abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120117096
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat had ik ook ja. :P
Leek er erg op.
Misschien was het een allereerste versie, waar Schilperoort later aan heeft geschaafd?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_120117261
quote:
19s.gif Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Al die spoilers.

:')
Wat PeterKelder zegt en overigens no offence hoor, want ik weet toevallig dat jij hier een tijd geleden regelmatig postte, maar ik snap users niet zo die in de regel nooit iets van zich laten horen. Dan ineens verschijnen ze weer (of voor het eerst) en dan is het louter om te klagen en te zeuren en niet om te posten over welk GTST onderwerp ook.

Iets aan de kaak stellen is prima, maar je kan op je vingers natellen dat er betere manieren zijn dan die van jou. ;)
Een heer met stijl
pi_120117334
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Misschien was het een allereerste versie, waar Schilperoort later aan heeft geschaafd?
De Robert en Laura tune was voor het eerst te horen bij Lotjes begravenis volgens mij en vloeide toen voort uit het standaard-droevige deuntje die de eerste 3 seizoenen werden gebruikt. Dus dat uitproberen en bijschaven kan denk ik wel kloppen.
Een heer met stijl
  zondag 9 december 2012 @ 19:10:23 #104
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_120117535
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

begravenis
Foei. _O-

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is nog lelijk "weggewerkt" ook :')
Lieve hemel... :') Ook geniaal dat ze zowel op de eerste als de tweede als de derde nog enkele onopvallende plaatjes van flessen met het logo hebben laten staan. _O-

En Frey's opmerking was gewoon schot voor open doel. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 9 december 2012 @ 19:13:31 #105
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120117670
Seizoen 7:

De intrede van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_120117693
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:13 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:

De intrede van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-
pi_120117744
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Foei. _O-

Ach jongen toch...
Een heer met stijl
pi_120117770
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ach jongen toch...
_O- _O- _O-
pi_120117964
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:13 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:

De intrede van
SPOILER
Dat vond ik zo een irritant ventje weet ik nog.

De oorspronkelijke verhaallijn was toch

SPOILER
Een heer met stijl
  zondag 9 december 2012 @ 19:22:57 #110
328189 ArnieAlberts
pi_120118037
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat vond ik zo een irritant ventje weet ik nog.

De oorspronkelijke verhaallijn was toch

SPOILER
Jup. Maar de acteur in kwestie eistte dat het per direct werd herschreven omdat hij anders per direct zou opstappen.
pi_120118066
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Jup. Maar de acteur in kwestie eistte dat het per direct werd herschreven omdat hij anders per direct zou opstappen.
En dus konden de schrijvers als gekken aan het werk om alles wat tot dan toe al geschreven was, weer te herschrijven.
  zondag 9 december 2012 @ 19:25:47 #112
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120118143
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En dus konden de schrijvers als gekken aan het werk om alles wat tot dan toe al geschreven was, weer te herschrijven.
De huidige schrijvers kunnen dat soort acteurs ook wel gebruiken.
pi_120118194
Wel interessant om te weten dat ie dus eigenlijk zo eindigen als badguy, maar er daardoor toch als good guy die alleen zijn geliefde niet kon krijgen eruit ging. Binnenkort zul je ook wel een andere donkere oud bekende tegenkomen Frey ;)
Een heer met stijl
pi_120118366
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Frey het volgende:

[..]

De huidige schrijvers brainwashen die acteurs dan met hun verhalen over "hoe prachtig en geweldig de serie is geworden dankzij hun onvolprezen werk" :')
  zondag 9 december 2012 @ 19:40:16 #115
328189 ArnieAlberts
pi_120118734
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat Amy, Wiet en Edwin... :')
pi_120119227
Allemachtig als je op Rohan Gottschalk zoekt kom je een paar van jullie plaatjes tegen. Indien die kerel zichzelf weleens op google zoekt, zou die dus moeten kunnen weten hoe geliefd hij is _O-

Met name deze springt eruit

SPOILER
Een heer met stijl
pi_120119749
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Allemachtig als je op Rohan Gottschalk zoekt kom je een paar van jullie plaatjes tegen. Indien die kerel zichzelf weleens op google zoekt, zou die dus moeten kunnen weten hoe geliefd hij is _O-

Met name deze springt eruit

SPOILER
Ik moet eerlijk zeggen dat ik

SPOILER
  zondag 9 december 2012 @ 20:04:02 #118
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120119830
Ze hebben dus echt samen scènes gehad. _O_ _O_ _O_

SPOILER
pi_120119887
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Frey het volgende:

SPOILER
Ludo zit er wel casual gekleed bij :D
pi_120119921
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Frey het volgende:

SPOILER
SPOILER
Een heer met stijl
  zondag 9 december 2012 @ 20:07:45 #121
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120120047

Middendam ^O^
pi_120120253
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Middendam ^O^
Daar wilde ik het ook nog over hebben, niet over Middendam maar over die pottenkapsels die bepaalde vrouwen kregen. Afgrijselijk zeg.

Sylvia had eerst een volle bos blonde krullen, later werd het al kort, maar hier werd (ook toen ze nog beter was) gewoon extreem kort. :{
Hetzelfde geldt voor Janine, die had het altijd een beetje half lang en speels, soms is haar haar gewoon korter dan dat van Daniël. :{w
Dan hebben we Anita, ik vond haar echt knap in de eerdere seizoenen met lang haar, ook zij had in eerdere seizoenen al kort haar, maar het is gewoon echt een jongenskop dat ze dit seizoen heeft. :P
Tot slot Suzanne Balk, ook haar kapsel werd plotseling het type 'vogelnest', daarbij leek het bij haar ook zo te zijn dat hoe korter haar haar werd, hoe zeikeriger ze werd. :')

Zo dat moest ik even kwijt. ;)
Een heer met stijl
pi_120120350
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Daar wilde ik het ook nog over hebben, niet over Middendam maar over die pottenkapsels die bepaalde vrouwen kregen. Afgrijselijk zeg.

Sylvia had eerst een volle bos blonde krullen, later werd het al kort, maar hier werd (ook toen ze nog beter was) gewoon extreem kort. Hetzelfde geldt voor Janine, die had het altijd een beetje half lang en speels, soms is haar haar gewoon korter dan dat van Daniël. Dan hebben we Anita, ik vond haar echt knap in de eerdere seizoenen met lang haar, ook zij had in eerdere seizoenen al kort haar, maar het is gewoon echt een jongenskop dat ze dit seizoen heeft. Tot slot Suzanne Balk, ook haar kapsel werd plotseling het type 'vogelnest', daarbij leek het bij haar ook zo te zijn dat hoe korter haar haar werd, hoe zeikeriger ze werd. :')

Zo dat moest ik even kwijt. ;)
:D _O- _O_

Bij het woord "pottenkapsels" lag ik al in een deuk _O- Ik kan niet anders zeggen dan dat je het goed verwoord hebt ^O^
pi_120120432
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O- _O_

Bij het woord "pottenkapsels" lag ik al in een deuk _O- Ik kan niet anders zeggen dan dat je het goed verwoord hebt ^O^
Hmmm nou mij dank, ik heb hem nog wel even geëdit, want er moesten nog wat smiley's bij vond ik ;)
Een heer met stijl
  zondag 9 december 2012 @ 20:23:25 #125
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_120120875
Seizoen 7:

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')