twitter:aad300 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:09:39James Bond...... http://t.co/HXgECTkg reageer retweet
Binnenkort zitten ze gewoon met drieënquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:09:39James Bond...... http://t.co/HXgECTkg reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Frits Barend zou zeggen: "Dat zegt Wilders ook."
Jaquote:
Dat is goedkoop scoren. Wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Frits Barend zou zeggen: "Dat zegt Wilders ook."
Zeker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van der Gijp en Derksen hebben hier wel gelijk over.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als Marokkaan zeg ik dat Johan volkomen gelijk heeft.
Aanpakken dat tuig samen met hun ouders
Klopt toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef muzas het volgende:
Eerste BN'er die gewoon zegt waar het op staat.
mails ? Nou stuur maar beveiligersquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Compliment het volgende:
Johan krijgt scheldmails voorspel ik.
Los van of het Marokkanen zijn ja, zal je in het voetbal er iets aan moeten doen. Verder moet je gewoon kijken wat je probleemgroepen algemeen zijn, en die ook benoemen en geen bakkies thee meer drinken als ze herhaaldelijk in de fout gaan, en los van het feit of ze nou korfbal, schaken, voetbal of streetdance beoefenen, en of ze groen, geel, blauw of paars zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar wordt dat ontkend dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is absoluut geen Marokkanen probleem. Ik heb zelf jarenlang gevoetbald in Dordrecht. Er werd geregeld gevochten door de Nederlandse boys.²
Werden er ook mensen doodgeschopt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is absoluut geen Marokkanen probleem. Ik heb zelf jarenlang gevoetbald in Dordrecht. Er werd geregeld gevochten door de Nederlandse boys.²
Maar jij vindt dat het ook aan de ouders ligt? Treden ouders dan expres niet hard op tegen hun kinderen of iets dergelijks, want ik vind het persoonlijk heel raar dat je als ouder zijnde hier niet tegen op treedt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
terwijl ze van de afgelopen 10 jaar maar een stukje in de regering gezeten hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
zolang de Pvda in de regering zit blijven we last houden van dat schorriemorrie
Die mensen sporen niet .quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Meer dan 1quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog. We moeten niet overdrijven, dit is een incident. Hoe vaak is er nou iemand vermoord bij het amateurvoetbal de afgelopen 100 jaar?²
Ok, dan is in 100% van alle gevallen de dader Marokkaans.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog. We moeten niet overdrijven, dit is een incident. Hoe vaak is er nou iemand vermoord bij het amateurvoetbal de afgelopen 100 jaar?²
dit is gewoon het resultaat van keren dat het net goed ging. Er zijn gewoon veel incidenten. Het was wachten tot het mis zou gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijp ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees wel dat Johan volgende week weer voor z'n leven moet rennen.
Laatste jaar 2 keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is dat de slachtoffers pure vitamine C toegediend krijgen. Anders was het net zo gelopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werden er ook mensen doodgeschopt?
Zou zijn gelijk bevestigen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees wel dat Johan volgende week weer voor z'n leven moet rennen.
Doe niet zo raar man, toon eens respect.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is dat de slachtoffers pure vitamine C toegediend krijgen. Anders was het net zo gelopen.²
Don't feed the trollquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, toon eens respect.
Ik heb het van dichtbij gezien. Ik speelde bij een club in Dordrecht met voornamelijk Nederlandse boys. Bijna elke week wel matten. Wie haalde ze uit elkaar? Ik, de Marokkaanse entiteit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, toon eens respect.
eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef rubbereend het volgende:
naar de reclame. net nu we bij de essentie komen. Die ouders moeten gewoon erbij zijn
Harstikke goed van jou man.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het van dichtbij gezien. Ik speelde bij een club in Dordrecht met voornamelijk Nederlandse boys. Bijna elke week wel matten. Wie haalde ze uit elkaar? Ik, de Marokkaanse entiteit.²
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef rubbereend het volgende:
naar de reclame. net nu we bij de essentie komen. Die ouders moeten gewoon erbij zijn
ja ik lees wel wat je zegt hoor, met wat vitmanine C kan je doden weer tot leven wekken bij jou.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het van dichtbij gezien. Ik speelde bij een club in Dordrecht met voornamelijk Nederlandse boys. Bijna elke week wel matten. Wie haalde ze uit elkaar? Ik, de Marokkaanse entiteit.²
en verkochtquote:
Ik heb bij RCD, EBOH, SC Reeland en Emma gevoetbald. De Nederlandse boys namen het voortouw bij het matten. Vooral Reeland was bekend met verse kampers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ik lees wel wat je zegt hoor, met wat vitmanine C kan je doden weer tot leven wekken bij jou.
hij kwam erachter dat hij een appartement bewoond. Maargoed je kan toch ergens een stal huren lijkt mequote:
Paard is inmiddels ferkocht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Oh god.. nee geen Fer grapjes hier he..
het feit dat hij er achter moet komen dat hij in een appartement woont, na het kopen van een paard spreekt niet in z'n voordeel, iddquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij kwam erachter dat hij een appartement bewoond. Maargoed je kan toch ergens een stal huren lijkt memaar dat zal hij wel niet snappen
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Van Hanegem die voor sinterklaas speelt![]()
Zoiets zul je een persoonlijkheid als Cruijff nooit zien doen.
jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef Greenpeas het volgende:
Hij kwam er toch achter dat het niet zo handig zou zijn een paard in een appartementencomplex?
Van Hanegem is al jaren een karikatuur van zichzelfquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Van Hanegem die voor sinterklaas speelt![]()
Zoiets zul je een persoonlijkheid als Cruijff nooit zien doen.
Je kan toch best een kritische noot zetten over het feit dat spelers geld uitgeven aan dit soort onnozele dingen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Johan harkt de knaken ook binnen hooren Gijpie helemaal, had die niet ff het zomertje een miljoentje binnen geharkt met zn boek en VI Oranje
Prima hoor, zo werkt de commercie, maar ga dan ook niet altijd zo zitten doen alsof je tot de arbeiders behoort en het zo niet kan als een voetballertje een paard, een zooi ringen, of een ritje met een privé vliegtuig koopt
Uiteraard, kan. Maar Johan weet het altijd zo te dramatiseren...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je kan toch best een kritische noot zetten over het feit dat spelers geld uitgeven aan dit soort onnozele dingen?
True.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Hanegem is al jaren een karikatuur van zichzelf
wat zit jij nou te lachen?!?!?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
godverdomme die Lerra loopt weer te koop met zijn eigen domheid
Ik kan hier helemaal niet om lachen, weet je wel. Koopt even een paard van 20000 euro. Waar slaat dit op, waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat zit jij nou te lachen?!?!?!
Mikey, seriously...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand dat plaatje met het Twente logo dat Fer in de kont neukt nog?
ik denk dat je daarover beter af bent bij je mental coachquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan hier helemaal niet om lachen, weet je wel. Koopt even een paard van 20000 euro. Waar slaat dit op, waar gaat dit over?
Wijnaldum krijgt genoeg kansen denk ik.quote:
Maakt hij natuurlijk allemaal af.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum krijgt genoeg kansen denk ik.
gelijk heeft hijquote:
Was maar 6 miljoen gelukkig, valt mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Castaignos is echt weggegooid geld.
Je vraagt je af waarom die niet bij zes clubs actief is als adviseur.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Aad300 eindbaas , verstand van alles.
Laat maar lekker zitten die man.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Munsterman is ook niet goed snik om deze man te laten aanblijven
Munsterman ziet niet alles, Jopie is veel in de wijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Munsterman is ook niet goed snik om deze man te laten aanblijven
Onthoud jij serieus die namen joh, he?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:56 schreef Grifte het volgende:
Sven Hoogeveen, die gast komt dik vaak als kijkersvraag of nie
Soms valt iets je op, schiet het door je geheugen jwtquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Onthoud jij serieus die namen joh, he?
Okéquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer is een slimme trainer. Met Babel, Schöne, Serero, Lukoki, Veltman, Boilesen, Denswil, Andersen, Boccara, Sana, Ligeon, Dijks en Cillessen achter de hand die gewoon zo in de basis kunnen worden gezet maakt de Boer er gewoon een goeie mix van. Overbelast zullen ze nooit raken.
Ajax.
groenteboer.... schaatsen.... twitteren... euh.... Sport 1, leuke wedstrijden... euh...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:00 schreef KingRoland het volgende:
AAD300 is een eindbaas. Tenminste heeft hij wat te doen in zijn vrije tijd
quote:
QFTquote:
http://www.dailymotion.co(...)taat-niet-meer_sportquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje met aad die zo juicht?
Dank.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)taat-niet-meer_sport
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Los van of het Marokkanen zijn ja, zal je in het voetbal er iets aan moeten doen. Verder moet je gewoon kijken wat je probleemgroepen algemeen zijn, en die ook benoemen en geen bakkies thee meer drinken als ze herhaaldelijk in de fout gaan, en los van het feit of ze nou korfbal, schaken, voetbal of streetdance beoefenen, en of ze groen, geel, blauw of paars zijn
Het originele filmpjequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje met aad die zo juicht?
Wat een hypocriete onzin, met zulke redeneringen mag je niets meer zeggen. Dan mogen we over bamihappies ook geen grappen meer maken want in Afrika sterven iedere minuut vijf kinderen door ondervoeding.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is wel een beetje kansloos om eerst die Griekse scheids continu uit te gaan lachen en dan de dood van die grensrechter te gaan bespreken. Niet echt slim.
Wel als je uitgebreid daarover gaat praten. Als Johan Derksen een half uur spreekt over de honger in Afrika moet je niet 10 minuten later grapjes over bamihapjes gaan maken. Als je een half uur spreekt over de dood van een grensrechter en dat er geen respect is in het voetbal moet je niet even later een scheidsrechter voor gek uitmaken want dan doe je zelf ook mee aan het kleineren van scheidsrechters.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een hypocriete onzin, met zulke redeneringen mag je niets meer zeggen. Dan mogen over bamihappies ook geen grappen meer maken want in Afrika sterft elke minuut iemand aan ondervoeding.
Maar die scheids deed toch ook een rare warming-up waar je alleen maar om kan lachen? Het heeft totaal niet te maken met respect voor een scheids tijdens de wedstrijd. Lachen om een warming up of een scheids molesteren voor een beslissing waar je het niet mee eens bent, vind ik een andere vorm van respect, niet te vergelijken met elkaar. Ik vond het niet ongepast in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel als je uitgebreid daarover gaat praten. Als Johan Derksen een half uur spreekt over de honger in Afrika moet je niet 10 minuten later grapjes over bamihapjes gaan maken. Als je een half uur spreekt over de dood van een grensrechter en dat er geen respect is in het voetbal moet je niet even later een scheidsrechter voor gek uitmaken want dan doe je zelf ook mee aan het kleineren van scheidsrechters.
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:02 schreef Jivis het volgende:
Er is natuurlijk een wezenlijk verschil in grapjes maken over een grensrechter die mal doet en een scheidsrechter molesteren om een 'verkeerde' beslissing.
Als een voetbaltrainer zich zo raar had gedragen als die Griek hadden ze daar ook grappen over gemaakt. Niks mis mee.
Godsammequote:Op zaterdag 8 december 2012 11:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wel als je uitgebreid daarover gaat praten. Als Johan Derksen een half uur spreekt over de honger in Afrika moet je niet 10 minuten later grapjes over bamihapjes gaan maken. Als je een half uur spreekt over de dood van een grensrechter en dat er geen respect is in het voetbal moet je niet even later een scheidsrechter voor gek uitmaken want dan doe je zelf ook mee aan het kleineren van scheidsrechters.
De tering manquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het ging over de 6de man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar hing Derksen inderdaad de demagoog uit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige hypocriete van de uitzending vond ik dat Derksen Fer de les gingen lezen omdat ie een paard kocht terwijl 1 op de 16 Nederlanders onder de armoede grens leeft.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar hing Derksen inderdaad de demagoog uit.
Derksen zat er inderdaad bij met een gezicht alsof zijn konijn net overleden was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar hing Derksen inderdaad de demagoog uit.
quote:AMSTERDAM -
Tijl Beckand zal nog zeker drie jaar verbonden blijven aan RTL Nederland en Talpa.
De cabaretier en presentator heeft vrijdag een driejarig contract getekend.
Tijl laat aan RTL Boulevard weten dolblij te zijn. "RTL is een prachtige zender en een geweldige familie. Ik vind het een eer om deel uit te mogen maken van deze club en de kans te krijgen om met de meest getalenteerde collega's van de industrie groot entertainment te maken. Uit deze overeenkomst spreekt enorm veel vertrouwen en ik zal er alles aan doen om dat waar te maken."
Tijl is in het nieuwe jaar op de zaterdagavond te zien met De Grote Improvisatieshow.
Wat had Johan dan gekocht?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige hypocriete van de uitzending vond ik dat Derksen Fer de les gingen lezen omdat ie een paard kocht terwijl 1 op de 16 Nederlanders onder de armoede grens leeft.
Het ging meer om de achteloosheid van uitgeven terwijl hij niet aan stalling etc. had gedacht en daar had hij wel gelijk in, die voetballers zijn een beetje wereldvreemd en ook meestal niet slim.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat zelfs een van de meest waardeloze voetballers van Nederland zo veel verdiend dat hij letterlijk zonder 2 seconden na te denken 28K uitgeeft alsof het 28 cent is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging meer om de achteloosheid van uitgeven terwijl hij niet aan stalling etc. had gedacht en daar had hij wel gelijk in, die voetballers zijn een beetje wereldvreemd en ook meestal niet slim.
Over zijn voetbal kwaliteiten zijn we het dan niet eens, verder wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dat zelfs een van de meest waardeloze voetballers van Nederland zo veel verdiend dat hij letterlijk zonder 2 seconden na te denken 28K uitgeeft alsof het 28 cent is.
Echt geen waardeloze voetballer hoor, speelde goed tot dat hij geblesseerd raakte dit seizoen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dat zelfs een van de meest waardeloze voetballers van Nederland zo veel verdiend dat hij letterlijk zonder 2 seconden na te denken 28K uitgeeft alsof het 28 cent is.
Een heel modale en overschatte speler. Dat er miljoenen voor betaald zijn is dan irrullevantquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over zijn voetbal kwaliteiten zijn we het dan niet eens, verder wel.
Of het nou op Johan Derksen z'n bank staat of naar de paardenhandelaar gaat vind ik niet zo rullevant. Ik neem aan dat Derksen SP stemt en de helft van z'n vermogen naar de voedselbank brengt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging meer om de achteloosheid van uitgeven terwijl hij niet aan stalling etc. had gedacht en daar had hij wel gelijk in, die voetballers zijn een beetje wereldvreemd en ook meestal niet slim.
Dat ben ik dus niet met je eens, een goeie allround middenvelderquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een heel modale en overschatte speler. Dat er miljoenen voor betaald zijn is dan irrullevant
Iets niet begrijpen is niet hezelfde als iets niet relevant vindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of het nou op Johan Derksen z'n bank staat of naar de paardenhandelaar gaat vind ik niet zo rullevant. Ik neem aan dat Derksen SP stemt en de helft van z'n vermogen naar de voedselbank brengt.
Leg mij het verschil dan eens uit, Johan Derksen die 50k verdiend door even een ochtendje ik zeg doen te zeggen (daar kunnen twee nederlandse gezinnen een jaar van levenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iets niet begrijpen is niet hezelfde als iets niet relevant vinden
Het is aan jou dus niet uit te leggen want dat heb ik hierboven al gedaan, ik doe dus verder geen moeite omdat me niet interesseert wat jij wel of niet begrijptquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leg mij het verschil dan eens uit, Johan Derksen die 50k verdiend door even een ochtendje ik zeg doen te zeggen (daar kunnen twee nederlandse gezinnen een jaar van leven![]()
![]()
) en Leroy Fer die een paard koopt en weer verkoopt.
Oke.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is aan jou dus niet uit te leggen want dat heb ik hierboven al gedaan, ik doe dus verder geen moeite omdat me niet interesseert wat jij wel of niet begrijpt
Net zoals Heitinga (of wie was het) niet met het prive vliegtuig mocht gaan maar met een normale vlucht moest gaan omdat er mensen iedere dag naar de voedselbank moeten gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ook, maar denk dat er vrijwel niemand is die niet achter de woorden van zowel Derksen als Gijp stond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:17 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Net zoals Heitinga (of wie was het) niet met het prive vliegtuig mocht gaan maar met een normale vlucht moest gaan omdat er mensen iedere dag naar de voedselbank moeten gaan.Tijdens VI-oranje
![]()
Maar voor de rest was ik het eens met derksen ,over het marokanenplobleem,etc.
Nou op Fok genoeg hoor, zie het topic in NWS haha.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat er vrijwel niemand is die niet achter de woorden van zowel Derksen als Gijp stond.
Ben hem nu ook aan het kijken,quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef marcodej het volgende:
Geweldige uitzending. Prima discussie over grensrechtertje en heerlijk over dat kutgetweet van Aad300.
Niemand hier bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou op Fok genoeg hoor, zie het topic in NWS haha.
Daar krijgen ze van sommige nog de schuld van de verloedering.
Hoe FOK! eruit ziet buiten dit topic vind ik eigenlijk ook niet zo rullevantquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niemand hier bedoelde ik eigenlijk
Als VI een politieke partij wordt halen ze zo 30 zetels met hun standpuntenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat er vrijwel niemand is die niet achter de woorden van zowel Derksen als Gijp stond.
Johan in de 2e kamerquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als VI een politieke partij wordt halen ze zo 30 zetels met hun standpunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |