Dat ook, of ze wachten tot volgend jaar haha!quote:Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is het niet gewoon omdat iedereen kerstvakantie neemt?
Dat denk ik ook niet. Elke reactie op een brief die ik vanaf volgende week verstuur is een aangename verrassing.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook, of ze wachten tot volgend jaar haha!
Ik denk ook niet voor januari weer aan de bak te zijn eerlijk gezegd, al hoop ik het natuurlijk van wel. Maar de realist in mij zegt wat anders
Voor iedereen hier is het denk ik wel het meest ultieme kerstcadeau. Al heb ik wel de zekerheid dat er twee tweede gesprekken komen, en in ieder geval voor het einde van het jaar (of de wereld, whatever comes firstquote:Op donderdag 13 december 2012 00:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Elke reactie op een brief die ik vanaf volgende week verstuur is een aangename verrassing.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik verwacht idd ook niet voor nieuwjaar weer ergens aan 't werk te zijn. Ik verwacht sowieso niet al te veel van uitzendbureaus en dergelijke.
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
weer eens een gesprek gescoord. Grote verzekeraar waar ik in Juli al gesolliciteerd had (op een andere functie) en het net niet werd. Nu eergisteren sollicitatie ingestuurd voor een andere functie (ook als functioneel beheer, maar iets andere richting) en werd zojuist gebeld door de recruiter. Die kon me nog van Juli
2 januari weer op gesprek.
Uitzendbureaus hebben ook best nog wel vaak tijdelijke ( te korte/niet nuttige ) baantjes of zelfs dagjes werk. Al is december wel heel erg karig qua aanbod vind ik. Hoop dat het in het nieuwe jaar beter is want januari is per definitie al een suffe en saaie maand.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik verwacht idd ook niet voor nieuwjaar weer ergens aan 't werk te zijn. Ik verwacht sowieso niet al te veel van uitzendbureaus en dergelijke.
Je kunt het nieuwe jaar niet beter beginnenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
weer eens een gesprek gescoord. Grote verzekeraar waar ik in Juli al gesolliciteerd had (op een andere functie) en het net niet werd. Nu eergisteren sollicitatie ingestuurd voor een andere functie (ook als functioneel beheer, maar iets andere richting) en werd zojuist gebeld door de recruiter. Die kon me nog van Juli
2 januari weer op gesprek.
Heb je geen led lampjes in je boom?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja hoor vriend kwam uurtje geleden thuis.. Schat waarom is de kerstboom niet aan.. Ik zo omdat die pas aangaat als het donker is. Overdag vind ik het zonde als de lichtjes bijna niet opvallen.
Reactie: kom op zeg....
Vriendlief en ik liggen niet op 1 lijn haha!
Heb je geen tegenbod gedaan?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ik werd gister gebeld voor een functie waar ik op gesolliciteerd had, maar het salaris dat ze mij boden was 350,- euro lager dan wat ik voorheen had en de reiskosten waren ook niet kostendekkend.
Alles bij elkaar omgerekend zou ik minder geld overhouden dan nu mijn WW. Dus heb ze hartelijk bedankt voor de interesse.
Uiteraard... maar reiskosten was sowieso niks aan te veranderen en ook al ging je dan halverwege die 350 euro zitten, dan nog is het beter om thuis te blijven qua geld.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef Zelus het volgende:
[..]
Heb je geen tegenbod gedaan?
Nee heb je, ja kan je krijgen
Omdat ik zo ben geweest nooit 'n opleiding af te maken behalve VWO en alleen ervaring in de logistiek heb (maar geen reachtruckcertificaat bijv) en de logistiek toch wel op z'n gat ligt. Heb me idd wel beschikbaar gesteld voor zeer tijdelijke klussen dus misschien dat ik dan idd toch bezig blijf maar ik heb zeer lage verwachtingen. Sowieso is Limburg overgenomen door Polen zo ongeveer.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo niet?Ik heb mijzelf als doel gesteld om ergens in Januari in ieder geval een contract te tekenen. Waar dat is, maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Ik heb als voordeel misschien dan wel weer dat ik niet landgebonden ben, dus posities in Singapore of Amerika vind ik zelf ook prima.
Nee wilde we wel aanschaffen dit jaar, alleen had nog 2 dozen lampjes liggen die nog niet gebruikt waren dus dat vond ik zonde.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef Zelus het volgende:
[..]
Heb je geen led lampjes in je boom?
Aanbiedingen net na de kerstquote:Op donderdag 13 december 2012 13:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee wilde we wel aanschaffen dit jaar, alleen had nog 2 dozen lampjes liggen die nog niet gebruikt waren dus dat vond ik zonde.
Dus die komen er volgend jaar (want wat zijn die dingen kanonduur zeg!)
Dat is ook wel een goed idee.. Vandaag aan de winterschoonmaak begonnen. In ieder geval iets te doen. Geen vacatures op het moment...quote:
Misschien toch weer een studie proberen? Ik heb zelf het idee dat het komende maanden alleen maar moeilijker zal worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Omdat ik zo ben geweest nooit 'n opleiding af te maken behalve VWO en alleen ervaring in de logistiek heb (maar geen reachtruckcertificaat bijv) en de logistiek toch wel op z'n gat ligt. Heb me idd wel beschikbaar gesteld voor zeer tijdelijke klussen dus misschien dat ik dan idd toch bezig blijf maar ik heb zeer lage verwachtingen. Sowieso is Limburg overgenomen door Polen zo ongeveer.
Nee precies.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je kunt het nieuwe jaar niet beter beginnen
Eigenlijk niet, ik open zoiets liever wat klef, en altijd wel (mits mogelijk) een persoonlijke opening. Je kunt dan beter openen met je eigen kwaliteiten zodat zij direct binnen 1 regel kunnen zien of ze iets aan je kunnen hebben ja/nee.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef Apotheose het volgende:
openen jullie je brief wel es met een vraag?Zo van: u zoekt een huppeldepupmedewerker? Zoiets
Ik hoop dat je hem krijgt. Ik heb zelf 8 en 9 Januari 2 interviews, hoop dat ik er nog een aantal bij ga krijgen. Ik wil me nu wel focussen op de sollicitaties, puur vanwege het feit dat ik echt verwacht dat komende maanden, Januari, Februari etc. de plekken alleen maar lager zullen liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |