quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, nu moet ik wel zeggen dat er soms ook iets gecensureerd wordt van een sponsor, waarschijnlijk door teveel sluikreclame. Zo werden bij een scène in afl. 242 van Goudkust alle beeldmerken van Coca-Cola gecensureerdZag er ongelofelijk debiel uit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Censuur hoe? Door het af te plakken met tape?quote:Op zondag 9 december 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Nou ja, nu moet ik wel zeggen dat er soms ook iets gecensureerd wordt van een sponsor, waarschijnlijk door teveel sluikreclame. Zo werden bij een scène in afl. 242 van Goudkust alle beeldmerken van Coca-Cola gecensureerdZag er ongelofelijk debiel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, door het weg te blurrenquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Censuur hoe? Door het af te plakken met tape?
quote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Frey op 09-12-2012 15:40:05 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:11 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:En Daniël, dat is namelijk zijn einde als waardig personage..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
En nuquote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En Daniël, dat is namelijk zijn einde als waardig personage..
quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Frey het volgende:
[..]
En nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een heer met stijl
quote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]Hogendoorn, ik neem aan dat jij die box ook niet gekocht hebt? Tot welke box ben jij gegaan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Jawel, ik heb hem wel gekocht. Ik kon het toch niet laten om die scenes met Wassenaar te zien. Dit is juist de tijd die ik mij nog het beste kan herinneren, al gaan mijn vroegste herinneringen naar seizoen 4 uit. Maar in deze tijd keek ik heel intensief.quote:Op zondag 9 december 2012 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hogendoorn, ik neem aan dat jij die box ook niet gekocht hebt? Tot welke box ben jij gegaan eigenlijk?
Ik weet niet wanneer ik stop met kopen. Hangt er van af. Maar wil die scenes met de Ludo tune en de mafia in Italië ook wel weer eens zien.
"U hoort nog van me!"![]()
Caps, nuquote:Op zondag 9 december 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik ga zodadelijk eens verder aan seizoen 5. DVD 8 coming up.
Ik moet zeggen dat ik duidelijk zie welke seizoenen mij liggen; Seizoen 1 deed ik 3 jaar over, seizoen 2 nu anderhalf jaar (en heb nog ca. 8 DVD's te gaan), seizoen 4 (Dank u FOK!prijsvraag
) was binnen twee-drie weken klaar (na een paar weken twijfel om alvast seizoenen 2 en 3 over te slaan), en seizoen vijf ben ik nu ook redelijk mee op tempo. Laat maar komen
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog lelijk "weggewerkt" ook![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hadden ze later met Barbara en Charlie moeten doen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die tune meende ik heel even te bespeuren toen Dian, Huib en hij voor het eerst aan tafel zaten.quote:Op zondag 9 december 2012 17:41 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem wel gekocht. Ik kon het toch niet laten om die scenes met Wassenaar te zien. Dit is juist de tijd die ik mij nog het beste kan herinneren, al gaan mijn vroegste herinneringen naar seizoen 4 uit. Maar in deze tijd keek ik heel intensief.
Ik weet niet wanneer ik stop met kopen. Hangt er van af. Maar wil die scenes met de Ludo tune en de mafia in Italië ook wel weer eens zien.
Wat vond je overigens van seizoen 6? Daar heb ik je nog niet over gehoord geloof ik?
Een heer met stijl![]()
Dat had ik ook ja.quote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die tune meende ik heel even te bespeuren toen Dian, Huib en hij voor het eerst aan tafel zaten.
Leek er erg op.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: