twitter:aad300 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:09:39James Bond...... http://t.co/HXgECTkg reageer retweet
Binnenkort zitten ze gewoon met drieënquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 06-12-2012 om 23:09:39James Bond...... http://t.co/HXgECTkg reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Frits Barend zou zeggen: "Dat zegt Wilders ook."
Jaquote:
Dat is goedkoop scoren. Wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Frits Barend zou zeggen: "Dat zegt Wilders ook."
Zeker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van der Gijp en Derksen hebben hier wel gelijk over.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als Marokkaan zeg ik dat Johan volkomen gelijk heeft.
Aanpakken dat tuig samen met hun ouders
Klopt toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef muzas het volgende:
Eerste BN'er die gewoon zegt waar het op staat.
mails ? Nou stuur maar beveiligersquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Compliment het volgende:
Johan krijgt scheldmails voorspel ik.
Los van of het Marokkanen zijn ja, zal je in het voetbal er iets aan moeten doen. Verder moet je gewoon kijken wat je probleemgroepen algemeen zijn, en die ook benoemen en geen bakkies thee meer drinken als ze herhaaldelijk in de fout gaan, en los van het feit of ze nou korfbal, schaken, voetbal of streetdance beoefenen, en of ze groen, geel, blauw of paars zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar wordt dat ontkend dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is absoluut geen Marokkanen probleem. Ik heb zelf jarenlang gevoetbald in Dordrecht. Er werd geregeld gevochten door de Nederlandse boys.˛
Werden er ook mensen doodgeschopt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is absoluut geen Marokkanen probleem. Ik heb zelf jarenlang gevoetbald in Dordrecht. Er werd geregeld gevochten door de Nederlandse boys.˛
Maar jij vindt dat het ook aan de ouders ligt? Treden ouders dan expres niet hard op tegen hun kinderen of iets dergelijks, want ik vind het persoonlijk heel raar dat je als ouder zijnde hier niet tegen op treedt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
terwijl ze van de afgelopen 10 jaar maar een stukje in de regering gezeten hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
zolang de Pvda in de regering zit blijven we last houden van dat schorriemorrie
Die mensen sporen niet .quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Meer dan 1quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog. We moeten niet overdrijven, dit is een incident. Hoe vaak is er nou iemand vermoord bij het amateurvoetbal de afgelopen 100 jaar?˛
Ok, dan is in 100% van alle gevallen de dader Marokkaans.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog. We moeten niet overdrijven, dit is een incident. Hoe vaak is er nou iemand vermoord bij het amateurvoetbal de afgelopen 100 jaar?˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |