Goal onterecht afgekeurd ja. Ik vind de tyfus trappen erg mild, maar dat zal komen omdat dat het toch een beetje een bijzonder voetbalweekend is. Opa heeft wel een béétje gevoel hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nu de scheidsrechter die ADO floot die ze de tyfus moeten trappen.
Het zijn meestal zeefdrukken. Mijn vader heeft een serie van de Chassidische Legenden hangen. Ikzelf heb nog drie andere reproducties van hem in m'n slaapkamer hangen, De draaideur van het postkantoor, Vrouwen in het paradijs en Twee rokende mannen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel dat soort werk, herkenbaar. Hij heeft ook van dat, hoe moet ik het nomen, aquarelachtige werk, met veel heldere kleuren, alhoewel er daar wel heel aardige bijzitten, vind ik dat persoonlijk toch minder.
leef helemaal met je mee, wordt ook moe van al die jachten, en het lijkt me geen reet aan bloed zweet en tranen, zal je zien zo een boer uit urk die een vals plat Amsterdams accent na gaat doen, ook om missellijk van de worden, mensen die amsterdams willllen praten maar het niet kunnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
Ow er komt weer een nieuwe talentenjacht, Bloed Zweet en Tranen voor zangers van het Nederlandse Levenslied, presentatie Danny de Munk. Leuk, die hadden we nog niet ........
Ik word gvd gek van die platte talentenjachten, welk stupide kutvolk kijkt toch naar al die bullshit![]()
sorry
Ja.quote:
De draaideur van het postkantoor ken ik ook, die vind ik mooi, die andere 2 ken ik zo even niet, ga ik zo even proberen te googelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn meestal zeefdrukken. Mijn vader heeft een serie van de Chassidische Legenden hangen. Ikzelf heb nog drie andere reproducties van hem in m'n slaapkamer hangen, De draaideur van het postkantoor, Vrouwen in het paradijs en Twee rokende mannen.
Wij gaan niet kijken denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leef helemaal met je mee, wordt ook moe van al die jachten, en het lijkt me geen reet aan bloed zweet en tranen, zal je zien zo een boer uit urk die een vals plat Amsterdams accent na gaat doen, ook om missellijk van de worden, mensen die amsterdams willllen praten maar het niet kunnen
Ik ben niet helemaal zeker van die titels maar dit zijn de dames in het paradijs.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
De draaideur van het postkantoor ken ik ook, die vind ik mooi, die andere 2 ken ik zo even niet, ga ik zo even proberen te googelen.
Okura, Sazanka, lekker hoor, maar ik geniet daar vooral van het uitzicht over Amsterdam, maar dat krijg je er niet bij natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
En er doen gerenommeerde restaurants mee hoor, zoals De Echoput in Hoog Soeren en De Molen in Kaatsheuvel en Het Okurahotel Amsterdam, dus niet de minste.
weet het wel zekerquote:
Okee, heb ik wel eens gezien, mooie combinatie met de draaideurquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal zeker van die titels maar dit zijn de dames in het paradijs.
[ afbeelding ]
Nee, maar je hebt daarentegen wel het uitzicht op Oop's kerstboom met de Feyenoordkerstbal, dus dat is ook niet te versmadenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Okura, Sazanka, lekker hoor, maar ik geniet daar vooral van het uitzicht over Amsterdam, maar dat krijg je er niet bij natuurlijk
Ken ik natuurlijk ook, schitterende foto's, echt magnifiekquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:21 schreef Toverheks het volgende:
al vind ik dat Schrutz lekker in een pisbak op zijn route naar huis moet gaan zeiken ( i.v.m. TT Opa) hij heeft me wel de liefde voor Jacob Olie bijgebracht, heb kalenders en mooi boek over Jacob Olie
Leuk! Maar ja, of opa wild wordt van fricasee van gelakte kreeft en kalfszwezerik, geserveerd met sauce americane, die dan eerst nog moet worden opgewarmd in de magnetron..quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
En er doen gerenommeerde restaurants mee hoor, zoals De Echoput in Hoog Soeren en De Molen in Kaatsheuvel en Het Okurahotel Amsterdam, dus niet de minste.
Hij was gewoon een timmerman maar wat een talent voor fotografie had die man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik natuurlijk ook, schitterende foto's, echt magnifiek
Oop prakt het gewoon lekker door elkaar en dan maar smikkelen en smullenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef Gert het volgende:
Leuk! Maar ja, of opa wild wordt van fricasee van gelakte kreeft en kalfszwezerik, geserveerd met sauce americane, die dan eerst nog moet worden opgewarmd in de magnetron..
heel erg mooi, heb hele mooie aan de muur hier hangen ( ook afgekeken van schrutzquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken ik natuurlijk ook, schitterende foto's, echt magnifiek
bier arrangementje erbij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop prakt het gewoon lekker door elkaar en dan maar smikkelen en smullen
Dat is 'mquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
ik denk dat dit 'm moet zijn Scrut, stond geen naam bij.
[ afbeelding ]
Ja, die is ook wel goed, wat ik bedoelde met dat abstracte aquarelachtige werk is werk zoals deze 3, waar ik toch wat minder mee heb.quote:
echt waarquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Bel de krant! Verkoop je aandelen Cara! Opa weigert een nieuw biertje!
Heiligschennisquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop prakt het gewoon lekker door elkaar en dan maar smikkelen en smullen
Ah nee, die spreken mij ook minder aan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die is ook wel goed, wat ik bedoelde met dat abstracte aquarelachtige werk is werk zoals deze 3, waar ik toch wat minder mee heb.
[ afbeelding ]
Bij sondevoeding hoeft hij helemaal niets meer te doen .quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het liefst zou hij alles door de blender doen, dan hoeft hij ook niet te kauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |