Loterijen moet je gewoon opzeggen. Als je een keer wilt spelen koop je een los lot in de winkel.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:23 schreef INViCTuS het volgende:
Charmed Angel, deed je aan 3 loterijen mee ja? Wel is wat gewonnen? Ik volgens mij alleen aan de sponsorloterij wat een 10 euro per maand is maar daar kwam ik net pas weer achter en denk er ook over om die op te zeggen. Ik heb ook nog eredivisie live wat op zich wel duur is maar anders hou ik helemaal niks over om naar de te kijken volgens mij....
Een hoekwoning koelt eerder weer af. Je hebt ook meer tocht merk ikquote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar 21 graden is 21 gradenDaar heb je een thermostaat voor. Het is in een tussenwoning niet 'warmer' dan in een hoekwoning natuurlijk, als de thermostaat op dezelfde temperatuur staat ingesteld.
Dat ligt eerder aan je verwarming en je thermostaat, dan aan het feit dat het een hoekwoning is
1 2 3 4 5 6 | Woningtype Verbruik gas per jaar Verbruik in ¤ bij gebruik cv Flat 1.000 m3 72 Tussenwoning 1.400 m3 95 Hoekwoning 1.650 m3 109 2 onder 1 kap 1.750 m3 114 Vrijstaande woning 2.350 m3 148 |
Jawel, maar hoogste bedrag maar 100 euro. Maar je hoopt er toch op.... dan is het gelijk: dag Nederlandquote:Op woensdag 12 december 2012 16:23 schreef INViCTuS het volgende:
Charmed Angel, deed je aan 3 loterijen mee ja? Wel is wat gewonnen? Ik volgens mij alleen aan de sponsorloterij wat een 10 euro per maand is maar daar kwam ik net pas weer achter en denk er ook over om die op te zeggen. Ik heb ook nog eredivisie live wat op zich wel duur is maar anders hou ik helemaal niks over om naar de te kijken volgens mij....
Dat het verbruik hoger is, is logisch, maar dan nog steeds is 19 graden, 19 graden.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een hoekwoning koelt eerder weer af. Je hebt ook meer tocht merk ik
Gasverbruik voor uw woning
Hieronder vindt u voor een aantal woningtypes het gemiddelde verbruik. Uw werkelijke verbruik is te vinden op uw jaarafrekening. De cijfers zijn afkomstig van het Nibud.
[ code verwijderd ]
[..]
Jawel, maar hoogste bedrag maar 100 euro. Maar je hoopt er toch op.... dan is het gelijk: dag NederlandHALLO TENERIFE
Emigreren
![]()
Eredivie live is gewoon te duur
Het klopt dat het meer gas kost (ik beweer ook niet dat dat niet zo is): het kost meer gas om de woning op dezelfde temperatuur te houden. Tocht is natuurlijk gewoon iets uit de deuren en ramen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een hoekwoning koelt eerder weer af. Je hebt ook meer tocht merk ik
Gasverbruik voor uw woning
Hieronder vindt u voor een aantal woningtypes het gemiddelde verbruik. Uw werkelijke verbruik is te vinden op uw jaarafrekening. De cijfers zijn afkomstig van het Nibud.
[ code verwijderd ]
ja en dus kouder.... dus merk ik het, als ik de temp op 19 zet hier, dan is het hier echt ijskoudquote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het klopt dat het meer gas kost (ik beweer ook niet dat dat niet zo is): het kost meer gas om de woning op dezelfde temperatuur te houden. Tocht is natuurlijk gewoon iets uit de deuren en ramen.
10 meter tochtband kost je de kop niet...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dus kouder.... dus merk ik het, als ik de temp op 19 zet hier, dan is het hier echt ijskoud
Geen idee hoeveel dat kost?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
10 meter tochtband kost je de kop niet...
Altijd 19 graads, behalve als sch.ouders op leeftijd op bezoek zijn.
Door-gaan, doorzetten! Je komt heus aan een nieuwe baan!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:01 schreef From het volgende:
Ik krijg er egt de rambam van allemaal.
2 gesprekken vorige week waarvan een tweede gesprek (laatste 2 kandidaten) die beide toch wel deze week reactie zouden geven.. Kom op dan!
Mn huidige werkgever die met nieuwe plannen en ideeen komt om mijn huidige functie naar ene hoger niveau te tillen (terwijl ik dus het liefst weg wil)..
Proficiat!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:28 schreef plesner het volgende:
Per Juni op detacheerbasis aan de slag geweest, per 1 januari treed ik bij het bedrijf in dienst. Heb net een contract voor een jaar getekend bij een van de big 4.
15 graden als het rond de 0 graden is buitenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef Guidetti het volgende:
21 graden? Jezus, dat is toch veel te warm? Mijn Thermostaat staat hier op 15 graden. 's Nachts en overdag als ik werk op 13 graden. Ik woon alleen in een vrij groot appartement. Ik heb het idee dat die thermostaat niet helemaal goed de temperatuur meet. Maar als ik naar mijn gasmeter kijk dan heb ik vanaf 1 maart 2012 pas 390m3 aan gas verstookt. Een stuk minder dan de aangegeven 1400m3 van het Nibut tabelletje hier boven. En ik moet zeggen dat ik er totaal niet op let om zuinig te zijn met energie![]()
Benieuwd wat ik terug ga kijken.
Nee, ik let er niet op en ik heb in 10 maanden tijd pas 390m3 verstookt.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15 graden als het rond de 0 graden is buiten
Sorry dat vind ik echt te koud![]()
Maar jij werkt, dan hoef je niet op je energie te letten. Of andere bezuingingen
Mijn ventilatieroosters staan ook openquote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee, ik let er niet op en ik heb in 10 maanden tijd pas 390m3 verstookt.
En het is hier echt niet koud. Ik zit gewoon in mijn normale kleuren zonder wat extra's aan te trekken.
Oja, misschien nog wel een tip. Het klinkt misschien tegenstrijdig maar je ramen en ventilatieroosters openzetten zorgt ervoor dat je kachel de boel sneller warm krijgt omdat vochtige lucht naar buiten kan.
Droge lucht is makkelijker warm te stoken dan vochtige lucht.
Ook overdag?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En op de slaapkamer staat het raam open, ik kan namelijk niet slapen met het raam dicht
Ja ik sta op, verdwijn zo snel mogelijk uit de slaapkamer, en kom pas 's avonds weer terug in die kamerquote:
Oke. Hoe wonen jullie eigenlijk? En hoeveel verbruiken jullie per maand aan energie?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik sta op, verdwijn zo snel mogelijk uit de slaapkamer, en kom pas 's avonds weer terug in die kamer
Weet je hoe koud
Automatisch wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Automatisch hoop ik, SwetsAnders blijf je bezig.
Wassen is een van de grootste stroomvreters die er is.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat wassen zoveel verschil maakt. Ik denk eerder het feit dat je thuis zit en dus meer stookt en meer gebruik maakt van andere apparaten die normaal uitstaan als je niet thuis bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |