Komt Leo gewoon iedere dag het zakje vervangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij sondevoeding hoeft hij helemaal niets meer te doen .
Ik snap niet dat ie niet gewoon van die potjes Olvarit neemt, kan ie z'n gebit gewoon bij uitlaten, hoeft ie niet de hele tijd te peuteren ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij sondevoeding hoeft hij helemaal niets meer te doen .
En gezondquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
ik wil niet veel zeggen, maar als dat geen variatie is;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wist je trouwens waarom opa de stream pas aanzet als oma terug van haar werk is? Het schijnt dat oma zijn gebit indoet als ze naar haar werk gaat, de klanten van oma worden heel onrustig als ze haar eigen gebit inheeft. Voordat oma thuiskomt zit hij dus zonder tanden.
Nutridrink, hebben ze dat met biersmaak, anders vrees ik dat we toch een probleem hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Toverheks het volgende:
en bijvoeding van Nutricia, Nutridrink, jammie hoorhoeft Opa maar 3 flesjes per dag om goed gevoed de kerst tegemoet te gaan
De Belgische economie zit weer in de lift.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
Hij moet even een plasje doen en dat combineert hij maar meteen met een biertje halen .... ik denk dat Cara gered is
dat weet ik niet, zal eens informeren ernaquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nutridrink, hebben ze dat met biersmaak, anders vrees ik dat we toch een probleem hebben.
Prachtig. Ik heb net een leuke foto van Hop toegestuurd gekregen voor de OP.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
Stream van Opaatje uit Den Haag #1 Er was eens ....
Zoiets moet het worden, heerlijk zo'n frisse start
Zeker weten, als je Oop als vaste klant hebt, ben je sowieso al verzekerd van een Beach House in Malibuquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nutri-Cara dat is een gat in de markt
LOLquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prachtig. Ik heb net een leuke foto van Hop toegestuurd gekregen voor de OP.
[ afbeelding ]
Ach, dan heeft ie ook wat, veel kerstkaarten zal ie niet krijgenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Danny zal wel weer een hoop mail krijgen.
De roman: Zand schuurtquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
Die moet echt in de OP
Hop, De boezemvriend van Oop, als de Scheveningse duinen konden praten .....
Zou opa een staander of een cruiser zijn? Of heb je ook sitters?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
Die moet echt in de OP
Hop, De boezemvriend van Oop, als de Scheveningse duinen konden praten .....
Hij gaat 'm fisten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Ik hoor Hop net zeggen dat Oop morgen een half uurtje op bezoek mag komen, zie de reactie van Oop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |