Mmmmmmm...quote:
Het is in het kader van opa's menu vanavond, maar als ik zelf mocht kiezen dan was het zeker niet de haring.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doelt vast niet op die haringen
Hebberd als ik ben wil ik de harinkjes er ook bij!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is in het kader van opa's menu vanavond, maar als ik zelf mocht kiezen dan was het zeker niet de haring.![]()
Oop is een Escamperquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Anniebab het volgende:
Waar in de stad woont opaatje? Ongeveer?
Naast Gertquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Anniebab het volgende:
Waar in de stad woont opaatje? Ongeveer?
Uhuh, ik woon ook bijna naast paleis Noordeinde.quote:
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.quote:
Net gedaan. 3 stuksquote:
Goed van je Coos, daar hoef je, je op jouw leeftijd ook helemaal niet voor te schamenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef Coos het volgende:
[..]
.
edit. en heb nog een brado gekocht voor straks![]()
3 haringmeisjes?quote:
Jij moest dus ook googlen. Ik ken wel een bokking. Ik dacht dat dat hetzelfde was, maar toch niet helemaal dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:01 schreef Jian het volgende:
Goed van je Coos, daar hoef je, je op jouw leeftijd ook helemaal niet voor te schamen![]()
Zit bij Wim die draaitquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:10 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
nummertje 100 bijna in zicht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze keer extra veel smilie`s, gewoon omdat het kan
Ik sta geheel en al achter dit bril-fucking-jante voorstel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed voorstel, lijkt me. Wat jullie?
Gewoon de 100 vol maken lijkt mij en dan doen wat jij voorsteld, ik zeg maar wat!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat ik graag meedenk om dit forum succesvol te maken zou ik een voorstel willen doen de naam van deze reeks te wijzigen. Mij is namelijk ter ore gekomen dat veel FOK!kers denken dat zij ons hier bezighouden met het kijken naar een stream waarop ontblote Duitse opaatjes te zien zijn. U begrijpt waarschijnlijk wel dat de mogelijkheid onmiddellijk geconfronteerd te worden met screencaps van naakte bejaarde kerels, vele users er van weerhoudt dit topic te bezoeken.
Het lijkt mij dus een goed idee de naam van deze reeks te verduidelijken door er "Stream van Opaatje uit Den Haag" van te maken. Dat we daarbij de nummering weer vanaf #1 kunnen beginnen, spreekt voor zich en heeft als bijkomend voordeel dat de drempel meteen lager is voor nieuwe users. Een nummer boven de 90 wekt toch de indruk dat je als nieuwe poster te maken krijgt met een (te) hecht clubje die het misschien niet zo op nieuwkomers begrepen heeft.
Mwah, gewoon vanaf het volgende topic lijkt me beter.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gewoon de 100 vol maken lijkt mij en dan doen wat jij voorsteld, ik zeg maar wat!
"Stream van Opaatje uit Den Haag" dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, gewoon vanaf het volgende topic lijkt me beter.
Stel het voor aan de mods!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, gewoon vanaf het volgende topic lijkt me beter.
Top !!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat ik graag meedenk om dit forum succesvol te maken zou ik een voorstel willen doen de naam van deze reeks te wijzigen. Mij is namelijk ter ore gekomen dat veel FOK!kers denken dat zij ons hier bezighouden met het kijken naar een stream waarop ontblote Duitse opaatjes te zien zijn. U begrijpt waarschijnlijk wel dat de mogelijkheid onmiddellijk geconfronteerd te worden met screencaps van naakte bejaarde kerels, vele users er van weerhoudt dit topic te bezoeken.
Het lijkt mij dus een goed idee de naam van deze reeks te verduidelijken door er "Stream van Opaatje uit Den Haag" van te maken. Dat we daarbij de nummering weer vanaf #1 kunnen beginnen, spreekt voor zich en heeft als bijkomend voordeel dat de drempel meteen lager is voor nieuwe users. Een nummer boven de 90 wekt toch de indruk dat je als nieuwe poster te maken krijgt met een (te) hecht clubje die het misschien niet zo op nieuwkomers begrepen heeft.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop de mods ook. Vooral Gert.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:53 schreef Copycat het volgende:
De mode hier houden wel van dit soort geniale en klantvriendelijke initiatieven.
haha, dit geeft behoorlijk wat stress bij deze en gene.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:54 schreef Copycat het volgende:
Maar degene die de lapo heeft regelt de nieuwe TT en nr 1 effe.
Iemand in Den Haag gaat vanavond niet op stap, denk ik zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
haha, dit geeft behoorlijk wat stress bij deze en gene.
Hoi, jij steunt Scrut's voorstel toch ook?quote:
Om over sommige anderen nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
haha, dit geeft behoorlijk wat stress bij deze en gene.
Vind het een top plan van Scrut'squote:Op zaterdag 8 december 2012 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, jij steunt Scrut's voorstel toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |