abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 december 2012 @ 00:03:40 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120253578
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Is het niet gewoon omdat iedereen kerstvakantie neemt? :P
Dat ook, of ze wachten tot volgend jaar haha!

Ik denk ook niet voor januari weer aan de bak te zijn eerlijk gezegd, al hoop ik het natuurlijk van wel. Maar de realist in mij zegt wat anders :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120253642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat ook, of ze wachten tot volgend jaar haha!

Ik denk ook niet voor januari weer aan de bak te zijn eerlijk gezegd, al hoop ik het natuurlijk van wel. Maar de realist in mij zegt wat anders :P
Dat denk ik ook niet. Elke reactie op een brief die ik vanaf volgende week verstuur is een aangename verrassing.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 december 2012 @ 00:15:31 #228
Brabo Bastard
pi_120253967
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:05 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet. Elke reactie op een brief die ik vanaf volgende week verstuur is een aangename verrassing.
Voor iedereen hier is het denk ik wel het meest ultieme kerstcadeau. Al heb ik wel de zekerheid dat er twee tweede gesprekken komen, en in ieder geval voor het einde van het jaar (of de wereld, whatever comes first :P ).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120258321
Tsja ik verwacht idd ook niet voor nieuwjaar weer ergens aan 't werk te zijn. Ik verwacht sowieso niet al te veel van uitzendbureaus en dergelijke. :')
Hallon!
pi_120259797
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik verwacht idd ook niet voor nieuwjaar weer ergens aan 't werk te zijn. Ik verwacht sowieso niet al te veel van uitzendbureaus en dergelijke. :')
Hoezo niet? :) Ik heb mijzelf als doel gesteld om ergens in Januari in ieder geval een contract te tekenen. Waar dat is, maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Ik heb als voordeel misschien dan wel weer dat ik niet landgebonden ben, dus posities in Singapore of Amerika vind ik zelf ook prima.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 december 2012 @ 12:36:22 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120263692
*O* weer eens een gesprek gescoord. Grote verzekeraar waar ik in Juli al gesolliciteerd had (op een andere functie) en het net niet werd. Nu eergisteren sollicitatie ingestuurd voor een andere functie (ook als functioneel beheer, maar iets andere richting) en werd zojuist gebeld door de recruiter. Die kon me nog van Juli :)

2 januari weer op gesprek.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 december 2012 @ 12:44:53 #232
Brabo Bastard
pi_120263935
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
*O* weer eens een gesprek gescoord. Grote verzekeraar waar ik in Juli al gesolliciteerd had (op een andere functie) en het net niet werd. Nu eergisteren sollicitatie ingestuurd voor een andere functie (ook als functioneel beheer, maar iets andere richting) en werd zojuist gebeld door de recruiter. Die kon me nog van Juli :)

Goed bezig!
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 13 december 2012 @ 13:14:40 #233
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120264857
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef BlueMage het volgende:
Uitzendbureaus hebben ook best nog wel vaak tijdelijke ( te korte/niet nuttige ) baantjes of zelfs dagjes werk. Al is december wel heel erg karig qua aanbod vind ik. Hoop dat het in het nieuwe jaar beter is want januari is per definitie al een suffe en saaie maand.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_120264859
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:

Je kunt het nieuwe jaar niet beter beginnen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 13 december 2012 @ 13:24:42 #235
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_120265220
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja hoor vriend kwam uurtje geleden thuis.. Schat waarom is de kerstboom niet aan.. Ik zo omdat die pas aangaat als het donker is. Overdag vind ik het zonde als de lichtjes bijna niet opvallen.

Reactie: kom op zeg....

Vriendlief en ik liggen niet op 1 lijn haha!
Heb je geen led lampjes in je boom?
pi_120265285
mijn oude werk heeft gebeld. Zit tussen -O- en *O* in.
pi_120265330
Ik werd gister gebeld voor een functie waar ik op gesolliciteerd had, maar het salaris dat ze mij boden was 350,- euro lager dan wat ik voorheen had en de reiskosten waren ook niet kostendekkend.

Alles bij elkaar omgerekend zou ik minder geld overhouden dan nu mijn WW. Dus heb ze hartelijk bedankt voor de interesse.
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:30:00 #238
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_120265441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ik werd gister gebeld voor een functie waar ik op gesolliciteerd had, maar het salaris dat ze mij boden was 350,- euro lager dan wat ik voorheen had en de reiskosten waren ook niet kostendekkend.

Alles bij elkaar omgerekend zou ik minder geld overhouden dan nu mijn WW. Dus heb ze hartelijk bedankt voor de interesse.
Heb je geen tegenbod gedaan?
Nee heb je, ja kan je krijgen :)
pi_120265523
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef Zelus het volgende:

[..]

Heb je geen tegenbod gedaan?
Nee heb je, ja kan je krijgen :)
Uiteraard... maar reiskosten was sowieso niks aan te veranderen en ook al ging je dan halverwege die 350 euro zitten, dan nog is het beter om thuis te blijven qua geld.

Hoe graag ik ook aan de slag had gewild. Als de reiskosten 100% dekkend waren geweest en dan 100 euro er bij ofzo, dan had het financieel interessant geweest.

Maar goed, ik duim nog steeds dat de ING mij gaat bellen. :Y
pi_120265716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo niet? :) Ik heb mijzelf als doel gesteld om ergens in Januari in ieder geval een contract te tekenen. Waar dat is, maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Ik heb als voordeel misschien dan wel weer dat ik niet landgebonden ben, dus posities in Singapore of Amerika vind ik zelf ook prima.
Omdat ik zo ben geweest nooit 'n opleiding af te maken behalve VWO en alleen ervaring in de logistiek heb (maar geen reachtruckcertificaat bijv) en de logistiek toch wel op z'n gat ligt. Heb me idd wel beschikbaar gesteld voor zeer tijdelijke klussen dus misschien dat ik dan idd toch bezig blijf maar ik heb zeer lage verwachtingen. Sowieso is Limburg overgenomen door Polen zo ongeveer. :')
Hallon!
pi_120265753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef Zelus het volgende:

[..]

Heb je geen led lampjes in je boom?
Nee wilde we wel aanschaffen dit jaar, alleen had nog 2 dozen lampjes liggen die nog niet gebruikt waren dus dat vond ik zonde.
Dus die komen er volgend jaar (want wat zijn die dingen kanonduur zeg!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:50:16 #242
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120266171
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee wilde we wel aanschaffen dit jaar, alleen had nog 2 dozen lampjes liggen die nog niet gebruikt waren dus dat vond ik zonde.
Dus die komen er volgend jaar (want wat zijn die dingen kanonduur zeg!)
Aanbiedingen net na de kerst ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_120266392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Aanbiedingen net na de kerst ;)
Dat is ook wel een goed idee.. Vandaag aan de winterschoonmaak begonnen. In ieder geval iets te doen. Geen vacatures op het moment...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:57:11 #244
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_120266402
Ik heb led lampjes gekocht bij Blokker, 50 stuks voor EUR 8.99, 100 stuks waren EUR 12.99.

Wel 1 nadeel, irri fel wit licht, weinig sfeer, echt een crisis lamp :(
(ondanks dat het warm licht is...)
Heb gelukkig nog wat oude lampjes liggen, en die ook maar in me boompie gemikt, nu meer sfeer in de boom :)

Mijn boompie is maar 120cm hoog ongeveer, woon 3 hoog, zonder lift, en heb geen trek in sjouwwerk.
En heb een klein huis, en kleine woonkamer.

Maar ging mij meer om de sfeer :)
pi_120266461
Led lampjes zijn toch wel de stront onder de lampen... niet alleen voor kerst, maar gewoon altijd...
pi_120266499
quote:
15s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Omdat ik zo ben geweest nooit 'n opleiding af te maken behalve VWO en alleen ervaring in de logistiek heb (maar geen reachtruckcertificaat bijv) en de logistiek toch wel op z'n gat ligt. Heb me idd wel beschikbaar gesteld voor zeer tijdelijke klussen dus misschien dat ik dan idd toch bezig blijf maar ik heb zeer lage verwachtingen. Sowieso is Limburg overgenomen door Polen zo ongeveer. :')
Misschien toch weer een studie proberen? Ik heb zelf het idee dat het komende maanden alleen maar moeilijker zal worden.

Elke kant van de markt is op dit moment echt fucked. Ik heb echt het idee dat gewoon kwantiteit boven kwaliteit staat qua sollicitaties. Dus via linkedin, via telefoons, of gewoon random de HR mensen mailen ipv voor een specifieke applicatie.
pi_120266552
openen jullie je brief wel es met een vraag? :P Zo van: u zoekt een huppeldepupmedewerker? Zoiets :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 december 2012 @ 14:03:46 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120266657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je kunt het nieuwe jaar niet beter beginnen :)
Nee precies.
pi_120266767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef Apotheose het volgende:
openen jullie je brief wel es met een vraag? :P Zo van: u zoekt een huppeldepupmedewerker? Zoiets :P
Eigenlijk niet, ik open zoiets liever wat klef, en altijd wel (mits mogelijk) een persoonlijke opening. Je kunt dan beter openen met je eigen kwaliteiten zodat zij direct binnen 1 regel kunnen zien of ze iets aan je kunnen hebben ja/nee. :)
pi_120266820
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee precies.
Ik hoop dat je hem krijgt. Ik heb zelf 8 en 9 Januari 2 interviews, hoop dat ik er nog een aantal bij ga krijgen. Ik wil me nu wel focussen op de sollicitaties, puur vanwege het feit dat ik echt verwacht dat komende maanden, Januari, Februari etc. de plekken alleen maar lager zullen liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')