SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2012 18:37:49 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
de wie rent waar spoiler ook maar even opgeschoond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De vreemde starttijd van de bruggenloop is natuurlijk om ervoor te zorgen dat je in kersterig schemer loop.![]()
Is tepels afplakken alleen voor lange afstanden in combinatie met kou? Of is iets wat sowieso bij lange afstanden moet? Had er nog nooit van gehoord!![]()
aaahhhhhhhh, how sweetquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
De vreemde starttijd van de bruggenloop is natuurlijk om ervoor te zorgen dat je in kersterig schemer loop.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee, het is voor ons mannen tegen het schuren, dus ik doe het bij elke lange afstand, maar ik kan me voorstellen dat kou een extra factor is...uit ervaring kan ik je vertellen dat het verdomde zeer doet als je open tepels krijg, niet tot bloedens toe maar wel openquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:31 schreef karoltje het volgende:
Is tepels afplakken alleen voor lange afstanden in combinatie met kou? Of is iets wat sowieso bij lange afstanden moet? Had er nog nooit van gehoord!
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2012 09:39:16 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het blijkt zelfs een gat in de markt te zijn
http://www.runguards.com/products/nipguards'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
het blijkt zelfs een gat in de markt te zijn
http://www.runguards.com/products/nipguards![]()
![]()
quote:quote:De Zilveren Kruis Bruggenloop Rotterdam is een unieke loopbelevenis van 15 kilometer in de sfeerrijke decembermaand.
Tijdens deze winterse loop waan je je in een donkere Kerstachtige omgeving waarin de verlichte skyline en het stadshart van Rotterdam nog beter tot zijn recht komen.![]()
Nu nog bedenken hoe ik er heen ga. OV is gelet op de afstand nog best een drama. Auto is natuurlijk klote parkeren. Dus ik denk dat ik ga fietsen. Maar das afhankelijk van het weer.![]()
Kun je mij compleet uit de lijst verwijderen? 20 jan, 10 feb (semtex! Schoorl) en 21 april.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
de wie rent waar spoiler ook maar even opgeschoondIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je naar het centrum moet kun je de auto parkeren bij Kralingse Zoom (Extra) (gratis) en daar de metro pakken naar Beursquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu nog bedenken hoe ik er heen ga. OV is gelet op de afstand nog best een drama. Auto is natuurlijk klote parkeren. Dus ik denk dat ik ga fietsen. Maar das afhankelijk van het weer.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik woon in Capelle Schenkel, dus dan laat ik m'n auto wel thuisquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je naar het centrum moet kun je de auto parkeren bij Kralingse Zoom (Extra) (gratis) en daar de metro pakken naar Beurs![]()
![]()
Ahquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik woon in Capelle Schenkel, dus dan laat ik m'n auto wel thuisJa, dan heeft het weinig zin
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Prachtig weer ja! Was supermooi in het bos; zonnetje, sneeuw en een hert tegengekomen. Verbaas me er trouwens nog steeds over hoe snel je het - ook met deze temperaturen - warm krijgt bij het lopen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ja zonder wind heb je het zo warm.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:19 schreef GDPP het volgende:
Prachtig weer ja! Was supermooi in het bos; zonnetje, sneeuw en een hert tegengekomen. Verbaas me er trouwens nog steeds over hoe snel je het - ook met deze temperaturen - warm krijgt bij het lopen.
![]()
Ik vind het maar niks, dat niet lopen vanaf dinsdag. Ik voel een verkoudheid opkomen, voel allerlei spiertjes. Normaal loop ik alle ongemakken er altijd uit op de één of andere manier![]()
Klaar met werken deze ochtend. Nu ontspannen, handschoentjes kopen voor morgen en vanavond Sint vieren![]()
![]()
Na bijna 2 weken niet te hebben gelopen (overbelasting knie, wilde te snel opbouwen) ga ik vandaag met de hond t bos in...! Hardloopschoentjes aan, en rustig weer beginnen met rennen! Ein-de-lijk!
NBA League Pass addict![]()
Best even wennen voor de longen, die kou, maar toch ook lekker.5k gelopen en op de helft van de trainingen.
![]()
***![]()
Wil je er voor mij wat dingen bijzetten? Bij de Spieren voor Spieren City Run in Hilversum de 10 km en:quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
de wie rent waar spoiler ook maar even opgeschoond
- 2 juni 2013 - Driedorpenloop
• GDPP - HMSo many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
17 km gelopen. De tering wat is het gevaarlijk op sommige paadjes. Maar wel heeeeerlijk weertje!
Tepeltip: ik loop zelf vaak in merinowol. Je moet ervan houden, maar je tepels vinden het prima!
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Mijn longen hebben er ook nogal moeite met de kou. Lopen ging ook niet zo lekker, het was op sommige plekjes wel heel erg glad en zo rond de 4k kreeg ik last van steken in m'n middenrifquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Best even wennen voor de longen, die kou, maar toch ook lekker.5k gelopen en op de helft van de trainingen.
![]()
Maar het was wél heel mooi:![]()
![]()
Vandaag was ook een heerlijke dag geweest om te lopen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Kut bruggenloopAnders had ik heerlijk vandaag kunnen lopen.
Wie had dit toch ooit een jaar of drie geleden kunnen denken, dat je dit soort dingen denkt en zegt!
Ik iig never nooit van mezelf.
***![]()
Lieve bruggenlopers!! Heel veel succes met de loop, de kou, de sneeuw (sneeuwt het nog in NL?!) en vooral heel veel plezier!!
Zet m op, en schrijf vooral mooie verslagen![]()
Oh en ook heel veel succes aan onze vrijwilligster
Verder heb ik niet alles bijgelezen, maar slackersterkte man. Jump ook, en GotC, doe jij ook een beetje voorzichtig?
![]()
Take care schatjesIk ga nog even over het strand wandelen en een cocktailtje drinken!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als je me december 2010 had verteld dat ik 2 jaar later de bruggenloop zou lopen had ik je voor gek verklaardquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wie had dit toch ooit een jaar of drie geleden kunnen denken, dat je dit soort dingen denkt en zegt!
Ik iig never nooit van mezelf.![]()
![]()
Had graag willen gaan lopen maar ik ben net thuis en moet zo weer gaan werkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag was ook een heerlijke dag geweest om te lopen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ben ook weer terug van een rondje. Het was erg mooi buiten, maar vond het niet koud ofzo. Wel merkte ik dat het toch zwaarder is dan gewoon lopen, voornamelijk omdat je zo goed op moet letten waar je gaat staan en extra corrigeren door gladheid. Maar ben blij dat ik ben gegaan.
even wat foto's (linkjes van fotos dus want fotos zelf willen niet
http://instagr.am/p/S-imApQ-mN/
http://instagr.am/p/S-ixj2w-mV/
http://instagr.am/p/S-i3uyw-ma/
Hertjes en paardjes![]()
http://www.endomondo.com/workouts/112110975![]()
Dat zijn zulke mooie foto's, wat geweldig om daar te kunnen lopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Haast zonde dat ik gisteravond in het donker en de neerslag door het dorp ben gerend
Als mn benen weer genoeg hersteld zijn ga ik morgen nog een rondje lopen, rondje rond het meer en dan voor het eerst voor mijn plezier doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooie foto's Tyler-Girl!
Wij hebben de hele ochtend bij HAAG rondgehangen. GezelligEn was de 1e trainingsdag van de CPC loopgroepen, dus moest m'n vader even aanmoedigen
Wel grappig, m'n vader loopt mee in de langzaamste groep v/d CPC halve marathon groepen. De langzaamste groep loopt rond de 6:00 min/km tijdens LDL![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 08-12-2012 15:19:45 ]![]()
dank jullie wel![]()
en GotC, respect voor je vader hoorik doe het hem nog niet na.
wel leuk trouwens dat jullie zon sportieve familie hebben. hier ook nog wel een nicht die hardloopt, maar die woont niet in de buurt om samen te trainen en mijn stief-schoonbroer loopt ook, maar heel sporadisch....ga hem wel probere over te halen om ook mee te doen aan de venloop![]()
![]()
Ah, gewoon overhalen! Er is weinig leuker dan met familie/vrienden/bekenden te lopen of naar wedstrijdjes te gaanquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
dank jullie wel![]()
en GotC, respect voor je vader hoorik doe het hem nog niet na.
wel leuk trouwens dat jullie zon sportieve familie hebben. hier ook nog wel een nicht die hardloopt, maar die woont niet in de buurt om samen te trainen en mijn stief-schoonbroer loopt ook, maar heel sporadisch....ga hem wel probere over te halen om ook mee te doen aan de venloop![]()
![]()
Ik heb gerend na een verjaardag, daar had ik gegeten:
8 toastjes met spul, 1 roggebrood met halve haring, 2 wraps met roomkaas en zalm, handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak, 3 stukjes worst, blokje kaas, plakjes rookworst met roomkaas, blokje choclaade, 2 cola-berenburg (heel erg volwassen porties berenburg, zeg maar 4 stuks, 2 stukjes grillworst, nog een halve haring van het snoepen, kom vette groentesoep met ballen.
Toen was het 13.00 uur, voelde de alcohol maar het was zo mooi rustig weer.. dussss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 08-12-2012 15:51:20 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
GotCwat tof!
Tyler-Girl, wat een prachtige foto's
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb gerend na een verjaardag, daar had ik gegeten:
8 toastjes met spul, 1 roggebrood met halve haring, 2 wraps met roomkaas en zalm, handje borrelnoten, hazelnootschuimgebak, 3 stukjes worst, blokje kaas, plakjes rookworst met roomkaas, blokje choclaade, 2 cola-berenburg (heel erg volwassen porties berenburg, zeg maar 4 stuks, 2 stukjes grillworst, nog een halve haring van het snoepen, kom vette groentesoep met ballen.
Toen was het 3.00 uur, voelde de alcohol maar het was zo mooi rustig weer.. dussss...Wacht even, dat heb je vannacht gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Neeehquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht even, dat heb je vannacht gelopen?![]()
Typfout (stijve, koude vingers!) 13.00 uur vanmiddag dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ohhhquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neeeh
Typfout (stijve, koude vingers!) 13.00 uur vanmiddag dusIk schrok al!
![]()
![]()
Ik dacht ook al, die is vannocht nog half aangeschoten in die kou gaan rennen. Maar wel goed gelopen dan, met zo'n "gemengde" maaginhoud.
![]()
Vanochtend 10K. Fris en goed oppassen waar je loopt, maar het was echt schitterend weer.
Nu helaas wat koortsig![]()
![]()
Ik smeer ze in met vet bij lange afstanden, dat wil zeggen 20 kilometer en langer. Kan echt verdomde zeer doen als ze geïrriteerd raken, vooral met het zout van je zweet!quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:31 schreef karoltje het volgende:
Is tepels afplakken alleen voor lange afstanden in combinatie met kou? Of is iets wat sowieso bij lange afstanden moet? Had er nog nooit van gehoord!![]()
![]()
Het was nog een uitdaging om neutraal zwarte handschoentjes te vinden. Gelukt inclusief zo'n band voor om je oren. Mr Q gaat morgen doodgewoon in zijn korte broekZonder tepel-afplak
Wat een mooie foto's!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben ook weer terug van een rondje. Het was erg mooi buiten, maar vond het niet koud ofzo. Wel merkte ik dat het toch zwaarder is dan gewoon lopen, voornamelijk omdat je zo goed op moet letten waar je gaat staan en extra corrigeren door gladheid. Maar ben blij dat ik ben gegaan.
Hertjes en paardjes![]()
http://www.endomondo.com/workouts/112110975Als je mij 2 weken geleden had verteld dat ik de bruggenloop zou lopen had ik je voor gek verklaardquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je me december 2010 had verteld dat ik 2 jaar later de bruggenloop zou lopen had ik je voor gek verklaardHeb je er wel zin in?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef GotC het volgende:
Mooie foto's Tyler-Girl!
Wij hebben de hele ochtend bij HAAG rondgehangen. GezelligEn was de 1e trainingsdag van de CPC loopgroepen, dus moest m'n vader even aanmoedigen
Wel grappig, m'n vader loopt mee in de langzaamste groep v/d CPC halve marathon groepen. De langzaamste groep loopt rond de 6:00 min/km tijdens LDL![]()
Wat snel! Hoe is het met jouw voet/enkel? Gaat het morgen lukken?
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 08-12-2012 16:14:31 ]![]()
Voet is nog steeds hetzelfde. Yur is wel een schat, hoef helemaal niks te doen
Heb de organisatie even een mailtje gestuurd en gevraagd of ik iets mag doen waar ik niet hoef te lopenGaat goedkomen zeiden ze. Ik wacht af
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hertjes en paardjes![]()
http://www.endomondo.com/workouts/112110975mooi!
Envoor GotC en de voet!
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: