypocrisie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop moest lachen om het idee dat jij de mossel van je zus ging eten
O ja, hij voelt zich ook schuldig dat hij jou heeft geadviseerd om in Ibiza in zee te gaan zitten. Hij zit nu net naar Eén Vandaag te kijken, naar een item over de oceanen die in rap tempo verzuren...quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel dan ook de rest even. Wat een hypocrisie.
Toedels Annie.![]()
Oop heeft een hele collectie Ajaxshirts in zijn kast. Ook de muren zijn behangen met Ajaxspullenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:39 schreef Anniebab het volgende:
Ja ik zie t nu dat er Ajax opstaatHeb me bril nu op
Volgens mij communiceert men daar met opa. En ik heb het idee dat jij met open armen wordt ontvangen. Maar hier ben je ook van harte welkom, hoor. Daar niet van.quote:
O ja denk dat ik het begrijpquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij communiceert men daar met opa. En ik heb het idee dat jij met open armen wordt ontvangen. Maar hier ben je ook van harte welkom, hoor. Daar niet van.
Bibliotheekboek zeker en héél vaak uitgeleend.quote:
Runt Leo ook een snackbar?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vertelt maar weer eens over die ene keer in zijn leven dat hij in een restaurant gegeten heeft. Héél lang geleden volgens oma, wat dan weer vreemd is omdat opa beweert dat de vriendin van zijn zoon er ook bij was. Korsakoff is a bitch.
Nee, ik maak onderdeel uit van een privécollectiequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Bibliotheekboek zeker en héél vaak uitgeleend.
quote:
Na een seconde of dertig waarschijnlijk, de mafkeesquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Mehmet.
Opa gaat weer voetbal kijken. "Zonder respect, geen voetbal", zegt hij. Ben benieuwd wanneer hij de scheids- of lijnrechter de tyfus toewenst.
Groetjes aan je zus en eet smakelijk!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij waarschuwt ons nu even dat zijn vrienden heel veel voor hem over hebben en hen die hem niet welgevallig zijn, zullen slachtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Na een seconde of dertig waarschijnlijk, de mafkees
Welke vriendenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij waarschuwt ons nu even dat zijn vrienden heel veel voor hem over hebben en hen die hem niet welgevallig zijn, zullen slachten![]()
Wat the fuck is er mis met die gast? Het is alsof ik een 14-jarig Marokkaantje op het schoolplein van het vmbo hoor praten.
Het is dat hij geen honden heeft, zoals enige dames die hier posten, anders had hij ze op iedereen afgestuurd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij waarschuwt ons nu even dat zijn vrienden heel veel voor hem over hebben en hen die hem niet welgevallig zijn, zullen slachten![]()
Wat the fuck is er mis met die gast? Het is alsof ik een 14-jarig Marokkaantje op het schoolplein van het vmbo hoor praten.
Die vrienden die altijd bij hem op bezoek komen. Die hebben er zelfs wel een gevangenisstraf voor over om klusjes voor opa op te knappen.quote:
Dat zal dus verklaren waarom die Hop nog vast zit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die vrienden die altijd bij hem op bezoek komen. Die hebben er zelfs wel een gevangenisstraf voor over om klusjes voor opa op te knappen.
Viel mij ook al op. Kunnen we niet gewoon weer spelletjes gaan doen bij Angela op de stream?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:58 schreef Poezewoes het volgende:
wordt er hier niet gezelliger op [ afbeelding ]
Die hebben ook hele grote hondenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:58 schreef Copycat het volgende:
Hij kent mijn familie en familie van familie duidelijk niet.
Ja!quote:
Travellersquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
En aangetrouwde familie met huizen op wielen. En de bijbehorende reputatie die ze graag waarmaken.
Je komt niet door de ballotage Anniequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef Anniebab het volgende:
Die chat werkt niet bij mij of ik zit helemaal verkeerd
Je bent inmiddels goedgekeurd door de ballotagecommissie. Nog even geduld, ze moeten nog even 12 sloten openmaken nu.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef Anniebab het volgende:
Die chat werkt niet bij mij of ik zit helemaal verkeerd
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent inmiddels goedgekeurd door de ballotagecommissie. Nog even geduld, ze moeten nog even 12 sloten openmaken nu.
Die grap maakte de burgemeester van Waalre ook ...quote:
Nou ja, zijn gemeente heeft er daardoor een prachtige ruïne bijgekregen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die grap maakte de burgemeester van Waalre ook ...
Daar is opa niet blij mee. Je moet jezelf aanmelden als Anniebab, niets anders. Opa houdt niet van mensen die moeilijk doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef Anniebab het volgende:
Nee heb daar een andere naam ingevoerd straks
Dan kom je er dus niet opquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef Anniebab het volgende:
Nee heb daar een andere naam ingevoerd straks
Daarom!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, zijn gemeente heeft er daardoor een prachtige ruïne bijgekregen.
O, dat was zeker flink balen of niet dan CC?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom!
Ik kan nu zeggen dat ik worst ga eten bij mijn broer, maar helaas. Zonder hilariteit ga ik echter de laptop van mijn neefje even terugbrengen. De mijne was gisteren - op deadlinedag- gekaapt, een ransom-virus. Dan schrik je je ook de ... tyfus.
Nu denkt opa dat je bij je neefje op schoot gaat zitten. Dat is in zijn familie kennelijk normaal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom!
Ik kan nu zeggen dat ik worst ga eten bij mijn broer, maar helaas. Zonder hilariteit ga ik echter de laptop van mijn neefje even terugbrengen. De mijne was gisteren - op deadlinedag- gekaapt, een ransom-virus. Dan schrik je je ook de ... tyfus.
Laters Scrutinizerquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Miranda, het chatsletje van opa, heeft zich ook weer gemeld. Mooi moment voor mij om er even tussenuit te gaan. Tot later
Ik heb geen idee Anniequote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
hangsequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:43 schreef Anniebab het volgende:
Maakt niet uit probeer t morgen wel weer,, ga bankhangen
Ja. NEC een tweetje die andere drie een eentje. Plus vier keer correct score.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:51 schreef Gert het volgende:
Coos, ga je nog wedden zodra je die brado in je mik hebt?
Gaat Groningen stunten? En opaatje dus de scheidsrechter verrot schelden?
Of wordt het gewoon een 1-tje? Wat denk jè !
nog ff en je mag ook op de bank plaats nemen bij Opaquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef Coos het volgende:
En Oop zal trots op me zijn want ik heb Ajax met 4-1 laten winnen van die boeren.![]()
![]()
Daar zul je het dan denk ik wel van moeten hebben vanavond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef Coos het volgende:
En Oop zal trots op me zijn want ik heb Ajax met 4-1 laten winnen van die boeren.![]()
![]()
Valt Mehmet daar ook onder?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Oop hoeft zich iig niet druk te maken over wat hij ons voor gaat zetten tweede Kerstdag.
We kunnen tafelen op hoog niveau want een groot aantal sterrenrestaurants biedt een afhaalmenu voor de kerstdagen! Voor een paar tientjes!![]()
Hij wil gewoon de verrassing bewaren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef Jian het volgende:
Hup er begint iemand over 2e kerstdag en hij gooit die stream er weer uit, ik vind het verdacht. Zouden we niet welkom zijn ofzo
Is ie nu boos op mij ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef Jian het volgende:
Hup er begint iemand over 2e kerstdag en hij gooit die stream er weer uit, ik vind het verdacht. Zouden we niet welkom zijn ofzo
Nou dan is ie wel met een tirade bezig zeg, hij is zeker al een kwartier offflinequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef pullup het volgende:
Of hij wil gewoon even de scheidsrechter iets toewensen dat niet voor onze oren bestemd is natuurlijk.
Dan zal PB wel niet aanwezig zijn om zijn originele oneliners op te tekenen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dan is ie wel met een tirade bezig zeg, hij is zeker al een kwartier offfline
Ik kijk alleen naar So you think you can spring a star in the ice of the topchef of Holland.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
Ow er komt weer een nieuwe talentenjacht, Bloed Zweet en Tranen voor zangers van het Nederlandse Levenslied, presentatie Danny de Munk. Leuk, die hadden we nog niet ........
Ik word gvd gek van die platte talentenjachten, welk stupide kutvolk kijkt toch naar al die bullshit![]()
sorry
Hij blijft stilzitten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
Morgen is de stille tocht i.v.m. die grensrechter, gaat Oop nog meelo ......... o nee, stom van me
Met jou in onze corner is deze kwestie dus beklonken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
Ik lees net even een stukje terug en ik zie het voorstel van Scrut, inzake de titel van het topic, goed idee man, ik zeg ja hoor
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar So you think you can spring a star in the ice of the topchef of Holland.
Eigenlijk doet hij al een hele week aan een stille tocht.quote:
Hij is de (afval)vleesgeworden stille tocht. Vooral als de deur op een kier staat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk doet hij al een hele week aan een stille tocht.
Nou stil....quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk doet hij al een hele week aan een stille tocht.
Onze enige hoop is wel dat PB, die vanzelfsprekend nu al in het startblok staat, kramp krijgtquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met jou in onze corner is deze kwestie dus beklonken.
Over een dikke honderd posts beginnen we aan een nieuw, beter tijdperk.
In haar kaken, van het mosselhappenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef Jian het volgende:
Onze enige hoop is wel dat PB, die vanzelfsprekend nu al in het startblok staat, kramp krijgt
Zo'n grap van jou, is dat de invloed van het niveau hier of komt het omdat je net op familiebezoek geweest bent?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
In haar kaken, van het mosselhappen![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar So you think you can spring a star in the ice of the topchef of Holland.
Deze komt vast nog niet vol vandaag en dan sta ik morgen gewoon om een uur of 5 op om hem vol te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Onze enige hoop is wel dat PB, die vanzelfsprekend nu al in het startblok staat, kramp krijgt
Mijn PI huilde er ook om.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n grap van jou, is dat de invloed van het niveau hier of komt het omdat je net op familiebezoek geweest bent?
Z'n ouders stonden op de kermis in Amsterdam toen hij geboren werd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
Oop is daar groot geworden zegt ie. Ze hebben het over een wijk in Den Haag. Ik dacht dat ie in Amsterdam was opgegroeid, joh ..
met een draaiorgelquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n ouders stonden op de kermis in Amsterdam toen hij geboren werd.
Vast wel, maar ik denk niet dat je daaruit wil eten..quote:
Mehmet Patat heeft goed eten !quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk niet dat je daaruit wil eten..
Ik dacht met zo'n boksbal. Dat die daar zo agressief van geworden is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:47 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
met een draaiorgelen ze speelden hand in hand kameraden
O ja? Heb je een bron? Kan zo snel niets vinden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Oop hoeft zich iig niet druk te maken over wat hij ons voor gaat zetten tweede Kerstdag.
We kunnen tafelen op hoog niveau want een groot aantal sterrenrestaurants biedt een afhaalmenu voor de kerstdagen! Voor een paar tientjes!![]()
Ja, maar PB is ook in staat om als iedereen te bedde is, vlug de zooi vol te plempen en een nieuwe te starten. Nee, ik denk aan een andere strategie, we spreken een volgorde af vanaf zeg maar de laatste 10 posts, die plempen we achter elkaar als een gek vol, zeg maar zoals de sprint wordt aangetrokken in de finale van een wielerwedstrijd en bij de 10de lanceren we onze sprinter, dat is Scrutquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze komt vast nog niet vol vandaag en dan sta ik morgen gewoon om een uur of 5 op om hem vol te maken.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht met zo'n boksbal. Dat die daar zo agressief van geworden is.
Het draaiorgel zag er ook niet goed meer uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
bij de botsautootjes zekerquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat ie 'm steeds niet omhoog kreeg?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Met de vrouw met de drie tieten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft die houten mannetjes de tyfus geslagen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
[..]
Het draaiorgel zag er ook niet goed meer uit
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ie 'm steeds niet omhoog kreeg?
Godver.
Er komt geen geluid meer uit die fluitenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft die houten mannetjes de tyfus geslagen?
Niet doen Copycat!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:52 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Er komt geen geluid meer uit die fluiten
Ja, dat weten wij ook wel, je webcam staat continue aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een affiche van een vrouw met drie tieten hangt hier aan de muur.
Ik houd me in!quote:
De Telegraaf!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Heb je een bron? Kan zo snel niets vinden.
Dan kun je alleen deze zienquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij ook wel, je webcam staat continue aan
Die ken ik, Werkmanquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je alleen deze zien
[ afbeelding ]
Van de papieren dan zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De Telegraaf!!![]()
![]()
Voorpagina ook nog!
Ja, hij heeft veel dat soort werk, herkenbaar. Hij heeft ook van dat, hoe moet ik het noemen, aquarelachtige werk, met veel heldere kleuren, alhoewel er daar wel heel aardige bijzitten, vind ik dat persoonlijk toch minder.quote:
Het is nu de scheidsrechter die ADO floot die ze de tyfus moeten trappen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:04 schreef Gert het volgende:
Opa is deze keer redelijk content met de scheids neem ik aan?
(dat ajax dan zelf één van de twee tot nu toe gegeven strafschoppen mist kan de arbiter niks aan doen)
breng jij dat die ouwe maar eens aan zijn verstandquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:04 schreef Gert het volgende:
(dat ajax dan zelf één van de twee tot nu toe gegeven strafschoppen mist kan de arbiter niks aan doen)
Goal onterecht afgekeurd ja. Ik vind de tyfus trappen erg mild, maar dat zal komen omdat dat het toch een beetje een bijzonder voetbalweekend is. Opa heeft wel een béétje gevoel hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nu de scheidsrechter die ADO floot die ze de tyfus moeten trappen.
Het zijn meestal zeefdrukken. Mijn vader heeft een serie van de Chassidische Legenden hangen. Ikzelf heb nog drie andere reproducties van hem in m'n slaapkamer hangen, De draaideur van het postkantoor, Vrouwen in het paradijs en Twee rokende mannen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel dat soort werk, herkenbaar. Hij heeft ook van dat, hoe moet ik het nomen, aquarelachtige werk, met veel heldere kleuren, alhoewel er daar wel heel aardige bijzitten, vind ik dat persoonlijk toch minder.
leef helemaal met je mee, wordt ook moe van al die jachten, en het lijkt me geen reet aan bloed zweet en tranen, zal je zien zo een boer uit urk die een vals plat Amsterdams accent na gaat doen, ook om missellijk van de worden, mensen die amsterdams willllen praten maar het niet kunnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
Ow er komt weer een nieuwe talentenjacht, Bloed Zweet en Tranen voor zangers van het Nederlandse Levenslied, presentatie Danny de Munk. Leuk, die hadden we nog niet ........
Ik word gvd gek van die platte talentenjachten, welk stupide kutvolk kijkt toch naar al die bullshit![]()
sorry
Ja.quote:
De draaideur van het postkantoor ken ik ook, die vind ik mooi, die andere 2 ken ik zo even niet, ga ik zo even proberen te googelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn meestal zeefdrukken. Mijn vader heeft een serie van de Chassidische Legenden hangen. Ikzelf heb nog drie andere reproducties van hem in m'n slaapkamer hangen, De draaideur van het postkantoor, Vrouwen in het paradijs en Twee rokende mannen.
Wij gaan niet kijken denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leef helemaal met je mee, wordt ook moe van al die jachten, en het lijkt me geen reet aan bloed zweet en tranen, zal je zien zo een boer uit urk die een vals plat Amsterdams accent na gaat doen, ook om missellijk van de worden, mensen die amsterdams willllen praten maar het niet kunnen
Ik ben niet helemaal zeker van die titels maar dit zijn de dames in het paradijs.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
De draaideur van het postkantoor ken ik ook, die vind ik mooi, die andere 2 ken ik zo even niet, ga ik zo even proberen te googelen.
Okura, Sazanka, lekker hoor, maar ik geniet daar vooral van het uitzicht over Amsterdam, maar dat krijg je er niet bij natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
En er doen gerenommeerde restaurants mee hoor, zoals De Echoput in Hoog Soeren en De Molen in Kaatsheuvel en Het Okurahotel Amsterdam, dus niet de minste.
weet het wel zekerquote:
Okee, heb ik wel eens gezien, mooie combinatie met de draaideurquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal zeker van die titels maar dit zijn de dames in het paradijs.
[ afbeelding ]
Nee, maar je hebt daarentegen wel het uitzicht op Oop's kerstboom met de Feyenoordkerstbal, dus dat is ook niet te versmadenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Okura, Sazanka, lekker hoor, maar ik geniet daar vooral van het uitzicht over Amsterdam, maar dat krijg je er niet bij natuurlijk
Ken ik natuurlijk ook, schitterende foto's, echt magnifiekquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:21 schreef Toverheks het volgende:
al vind ik dat Schrutz lekker in een pisbak op zijn route naar huis moet gaan zeiken ( i.v.m. TT Opa) hij heeft me wel de liefde voor Jacob Olie bijgebracht, heb kalenders en mooi boek over Jacob Olie
Leuk! Maar ja, of opa wild wordt van fricasee van gelakte kreeft en kalfszwezerik, geserveerd met sauce americane, die dan eerst nog moet worden opgewarmd in de magnetron..quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
En er doen gerenommeerde restaurants mee hoor, zoals De Echoput in Hoog Soeren en De Molen in Kaatsheuvel en Het Okurahotel Amsterdam, dus niet de minste.
Hij was gewoon een timmerman maar wat een talent voor fotografie had die man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik natuurlijk ook, schitterende foto's, echt magnifiek
Oop prakt het gewoon lekker door elkaar en dan maar smikkelen en smullenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef Gert het volgende:
Leuk! Maar ja, of opa wild wordt van fricasee van gelakte kreeft en kalfszwezerik, geserveerd met sauce americane, die dan eerst nog moet worden opgewarmd in de magnetron..
heel erg mooi, heb hele mooie aan de muur hier hangen ( ook afgekeken van schrutzquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik natuurlijk ook, schitterende foto's, echt magnifiek
bier arrangementje erbij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop prakt het gewoon lekker door elkaar en dan maar smikkelen en smullen
Dat is 'mquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
ik denk dat dit 'm moet zijn Scrut, stond geen naam bij.
[ afbeelding ]
Ja, die is ook wel goed, wat ik bedoelde met dat abstracte aquarelachtige werk is werk zoals deze 3, waar ik toch wat minder mee heb.quote:
echt waarquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Bel de krant! Verkoop je aandelen Cara! Opa weigert een nieuw biertje!
Heiligschennisquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop prakt het gewoon lekker door elkaar en dan maar smikkelen en smullen
Ah nee, die spreken mij ook minder aan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die is ook wel goed, wat ik bedoelde met dat abstracte aquarelachtige werk is werk zoals deze 3, waar ik toch wat minder mee heb.
[ afbeelding ]
Bij sondevoeding hoeft hij helemaal niets meer te doen .quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het liefst zou hij alles door de blender doen, dan hoeft hij ook niet te kauwen.
Komt Leo gewoon iedere dag het zakje vervangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij sondevoeding hoeft hij helemaal niets meer te doen .
Ik snap niet dat ie niet gewoon van die potjes Olvarit neemt, kan ie z'n gebit gewoon bij uitlaten, hoeft ie niet de hele tijd te peuteren ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij sondevoeding hoeft hij helemaal niets meer te doen .
En gezondquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
ik wil niet veel zeggen, maar als dat geen variatie is;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wist je trouwens waarom opa de stream pas aanzet als oma terug van haar werk is? Het schijnt dat oma zijn gebit indoet als ze naar haar werk gaat, de klanten van oma worden heel onrustig als ze haar eigen gebit inheeft. Voordat oma thuiskomt zit hij dus zonder tanden.
Nutridrink, hebben ze dat met biersmaak, anders vrees ik dat we toch een probleem hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Toverheks het volgende:
en bijvoeding van Nutricia, Nutridrink, jammie hoorhoeft Opa maar 3 flesjes per dag om goed gevoed de kerst tegemoet te gaan
De Belgische economie zit weer in de lift.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
Hij moet even een plasje doen en dat combineert hij maar meteen met een biertje halen .... ik denk dat Cara gered is
dat weet ik niet, zal eens informeren ernaquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nutridrink, hebben ze dat met biersmaak, anders vrees ik dat we toch een probleem hebben.
Prachtig. Ik heb net een leuke foto van Hop toegestuurd gekregen voor de OP.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
Stream van Opaatje uit Den Haag #1 Er was eens ....
Zoiets moet het worden, heerlijk zo'n frisse start
Zeker weten, als je Oop als vaste klant hebt, ben je sowieso al verzekerd van een Beach House in Malibuquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nutri-Cara dat is een gat in de markt
LOLquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prachtig. Ik heb net een leuke foto van Hop toegestuurd gekregen voor de OP.
[ afbeelding ]
Ach, dan heeft ie ook wat, veel kerstkaarten zal ie niet krijgenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Danny zal wel weer een hoop mail krijgen.
De roman: Zand schuurtquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
Die moet echt in de OP
Hop, De boezemvriend van Oop, als de Scheveningse duinen konden praten .....
Zou opa een staander of een cruiser zijn? Of heb je ook sitters?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
Die moet echt in de OP
Hij gaat 'm fisten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Ik hoor Hop net zeggen dat Oop morgen een half uurtje op bezoek mag komen, zie de reactie van Oop
[ afbeelding ]
Oop heeft gewoon een bord aan de gevel denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou opa een staander of een cruiser zijn? Of heb je ook sitters?
Fist four free ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop heeft gewoon een bord aan de gevel denk ik
Daarom heeft hij natuurlijk ook zo'n groot horloge, dan valt het direct op als-ie 'm in Hop kwijtraakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
gebald nog wel en alle twee tegelijk ....
Hop staat hier bij de Sacrada Familia en heeft net een opruiende tekst op de muur aan de overkant gespoten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
Die moet echt in de OP
het kompasquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom heeft hij natuurlijk ook zo'n groot horloge, dan valt het direct op als-ie 'm in Hop kwijtraakt.
met eigen hand ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Hop staat hier bij de Sacrada Familia en heeft net een opruiende tekst op de muur aan de overkant gespoten.
Dat was een flink proefverlofquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Hop staat hier bij de Sacrada Familia en heeft net een opruiende tekst op de muur aan de overkant gespoten.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef Toverheks het volgende:
Bla Bla Bla Bla Blaniks geen nieuwe TTitel, dan gaan jullie maar ergens anders de boel lopen verstieren er is nog een SC een deurtje verderop, het bijft zoals het is, niet zeiken pisbakken genoeg langs de weg
Het geluid van de tv is al uitgezet, de hond moet maar even wachten tot hij uitgelaten wordt, beide voornoemde zaken gelden ook voor haar vriendin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Jian het volgende:
283, de spanning in Huize PB is te snijden........
Het is toch de laatste van de reeks dus wat kan het schelen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er FF Marvin in, en waarom, omdat het kan
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er FF Marvin in, en waarom, omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |