quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef Frey het volgende:
Tja. Ik geniet van seizoen 6 en 7 meer dan van de eerste 5 seizoenen, terwijl ik die ook geweldig vond.
Zijn gewoon echt mijn tijden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Frey op 08-12-2012 03:40:15 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Prachtige scenes waren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat dacht je dan van deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Frey op 08-12-2012 13:29:26 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Geen idee meer hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Overigens, Frey, welke aflevering is die met de Wassenaar theme met Variety? Wil ik even opzoeken.

Nee, ik zit bij 11 inmiddels.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Wat een serieuze analyse-post voor een simpele OP... Jammer, maargoed ik begrijp je mening enigszins.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook niet echt een comeback waard. Want buiten het feit dat Nathalie nou kon acteren of niet, vond ik het personage niet bijster interessant of echt iets toevoegen binnen de serie. Waarschijnlijk probeerden de schrijvers haar iets meer binding te geven met de rest van de cast door opeens met het verhaal te komen dat ze het zusje van Janine bleek te zijn, maar ook dat heeft niet erg veel opgeleverd (buiten haar laatste verhaallijn dan).
Daarnaast is het ook bijzonder opvallend dat al haar grote verhaallijnen met misbruik te maken hebben (aanranding, een smerige vent die haar in zijn val probeerde te lokken en een groepsverkrachting), voor de rest had ze vrij weinig te doen en was ze soms weken amper te zien.
Het personage werd overigens geďntroduceerd als een "nieuwe Myriam", ze was immers net zo onhandig, maar dat is imo mislukt door haar nogal zware verleden. Myriam was een lichtvoetig personage wat niet veel dramatisch had meegemaakt (op de dood van Johan Rigter na dan, maar dat is pas eind seizoen 2), terwijl Marieke bij haar eerste verhaallijn al een hoop heftigs bleek te hebben meegemaakt. Maar dat terzijde.
En ik vraag me serieus af: wat heeft Marieke nu nog te zoeken in de serie. Ja oké, Janine is haar zus, Ludo haar zwager, Nina haar nichtje en Lucas haar neefje, maar that's it. En er is al ik weet niet hoe lang al niet meer naar Marieke gerefereerd, ook iets wat bijdraagt aan het feit dat je het personage voor veel van de huidige kijkers opnieuw moet introduceren, wat er weer voor kan zorgen dat ze opeens heel anders is qua karaktereigenschappen (we kennen de huidige schrijvers!), waardoor de kijkers die haar van vroeger kennen zouden kunnen klagen dat het personage zo is verkloot.
Dus "WE willen Nathalie Mourits terug" is denk ik niet van toepassing. In ieder geval niet voor mij
 Ik heb het karaktertje van Marieke altijd wel iets interessants gevonden (en het oog wil ook wat), ook mij viel op dat zij altijd wel onhandig was en zulke onhandigheid bij haar dan ook écht goed foutliep, maar bijvoorbeeld haar chemie destijds met meneer Harmsen vond ik wel altijd een leuk deeltje van de afleveringen
 Ik heb het karaktertje van Marieke altijd wel iets interessants gevonden (en het oog wil ook wat), ook mij viel op dat zij altijd wel onhandig was en zulke onhandigheid bij haar dan ook écht goed foutliep, maar bijvoorbeeld haar chemie destijds met meneer Harmsen vond ik wel altijd een leuk deeltje van de afleveringen  Furtheron zijn er karakters die anno nu veel minder aanleg hebben met huidige karakters uit de serie, terwijl we hier met een volle zus (volle, toch?) van Janine te maken hebben en je toch een flinke lijst aan connecties opnoemt.
 Furtheron zijn er karakters die anno nu veel minder aanleg hebben met huidige karakters uit de serie, terwijl we hier met een volle zus (volle, toch?) van Janine te maken hebben en je toch een flinke lijst aan connecties opnoemt. Het zou wel wat kunnen worden en misschien een leuke strijd op kunnen leveren, samen met Lorena de Rozenboom in het gareel houden, Nina die ineens tante Marieke leuker gaat vinden dan Maxime ("Je lijkt zelfs op me!"), Lucas die vaker bij haar over de vloer komt dan bij Maxime, Janine die weer wat koffie-visite heeft (Wat je dus ook rond seizoen 7 en dergelijke vaak ziet, Janine en Linda die op de koffie dingen bespreken), en Maxime die jaloerser en venijniger wordt...
 Het zou wel wat kunnen worden en misschien een leuke strijd op kunnen leveren, samen met Lorena de Rozenboom in het gareel houden, Nina die ineens tante Marieke leuker gaat vinden dan Maxime ("Je lijkt zelfs op me!"), Lucas die vaker bij haar over de vloer komt dan bij Maxime, Janine die weer wat koffie-visite heeft (Wat je dus ook rond seizoen 7 en dergelijke vaak ziet, Janine en Linda die op de koffie dingen bespreken), en Maxime die jaloerser en venijniger wordt... 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:36 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7 kent ook de intrede vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"

quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Ah, nu weet ik zeker dat ik het seizoen niet aanschaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de herinnering, Frey

Dank jequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een serieuze analyse-post voor een simpele OP... Jammer, maargoed ik begrijp je mening enigszins.
 Ach, het was deels ook als reactie op charmed_angel
 Ach, het was deels ook als reactie op charmed_angel 
Een flinke lijst met connecties, tja. Er wordt al jaren niet meer over haar gesproken en volgens mij weten Nina en Lucas niet eens van het bestaan van Marieke afquote:Ik heb het karaktertje van Marieke altijd wel iets interessants gevonden (en het oog wil ook wat), ook mij viel op dat zij altijd wel onhandig was en zulke onhandigheid bij haar dan ook écht goed foutliep, maar bijvoorbeeld haar chemie destijds met meneer Harmsen vond ik wel altijd een leuk deeltje van de afleveringenFurtheron zijn er karakters die anno nu veel minder aanleg hebben met huidige karakters uit de serie, terwijl we hier met een volle zus (volle, toch?) van Janine te maken hebben en je toch een flinke lijst aan connecties opnoemt.

Dat is wel een flinke omkeer van het personage, ik zie haar persoonlijk niet als rijke businessvrouwquote:Een aanleg die de Sandersclan goed in balans kan brengen, nu Maxime zo de overhand lijkt te nemen. Breng het geheel in balans door Marieke te hebben veranderd in een grootse rijke businessvrouw, maar nog steeds net zo onhandig op z'n tijd als haar karaktertje van destijds
 Maar ieder zijn smaak
 Maar ieder zijn smaak 
Mwah, ik zie niet in waarom Marieke zich ineens, samen met Lorena, zou moeten gaan bemoeien met De Rozenboom. Daarnaast zou het me niets verbazen als Lorena over een half jaar de boel al weer kwijt is (nu de hoogmoed, straks de val). Nina, Lucas en Maxime zie ik liever gisteren dan vandaag de serie verlaten; het zijn alledrie totaal mislukte/oninteressante personages.quote:Het zou wel wat kunnen worden en misschien een leuke strijd op kunnen leveren, samen met Lorena de Rozenboom in het gareel houden, Nina die ineens tante Marieke leuker gaat vinden dan Maxime ("Je lijkt zelfs op me!"), Lucas die vaker bij haar over de vloer komt dan bij Maxime, Janine die weer wat koffie-visite heeft (Wat je dus ook rond seizoen 7 en dergelijke vaak ziet, Janine en Linda die op de koffie dingen bespreken), en Maxime die jaloerser en venijniger wordt...

Dan zou ze iets hebben gehad met de zoon van haar zwager... Dat is bijna incestueus, té moeilijk voor de huidige kijkertjes van 8 jaarquote:En nu iets extreems, eventueel de genadeslag (Negeer het als het té extreem is, zelfs voor het huidige doen van de schrijvers); Marieke hád een nieuwe vriend waar het mee is misgelopen, waarna ze naar Nederland is vertrokken. Haar ex-vriend was ene... Ronald Verkerk.
 En daarbij, wat is er dan gebeurd tussen haar en Mark de Moor?
 En daarbij, wat is er dan gebeurd tussen haar en Mark de Moor? 

quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:39 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"

Bij mij ligt dat vooral vanaf de tweede helft van seizoen 3 tot en met de eerste helft van seizoen 6. Daarna werd het allemaal iets gewoner en kwam er ook meer tijd voor het 'gewone huiskamer gebeuren'.'quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef Frey het volgende:
Tja. Ik geniet van seizoen 6 en 7 meer dan van de eerste 5 seizoenen, terwijl ik die ook geweldig vond.
Zijn gewoon echt mijn tijden.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:56 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:S7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:39 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Dit bedoel ik dus met een verhaallijn waar ik nagenoeg niks meehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

Vind ik zwaar meevallen, een tijdje had Barbara iets met Jef, Valerie iets met Robert en Milan iets met Charlie. Dat is allemaal nog dichter bij dan tussen Marieke en Nick, aangezien er totaal geen bloedverwantschap is tussen Nick en Janine.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
Dan zou ze iets hebben gehad met de zoon van haar zwager... Dat is bijna incestueus, té moeilijk voor de huidige kijkertjes van 8 jaarEn daarbij, wat is er dan gebeurd tussen haar en Mark de Moor?

quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:42 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Frey op 09-12-2012 01:35:56 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 Een intrede in seizoen 7 die ik nog niet zo vroeg verwacht had:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Een intrede in seizoen 7 die ik nog niet zo vroeg verwacht had:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, nu moet ik wel zeggen dat er soms ook iets gecensureerd wordt van een sponsor, waarschijnlijk door teveel sluikreclame. Zo werden bij een scčne in afl. 242 van Goudkust alle beeldmerken van Coca-Cola gecensureerdZag er ongelofelijk debiel uit

Aflevering 1171
Aflevering 1171 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
 Censuur hoe? Door het af te plakken met tape?quote:
Censuur hoe? Door het af te plakken met tape?quote:Op zondag 9 december 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Nou ja, nu moet ik wel zeggen dat er soms ook iets gecensureerd wordt van een sponsor, waarschijnlijk door teveel sluikreclame. Zo werden bij een scčne in afl. 242 van Goudkust alle beeldmerken van Coca-Cola gecensureerdZag er ongelofelijk debiel uit
Helemaal super.
 Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 Nee, door het weg te blurrenquote:
Nee, door het weg te blurrenquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Censuur hoe? Door het af te plakken met tape?Zag er echt belachelijk uit

quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
 Seizoen 7
Seizoen 7 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Frey op 09-12-2012 15:40:05 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 S7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
S7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
 quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:11 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:En Daniël, dat is namelijk zijn einde als waardig personage..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
 En nuquote:
En nuquote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En Daniël, dat is namelijk zijn einde als waardig personage..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:17 schreef Frey het volgende:
[..]
En nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
 quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Een heer met stijl
Een heer met stijl
 quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
 quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]Hogendoorn, ik neem aan dat jij die box ook niet gekocht hebt? Tot welke box ben jij gegaan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
 Jawel, ik heb hem wel gekocht. Ik kon het toch niet laten om die scenes met Wassenaar te zien. Dit is juist de tijd die ik mij nog het beste kan herinneren, al gaan mijn vroegste herinneringen naar seizoen 4 uit. Maar in deze tijd keek ik heel intensief.quote:
Jawel, ik heb hem wel gekocht. Ik kon het toch niet laten om die scenes met Wassenaar te zien. Dit is juist de tijd die ik mij nog het beste kan herinneren, al gaan mijn vroegste herinneringen naar seizoen 4 uit. Maar in deze tijd keek ik heel intensief.quote:Op zondag 9 december 2012 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hogendoorn, ik neem aan dat jij die box ook niet gekocht hebt? Tot welke box ben jij gegaan eigenlijk?
Ik weet niet wanneer ik stop met kopen. Hangt er van af. Maar wil die scenes met de Ludo tune en de mafia in Italië ook wel weer eens zien. "U hoort nog van me!"
"U hoort nog van me!"
 Caps, nuquote:
Caps, nuquote:Op zondag 9 december 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
 Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
 Ik ga zodadelijk eens verder aan seizoen 5. DVD 8 coming up.
Ik ga zodadelijk eens verder aan seizoen 5. DVD 8 coming up.
Ik moet zeggen dat ik duidelijk zie welke seizoenen mij liggen; Seizoen 1 deed ik 3 jaar over, seizoen 2 nu anderhalf jaar (en heb nog ca. 8 DVD's te gaan), seizoen 4 (Dank u FOK!prijsvraag
) was binnen twee-drie weken klaar (na een paar weken twijfel om alvast seizoenen 2 en 3 over te slaan), en seizoen vijf ben ik nu ook redelijk mee op tempo. Laat maar komen
 quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog lelijk "weggewerkt" ook

Dat hadden ze later met Barbara en Charlie moeten doen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 Die tune meende ik heel even te bespeuren toen Dian, Huib en hij voor het eerst aan tafel zaten.quote:
Die tune meende ik heel even te bespeuren toen Dian, Huib en hij voor het eerst aan tafel zaten.quote:Op zondag 9 december 2012 17:41 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem wel gekocht. Ik kon het toch niet laten om die scenes met Wassenaar te zien. Dit is juist de tijd die ik mij nog het beste kan herinneren, al gaan mijn vroegste herinneringen naar seizoen 4 uit. Maar in deze tijd keek ik heel intensief.
Ik weet niet wanneer ik stop met kopen. Hangt er van af. Maar wil die scenes met de Ludo tune en de mafia in Italië ook wel weer eens zien.
Wat vond je overigens van seizoen 6? Daar heb ik je nog niet over gehoord geloof ik? Een heer met stijl
Een heer met stijl
 Dat had ik ook ja.quote:
Dat had ik ook ja.quote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die tune meende ik heel even te bespeuren toen Dian, Huib en hij voor het eerst aan tafel zaten.
Leek er erg op.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: