Gelukkig heeft dit forum een aantal mods dat over een gezonde dosis common sense beschikt en kunnen we deze brainfart gewoon richting /dev/null sturen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn dat m'n voorstel met zoveel enthousiasme wordt begroet. Het lijkt me dat de moderators dat meenemen in hun besluit.
Oh, die gaan daar wel in mee hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn dat m'n voorstel met zoveel enthousiasme wordt begroet. Het lijkt me dat de moderators dat meenemen in hun besluit.
Tegen opa zei je net iets heel anders, toch? Dat de moderators een stelletje slampampers zijn die je volledig in je zak hebt zitten, meende ik op te vangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dit forum een aantal mods dat over een gezonde dosis common sense beschikt en kunnen we deze brainfart gewoon richting /dev/null sturen.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dit forum een aantal mods dat over een gezonde dosis common sense beschikt en kunnen we deze brainfart gewoon richting /dev/null sturen.
Volgens mij zit jij nog midden in een slechte psychedelische tripquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen opa zei je net iets heel anders, toch? Dat de moderators een stelletje slampampers zijn die je volledig in je zak hebt zitten, meende ik op te vangen.
That's the spiritquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Als je dan zo nodig moet ga dan naar hetbloementjesjurk RLS SC.
Ben in korte tijd helemaal verknocht aan Oop en die willen deserteren moeten ze de tyfus slaan.
Huisarts had gezegd 3 x daags een vrouw. Maar omdat halverwege de middag al opgeconsumeerd te hebben gaat zelfs mij te ver.quote:
Opa denkt dat jij een Marokkaan bent.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Als je dan zo nodig moet ga dan naar hetbloementjesjurk RLS SC.
Ben in korte tijd helemaal verknocht aan Oop en die willen deserteren moeten ze de tyfus slaan.
Kijk, een mod heb ik al in mijn zak. Two to go.quote:
Zit ie er niet ver naast. Dat was ik in mijn vorige leven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa denkt dat jij een Marokkaan bent.
Welke huisarts heb jij? en neemt-ie nog nieuwe patienten aan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:12 schreef Coos het volgende:
Huisarts had gezegd 3 x daags een vrouw.
Dat hoort bij vis hè. Bij iedere gerecht een ander kleurtje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Anniebab het volgende:
Opa heeft een Fc Volendam trainingpak aan oranje- zwart
Er staat Ajax op, dus waarschijnlijk is het een uit-outfit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Anniebab het volgende:
Dat trekt hij speciaal aan voor zijn vrouw. Zij blowt nogal veel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef Anniebab het volgende:
Whehehe..........dat had je niet eens hoeven posten, zo duidelijk was het bij voorbaat al dat jij dit zou vragen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welke huisarts heb jij? en neemt-ie nog nieuwe patienten aan?
Haha jajaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat trekt hij speciaal aan voor zijn vrouw. Zij blowt nogal veel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |