Overigens, zien we dat in seizoen 7 dat Ludo die drie miljoen heeft verduisterd? Ik heb niet alles gezien namelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat klopt en dat oppermachtige vond ik an sich niet erg, want bepaalde dingen die hem steeds geflikt werden vroegen gewoon op keiharde wraak. Zoals Martine, Isabella en Yasmin bijvoorbeeld. Hij had ze alledrie letterlijk niets gedaan, die 3 miljoen gulden had ie Martine al terugbetaald na chantage met een memorecorder.

Welnee, dat is er natuurlijk later bijbedacht (of het moet later in seizoen 7 nog komen), maar eigenlijk hoor je in dit seizoen de naam 'Van Houten' zo af en toe nog vallen. Het decor is al verdwenen. Ze besteden eigenlijk geen aandacht meer aan Frits of zijn bedrijf.quote:Op maandag 10 december 2012 19:20 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Overigens, zien we dat in seizoen 7 dat Ludo die drie miljoen heeft verduisterd? Ik heb niet alles gezien namelijk.

Jammer.quote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welnee, dat is er natuurlijk later bijbedacht (of het moet later in seizoen 7 nog komen), maar eigenlijk hoor je in dit seizoen de naam 'Van Houten' zo af en toe nog vallen. Het decor is al verdwenen. Ze besteden eigenlijk geen aandacht meer aan Frits of zijn bedrijf.

Die donkere man die Laura helpt om Arnie te vinden, tussen die planten, heeft de ramen van Van Houten International...quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij zijn die beginscenes met die Oom van Arthur overigens wel in een bewerkt Van Houten decor opgenomen, maar ik kan me vergissen

Kun je een screenshot plaatsen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij zijn die beginscenes met die Oom van Arthur overigens wel in een bewerkt Van Houten decor opgenomen, maar ik kan me vergissen

Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 december 2012 19:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Die donkere man die Laura helpt om Arnie te vinden, tussen die planten, heeft de ramen van Van Houten International...

O, ik wist niet dat het de oom van Arthur was. Wel melig dat we dat allebei dan hebben opgemerkt....quote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Irritant kereltje trouwens zeg, hij laat me denken aan leerkracht van me die ook iedereen zo smalend stond aan te kijken.

John Serkei speelde die rol toch?quote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Irritant kereltje trouwens zeg, hij laat me denken aan leerkracht van me die ook iedereen zo smalend stond aan te kijken.

quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef LetsGame het volgende:
Bartho Braat en Angela Schijf dachten doodleuk een leader-shot op te nemen nadat Sylvia stierf.

Ik vond dat juist heel mooi, zo bleef ik toch nog een hele tijd aan Sylvia denken, dat shot heeft er best lang ingezeten namelijkquote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef LetsGame het volgende:
Bartho Braat en Angela Schijf dachten doodleuk een leader-shot op te nemen nadat Sylvia stierf.

Ja, zelfs toen Kim wegging. (Moet je nagaan hoe vertraagd dat shot wel niet was! Het is al overduidelijk vertraagd met Kim erin!quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond dat juist heel mooi, zo bleef ik toch nog een hele tijd aan Sylvia denken, dat shot heeft er best lang ingezeten namelijk
 )
 ) 

Toen Kim wegging, aan de golf rampen die Middendam toen overkwam wil ik liever niet meer denken. Wat PeterKelder bij seizoen 7 heeft, ga ik straks hebben bij seizoen 10quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, zelfs toen Kim wegging. (Moet je nagaan hoe vertraagd dat shot wel niet was! Het is al overduidelijk vertraagd met Kim erin!)
Wel leuk shot

Sorry, maar gelukkig blijft dit shot wel intactquote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen Kim wegging, aan de golf rampen die Middendam toen overkwam wil ik liever niet meer denken. Wat PeterKelder bij seizoen 7 heeft, ga ik straks hebben bij seizoen 10

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Nou ja, niet altijd. In seizoen 3 en 4 stond er Alhiek als woonplaats, en in seizoen 5 (en ook 6) stond er Woondrecht op. Pas in seizoen 6 is Middendam echt de naam geworden van de plaats.quote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vind die naam Middendam veel beter dan Meerdijk. En de stad zag er toen ook nog echt uit als een stad zoals Rotterdam. Dorpjes, industrie, zakenleven, grote stadskern met winkelstraten en zo. Meerdijk is een bijgelegen gehucht in de buurt van Volendam. Waarom die naamswijziging? Middendam staat op iedere uitnodiging, brief enzovoort uit de eerste seizoenen....

quote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:
De terugkeer vanHeette hij ook daar echt weer zo of speelt-ie een ander personage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee, dezelfde.quote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heette hij ook daar echt weer zo of speelt-ie een ander personage?

Dat is me nooit opgevallen dan....quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, niet altijd. In seizoen 3 en 4 stond er Alhiek als woonplaats, en in seizoen 5 (en ook 6) stond er Woondrecht op. Pas in seizoen 6 is Middendam echt de naam geworden van de plaats.
Bij een scène op het kantoor van Stenders in seizoen 1 lag er trouwens een envelop waarop stond dat Reclamebureau Stenders in Rotterdam gevestigd was

Daar heb ik echt talloze screenshots vanquote:Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat is me nooit opgevallen dan....
Wel leuk als je pauzeert bij krantenberichten. Ineens gaat het artikel ineens over heel iets anders. Of bij de liquidatie van Pavese wordt om de zoveel regels alles herhaalt. Vreemde krant, dat Spectrum. Blijft het verhaal wel beter hangen, denk ik.
 Bij het bericht over de dode vissen in het water (in seizoen 3) werd ook de hele tijd hetzelfde zinnetje herhaalt
 Bij het bericht over de dode vissen in het water (in seizoen 3) werd ook de hele tijd hetzelfde zinnetje herhaalt 

Hocus Pocus Piet?quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef Frey het volgende:
Die dokter van Bing zat ook in seizoen 7.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |