De instellingen op de thermostaat. Anders blijf je zo op de klok kijken om alles omhoog danwel omlaag te doenquote:
Ow dat, ja automagisch. Thermostaat heeft zelfs een bewegingssensor. 2 uur niemand gezien schakelt hij naar nachtstand. Maar die heb ik pas een maand of 2.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De instellingen op de thermostaat. Anders blijf je zo op de klok kijken om alles omhoog danwel omlaag te doen
Maar dat is handig! Het is me zo vaak overkomen dat ik 's morgens de kamer in liep en dacht: shit, kachel vergeten uit te doenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow dat, ja automagisch. Thermostaat heeft zelfs een bewegingssensor. 2 uur niemand gezien schakelt hij naar nachtstand. Maar die heb ik pas een maand of 2.
Ja preciesquote:Op woensdag 12 december 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is handig! Het is me zo vaak overkomen dat ik 's morgens de kamer in liep en dacht: shit, kachel vergeten uit te doen
LOL... zit je net een Lord of the Rings marathon te houden, knalt je cv uitquote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja preciesEn als hij 2 dagen geen beweging heeft geconstateerd gaat hij in antivorst stand.
Ik neem aan dat je geen catheter hebt bij een film marathon. Nog los van het feit dat ik ondertussen de films even kut vind als ik de boeken al vond.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL... zit je net een Lord of the Rings marathon te houden, knalt je cv uit
Nee, maar dan nog... ik kan het lang ophoudenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen catheter hebt bij een film marathon. Nog los van het feit dat ik ondertussen de films even kut vind als ik de boeken al vond.
Bij Nuon is het verschil iets minder dan 3 cent per kWh.... dan moet je wel heeeel veel stroom gebruiken wil je daar nou daadwerkelijk wat van merken.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier een enkeltariefmeter dus heeft geen zien om savonds te wassen. Merken julloe veel voordeel met een dubbeltariefmeter?
Dan kan ik het misschien eens bij mijn vriend opperen.. Hij word gek van mijnn bespaarwoede haha!
Probeer in je hoofd je baan als klant te zien. Dikke kans dat je dan wel succesvol bentquote:Op woensdag 12 december 2012 17:29 schreef MNR het volgende:
Ik heb even een vraag van een heel ander genre: voorheen heb ik 40 uur per week gewerkt, keihard.. zo hard dat ik zelfs tegen een burn-out ben aangelopen. 10 Maanden thuisgezeten... ik kon geen tv kijken, niet internetten, ik kon geen boek lezen.. ik kon een afwasje doen van 5 minuten en dan was ik afgebrand. Liggen, slapen, wakker worden en opnieuw beginnen. Sporten ging als enige wel [dit om even een beeld aan te geven van hoe ver de burn-out ging].
Mijn hele visie over werken is veranderd. Ik werk nu parttime voor mezelf (eigen tempo, eigen inzet, variabele inkomsten, bevalt me prima). Ik wil ook parttime vaste inkomsten hebben en zoek daarom nog een baan voor 24 uur per week.
Nu heb ik dus om 1 of andere manier nog steeds de overtuiging dat als je voor een baas werkt, je eigenlijk nog steeds keihard moet werken.. en dat wil ik dus niet meer. Nu denk ik dus dat als ik relaxed voor een baas ga werken - zoals ik voor mezelf werk - dat niet werkt en daarom nog geen baan heb gevonden..
Iemand die hier iets nuttigs over kan roepen?
in een hoekhuis met 3 verdiepingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke. Hoe wonen jullie eigenlijk? En hoeveel verbruiken jullie per maand aan energie?
Hoekhuis met begane grond en 1 verdieping en garagequote:Op woensdag 12 december 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in een hoekhuis met 3 verdiepingen.
Dat ligt er puur en alleen aan wat voor werk je doet denk ik. Ik krijg bv betaald om te slapen, naar het strand te gaan en spelletjes te spelenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:29 schreef MNR het volgende:
Ik heb even een vraag van een heel ander genre: voorheen heb ik 40 uur per week gewerkt, keihard.. zo hard dat ik zelfs tegen een burn-out ben aangelopen. 10 Maanden thuisgezeten... ik kon geen tv kijken, niet internetten, ik kon geen boek lezen.. ik kon een afwasje doen van 5 minuten en dan was ik afgebrand. Liggen, slapen, wakker worden en opnieuw beginnen. Sporten ging als enige wel [dit om even een beeld aan te geven van hoe ver de burn-out ging].
Mijn hele visie over werken is veranderd. Ik werk nu parttime voor mezelf (eigen tempo, eigen inzet, variabele inkomsten, bevalt me prima). Ik wil ook parttime vaste inkomsten hebben en zoek daarom nog een baan voor 24 uur per week.
Nu heb ik dus om 1 of andere manier nog steeds de overtuiging dat als je voor een baas werkt, je eigenlijk nog steeds keihard moet werken.. en dat wil ik dus niet meer. Nu denk ik dus dat als ik relaxed voor een baas ga werken - zoals ik voor mezelf werk - dat niet werkt en daarom nog geen baan heb gevonden..
Iemand die hier iets nuttigs over kan roepen?
Ik zeg dat de thermostaat op 15 graden ingesteld staat maar dat het voelt of dat het 20 graden is. Ik vermoed dus dat de thermostaat niet goed afgesteld staat. Maar als ik naar de gasmeter kijk heb ik pas 390m3 gebruikt in 10 maanden tijd. Ik moet wel toegeven dat mijn appartement (jaar of 8 oud) super geïsoleerd is. Vanaf april t/m september staat de kachel hier gewoon op 0 en is het een erg aangename temperatuur. Dat komt omdat ik op het eind van de dag de zon op mijn achterpui heb staan waar voor 6 meter aan glas in zit verwerkt.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef koekwausss het volgende:
Ik lees hier 15gr in huis niet koud? Hier ratelt hij altijd op 21.5
Wanna be modjequote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Ehhh... Het kan aan mij liggen, maar volgens mij horen thermostaat-temperaturen etc. niet huis in dit topic
ja incl begane grondquote:Op woensdag 12 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoekhuis met begane grond en 1 verdieping en garage
Maar 3 verdiepingen? Dat is inclusief begane grond neem ik aan?
Ja maar werkzoekend.... werkeloos... straks helemaal geen inkomen.... dus op zoek naar besparingquote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Ehhh... Het kan aan mij liggen, maar volgens mij horen thermostaat-temperaturen etc. niet huis in dit topic
Wat een luxequote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik zeg dat de thermostaat op 15 graden ingesteld staat maar dat het voelt of dat het 20 graden is. Ik vermoed dus dat de thermostaat niet goed afgesteld staat. Maar als ik naar de gasmeter kijk heb ik pas 390m3 gebruikt in 10 maanden tijd. Ik moet wel toegeven dat mijn appartement (jaar of 8 oud) super geïsoleerd is. Vanaf april t/m september staat de kachel hier gewoon op 0 en is het een erg aangename temperatuur. Dat komt omdat ik op het eind van de dag de zon op mijn achterpui heb staan waar voor 6 meter aan glas in zit verwerkt.
Is het niet gewoon omdat iedereen kerstvakantie neemt?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Je kan wel merken dat het het einde van het jaar is. Elk bedrijf heeft het stervensdruk ineens om een gesprek in te plannen lijkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |